Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Modelių kova - Ką rinktis?! » Geriausias/praktiškiausias 650-ukas?

| 2014-08-13 klemkas | 79/33299 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#31    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Fo!
Citata:
Cituoju: deuce
Nu ir by..iu zeme art galima - bet ar smagu?
Man vel tas pats klausimas stojasi, Edvardui, turistukui - ar jus esat patys vaziave su enduru tokiais keliais? Ar keliave...
Nu man neskamba kaip Jus kaifuojat su 180mm plocio asfaltinem padangom bekelej. Tik su niekuo kitu zmogus nevaziaves taip kalbet gali. Galiu garantuot, kad ta nuotrauka pavertu video, tai butu geriau uz cirka, kaip jus ten dantis barskinotes ir kaip varles issiskete vaziavot.


Teko isbandyt kawasaki kle / bmw f 650 gs dakara / bmw f 800 gs
Pats vazineju hornetu.
Teisybe - streetas ir endurke yra visiskai du skirtingi dalykai vaziuojant zvyrkeliu. Taciau kuo toliau tuo labiau isitikinu, kad tai tik igudimo/patirties klausimas - mano nuomone. Noriu pasakyt kad ir su 180mm padanga galima vaziuoti zvyrkeliu be cirko, nebarskinant dantu ir neissisketus kaip varle - gal kazkiek isitempus ,bet vistiek su malonumu.

Ten kur gs"u vaziuosi kazkiek isitempes, su stretu 180 padanga jau gulesi isiketes kaip varle.
Nepradekim su by,,iais art zemes vien tik del to, kad tai imanoma ir kazkas taip daro nes jam iseina ir net nebandes to daryti su tinkamu irankiu.


Taigi ir rasau - kad streetas ir endurke yra du visiskai skirtingi dalykai vaziuojant zvyrkeliu - nieks tau nebando irodinet, kad esi kupranugaris.
2014 Rugpjūčio 14 11:02 redagavo Fo! 2014 rugpjūčio 14 11:02 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#32   +1  

Kandangi isisiubavom pabandysiu konstruktyviau atsakyti i jau pamirstus klausimus:

Mano vertinimas del NC700X
1. ... mocą tinkantį apkeliauti pasaulį, kad galėčiau kasdien važinėti į darbą - Mano manymu taip
2. Lengvumas - 218 kg
3. Siaurumas - Be soniniu krepsiu filtrintis tinkamas
4. patogus ilgose kelionėse (subinei ir nugarai) - Gal kokie 8 balai is 10
5. ekonomiskumas - 3-3,5 ltr/100km
6. iki 10k litų - Ne (dabar 12-13k)


Mano vertinimas del Transalp 650
1. ... mocą tinkantį apkeliauti pasaulį, kad galėčiau kasdien važinėti į darbą - Mano manymu taip
2. lengvumas - 210 kg
3. siaurumas - Be soniniu krepsiu filtrintis tinkamas
4. patogus ilgose kelionėse (subinei ir nugarai) - Gal kokie 9 balai is 10
5. ekonomiskumas - 5 ltr/100km
6. iki 10k litų - Taip
2014 Rugpjūčio 14 11:42 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
900cc *****
Avataras
#33    

Citata:
Cituoju: deuce
ir parasyk normaliai ka tu pats vadini kelione. Nes lygint 250cc su 650 neteisinga svelniai tariant.
650 vienacilindriu turbut visu truks galios. Bet jei kuro sanaudos ta kompensuoja tau - tai valio.
man asmeniskai 650 bmw dakar mazai galios. Ekonomija liuks. Dakaras turi aukstesni stikla, konfortiskai galima ir prie 120 jaustis.
Pavaziuok su varaderiu 1000 ir dar karta paklausk saves ar svajones nepasikeite.

240 kg užsimest ant kojos nenorėčiau. Rašė delfis, kad žmogus su versys ant šviesoforo stovėdamas vietoj nusivertė ir koją susižalojo :) Pastebėjau, kad daugeliu atveju išvengiu kritimo, nes dabartinis mocas lengvas ir aš jį tiesiog nulaikau.

