Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Honda Cbr 900 RR 1993m. Fireblade
Narys
50cc |
Honda Cbr 900 RR 1993m. FirebladeSweiki,susidomejau Honda CBR 900 RR 93 metu Fireblade ir noriu paklausti jusu patarimo.: Ar tai jau atgyvena? Ar verta ieskot kazko geresnio ? Kokie minusai ? Nes pliusus jau girdejau: patvarus, nebyra dezes... [Redaguota 2009-11-1 Nordas]
2005 Lapkričio 11 00:24
|
Auksarankis
600cc |
Jei vaikaisi naujausių modelių,tada atgyvena ,o šiaip tegul tik visi su tokiais važinėja,tai bus valio
2005 Lapkričio 11 00:48
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Stunter'is
600cc |
na vaikine.. reikės razborkes daryti.... kaip tai Fireblade atgyvena? katik tokį nusipirkau - galvojau būsiu manekenas, o daba atgyvena... jei rimtai - žiūrint su kuo lygini... variklis galingas ir yra pakankamai galios rezervo. pagrindinis šio modelio minusas - svoris ir plotis - atsisėdus, tikrąja to žodžio prasme reikia APSOŽERGTI... bet o tačiau variklis sėdint ant moto svorio nesijaučia ir vairas sukinėjasi stebėtinai lengvai (rekomenduoja dėti demferį).. o šiaip renkiesi pagal piniginę...
2005 Lapkričio 11 08:03
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Praktikas
1100cc |
Šiuo momentu realiai svajoju tik apie fajarblede. Man tai labai patinka tas mocas. Ypač tas nuo 95 m. modelis kur jau ne apvalios lempos.
2005 Lapkričio 11 09:00
ZX10R '06
|
Auksarankis
600cc |
apvalios faros-SC28 sekantis jau su naujesne fara-SC33 paskui-SC44,SC50
2005 Lapkričio 11 09:05
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Narys
50cc |
Shtrych pas tave 99 metu, taj jau tikrai neatgyvena, bet as turejau omeny 93 metu Fireblade...12 metu senumo, turetu buti padroztas per 12 metu...
2005 Lapkričio 11 17:17
|
Auksarankis
600cc |
`99 gali būti labiau sudrožtas nei`93,taip kad reikia žiūrėti į stovį,aišku naujesniame yra ir šiokių tokių patobulinimų,bet ir kaina kita,o šiaip SC28 jei geras,turi savo kainą,nors ir nepirmos jaunystės...
2005 Lapkričio 11 17:28
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Donoras
1100cc |
2005 Lapkričio 11 19:50
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Donoras
1100cc |
Prie to pačio: kurių metų tokie CBR'ai buvo? P.S. jis vienas iš mano motociklų ligos paūmėjimo priežasčių buvo prieš ~4 metus Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2005 Lapkričio 11 19:55
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Praktikas
1100cc |
devil, vat tokius trydos spalvos ratus aš ir turėjau omeny temoj "žiemos džiaugsmai". Bet ratus perdažius ir duslę pakeitus, tai tas mocas - grynas seksas Vat tas kur paveiksliuką įdėjai tai
2005 Lapkričio 11 19:57
ZX10R '06
|
Donoras
1100cc |
jis seniai seniai buvo gal motogama.lt skelbimuose įdėtas..čia ~4-5metai atgal..oi seiles varvinau..nors ir dabar varvinu nuo kurių iki kurių su tokiom lempom jie ėjo?
2005 Lapkričio 11 20:06
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Auksaburnis
1100cc |
Nu pavadinime galetum ir metus nurodyt,nes dabar skamba tarsi ir 03 metu butu atgyvena,nes tik nuo 04 prasidejo 1000RR fire blet
2005 Lapkričio 11 21:28
Mune
|
Pliurpomanas
25cc |
1993 metais RR ejo su 2-iem apvaliom farom Bjauriai atrode, na bent jau man o Nuo 1995 metu pradejo eiti tokie kaip Devil_racer idejo foto. Seip pagal charakteristikas, motas tikrai neblogas, svoris saliginai nedidelis, arkliu nera daug, taciau galios jam pakanka Beje, tuo laikotarpiu HONDA buvo vieni patikymiausiu motociklu Honda yra Honda
2005 Lapkričio 12 16:16
Yamaha YZF-R6 '02 - Power - 120ag, weight - 169kg, Max speed - 275km/h
|
Stunter'is
600cc |
modelis rc33 (kaip nuotraukoje) ėjo lyg tais nuo '96 m iki pat '01. jei supranti vokiškai , tai nueik į www.cbr900rr.de
2005 Lapkričio 12 21:13
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Donoras
1100cc |
Shtrych neranda tokio tinklapio
2005 Lapkričio 12 21:21
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Auksaburnis
1100cc |
Nuo 00 metu iki 01 ejo SC44 929 O nuo 96 iki 99 rr,ai turejo pakitimu tik nezinau ar jie buvo kitokiu kodiniu pavadinimu,bet isoriskai skyresi.
2005 Lapkričio 12 22:10
Mune
|
Stunter'is
600cc |
Taigi viskas nuo pradžių. pirmasis Firebladas buvo išleistas '92 metais - RC28. Šis motociklas buvo jauno inžinieriaus Tadao Baba vizijos vaisiu ir laužė to meto įsitikinimus. Viskas prasidėjo 1989 metais kai Tadao susitiko su Hondos bosu ir pristat4 savo viziją motociklas su litrinio variklio galia ir 750cc motociklo valdymu. Tuo metu rinka norėjo tiktai galios kuri turėjo gąsdinti vairuotoją. Sportinių motociklų vairuotojai turėjo laikyti ir dirbti abiem rankom, kad sutramdyti moto ir apie valdymą nebuvo galvojama (su išimtimis aišku). Tadao vizija buvo "visisška motociklo kontrolė". Taigi '92 honda išleido pirmąjį CBR900RR. Jo sausas svoris sudarė 185 kg ir variklis turėjo 893cc išspausdamas 124AG. Tačiau svarbiausia tai, kad pagaliau atsirado motociklas greitas kaip 750cc su 600cc manevringumu! Fireblade iškarto tapo perkamiausiu motociklu. '93 buvo tik pakeista spalvų schema ir pakelta kaina. '94 suapvalintos lempos. Toks siluetas pagerino aerodinamiką. Variklis paliktas tas pat, tik pakeista cilindrų galva į magnio. Galios pasiskirstymas išliko toks pat: silpnas prie žemų sūkių, bet didžiulis prie vidutinių ir aukštų apsukų. Šiame modelyje buvo patobulinta pavarų dėžė ir įstatytas platesnis galinis ratas pagerindamas stabilumą. Prieikinis ratas išlko 16" iki pat RC44 modelio (2000metų). '95 vėlgi pakeista spalvų schema ir pakelta kaina. Tačiau Fireblade buvo užėmęs tokias geras pozicijas, kad pirkėjai net nereagavo ir Honda nespėjo tenkinti paklausos. '96 metais padidėjo konkurencija - Yamaha išleido FZR1000r Thunderace kurio tech duomenys tuo laiku buvo spūdingi.. Honda susigriebė ir radikaliai atnaujino RR - pakeitė variklį į 918cc sumažindama svorį 1 kg ir padidindama galią 5AG... taigi iš moto liko tik sena išvaizda. Taigi gimė RC33. '97 vienintelis pakeitimas buvo duslintuvo pakeitimas iš geležinio į aliumininį, rezultatas - 1kg. '98 metais pirmą kartą nuo fireblade pristatymo pasirodė realus konkurentas R1. Honda Fireblade'ui padarė didesnius pakeitimus nei planuota. Pasak Hondos pakeista net 80% variklio dalių, vėl gi sumažintas svoris ir minimaliai, 2AG, padidinta galiai. Taip pat pagerintas variklio reagavimas dėka naujų didesnių karbiuratorių. '99 metais pirmą kartą FIreblade pasitraukė iš pirmos vietos užleisdamą ją R1. Šiais metais pakeista buvo tik spalvų schema. Fireblade tėvas, Tadao Baba, su savo kolegomis dirbo prie naujo RR. Buvo padaryti keli RR prototipai: su 1000cc, patobulintu 918cc ir 929cc. Honda atsisakė tikslo "visisška kontrolė (motociklo valdymo prasme)", kuris nuo pat pirmų dienų iškėlė RR į pirmas vietas, ir pasidavė to meto tendencijai didinti galią. '00 RC44 pristatytas su 929cc varikliu. Su šiuo modeliu Honda tikėjosi sugrąžinti Fireblade į pirmas pozicijas, bet Yamaha nepaliko R1 likimo maloniai ir atnaujintas R1 nurungė Firebladą. RC44 gavo naują 929cc variklį kartu su įpurškimu. Pagaliau Honda įstatė 17" priekinį ratą, kuris kartu su upside-down tipo amortizatoriais leido "aštresnį" manevravimą. Teoriškai Honda skelbė kad padidino galią iki 150AG, tačiau dino stende RC44 realiai "išspaudė" apie 135AG. Pagaliau Honda įstatė 17" priekinį ratą, kuris kartu su upside-down tipo amortizatoriais leido "aštresnį" manevravimą. '01 Suzuki išleido GSX-R1000 kuris tapo klasės etalonu nustumdamas R1 ir CBR į žemesnes pozicijas. Visi testai rikiavo tokia seka: GSX-R; R1 ir CBR. Tačiau pardavimų situacija buvo visiškai atvirkščia: CBR, R1 ir GSX-R. Šiais metais Honda žymesnių pakeitimų Firebladui nepadarė. '02 SC50 - vėlgi patobulintas variklis: padidinta kubatūra iki 954cc, sumažintas sausas svoris iki 168kg. Padidinta oro paėmimo anga nuo 40 iki 42mm. Nepaisant visų pastangų, FIrebladas negalėjo lygintis su GSX-R ir R1 lenktynių trasoje. Tačiau tai buvo pats gerausias motociklas kasdieniniam važinėjimui - jis yra nuspėjamas ir važiuojant suteikia daugiau pasitikėjimo nei konkurentai. CBR, nors ir nusileisdams GSX-R ir R1, vistiek išliko labiausiai perkamas modelis. '03 tik spalvų schema pakeista. '04 SC57 pristatytas - CBR1000RR. Šis modelis yra visiškai kitas motociklas - tiek dizaino avilgiu tiek technika. Variklis pakeistas į 998cc. Sausas svoris- 179kg, galia 171 AG. Remtasi (vertimas): http://www.xtremedecals.com/900cbrfireblade.htm http://www.cbr900.de/
2005 Lapkričio 13 12:42
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Stunter'is
600cc |
Pirmasi Fireblade RC28: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2005 Lapkričio 13 12:43
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Stunter'is
600cc |
SC28 atnaujinta aero dinamika 94metai: Toks pat dizainas ėjo ir RC33 modeliui iki 98 metų. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2005 Lapkričio 13 12:44
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Stunter'is
600cc |
SC33 - dizaino pakeitimas nuo '98 metų: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2005 Lapkričio 13 12:47
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Stunter'is
600cc |
SC44 2000 -ųjų metų: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2005 Lapkričio 13 12:55
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Stunter'is
600cc |
SC50 2002 metų: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2005 Lapkričio 13 12:58
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Stunter'is
600cc |
o tai kad neprisega daugiau foto.. viršijau dienos normą?
2005 Lapkričio 13 14:04
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Narys
250cc |
as pats turiu 2000metu 918 bleida tikrai nieko stebuklingo sunkus bukas mocas tik kas tiesa tai tiesa patikimas ir nerodantis jokiu oziu as pats su juo akrobatika si beita uzsiemu galbut jis geras vaziuoti ant priekinio rato o ant vieneto sunkus jis aisku viskas galima bet su gsxr diena ir naktis nera ka lyginti taiva beje su juo jau nuvaziavau draskydamas apie 40.000km tikrai jokiu gedimu patikimas mocas
2009 Rugsėjo 16 22:10
|
Narys
50cc |
turiu CBR900RR SC29, 1995 metu, vazineju 4 metus, jokiu dideliu problemu, kaip tokiu metu, uz nedidelius pinigus ir su tokiu patikimumu, abejoju ar jam yra kionkurentu , man asmeniskai jis atrodo LABAI GRAZUS!
2009 Spalio 30 17:13
|
Britvininkas
900cc |
noriu uztarti bleida nuo tokiu pasakymu kaip sunkus,bukas.aisku jis per sunkus kokiam pradedanciam spuoguotam paaugliui,bet man asmeniskai jo svoris privalumas,prasilenkiant su fura netraukia po ratais mocas manevringas,apsisukti ant siauro kelio nieko nera,ko nepadarytum pvz su r6,o del lengvo valdymo ir neagresyvaus charakterio juo gali vazineti netgi tokie nemoksos kaip as
2009 Lapkričio 1 07:53
„Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
|
Narys
250cc |
na pasmane sc33 2000 bleidas su 918cc tai praeita rudeni pravaziavau i garaza pastaciau ir nauja pavasari istraukus nei uzsikure nei uzsistume nieko pakeiciau zvakes vistiek nesikuria o tik saudo nuo stovejimo parejo generatorius ir krovimo riele ir karbams mirtinai reikejo valimo perrinkimo sinhronizavimo tai labai stebinantis reiskinys kai tame paciame garaze toki pati laika stovejo suzas k3 1000cc akuma idejus nei 3apsukimu nepadare dirbo kaip laikrodukas... nustebau labai.
2011 Sausio 26 14:51
|
Narys
400cc |
pas mane sc50'as 2002m.Kazkodel ilgiau pastovejas jis labai nenorom vedasi,bet net nezinau kodel,belieka pasikeist zvakes,filtrus. o tada jei tas pats bus reiks ieskot problemos.
2011 Sausio 26 15:22
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |