Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Kaip reikia važiuoti

| 2005-10-08 devil_racer | 273/87306 žinut.
 
Puslapiai: 1234..10


 
Optimistas
900cc *****
Avataras
#31    

esu bandes truputi su ciopu, tai galiniu stabdziu efektyvumas - tikrai geresnis nei britvoj (+)
2005 Spalio 10 09:49
Piktoji
1000cc ******
Avataras
#32    

ciopersitai sako kad priekiniais niekada nestabdo :) o britvistai galiniais nestabdo
2005 Spalio 10 10:03 "kas yr?" - PIKTOJI IZ BIAK.
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#33    

Citata:
Cituoju: NIDA
ciopersitai sako kad priekiniais niekada nestabdo :) o britvistai galiniais nestabdo


Nu vartykit kaip norit, vistiek daugeliu atvejų geriausia stabdyti ir tais, ir tais.
2005 Spalio 10 10:13 Mažu akvatini kramtoškės?

25cc *
#34    

geriausiai stabdyti abiem... tik reikia mokėti "nepersistengti" su galiniais.. kelis kartus esu jautęs kaip mano galas veržiasi į priekį užblokavus ratą... brrrr.... reikia treniruotis kad taip neatsitiktų...
2005 Spalio 10 10:36
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#35    

Citata:
Cituoju: rocklizardlt
reikia treniruotis kad taip neatsitiktų...


Reikia treniruotis, kad taip atsitikus mokėtum nepargriūt. Kažkada Munė labai gerai rašė, kad jei "nekvailiosi", tai patekęs į panašią, bet rimtą situaciją nežinosi kaip elgtis (y)
2005 Spalio 10 10:43 Mažu akvatini kramtoškės?
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#36    

Citata:
Cituoju: NIDA
ciopersitai sako kad priekiniais niekada nestabdo :) o britvistai galiniais nestabdo

Kur tu tokius cioperistus randi, turbut traumatologinio skyriaus palatoj :-] :-] :-]
Turint omeni, kad rimti kruizeriai sveria beveik dvigubai nei britvos, stabdyti vien galiniais, savizudybe (+) (+) (+)
2005 Spalio 10 11:24 Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas. Smėliavimas 868239189
Donoras
1100cc *****
Avataras
#37    

Citata:
Cituoju: NIDA
stabdau visose extreem situacijose priekiniais. taip esu ismokyta ir niekad del to bedu neturejau.



vat aš tik su priekiniais jau paturėjau :-( tai dabar ir domiuosi kaip reikia :V
2005 Spalio 10 13:58 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Optimistas
1100cc *****
Avataras
#38    

Efektyviausia turetu buti su abiem stabdyti. bet jeigu posukis ir staigiai reikia stabdyti, tai priekiniais stabdant galima ant sono greitai atsigulti?
2005 Spalio 10 14:32 '06 GSXR 750
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#39    

Beveik taip pat greitai gali ant posūkio ir su galiniais atsigulti. Tik tiek, kad galo užnešimą gana lengva "pagaut", o jei ant posūkio priekis nuslysta, tai daugeliu atvejų batonas :)
Prieš kelias savaites iš Anykščių važiuodamas vos nepasiplojau, ten yra toks ilgas lenktas apvažiavimas, kad ant viaduko užlipt, o pabaigoj jo smėliukas...
2005 Spalio 10 14:39 Mažu akvatini kramtoškės?
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#40    

Aš tai visada stabdau visais, tik jei stabdydamas šaibas metu žemyn, tada galiniais labai silpnai, kad ratas nepradėtų slyst. Pastebėtina ir tai, kad kai itin smarkiai stabdai priekiniais, tai galiniais reik mažiau dėl tos pačios priežasties. Kai smarkiau stabdai priekiu tai yra stoppie efektas, kad galas praranda masę dėl inercijos. Taigi, Nida nedaro blogai, kad iš viso galu nestabdo - kai pristabdyti reikia nesmarkiai - pakanka priekinių, o kai smarkiai - irgi galu nelabai užstabdysi, nes šikna kyla, ji neturi masės ir sukibimas silpnas, todėl stabdymui daug efektyvumo neprideda, tik sumėtyt gali greičiau.

Abu stabdžiai gerai kai kelio danga slidesnė, tada nei vienas ratas nestabdomas kritiškai, nes stabdymo jėga dalijasi ant abiejų ratų - išnaudoji abiejų ratų sukibimo su danga plotą. Ant slidesnės dangos šikna nepakils gi.
2005 Spalio 10 14:45 ZX10R '06
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#41    

Isvada, nera vieningos taisykles ir viskas priklauso nuo situacijos (+) (h)
2005 Spalio 10 22:50 Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Špikiuotų ratų tiesinimas, remontas. Smėliavimas 868239189
Optimistas
900cc *****
Avataras
#42    

AMEN :D
2005 Spalio 10 22:56
Čioperistas
400cc ***
Avataras
#43    

Citata:
Cituoju: NIDA
ciopersitai sako kad priekiniais niekada nestabdo :) o britvistai galiniais nestabdo


(+) Stabdau visada tik galiniais stabdžiais. Priekiniai čiope galima sakyti kaip mašinoje rankinis - avariniam atvejui jei sugestų galiniai ar šiaip extra stabdymui abiem stabdžiais. Na čia tokia mano nuomonė :V
2005 Spalio 11 20:18
Sunkiasvoris
1000cc ******
Avataras
#44    

Tik priekiniais kai reikia pristabdyti ir abiem kartu, kai reikia greitai sustoti. Juk neveltui daugelyje mocų (britvose, kiek žinau, visose, o čiopų - naujesniuose modeliuose) priekyje du stabdžių diskai, kai gale vienas. Stabdant vien galiniu gali greitai jį užblokuoti ir tadu jau batonas, ypač kai šlapia kelio danga (s) .
2005 Spalio 12 07:57 aš ne stabdis, aš lėtas gazas
'00 Kawasaki Vulkan Nomad - va su juo ir gazuoju
Tikra moteris per savo gyvenimą turi nupjauti medį, sugriauti namą ir išauginti dukrą :)
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#45    

senni, zinok, kad ant slapios kelio dangos ir su priekiniais stabdziais pastabdzius batonai (+) :G jau isbandziau sita varianta :) (s)
2005 Spalio 12 08:06 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#46    

Aš su abejom savo kuvaldom stabdau pagrinde priekiniais. Visgi 2 diskai yra žymiai efektyviau nei būgnas gale. Ant tripersakio išvis nepamenu kada paskutinį kartą naudojau galinį stabdį :-] O dažniausiai tai stabdau bėgiais :-)
2005 Spalio 12 08:08
Savižudis-entuziastas
900cc *****
Avataras
#47    

Citata:
Cituoju: tomasssitas
Efektyviausia turetu buti su abiem stabdyti. bet jeigu posukis ir staigiai reikia stabdyti, tai priekiniais stabdant galima ant sono greitai atsigulti?


Į posukį reikia įvažiuoti tokiu greičiu kad nereikėtų stabdžių naudot, tada nereiks gulinet :)
2005 Spalio 12 11:50
Piktoji
1000cc ******
Avataras
#48    

Citata:
Cituoju: Sokals
Isvada, nera vieningos taisykles ir viskas priklauso nuo situacijos (+) (h)


ir nebus nes motai skiriasi
2005 Spalio 12 12:14 "kas yr?" - PIKTOJI IZ BIAK.
Optimistas
1100cc *****
Avataras
#49    

Citata:
Cituoju: Tomaz@s
Citata:
Cituoju: tomasssitas
Efektyviausia turetu buti su abiem stabdyti. bet jeigu posukis ir staigiai reikia stabdyti, tai priekiniais stabdant galima ant sono greitai atsigulti?


Į posukį reikia įvažiuoti tokiu greičiu kad nereikėtų stabdžių naudot, tada nereiks gulinet :)

Situacija: ivaziavai i posuki tokiu greiciu, kad nereikia stabdyti, ir staiga kliutis. Kaip sustoti?
2005 Spalio 12 12:42 '06 GSXR 750
Piktoji
1000cc ******
Avataras
#50    

1 bandyt moca atsistatyt is gulancio i vertikalu ir stabdyt
2 jei ner laiko - gult...
3 nieko nedaryt (bum)
2005 Spalio 12 12:55 "kas yr?" - PIKTOJI IZ BIAK.
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#51    

paprastai aš jei važiuoju į posūkį, kurio nematau viso, tai taip ir važiuoju, kad bet kuriuo momentu galėčiau arba visiškai sustoti, arba bent jau smarkiai pristabdyti.
2005 Spalio 12 13:00 ZX10R '06
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#52    

Citata:
Citata:

Situacija: ivaziavai i posuki tokiu greiciu, kad nereikia stabdyti, ir staiga kliutis. Kaip sustoti?


nieka cia jau nebepadarysi ;) kol spesi pagalvot ar cia reikia tiesintis, ar cia reikia gultis nepadarysi nieko ir prisiplosi :G
del to ir yra praktika, kad pajaustum kaip vaziuot. taigi nelakstyk kol kunas intuityviai nezinos kaip elgtis atitinkamose situacijose, o svarbiausia nepamirsk naudoti galvos (+) na, kad ir sienai pramusht :) ;) (h) juokauju
2005 Spalio 12 13:39 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Piktoji
1000cc ******
Avataras
#53    

Citata:
Citata:
Citata:
Cituoju: mj_drone

Situacija: ivaziavai i posuki tokiu greiciu, kad nereikia stabdyti, ir staiga kliutis. Kaip sustoti?


nieka cia jau nebepadarysi ;) kol spesi pagalvot ar cia reikia tiesintis, ar cia reikia gultis nepadarysi nieko ir prisiplosi :G
...


tai vadinama reakcijos laiku. jei pas tave jis per trumpas tai gal ir nespesi nieko padaryt...
2005 Spalio 12 13:57 "kas yr?" - PIKTOJI IZ BIAK.
Savižudis-entuziastas
400cc ***
Avataras
#54    

Citata:
Cituoju: NIDA
tai vadinama reakcijos laiku. jei pas tave jis per trumpas tai gal ir nespesi nieko padaryt...


Nida, norėjai pasakyti, kad reakcijos laikas per ilgas, tada nespėji, ar taip supratau. Kuo reakcijos laikas trumpesnis, tuo geriau. Anyway, prie žodžių nesikabinėsiu :)
O kadangi važiuoti mane mokino Nida su Suziu, tai ir aš stabdau tik priekiniais :)
2005 Spalio 12 14:56 Taip tai taip, nes negali būti taip, kad niekaip. Ir ne todėl, kad bendrai, o todėl, kad jei kaip nors yra, tai vat jums ir prašom!
Savižudis-entuziastas
900cc *****
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: tomasssitas
Citata:
Cituoju: Tomaz@s
Citata:
Cituoju: tomasssitas
Efektyviausia turetu buti su abiem stabdyti. bet jeigu posukis ir staigiai reikia stabdyti, tai priekiniais stabdant galima ant sono greitai atsigulti?


Į posukį reikia įvažiuoti tokiu greičiu kad nereikėtų stabdžių naudot, tada nereiks gulinet :)

Situacija: ivaziavai i posuki tokiu greiciu, kad nereikia stabdyti, ir staiga kliutis. Kaip sustoti?


Na tokiu atveju stabdai pagal situacija, aišku kliutimi nereiktu pasinaudot :)
Viskas remiasi į tai kad reikia mocą jaust.
Negalima sakyti stabdyti priekiniais ar galiniais, šiaip tai aš stabdau dažniausiai abiem iškart (nesvarbu kad ne diskiniai, bet principas tas pats, uzblokuoti galima ir tuos ir tuos).
Aš tokiu atveju vistiek bandyčiau stabdyt abiem, kad kuo greičiau sustot arba sulėtint, ir stengiantis išvengti slydimo.
Taigi išvada: viskas priklauso nuo situacijos.
2005 Spalio 12 14:59
Savižudis-entuziastas
400cc ***
Avataras
#56    

Čia kaip kažkas aukščiau rašė, britvos atrodo jog net taip sukonstruotos, kad daugiau stabdyti priekiniais, juk priekyje du diskai. O kai kuriuose modeliuose, jei neklystu, tai galinis diskas net žymiai mažesnis.
Bet kaip dauguma ir pastebi, viskas priklauso nuo situacijos.
2005 Spalio 12 15:10 Taip tai taip, nes negali būti taip, kad niekaip. Ir ne todėl, kad bendrai, o todėl, kad jei kaip nors yra, tai vat jums ir prašom!
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#57    

Nesuprantu koks skirtumas ar ten vienas diskas, ar du, ar galų gale būgnas. Užblokuot galima ir tuos, ir tuos. Tiesiog diskam gal švelniau spaust užtenka, bet kai situacija avarinė, tai gali paspaust ir stipriau, kad būgnai pradėtų stabdyt :V
2005 Spalio 12 15:13 Mažu akvatini kramtoškės?
Savižudis-entuziastas
400cc ***
Avataras
#58    

Na gal ne pavyzdys čia, bet manau kaip ir automobiliuose, visas stabdymo krūvis tenka priekiui, priekinės kaladėlės žymiai greičiau susidėvi už galines, nekalbant jau apie būgnus. Išvada - priekis daugiau dirba, nors auto kaip teigiama stabdo visi keturi ratai. Gal tas pats ir motocikluose?
2005 Spalio 12 15:24 Taip tai taip, nes negali būti taip, kad niekaip. Ir ne todėl, kad bendrai, o todėl, kad jei kaip nors yra, tai vat jums ir prašom!
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#59    

Ne apie tai kalbu. Aišku, kad daug patogiau stabdyti priekiniais, kur stabdo du diskus, nei sukandus dantis spausti surūdijusį būgną. Tačiau tema, manau, apie avarinį stabdymą, kada nematau skirtumo ar spausti diską, ar būgną.
2005 Spalio 12 15:28 Mažu akvatini kramtoškės?
Piktoji
1000cc ******
Avataras
#60    

Citata:
Cituoju: Fuckyras
Citata:
Cituoju: NIDA
tai vadinama reakcijos laiku. jei pas tave jis per trumpas tai gal ir nespesi nieko padaryt...


Nida, norėjai pasakyti, kad reakcijos laikas per ilgas, tada nespėji, ar taip supratau. Kuo reakcijos laikas trumpesnis, tuo geriau. Anyway, prie žodžių nesikabinėsiu :)
O kadangi važiuoti mane mokino Nida su Suziu, tai ir aš stabdau tik priekiniais :)


taip taip per ilgas laikas kol daeina i galva situacijos sprendimo budas ir kol pradedi veikti :) (h) aciu kad pataisei ;)
2005 Spalio 12 15:31 "kas yr?" - PIKTOJI IZ BIAK.
Puslapiai: 1234..10




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17