Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Motociklas trasai

| 2016-01-08 civic | 18/8408 žinut.
 
 


 
Optimistas
2200cc *******
Avataras
#1    

Motociklas trasai

Sveiki (h)

Nebe pirmus metus sukiojuosi Aukštadvario kartodrome, kur žadu sukiotis kol galimybės leis, vairavimo stažas jau irgi nebe naujoko, temas išgūglinau, bet neradau nieko panašaus. Su savo dabartiniu motu, net ir važiuodamas teisinga trajektorija gan dažnai būnu aplenktas lengvesnių moto su kreivom trajektorijom dėl jų mažesnės masės ir didesnio posvyrio kampo. Kadangi ir toliau planuoju naudotis dideliu ir sunkiu touringu, tad į senatvę suvaikėjau ir niekaip nenuveju minties įsigyti antrąjį motociklą grynai Aukštadvariui. Į greitesnes trasas lėkti neplanuoju, nes greičio nemėgstu, nebent vėliau iškrypčiau į stuntinimą aikštelėse (gymkhana). Tad domina mintys ir patarimai, į ką atkreipti dėmesį renkantis motociklą chroniškam batoninimui. Mano pasvarstymai:
Domina pigus, ik 2 k € moto, pageidautina virš 500 cc, be plastikų?, aukštai užkelta dusle?, galimybe sudėti saugos lankus, įpurškimas, nuo 2000 metų.
Kadangi anksčiau turėjau '02 CBR 600 F, tai žinau, kad jis būtų tikrai patogus, deja jo nuvertimas brangiai kainuoja. Turbūt reikės strytuko. Tad galbūt tam tiktų 02 Hornetas? Arba '01 CB? '04 FZ6? GSR 600? Arba galbūt netgi Burgmanas? Ar jamt belenką pigaus, tvarkingu varikliu ir tiek?
 
2016 Sausio 8 11:03 redagavo civic 2016 sausio 8 13:21 La vida es un milagro increible!
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#2    

Tai gali juk lankus kad ir tam paciam cbr, uzdeti? kodėl netinka tas variantas? ir kodėl taikaisi tik su purškalu?
2016 Sausio 8 11:53
Optimistas
2200cc *******
Avataras
#3    

Įpurškimas, nes mėgstu tolygų variklio darbą. Kiek teko bandyt karbų, nepatiko. Bet aišku čia gal sureguliavimo (kvailo įsitikinimo) reikalas. Apie lankus ant CBR ar kito plastiko mąsčiau, bet strytukai tiesiog čiut pigesni ir gautųsi mažesnis svoris. Ir dar tada dėl duslės apsaugos liktų klausimas
2016 Sausio 8 13:15 redagavo civic 2016 sausio 8 13:21 La vida es un milagro increible!
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#4    

Nu taip, bet ir pačios charakteristikos skiriasi, stryto ir britvos, gal pats tas guldymo efektas kitos, o dusle bandyti kišti po sedyne , arba visai trumpinti mažiuka daryti, ir po apačia variklio montuoti. o dar mačiau del apsaugos duslintuvo tai deda ant jo toki kaip ir slaideri, http://www.twistedthrottle.com/r-g-oval-exhaust-protector-can-cov.... kazka tokio. o dėl svorio tai jau reiktu žiūrėti kekvieno variantos atskirai, kiek jis sveria, ir kas geriau tuo atžvilgiu. ir "britvu" daugiau ant mūsų svieto, ir su dalim lengviau būtų, jei kažkokios problemos, arba gali rasti tiesiog pigesnį jau guldyta
2016 Sausio 8 13:20
Optimistas
2200cc *******
Avataras
#5    

Slaiderių nelabai mėgstu, nes arba pas mane visi buvo nekokybiški arba jie išties skirti batoninimui stovint. Ir plastikų šiaip ar taip visiškai neapsaugo. Dabar taip paglavojau: esu bandęs tik B-King iš strytų, tai gali patikslint, ką turi omeny charakteristikų skirtumai? Dėl vėjo kaip ir neaktualu, nebent variklių darbas kažkuo itin skiriasi :V Dėl detalių, puikus pastebėjimas, tuo pačiu ir į padangų kainas galima atsižvelgt. O kokie reikalai su dusliaus modifikavimu, kai abi rankos kairės?
2016 Sausio 8 13:26 redagavo civic 2016 sausio 8 13:27 La vida es un milagro increible!
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#6    

1. ka jus, bl, vadinat streetais? tas kaimietizmas jau uzpiso. supersportai irgi nera bekelei skirti.
2. pats maitinimo tipas darbo tolygumui itakos neturi. karbiuratoriniu buvo veikianciu tolygiau uz purskalus.
3. sportinio ir naked/muscle skiriasi vaziuokliu geometrijos - kitokios. ka tai reiskia tikiuosi aiskint nereikia. variklio charakteristikos irgi kitokios. naked/muscle varikliai visada daromi stipresni nuo pat apacios, nes maksimaliais greiciais vazinejama retai.
drasiai gali imt koki GS500, CB500. uztenka tik nedideliu lankeliu, apsaugot variklio dangtelius. pigus, ju daug, dalys tikrai nedificitines. ju dydziu padangos irgi pigios.
2016 Sausio 8 16:06 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
600cc ****
Avataras
#7    

Labai gera tema. Tik tas antras klausimas labai ziauriai nuskambejo. Juk vaziuoji savo malonumui, o ne batonu gaudyti. Del karbu nesukciau galvos, nes kartais atvirksciai - ipurskimas yra maziau prognozuojamas. Manau trasoj geriausias mocas tas su kuriuo jautiesi geriausiai vaziuodamas posukyje, sugebi tiksliai kontroliuoti gaza pasvires posukyje. Man tai yra bandit 600 placiu vairu, paaukstinta galine pakaba ir pagerintais stabdziais. Bet pvz Hornetas be jokiu pakeitimu gali guldytis didesniu kampu, be to pas ji 180 plocio galas, kas irgi turi kazkiek pranasumo.
Is tu motociklu rinkciaus Horneta arba GSR600.
2016 Sausio 8 16:52
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#8   +2  

Visi kurie vazineja aukstadvaryje su strytais ir vaziuoja greiciau brauko pakojais zeme ir per sia ziema perka sportinius motus :) ziedui - ziedinis motociklas, gatvei - gatvinis. simple.
2016 Sausio 8 17:58 Motociklų slaiderių gamyba
Narys
400cc ***
#9    

Jeigu važinėji tik Aukštadvario kartodrome kodėl apie supermoto negalvoji ? Ir numest netaip gaila ir būtent tai trasai tinka...
2016 Sausio 9 15:54
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#10   +1  

Citata:
Cituoju: Kanteris
Visi kurie vazineja aukstadvaryje su strytais ir vaziuoja greiciau brauko pakojais zeme ir per sia ziema perka sportinius motus :) ziedui - ziedinis motociklas, gatvei - gatvinis. simple.


Tikra tiesa, kaip tik pardaviau savo banditą ir ieškom sport. O šiaip.. kuo giliau į mišką, tuo daugiau medžių :D
2016 Sausio 10 04:37
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#11   +1  

va civic, viskas, belieka imti cbra, ir važiuoti :D
2016 Sausio 10 12:15
Optimistas
2200cc *******
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: CerBeR
variklio charakteristikos irgi kitokios. naked/muscle varikliai visada daromi stipresni nuo pat apacios
Va irgi viena iš priežasčių, nes patinka, kai "traukia", bet nepatinka, kai "lekia" :-)
Citata:
Cituoju: golive
Tik tas antras klausimas labai ziauriai nuskambejo. Juk vaziuoji savo malonumui, o ne batonu gaudyti
Su dabartiniu neteko, bet su praeitu motu esu pasigavęs kalnus batonų, žinau, ką reiškia slysti ant asfalto, nusiristi į krūmus ar palįsti po mašina - bijodamas batonų nesugebėčiau pilnai atsipalaiduot važiuodamas. Ir šiaip batonai nėra nieko blogo, krešas yra blogai :) Tad norisi darbinio moto, kurio būtų negaila netyčiukui batonui.
Vytoksas gali dabar ar po trasos plačiau papasakot, kokie pojūčiai, pakeitus motą, kodėl praeitas netenkino?
2016 Sausio 11 08:31 redagavo civic 2016 sausio 11 08:59 La vida es un milagro increible!
Narys
900cc *****
Avataras
#13    

KAip variantą pažiūrėkite Suzuki SV650.
Bet kaip ir sakė Kanteris, Aukštadvaris kad ir mažas, bet žiedas. Jam labiausiai tinkamas žiedinis mocas. Imčiau cbr600rr, užsidėčiau miniatiūrinius lankus(nors nesuprantu, kam jie reikalingi) ir mėgaučiausi malonumais.
O privalumų žiedinio motociklo yra daug. Pakojų pozicija, motociklo geometrija, reagavimas į vairuotojo komandas, pakaba, stabdžiai ir t.t. Dauguma jų niekuo nesusiję su varikliu ir lėkimu :)
2016 Sausio 11 09:49
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#14   +1  

Na lankai tam kad atsirastu galimybė kuo mažiau apgadinti motociklą, virtimo atveju, ir viskas :)
2016 Sausio 11 10:13
Narys
900cc *****
Avataras
#15    

Užsidedi normalius slaiderius ir go.
Realiai greičiau važiuojant, tai yra rizika tais lankais brūžinti per asfaltą.
2016 Sausio 11 10:23
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#16   +1  

http://www.nicecycle.com/Honda-CBR-1000RR-Engine-Cage-p/653-0117.htm
nu su tokiais guldyk kaip nori, tikrai nenubruzinsi :)
2016 Sausio 11 11:37
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#17    

Citata:
Cituoju: civic
Citata:
Cituoju: CerBeR
variklio charakteristikos irgi kitokios. naked/muscle varikliai visada daromi stipresni nuo pat apacios
Va irgi viena iš priežasčių, nes patinka, kai "traukia", bet nepatinka, kai "lekia" :-)
Citata:
Cituoju: golive
Tik tas antras klausimas labai ziauriai nuskambejo. Juk vaziuoji savo malonumui, o ne batonu gaudyti
Su dabartiniu neteko, bet su praeitu motu esu pasigavęs kalnus batonų, žinau, ką reiškia slysti ant asfalto, nusiristi į krūmus ar palįsti po mašina - bijodamas batonų nesugebėčiau pilnai atsipalaiduot važiuodamas. Ir šiaip batonai nėra nieko blogo, krešas yra blogai :) Tad norisi darbinio moto, kurio būtų negaila netyčiukui batonui.
Vytoksas gali dabar ar po trasos plačiau papasakot, kokie pojūčiai, pakeitus motą, kodėl praeitas netenkino?


Dar negaliu papasakot, nes tik nesenai pardaviau, dabar ieškau kito :)
2016 Sausio 12 00:13
Narys
50cc *
#18   +1  

lankai trasoj gali tik meskos paslauga atlikt . ciuoziant jei lankai uzsikabintu kur nors tai iskart variklio ausys luzta . trasoj tik su slaideriais ! :) o gatvej lankai gerai . jei ne lankai buciau 4 kartus dazes jau plastikus
2016 Sausio 12 11:31
Narys
250cc **
Avataras
#19   +2  

Citata:
Cituoju: civic
Vytoksas gali dabar ar po trasos plačiau papasakot, kokie pojūčiai, pakeitus motą, kodėl praeitas netenkino?


Aš galiu papasakot. Sezoną pradėjau su FZS600. Važiuodavau kartu ir Kačergoj ir Aukšradvaryje, tai 3 kartą man rodos įvežiau 1:12. Po kiek laiko su FZS pasidarė diskomfortas važiuoti (ypač kačergoj) kai pradėjau gerint laikus - susidėjau ir armuotas šlangutes, bet stabdžiai toli gražu iki žiedinio vistiek buvo, pakaba per minkšta, pradėjo kliūti pakojai ir YPAČ slaideriai (trasoj išsisukdavau net juos).

Nebeiškenčiau ir pasiėmiau CBR600RR 07'. Tai nuo street'o kaip diena ir naktis - pakaba, stabdžiai, sedėsena. Atsirado vėl malonumas sukti žiede ratus. Kaip ir Kanteris sakė - žiedinis žiedui, gatvinis - gatvėms.
2016 Sausio 21 09:25
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17