Kelionės, tai APL, važiavimas į kaimą, kur ~10km kelio sudaro žvyrkelis "tarka", šį savaitgalį važiuosim į Lenkiją su drauge 125-ukais, noriu aplankyti brolius Airijoj. Man ilgiau pavažiavus pradeda skaudėti šikną ir nugarą, o ir šiaip net po Vilnių važinėjant per duobes nemaloniai daužosi subinė iki pat stuburo. Dėl to noriu patogesnės sėdėsenos ir minkštesnės pakabos.
Greitis - komfortiškas važiavimas pagal KET, visa kas daugiau yra neprivalomas bonusas (pvz palengvintų lenkimą).
Ir mane labiau traukia šalutiniai keliukai, nei autostrados.

Man patiko Cerber žodžiai apie reguliuojamą ergonomiką, turėsiu tai omeny (y)
Citata:
Cituoju: CerBeR
ergonomika yra derinama, daugiau ar maziau. vairai, pakojai, sedynes yra keiciamos ir norint galima pasikoreguot pagal save. cia maziausia problema.

Visais tais modeliais domėjausi, ir KLR ir DL, Lietuvoj jų pasirinkimas labai mažas. Reikės apžvelgti užsienį.

Gera diskusija užvirė, žiauriai įdomu skaityti, ačiū visiems už nuomones, Quicker, Edvardas, Cerber, Deuce.
Vienos tiesos ir "tobulo" moco aišku niekada nerasim, bet diskusijas skaityti įdomu ir naudinga.

Fo!, sakai išbandei kelis modelius panašius, tai kokią nuomonę susidarei?
2014 Rugpjūčio 14 11:44 redagavo klemkas 2014 rugpjūčio 14 12:42
Krapštukas
1100cc *****
#34    

Citata:
Cituoju: deuce
Man vel tas pats klausimas stojasi, Edvardui, turistukui - ar jus esat patys vaziave su enduru tokiais keliais? Ar keliave...


Su Honda XR250 pravaziaves kelis tukstancius kilometru. Su enduro ratais, bei su R17 su pilot power padangom.
Galiu pasakyt, kad tas 100kg ziogas zvyrkeliu su asvaltinem padangom vaziavo ne kazka geriau nei 250kg turistas. Sukibimo nulis, smelio lygiai taip pat reikia bijot.
Tai klausimas kyla tada kaip jau gerai tie adventure motociklai vaziuoja zvyrkeliu su 90/10 ar 80/20 padangomis? Ar reikia det 50/50 ir tuos 20km zvyro kaifuot, bet likusius 500km asvalto klausyt padangu sniopstimo?
O dabar jau ir ant britvos galima lengvai uzmaut vos ne tokias pacias ar net piktesnes padangas, su kuriom is gamyklos iseina R1200GSA.
Ka noriu pasakyt, kad vaziuojant 500km per diena, jokia problema yra 20km pravaziuoti zvyrkeliu su turistu.
Va jei is tu 500km vaziuojama 400km zvyrkeliais, tai as jau atsisakyciau. Tokiam vaziavimui tik enduro ar adventure su atitinkamom padangom.
2014 Rugpjūčio 14 12:05
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#35   +1  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Va jei is tu 500km vaziuojama 400km zvyrkeliais, tai as jau atsisakyciau. Tokiam vaziavimui tik enduro ar adventure su atitinkamom padangom.


Tiek zvyru Europoj dar reiktu gerai paieskoti. Ir is vis i rimta bekele niekas su visa keliones manta nelenda. Jei endurini tai tam reikalingos ir spec. "piktos" padangos, galu gale apranga ir t.t. O jei kelioneje pasitaikys sumoj keli simtai km zvyrkelio tai jais galima ir su slikais su bet kokiu mocu pralekt (mocas tinka bet kuris - reikalinga vairuotojo patirtis :) )
Teko matyti kaip Lietuvoje Enduro APL'e patyres enduristas su britva ir plentinem padangom driftino taip kad visiem neturintiem patirties su Transaplais ir GS'ais piktom padangom geda pasidare
2014 Rugpjūčio 14 12:25 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1000cc ******
Avataras
#36   +1  

klemkai, nežinau kiek pas tą YBR įmanomas reguliavimas, bet jei taip pabandžius pakietint galą, priekį? Būna, kad dėl per minkšto sureguliavimo dar labiau krato. Aš vis su savo mocu neprisiruošiu įsiprašyt pas kokius cofeeracerius, kad pareguliuotų pakabą taip kaip skaitosi teisingai. Yra ir youtubėj medžiagos, ale gal profai tai padarytų geriau...
2014 Rugpjūčio 14 12:27
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#37   +1  

Citata:
Cituoju: klemkas

Fo!, sakai išbandei kelis modelius panašius, tai kokią nuomonę susidarei?


as ne enduristas (140km/h zvyrkeliu nelakstau) todel isvardinsiu bendrus ispudzius/ pastebejimus nesileidziant i krastutinumus:

KLE - ilgai kelionei labai nepatogi sedyne - sikna momentaliai paskausta ir galios motociklui noretusi daugiau - toks vangus. Pats motociklas lengvas .

bmw f 650 gs dakaras - sedyne afigiena (geline). Pakojai buvo be gumu tai labai vibracija jausdavosi, taciau uzdejus gumas problema dingo. Pakeitus galine padanga is 130 i 140 tapo daug paprasciau guldyti i posukius. Palyginus su KLE sis yra daug gyvesnis - gyvesnis traktorius. Benzo sanaudos iki 4.5L

bmw f 800 gs - pats mocas gamykliskai zemintas (sedyne/sakes/spiruokle balta ) man jis per zemas buvo, ko pasekoje nugara ir kelius paskausdavo, tad del patogumo pasakyt nieko negaliu. Nesu tikras, bet manau, jog stovejo originalus stikliukas - tai yra visiskas geris tiek vejo/lietaus, tiek kamikadziu atzvilgiu. Galios per akis, o ir benzo sanaudos iki 5L

Dar pastebeta jog vaziuojant per lietu pas BMW'sus visas vanduo is po priekinio rato sekmingai keliauja tiesiai ant blauzdu...
2014 Rugpjūčio 14 13:23 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Narys
900cc *****
Avataras
#38   +1  

Ačiū Fo! už savo pastebėjimus.

Visgi nusprendžiau, kad svajosiu apie F650gs twin, kuris eina nuo 2008 (man per brangus šiuo metu).
Ieškosiu pirkt F650gs nuo 1999 su įpurškimu.
O jei nieko nerasiu, imsiu Bastalomėjos F650cs su diržu.

Kažkaip apsistojau ties bmw dėl to, kad jie laiko patikrinti, geri atsiliepimai ir kuro sąnaudos. Galit kritikuot pasirinkimą :)
2014 Rugpjūčio 18 21:10
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#39   +1  

Citata:
Cituoju: klemkas
Ačiū Fo! už savo pastebėjimus.

Visgi nusprendžiau, kad svajosiu apie F650gs twin, kuris eina nuo 2008 (man per brangus šiuo metu).
Ieškosiu pirkt F650gs nuo 1999 su įpurškimu.
O jei nieko nerasiu, imsiu Bastalomėjos F650cs su diržu.

Kažkaip apsistojau ties bmw dėl to, kad jie laiko patikrinti, geri atsiliepimai ir kuro sąnaudos. Galit kritikuot pasirinkimą :)


Kiekvieno asmeninis pasirinkimas yra pats geriausias. Svarbiausia kad tai TAVO pasirinkimas! (y)
2014 Rugpjūčio 18 21:14 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
250cc **
#40   +1  

Įkišiu ir aš savo trigrašį, gindamas enduro vardą. Važinėju Dakaru. Kuro sąnaudos (naujausiais paskaičiavimais) su žmona ir šononiais krepšiais, kruizinant 100-120 4,2l/100km.
Daugiau smaugsi, daugiau pilsi. Jei keliaut kas ruošiasi vidutiniu greičiu 180, tai nėr ko klaust apie sąnaudas.
Kodėl visi kalba apie galias, ergo/ekonomiškumus ir svorius? O niekas neužsimina apie praktiškumą?
Kelionėm vienareikšmiškai – enduro (labai jau kategoriška ir niekam neperšama nuomonė).
Vienas svarbiausių moco dalykų/detalių yra ratai, ne padangos.
Endurikai turi visi stipiniuotus ratus (mano nuomone jei motociklas vadinamas enduru, ar taip bet atrodo, bet yra su lietnykais, tai jis ne enduro).
1.Kelionėj per tą pačia baisinę duobę pervažiavus lietnykui ir stipiniuotui ratui, lietnykui – p...da, o jo oponento stipinai visą smūgį pasiskirstys po lygiai ir važiuos ilgai ilgai.
2. Pradūrus padangą, bekamerinis ratas – idealiausias. 5 min. Ir leki toliau. Nors, dabar ir BMW ir Hondos jau gamina stipiniuotus bekamerinius ratlankius.
3. Enduro motociklas – tai 21 colio priekinį ratą turintis aparatas. (Ant 1200GS nevarau) Pačiam teko šokti ant bordiūro Geležiniam Vilke , kai statmenai užkišo mašina. Nežinau, kaip būtų pasibaigę su ’16 lietnyku…
Bet jei kalbam apie 650-tukus, tai bmw 650-ukas, tai viencilindris traktorius, su kuriuo reikia išmokti draugauti. Pažaidus su žvaigždėm ir galios pakaks. O valdymas/pakaba – superiniai. Yamahos XT ir XTZ (čia kiek esu girdėjęs) pigūs ir lengvi softai. Taip pat kaikam pritrūksta galios. Bet ištvermingi.
Kažkas minėjo, jog renkasi 650gs twin'ą. Pataupius imt 800gs - be kalbų, ar nors serato.
Dar liko Dominatoriai. Jie seni ir patikrinti darbiniai arkliukai. Ne kelionėm.
2014 Rugpjūčio 19 08:32 redagavo MariusB 2014 rugpjūčio 19 08:35
Narys
900cc *****
Avataras
#41    

Citata:
Cituoju: MariusB
2. Pradūrus padangą, bekamerinis ratas – idealiausias. 5 min. Ir leki toliau. Nors, dabar ir BMW ir Hondos jau gamina stipiniuotus bekamerinius ratlankius.

Kažkas minėjo, jog renkasi 650gs twin'ą. Pataupius imt 800gs - be kalbų, ar nors sertao.

2. Tai čia turi omeny, kad minusas enduro, nes ratai su kamerom.

800gs nuo 650gs skiriasi +20kg ir kokybiškesnės pakabų detalės už papildomą kainą. Ir šiaip, jei turėčiau pinigų, negalvočiau ir imčiau naują. Bet dauguma gyvenam Lietuvoj su lietuviškom algom.
Tas sertao tai tikrai gražus..
2014 Rugpjūčio 19 09:41
Narys
900cc *****
#42    

Nuo 2008 BMW F800 gs ir F650 gs stovi tas pats variklis. F650 gs zemesnis, ratai lieti (mazesni), maziau ag ir dar keli skirtumai. Vazineju su F650cs. Lengvas, manevringas mocas. Kuro mazai naudoja, su dirzu (nereik prieziuros, kaip grandinei). Variklis senesnis, vieno cilindro, tad jauciama siokia tokia vibracija. Jeigu megstat skraidyti, galios truks. Geras dalykas ABS, dazniausiai suveikia ant zvyrkelio :D
klemkai, paziurek F800R (S arba ST), jie pigesni nei GS, motoras tas pats. Buna ir su dirzu ir su grandine.
2014 Rugpjūčio 19 10:39 redagavo iXsas 2014 rugpjūčio 19 10:47
Narys
900cc *****
Avataras
#43    

Citata:
Cituoju: iXsas
Nuo 2008 BMW F800 gs ir F650 gs stovi tas pats variklis. F650 gs zemesnis, ratai lieti (mazesni), maziau ag ir dar keli skirtumai. Vazineju su F650cs. Lengvas, manevringas mocas. Kuro mazai naudoja, su dirzu (nereik prieziuros, kaip grandinei). Variklis senesnis, vieno cilindro, tad jauciama siokia tokia vibracija. Jeigu megstat skraidyti, galios truks. Geras dalykas ABS, dazniausiai suveikia ant zvyrkelio :D
klemkai, paziurek F800R (S arba ST), jie pigesni nei GS, motoras tas pats. Buna ir su dirzu ir su grandine.

CS man patiko, kai žiūrėjau. Tas diržas labai vilioja. Nepatiko tik vibracija ir man per žemas, kojos labai sulenktos. Bet jei geresnio nieko nerasiu, yra pas forumietę geras variantas.
Šitie tai streetai, nelabai, nors kaina gera kaip tokių metų.
2014 Rugpjūčio 19 10:55
Narys
900cc *****
#44   +1  

CS labiau prie strytu, nei enduro (gal kiek sedesenos skiriasi tarp F650 gs, cs ir F800 R, S, ST). Enduro su dirzu neina. Klemka, tau rinkties, bet 800 twin motoras geriau, mano nuomone, (tiek del vibracijos, tiek del galios). Sekmes ieskant moco.
2014 Rugpjūčio 19 11:11 redagavo iXsas 2014 rugpjūčio 19 11:12
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#45    

Siek tiek apie Suzuki DL650.

3 sezonas i pabaiga, pravaziavau ~25k km.

Dazniausiai vazinejau ne vienas, kartais ir su tasem. Asfaltu rieda puikiai, su paaukstintu stiklu iprastai iki 130 vazineju nenuleides salmo stikliuko.

Puiki sedesena, standi pakaba net keliaujant dviese su daiktais, neisisiubuoja blogesniais keliais. Buvau pasidare papildomus pakojus- tai super, 2 padetys kojoms yra jega.

O apie enduro dali:
Priekinis ratas 19", uzsimeciau Heidenau K60. Ka pakeite- neslysta taip priekinis ratas, apskritai jokio diskomforto nejauciu zvyrkelyje, miske, kol vienas. Apie sportini vaziavima geriau net negalvot.

Dviem sunkoka, pakaba netinkama. Jokio sukibimo ten kur stambus akmenys, reikia nuleisti padangas iki 1,5 baro. Tada jau vaziuoja.

Svoris- su apsaugelem ir kuru sveria ~230kg. Svorio centras palyginus aukstai, tad motcas atrodo tikrai sunkus. Bet visi tie svoriai- iprocio reikalas.
2014 Rugpjūčio 19 12:47 redagavo Theo 2014 rugpjūčio 19 12:51 05' DL 650
Wee-Strom
Narys
900cc *****
Avataras
#46   +3  

Įdomų paveikslėlį radau, pagal kubatūrą ir pritaikymą bekelei ar keliui.
https://idratherberidingdotcom.files.wordpress.com/2014/07/percei....

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugpjūčio 19 13:37 redagavo klemkas 2014 rugpjūčio 19 13:37
Narys
900cc *****
Avataras
#47   +3  

Tas pats motociklas:
-stretas su supermoto ratais
-enduro su piktomis padangomis, pvz APL
-kelioninis su enduro ratais, universaliomis padangomis
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugpjūčio 20 02:02 redagavo polis 2014 rugpjūčio 20 02:07
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#48    

Citata:
Cituoju: polis
Tas pats motociklas:
-stretas su supermoto ratais
-enduro su piktomis padangomis, pvz APL
-kelioninis su enduro ratais, universaliomis padangomis


Nostalgija 2013 APL dar mano Transalpas fone matosi :)

Kaip su KTM ant asfalto ilgose kelionese?
2014 Rugpjūčio 20 07:31 redagavo Plasnart 2014 rugpjūčio 20 14:22 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
50cc *
#49    

Prie tos pačios temos norėjau paklausti Jūsų nuomonės konkrečiai apie Aprilia Pegaso 650 (1997 - 2004), kaip apie visiškai ekonominį variantą kelionei į darbą ir savaitgaliniams pasivažinėjimams iki sodybos / ežero, su galimybe lengvai prasilėkti miško keliukais ir pan.
Gal kas nors turite ar esate turėję šį modelį ir galite papasakoti šiek tiek daugiau apie jo privalumus ir trūkumus? kadangi atsiliepimų internete, man suprantamomis kalbomis, nėra tiek daug, kad susidaryti kažkokį įspūdį..
2014 Rugpjūčio 20 12:30
Narys
1000cc ******
Avataras
#50    

Citata:
Cituoju: MariusB
Nors, dabar ir BMW ir Hondos jau gamina stipiniuotus bekamerinius ratlankius.


"Dabar" tai jau turbūt virš 10 metelių bus.
Bent jau vokiečiui (h) .
2014 Rugpjūčio 20 13:01
Narys
900cc *****
Avataras
#51    

Citata:
Cituoju: polis
Tas pats motociklas:
-stretas su supermoto ratais
-enduro su piktomis padangomis, pvz APL
-kelioninis su enduro ratais, universaliomis padangomis

Skaičiau straipsnį, kad patyrę keliautojai vietoj gs dramblių renkasi lengvesnius endurikus. O kaip jo sėdynė? Komfortas ilgoj kelionėj? Vėjas? (stiklo tai nėra).
2014 Rugpjūčio 20 16:46
Narys
50cc *
#52   +1  

Mano nuomonė paprasta, nusipirksi - nepatiks, parduosi ir nusipirksi kitą.
Su 1999 Honda Hornet laksčiau po Lietuvą. Dabar Honda VTX 1800. Su Hornetu pavargsta kupra, bet atsiguli ant bako ir ilsies. Su VTX'u. Už miesto gerai, patogu, stiklas vėją nuima, prisikraut gali. Mieste - blogis visiškas, į posukį sunku įvažiuot, tarp mašinų nepanardysi.
Žiūrinėju Kawa Z1000sx. Už Z1000 šiek tiek didesnis, variklis ne 250cc, kelionėse neužlinks, miestui irgi tinkamas. Anyway, norint su belenkokiu galima patripint.
Visgi kiek laiko keliausi. Sezonas Lietuvoj ir iš jo 2 savaitės už Lietuvos?
2014 Rugpjūčio 20 17:11
Narys
1000cc ******
Avataras
#53   +1  

Teisingai pasakyta- su belekuo galima keliaut. Svarbu, kad mocas pačiam patiktų, ne taip svarbu, koks jis geras ir technologiškas.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugpjūčio 20 19:48 redagavo turistux 2014 rugpjūčio 20 19:52
Narys
125cc **
#54   -1 / +1  

Vazineju su KTM 640 pabandysiu papasakot savo yspudzius tai butent labia lengvas plonas manevringas ir visur pravaziuojantis motociklas kruizinis greitis max 100 paskui prasideda vibracija vazineju su juo I nedideles keliones +- 300 ir I darba motociklas near skirtas lakstyt autostradom kaip as sakau tai nuotiku motociklas nes su juo gali vaziuot kur tau sirdis geidzia del greicio tai vaziuojant dideliu greiciu tiesiog nebuna laiko pasidairyt I salis todel vaziavimas praranda puse zavesio tiem kas lakasto 150 ir daugiau vieta ziede o ne gatvese plius adrenalino ji vairuojant tikrai netruksta kuro sanaudos tarp 4-6 ltr priklausomai nuo vaziavimo pasirinkau ji nes esu normalaus ugio :) 197cm todel man sis moto kaip tik tai vienas auksciausiu moto aplamai dar pas mane yra comfort sedyne tai nemazai sumazina vibracija suka ratus kyla vienke vazuoja belenkur zodziu tobulas moto zinoma cia skonio reikalas gal kiek sunkiau gula posukuose nes vazineju su endure padangom 50/50 tai jos siauresnes bet kas megsta palakstyt asfaltu maciau susideda britvu ratus ir buna supermoto
2014 Rugpjūčio 20 20:15 redagavo Jaunas Menulis 2014 rugpjūčio 20 20:19
Narys
125cc **
#55    

http://a2goos.com/data_images/galleryes/ktm-lc4-640-adventure/ktm....

Dar visada gali pasirinkt beveik kelionini varianta
2014 Rugpjūčio 20 20:22
Narys
900cc *****
Avataras
#56    

Citata:
Cituoju: klemkas
Skaičiau straipsnį, kad patyrę keliautojai vietoj gs dramblių renkasi lengvesnius endurikus. O kaip jo sėdynė? Komfortas ilgoj kelionėj? Vėjas? (stiklo tai nėra).


Nei as patyres, nei geras vaziuotojas. Si motocikla rinkausi del lengvumo. Nes lengvas geriau valdosi, smagiau vaziuoti. Jo pilnas svoris su degalais bus apie 150kg. Tokio kito lengvo su panasia galia motociklo praktiskai nelabai yra. Sedyne pats perdarinejau (nelabai sekmingai, teks siusti profams), nes kieta, kas 100km reikia stoti pailseti, jeigu keliauji asfaltu. Jeigu kitokiais keliais tai daznokai pakeli uzpakali nuo sedynes, todel gali nuvaziuoti toliau.
Pas mane tiuningine priekine fara su kilnojamu stiklu, todel su veju problemu nera. Problema asfaltu dideli atstumai be poilsio, pvz virs 300km, del vibracijos ir kietos sedynes. Daugiau, kaip ir rase kolega (Jaunas menulis), vien tik pliusai, kurie atperka viska.

P.s. netiesa, kad KTM tik aukstiems. Mano ugis 170cm, as motocikla susizeminau ir sekmingai eksplotuoju jau 4 metus.
2014 Rugpjūčio 20 21:58 redagavo polis 2014 rugpjūčio 20 22:06
Krapštukas
1100cc *****
#57    

Polis,
O kaip patikimumas KTM? Ar yra teke sugest taip kad neimanoma test keliones?
Kur dalis perki originalias? Kokie ju pristatymo terminai?
2014 Rugpjūčio 20 22:12
Narys
900cc *****
Avataras
#58    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Polis,
O kaip patikimumas KTM? Ar yra teke sugest taip kad neimanoma test keliones?
Kur dalis perki originalias? Kokie ju pristatymo terminai?


KTM LC4 yra vienas patikimiausiu motociklu, net ir apgedes jis toliau vaziuoja. Man per 4 metus nebuvo absoliuciai jokio gedimo. Aptarnavimo, salniku keitimo neskaiciuoju. KTM detaliu aprupinimas vienas geriausiu Lietuvoje, kaip Hondos. Detaliu kainos laaaabai nezymiai didesnes uz Hondos, praktiskai nesijaucia. Pilna ir kokybisku neoriginaliu daliu.
2014 Rugpjūčio 20 22:18
Narys
125cc **
#59    

Ziurint kokios tavo pajamos taip ir kainos siaip nera labai mazos kainos del gedimu nieko negaliu pasakyt dar tik pirma sezona vaziuoju siuo moto bet esu labai patenkintas. Velgi jiai pirksi kazkokias neaiskios kilmes detales ir devetas tai kaip ir visiem aisku kad jos nelaikys man patinka tas kad moto labI lengvas ir nukritus o zmones kurie vaziuoja i offroad tikrai krenta jiai nori vaziuot agresyviau sita matocikla paimsi ir pasikelsi ar pastumsi ar patempsi ko nepadarysi su kitais sunkiais moto kaip ir minejau minusas tik vibracija bet ja galima sumazint uzsidejus spec sedyne spec papildomas gumas po vairo praukstinimu ir spec pakojus su gumom dar gal sakyciau minusas butent pas mane enduro modelis ir bakas tik 12ltr tai tik 220 km iseina o kai su juo pradedi vaziuot nenori stoti ;) kas turi adwenture modeli tiem geriau nes bakas 18 ltr daugiau nieko neridesi man dar patinka paprastumas jpkiu plastmasiu kai mocas krenta niekas neduzta tik butinai reikia turet ranku apsaugas nes jos gaunasi kaip slaideriai ir apsaugo stabdziu ir sankabos rankeneles zodziu kai pavaziuoji su tokiu moto per betkur griovius bordiurus sankasa supranti kad joks ciopas ar britva tokio dziaugsmo nesuteiks ps anksciau vazinejau su britva liaufiskai vadinama tai isvaziavus i kelione nieko nepamatydavai nes ramiai su tokiu moto neiseina vaziuot tai ir budavo visa laika vien sportas o ne malonumas zodziu tokiam moto reikia specialaus nusiteikimo nes jis nera greitas max 160 . Dar del vejo tu nepergyvenk vejas vaziuojant iki 110 nesijaucia ant jokio moto nebent butu koks uraganas ir butu priespriesinis vejas tai nebent siaip norisi stklo arba gultis nuo 130-140 bent man asmeniskai tai cia labiau liecia didelius moto asfaltinius kurie taip vadinami drambliai tu pats pagalvok nuvirstu tau mocas pakrautas sveriantis 260 kg kaip lengvai tu ji pakeltum ar manevruotum su juo misko takelias jie skirti svelnei bekeliai ir kruizinimui asfaltu todel del vejo nesuk galvos sitas mc tiek nevaziuoja kad vejas jaustusi ;)
2014 Rugpjūčio 20 22:56 redagavo Jaunas Menulis 2014 rugpjūčio 20 23:04
Plentinis endūrininkas
400cc ***
Avataras
#60    

Na jau kad tema apie 650cc, tai pasisakysiu. Pats važinėju su SUZUKI XF 650 2001 metų ir esu labai juo patenkintas. Lengvas, manevringas ir tikrai smagus tiek mieste, tiek kelionėje. Sutapimas ar ne, bet kelionėje į lenkiją iš 4 motociklų, tik mano vienintelis neturėjo jokių bėdų :) nežinau kitų atsiliepimų apie šitą motociklą, bet važinėju jau antrą sezoną ir esu tikrai patenkintas. Vienintelis minusas, kad prie didesnio greičio važiuojant dviese pilnai pakrautu motociklu susilpnėja akseleracija, tačiau iš 650cc motociklų visiems taip būtų.
2014 Rugsėjo 8 20:51
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17