Naujienos motopasaulyje » RIP Victory Motorcycles
Narys
400cc |
RIP Victory MotorcyclesPolaris Industries isigyjo Vicrory Motorcyles kompanija ir nuo 2017m. sausio 9d. uzdare Victory brenda ir paciu motociklu gamyba. Anglu kalba nuoroda>>>nuoroda>>> Biski domejausi apie Victory motociklus, tai kas tingit angliskai skaityti ir gilintis truputi inesiu savo pora centu i sia istorija. Polaris Industries- kompanija generuojanti milijardines apyvartas, uzsiima sniegomobiliu , off-road - keturraciu automobiliu, elektromobiliu, vandens motociklu, komercijai ir karinei pramonei skirtu automobiliu ir tt. gamyba. Beje vaiksto informacija, kad Polaris Industries yra japonu rankose. Pries tai Polaris Industries 2011m. isigyja Indian Motorcycles kompanija. Taigi Polaris taryba, kaip jie patys sako "neitiketinai sunkiu sprendimu" pasirenka nutraukti 18 metu gyvavusia Victory motociklu era ir tolimesniam pletojimui pasilikti tiktai Indian motorcycles. "Del ko" variantu biznyje daug nera - Indian labai senas brendas, vnz. izvelgtos gersnes perspektyvos. Beje Polaris dar 10 metu isipareigojo ar tik pazadejo (bus matyt) gamti Victory dalis ir palaikyti servisa. Amerikos Victory motociklu bendruomene prarado pasitikejima Polaris ir zinoma liudi. Viktory motociklu savininkai jauciasi taip kaip ir yra , kad juos "kinuli". Kai kurie baikeriai, zada vistiek deveti Victory brenda ant savo rubu ir motociklu, ir ji reklamuoti toliau, o kurie nemego HD, bet ziurejo i Indian, dabar kalba, kad tikrai nepirks Indian. Taigi Victoty motociklai tikrai gana giliai sugebejo isiskverbti i dalies amerikieciu kaili, igyti zmoniu prieraisuma ir uzsitarnauti pasitikejima. Kai kur pabreziama, kad net 1% mc klubai grieztai lojalus tik HD isileido Victory motociklus i savo gretas. Dar geresnis pavizdys, tai kad kai kuriu amerikos valstiju policija, atsisake senu tradiciju pirkti tik HD ir konkursus laimejo Victory motociklai. Apart mazesnes kainos, argumentai buvo gana itikinantys, kalbant apie brangiausia touring klase, Victory mazesnis svoris (aliuminis remas), patogesne sedesena, didesnis manevringumas, zymiai didesne akseleracija, geresnis saugumas kritimo atveju, talpesnes daiktadezes, mazesnes vibracijos, maziau gedimu, geresnes konstrukcijos ir tt. O visa tai atsitiko del HD stagnacijos, tai yra uzstriges laike Old School dizainas ir kai kurie konstrukciniai sprendimai. Cia kam pliusai kam minusai beprasmiska gincytis , bet esme kad Victory tuom pasinaudojo, galbut ne viskuo iki galo, nes kaip matom ir patys Victory finale kazkur strigo. Idomus momentas, tai, kad Victory visa laika vykde kampanija, stipriai stumdama ant HD, tai yra istisai lygindama savo produkcija su HD ir vardindama HD konstrukcinius trukumus ir savo motociklu privalumus, su detaliais irodymais. Aisku gal kur kiek ir perlenke, bet panasu, kad jiems pasiteisino ir kurie nebuvo uzsicikline ant HD brendo ir oldschool dizaino tiem prilipo. Beje idomu buvo stebeti, kad HD i sita Victory puolima ir argumentu kara absoliuciai nesivele , gal ir teisinga pozicija, nes ne jiems i Victory reikejo lygiuotis. Dar idomu, kad gal kiek paveluotai, bet tai neliko be atgarsiu. Prapise dali rinkos, del pastoviai visu kritikuojamu savo silpnu 103 motoru HD atsimerke, ir nuo 2017m gerokai pastiprino savo touring motociklus su visiskai per nauja sukurtais 107(vietoje 103) ir 114 (vietoje 110) kubiniu coliu varikliais. Beje sklido stiprus gandai, kad Victory ruose isleisti 121 kubiniu coliu variklius, deje... Taigi yra vilties, kad Victory technologijios nebus visikai nurasytos ir sugrys Indian kailyje, sudarydamos didesne konkurencija HD. O is Indian dizaineriu greiciausia nesulauksime "kosminiu laivu" , cia amerikieciai taip vadina Victory touring motociklus.
2017 Sausio 23 20:53
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
paskutinius kelis metus Victory pelno negeneravo - "According to Polaris' press release this week, however, the Victory brand "has struggled to establish the market share needed to succeed and be profitable." Moreover, those struggles have intensified given competitive pressures in today's challenging motorcycle market." foxnews.com modeliu pasiula silpna, Octane buvo tas pats Indian Scout su kita etikete, bet Indian kaip zenklas yra gerokai stipresnis uz Victory. Pries kokius metus teko su zmogum diskutuot, kad nenustebsiu kai Polaris uzdarys Victory ir visus pajegumus mes i Indian. Man sake "ne, ne, neuzdarys", neuzdare
2017 Sausio 24 08:29
redagavo CerBeR 2017 sausio 24 08:32
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
25cc |
They refer to this Birkenstock Clearance “Khaki,” but I'd say it's more of a woodland eco-friendly. I'd deemed receiving the white colored ones, but I was frightened of them appearing like shower area shoes. They appear fantastic on Kelly, though.
2022 Rugsėjo 20 08:14
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |