Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha GTS 1000 1993-1999 m.
Narys
250cc |
Yamaha GTS 1000 1993-1999 m.Make Model Yamaha GTS 1000Year 1993-1999 Engine Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC,5 valves per cylinder. Capacity 1002 Bore x Stroke 75.5 X 56 mm Compression Ratio 10.8: 1 Induction Electronic fuel injection. Ignition/Starting Digital / electric Max Power 102 hp 74.4 kW @ 9000 rpm Max Torque 106 Nm @ 6500 rpm Transmission/Drive 5 speed / chain Front Suspension Single sided swingarm variable preload, compression and rebound damping,116mm wheeltravel Rear Suspension Monocross variable preload, compression and rebound damping, 130mm wheel travel Front Brakes Single 330mm disc 6 piston calipers ABS Rear Brakes Single 282mm disc 2 piston ABS Front Tyre 130/60 ZR17 Rear Tyre 170/60 ZR17 Dry-Weight 251 kg Fuel Capacity 20 Litres Consumption average 15.5 km/lit Braking 60 - 0 / 100-0 13.9 m / 39.6 m Standing ¼ Mile 11.8 sec / 185.6 km/h Top Speed 227.8 km/h Yamaha GTS1000 buvo gaminamas nuo 1993 iki 1999 metų. Motociklas ypatingas savo priekinės pakabos konstrukcija. Važiuoklė kieta, kelio nelygumų visiškai nesijaučia. Šios konstrukcijos išskirtinumas – nėra smigimo staigiai stabdant. Staigiai nuspaudus stabdžius motociklas „pritupia“ visas, o ne tik priekiniu ratu, tuo užtikrindamas komfortą kelyje: nėra smūgių per vairą, puikiai išlaiko trajektoriją. Sakoma – važiuoja kaip per bėgius Buvo gamina versija „A“ su ABS. Kuro įpurškimas – dar vienas šio motociklo pliusas, nors benziną jis „mėgsta“. Iš dalies taip yra ir dėl penkių vožtuvų sistemos. Taip pat į motociklą buvo dedamas katalizatorius. Konstrukcijos sudėtingumas atsiliepia remontuojant motociklą. Dėl neįprastos rėmo konstrukcijos reikia išardyti pusė motociklo. Guodžia tai, kad tai daryti reikia labai retai. Šiam modeliui naudojami deforsuoti Yamaha FZR1000 varikliai, kurių galia 100 “arklių“. Variklio charakteristikos vienodos visame sūkių diapazone: užtikrintai važiuoja jau nuo 1000 aps/min. ir kreiserinį greitį galima pasiekt iš karto įjungus aukščiausią, penktą, pavarą. Pagal atsiliepimus, pavarų dėzė labai patikima. Vibracijų beveik nėra ir tik nuo 160 km/h atsiranda lengvos užuominos apie jas, ir tai labai silpnos. Stabdžiai geri, stabdo užtikrintai. Mieste su GTS1000 šiek tiek sunkiau. Dėl savo gan didelio svorio ir nemažų gabaritų „nardyti“ tarp mašinų gan keblu. Orentuotis trukdo nepatogūs veidrodžiai. Daugelis savininkų arba prailgina veidrodžių laikiklius, arba deda kitus veidrodžius. GTS lekia kaip garvežys, o keleivis tik prideda stabilumo. Neveltui jį vadina „električka“. Posukiai sekasi sunkiau, bet pakaba leidžia paguldyt motociklą padoriu kampu. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Kovo 29 10:53
redagavo aurysss 2014 kovo 29 11:05
|
Paparacis
900cc |
man patiko trecias sakinys lietuvisko vertimo kieta vaziuokle ir nesijaucia visiskai kelio nelygumu ..... apypienai
2014 Kovo 29 11:32
|
Narys
250cc |
prieš kritikuojant kitus, atkreipkit dėmesį į savo rašybą. p.s. versta iš rusų kalbos, todėl atsiprašau už galimus netikslumus.
2014 Kovo 29 12:07
|
Narys
1100cc |
2014 Kovo 29 12:12
|
Paparacis
900cc |
be lietuviskos klaviaturos kokia gaunasi tokia ir turim svepla rasyba o pries idedamas galetum ir perskaityt ka dedi
2014 Kovo 29 14:00
|
Narys
250cc |
Čia mano pirmas bėris, todėl nelabai turiu su kuo palygint. Na nebent su FJ 1200. Su juo mokiausi važiuot. FJ žemesnis ir lengvesnis už GTS. Turbūt didžiausias GTS trūkumas ir yra jo svoris. Truputi sudėtinga manevruot mieste. Ir dėl priekinės "šakės" konstrukcijos gan didelis apsisukimo spindulys. Norėjau su juo laikyti teises, bet neįtilpdavau į "aštunkę" Bet šiaip aš juo patenkintas. Bus jau trečias sezonas.
2014 Kovo 29 15:59
|
Paparacis
900cc |
svarbiausiai kad patenkintas , trukumu turi visi aisku visi turi ir pliusu vieni skirti po pelkes maklinetis ,kiti tik iki tu pelkiu privaziuot paziuret i besimaklinejancius , dar kiti ratuku dugzti ar su sypsena veide rinkti ,, Iron ass,,
2014 Kovo 29 16:14
|
Narys
125cc |
Na, pagal "regitrą" (2014.12.18) Lietuvoje registruotas 4-as toks motociklas. Hm.. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Sausio 5 14:09
redagavo Tomaziux 2015 gegužės 18 12:46
|
Čioperistas
1200cc |
Ypatingas modelis, labai smalsu pralekti
2015 Sausio 5 23:19
Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i
PM. Pirmenybe jau laikusiems
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
stabdziai baisingi. raso, kad 100-0 per 28 metrus.
2015 Sausio 6 00:40
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
1100cc |
Per viena sekunde sustoja? 28m yra neimanomas skaicius.
2015 Sausio 6 00:42
redagavo Decoy 2015 sausio 6 00:43
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
kodel ne? GTS priekis stabdant nenardo, o kaip BMW su telelever/duolever visas prisispaudzia prie zemes, maksimaliai isnaudoja stabdi.
2015 Sausio 6 00:52
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Krapštukas
1100cc |
O kur slypi stebuklas? Stora diska i centra rato su dideliu suportu galima ir i paprastas sakes imontuot, bet kazkodel tokiu sprendimu nematyt moderniuose motocikluose. Tada gal ta sake nesmenga stabdant ir del to trumpeja stabdymo atstumas? BMW telelever taip pat, skelbiama, kad nesmenga, bet stoja kaip ir motociklai su iprastom sakem. Idomu
2015 Sausio 6 00:53
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
ta vaziuokle yra stebuklas. tik matacyklistai labai konservatyvus ir inovaciju baidosi, tas pats GTS pavyzdys, RADD vaziuokle, purskalas - ir koks likimas. per daug aplenke laika. bmw stoja geriau uz atitinkamos mases tradicini. mcn dare kazkada testa. auto abs vs moto abs. k1300 sustojo per maziausia atstuma. aplenke net s1000rr, nors abs karta senesnis. o kaip rase protingi zurnalai, GTS pliusas stabdymui didelis, galingas diskas ir eina idealiai per isilgine asi, uztat be jokiu problema galima pokukyje mint ant stabdzio. Decoy, iprastiniai sportai sukasi 34-36 metru ribose.
2015 Sausio 6 01:09
redagavo CerBeR 2015 sausio 6 01:16
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
1100cc |
Na, jeigu matematika pasiziureti, 100km/h greitis yra 27,7m/s. Tai paspaudi rankena ir stovi per viena sekunde? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_gts1000_abs.htm http://pride-u-bike.com/catalog/yamaha/Yamaha-GTS-1000-1993.html Braking 60 - 0 / 100 - 0 13.9 m / 39.6 m CBR 600 stabdymo kelias nuo 100 iki 0 km/h yra 39m BMW S1000RR, geriausias rezultatas - 36m Testinej aplinkoj (ant stendo kokio nors tikriausia), idealiausiom salygom - 33 m, taip. Beje, Triumph speed tripple rekordininkas su 32,5m. Bet tai niekur nedeklaruojama ir skaitosi neimanoma kelyje. Tai, mazdaug, senas mocas be jokiu ABS'u, su ~100kg didesniu svoriu stabdo greiciau? Neklaidink zmoniu vienu zodziu
2015 Sausio 6 09:20
redagavo Decoy 2015 sausio 6 09:45
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
"senas mocas be jokiu ABS'u" - учите матчасть, vienas pirmuju su ABS. sudina tavo matematika. stabdant greitis mazeja, ilgeja ir laikas. gerom salygom ABS gali ir pailgint atstuma. ne tam jis skirtas. 1993 liepos Rider zurnalas, Lawrence Grodsky, atjungtas ABS. Stabdymai buvo 27-29 metru ribose. jei tu nesugebi, nereiskia, kad mocas to negali.
2015 Sausio 6 10:48
redagavo CerBeR 2015 sausio 6 11:05
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
1100cc |
Mano matematikos stabdymo kelio nera, yra greicio konvertavimas, taip pat yra viesi testai ir gamintojo deklaruojama informacija. Visi momentai priestarauja tavo informacijai, nera ir tos informacijos saltinio. Nesuprantu kodel dar gincas tesiasi, tu esi neteisus ir tavo informacija yra klaidinga, taskas.
2015 Sausio 6 10:52
redagavo Decoy 2015 sausio 6 10:54
|
Narys
125cc |
Na, sustoti žinoma reikia.. nepriklausomai nuo to su ABS ar be ABS... Tikiuosi niekam neprireiks to "trumpiausio atstumo ir laiko artimo 0"... Žodžiu, vyručiai, taika O tęsiant temą... na, antras motociklas man... nežinau kaip veikia tas ABS.. faktas kad galas čiuožia.. o po garažą bandžiau ir priekiniu išprovokuot ABS veikimą... Gal greičio maža.. arba jis neveikia. Tačiau išvada tokia.. kad įsibėgėjus iki 20-30 km/h ir stabdant maximaliai, tai lyg ir bando kažkas trakštelt.. o gal ta baimė nenuvirst atleidžia rankenėlę, bet faktas jog pavyko "užblokuot" ratą, kad jis slystų ~50cm.. Nežinau kaip su kitais motociklais, bet su savo turėtu "aprilia pegaso" tai bučiau ėjęs per priekį jau, arba gulėjęs ant šono. Vat. Gal ir ne vieta klausti, bet jeigu kas turite patirties, gal trumpai brūkštelkit, nuo kada ABS suveikia.. t.y. ar turi įtakos greitis? gal aš per lėtą "testavimo" greitį pasirinkau?
2015 Sausio 6 11:41
redagavo Tomaziux 2015 sausio 6 11:43
|
Narys
600cc |
O jei pamąsčius? Trumpai pagooglinus mašinoms geriausi stabdymai nuo 60 mph (96 km/h) yra 93 pėdos - 28m. Jei motociklas turi geresnes padangas, tinkamai įkaitintas, ant tinkamos dangos, atitinkama priekio/ galo/ svorio centro balansą, tai visai tikėtinas 100km/h - 28m rekordas... Tiesa, 1.4g pagreitį pasiekti yra ką veikti...
2015 Sausio 6 18:44
|
Narys
1100cc |
trumpai pagooglinus nerasta tokiu skaiciu kaip 28m. Ypac 250 kg sverenciu motociklu senu. Juolab ne sportiniu. Autmobiliai sustoja greiciau nei motociklai del didesnio kontakto tarp padangu ir asfaltu, ir del zemesnio svorio centro. Kad motociklas yra lengvesnis - vienintelis privalumas, kuris yra ir trukumas sukibimui ir tikimybei apsiversti.
2015 Sausio 6 20:50
redagavo Decoy 2015 sausio 6 20:51
|
Narys
1000cc |
Isibegejot JUS ,gal jau stabdykit ir perkelkit diskusija cia: http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.1814.html
2015 Sausio 6 21:14
|
Narys
600cc |
Svoris šiuo atveju ne į temą. Streetų ir sportbike'ų stabdymo intensyvumą riboja geometrija, dėl kurios įvyksta stoppie. Jei motociklo su keleivio svorio centro ir stabdymo nuo priekinio rato jėgų dedamoji praeis už priekinio rato kontakto su žeme taško - toks motociklas stoppie nepadarys...
2015 Sausio 6 21:17
|
Narys
1100cc |
Na mes ir ne apie pilnus zmoniu karavanus kalbame su dviraciais ir valtim ant stogo Ziodziu, nesvarbu, faktas kad sitas motociklas sustoja 40m juostoje, gerom salygom. Paskaitys kas ir sakys, pff, cia tos vietos kiek nori, ir po poros sekundziu ras save ant galines sedines automobilio. Nereikia to.
2015 Sausio 6 21:20
redagavo Decoy 2015 sausio 6 21:22
|
Keliauninkas
800cc |
Visų pirma prietaisų skydelyje turėtų degti ABS lemputė kuri turi gęsti tik pajudėjus (berods nuo 7km/h). Tai reiškia kad sistema veikia. Taigi 20 - 30 km/h tikrai pakankamas greitis suveikti ABS. Bent jau pas ST1300 pulsavimas jaučiamas iki pilno sustojimo.
2015 Sausio 7 09:08
|
Narys
1100cc |
Pas mane ABS stovint neisijungia yamahoj, bet ant centrines kojos pastacius ir pavara ijungus - iskart priekini rata "atblokuoja" nes jis nesisuka kartu su galiniu.
2015 Sausio 7 09:41
|
Narys
125cc |
Na, ABS lemputė užgęsta užvedus motociklą. aišku, gali būti ir "priburta" ir veikti tik indikatorius. Reiks analizuoti toliau.
2015 Sausio 7 09:57
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |