Klausimai / Pradedantiesiems » Stabdžių diskai
Narys
400cc |
Turi omenyje visą komplektą paimti su stabdžių diskais? Sunkus atvejis cia Lietuvoje su zx12r, nedaug ju yra.. Sakai, gali buti, jog pats ratlankis kreivas/kreivai diskai uzsideda? bet sukasi tiesiai, tiek ratas, tiek diskai..
2016 Rugpjūčio 22 13:48
|
Gatvinis
400cc |
Kanteri, aš pats šakių neperrinkinėju aš jas laužau žmogus, kuris tvarko šakes sakė, kad tas komplektas šakių toks. Tai turėjo būti street tipo motociklas, jau nepamenu, kuris. Aš kitokiais nevažinėju. MYCIUS: važiuoji koki 50 km/h ir įmini stabdžius ir laikai rankeną vienodai įmynęs, jei stabdo tai stipriai tai silpniau tai stabdžių diskai kreivi. Bent man nei karto nebuvo kas nors kito kai tokie simptomai. Pamėgink pasikelt priekį, gali ir motą guldant ant kojelės taip, kad galėtum sukti priekinį ratą. Pridėk prie disko kokį lygų daigtą kokiu 1 mm atstumu nuo stabdžių disko ir suk ratą. Man regis leidžiamas bangavimas 0,8 mm tai jau matosi plika akimi jei kreivi. Ale priekinę ašį vis tiek išsitrauk ir per stalą praridenk, pažiūrėk ar tiesi
2016 Rugpjūčio 22 14:00
|
Narys
400cc |
Ačiū už patarimus. Su ašimi tikrai nemėginta. Bet dabar galvoju dėl ašies, net jeigu ji ir kreiva būtų, bet juk ašis nesisuka, ratas sukasi per guolius, kurie laikosi ant ašies, tai net ir kreiva ašis neturėtų duoti vibracijos, kadangi, ji nejuda, važiuojant motociklui.
2016 Rugpjūčio 22 14:54
redagavo MYCIUS 2016 rugpjūčio 22 14:55
|
Gatvinis
1000cc |
Ašis nejuda, bet gal ji pastato netolygiai šakes, ir tai įtakoją kanors, na čia vėl tokie pamastymai, kiek tai realu, nežinau
2016 Rugpjūčio 22 16:11
|
Narys
600cc |
tik siaip pamastymas. jeigu yra menkas kreivumas stabdziu disku is akies nepamatysi, stabdant vistiek jausis. automobilio stabdziu disku sprendimo problema labai paprasta. siek tiek nutekint diskus ir bedu kaip nebuve. su motociklo stabdziu diskais turbut sunkiau nes jie ir taip ploni. o gal imanoma mikrometra viena kita nuimti ir tiek uztektu. nezinau.
2016 Rugpjūčio 22 19:46
|
Narys
400cc |
Motociklui nesitekina - senai butu pameginta kadangi diskas "plaukiojantis", t.y. ant kniedziu, todel taip paprastai nesitekina. Variantas butu, nugrezus kniedes, ji slifuoti, ir po to vel sujungti su naujomis kniedemis, bet kol kas neziau, ar rasiu tokiu kniedziu ir uz kokia kaina. Kadangi tebeturiu senus OE diskus, visai variantas pamegint toki eksperimenta. O gal kas nors is jusu keite disku kniedes ir gali pasidalinti kontaktais, kur pirkote? na pvz ebay ar netgi Lietuvoje? Kalbu apie toki procesa: http://www.kr-1s.co.uk/forum/viewtopic.php?t=7420&view=next daugiau foto: http://blogs.yahoo.co.jp/suna_arms/31944553.html bet kol kas nesiseka ieskoti, tik tokie japoniski psl..
2016 Rugpjūčio 23 09:23
redagavo MYCIUS 2016 rugpjūčio 23 10:19
|
Narys
800cc |
Dar toks įdomus klausimas - o kaip reikalai su grandine pas tave? Ar bandei įsibėgėti ir nuspaudęs sankabą stabdyti? Kaip tada situacija?
2016 Rugpjūčio 23 11:05
redagavo sandman^kfmf 2016 rugpjūčio 23 11:11
|
Narys
400cc |
Vakar dar šiek tiek patryniau diskus su švitriniu, nes lyg ir atrodė, jog jie vietomis pakaitę, bet nusivalė viskas. Dar kartą pasitikrinau, ar tikrai nestringa suportai, manau, jog čia viskas OK: https://www.youtube.com/watch?v=At_Lo8tXlKk Po to išvažiavus iš pradžių ramiai, bet vėliau jau tikrai smarkiai paspaudinėjau stabdį nuo +-150km/h, ir bent jau smarkiai stabdant, tai nesijaučia vibracija, tik taip vidutiniškai spaudžiant stabdį, bet to tokių keletos estremalesnių pastabdymų lyg ir pagerėjo situacija, nors gal tik taip atrodo na taip ar taip dar laukia šakių perrinkimas.. Kolega klause, ar šakės vienodai susispaudžia - tikrai taip, matosi ant plunksnų apie 2,5cm nuo apačios nesiekiama - tiksliai atstumo ivardinti negaliu, bet abi sakes spaudziasi vienodai..
2016 Rugpjūčio 23 11:08
redagavo MYCIUS 2016 rugpjūčio 23 11:45
|
Praktikas
500cc |
Būna atvejų kai prie nedidelio greičio (paskutiniai metrai iki sustojimo) moto priekis pradeda tampytis pirmyn/atgal - lyg spaudytum stabdžio rankenėlę. Priežastis - perkaitintas stabdžio diskas, ko pasekoje netolygus sukibimas tarp disko ir kaladėlių. Prie didesnio greičio dėl aukšto rato sukimosi greičio efektas tiesiog nejuntamas. Pas tamsta gal pats ratlankis muštas ir kreivas.
2016 Rugpjūčio 23 13:07
Triumph Tiger 955i
ex Honda VFR750 Interceptor |
Narys
400cc |
Dėl ratlankio, tai faktai tokie, kad: 1) keičiau priekinę padangą į naują (galvojau gal padanga bloga). ant montavimo staklių mačiau kaip sukasi, tikrai nepastebėjau jokio kreivumo - labai lygiai sukasi. 2) esant kreivam ratui, turbūt vibracija jaustųsi visada, o ne tik stabdant.. kažkaip dėl pačio rato esu tikras, jog su juo viskas ok.
2016 Rugpjūčio 23 13:31
|
Narys
600cc |
Pabandyk dar pavazinet naujos kalades ir diskai gal tiesiog turi prisitrint vieni prie kitu. Kaip sakei kad lyg ir i geraja puse eina tai galbut tiek ir bwtruksta
2016 Rugpjūčio 23 14:59
|
Britvininkas
900cc |
2016 Rugpjūčio 23 16:05
|
Narys
400cc |
Ačiū už komentarą, bet šitas variantas, tai 100% atkrenta. Seniems diskams dariau būtent tokią procedūra, o dabar uždėti nauji diskai, tai kniedės tikrai dar neprirūdiję. kiek mėginau judinti diską - turi laisvumo per kniedes - viskas OK.
2016 Rugpjūčio 24 08:19
|
Narys
800cc |
myciau, o dėl mano klausimo? kaip reikalai su grandine? Pats su savuoju esu mocu užsiparinęs paskutinį mėnesį, bet pasirodo jau mano grandinė (arba žvaigždės) į pabaiga. Kai tik tepimas po 500 km baigiasi, taip ir prasideda nemalonus jausmas važiuojant ir stabdant. Nuspaudus sankabą viskas normalizuojasi ir jokių neaiškių drebėjimų ir vibravimo nelieka. Šiandiena eisiu šveisti grandinės ir aikyliau apžiūrėti žvaigždes. Nes mocui 30 000 km jau, o grandinė nebuvo keista. Matyt ateina jau jai paskutinioji.
2016 Rugpjūčio 24 12:19
redagavo sandman^kfmf 2016 rugpjūčio 24 12:23
|
Narys
400cc |
sorry, kažkaip praleidau tavo post'ą. Žinok, mėginau ir taip ir taip, gal ir geriau su įspausta sankaba, bet esmės nekeičia. Grandinė pas mane nauja, na ji keista prieš sezoną, o per šį sezoną nuvažiavau 5k km, tikrai palygint ramiu rėžimu. Grandinė DID, žvaigždės taip pat keistos kartu su grandine, tai irgi atpuola šis variantas.
2016 Rugpjūčio 24 15:26
|
Narys
250cc |
Sveiki, pasikeitus st. kalades, stabdant atsirado "elektrinis" garsas. "Buzzing sound". Forumuose rašo kad normalu ir tai atsiranda dėl disko perforacijos. Ar pas ką nors buvo panaši situacija? Gan stiprus tas zyzimo garsas stabdant.
2016 Rugpjūčio 25 08:36
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
normalu viskas, nekreipk demesio.
2016 Rugpjūčio 25 09:03
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
400cc |
Pratęsiu dar šią temą. Nors ir nebuvo laiko kažką konstruoti, bet kelis kart išvažiavęs buvau, panašu, jog situacija gerėja. Keletą kartų pastabdžiau smarkiai, diskai prisitrynė, aišku pakaito - net kaladėlės pasmirdo, bet po tokio agresyvaus pasivažinėjimo, stabdymas tapo žymiai lygesnis, ir dabar, vibracija jaučiu, tik lengvai palietęs stabdį, jeigu greitis apie 100-150km/h (stabdant vidutiniškai arba smarkiauu, vibracijos nebėra), na arba esant didesniam greičiui - mėginau stabdyt nuo 220km/h, tai irgi dar jaučiasi nemaloni vibracija. Vienintelis pakeitimas, kuri padariau, tai pakietinau priekines šakes (pakietinau atšokimą), nes buvo pastatyta ant 8/12, o dabar bus 2/12 (parašiau spragtelėjimus, sukant atgal nuo priveržtos pozicijos). Šakės perrinksiu, ir tepalą pakeisiu jau pastatęs mocą žiemos miegui Beje, reikalingas dar vienas patarimas, pagal gamintoja į akes pilamas 10w tepalas, bet kaip ne naujom šakėm, gal geriau būtų naudoti 15w šakių tepalą? geriau laikytų, juk jis šiek tiek tirštesnis prie tų pačių sąlygų..
2016 Rugsėjo 5 10:12
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
tirstesnis prie 20 laipsniu temperaturos, susiles gali patapt ir 5W. Kitas 10W susiles gali pasileist tik iki 7.5W.
2016 Rugsėjo 5 10:21
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
25cc |
Sveiki, ieškau diskų (visų - front L, R, rear R.). Moticiklas Yamaha Fz6 2005. Dairausi į neOEM, bet trūksta žinių. Į kokias charakteristikas atkreipti dėmesį? pvz. AliExpress yra visas setas už 160 eur. Čia aprašymas: Color: Like the picture show Condition: 100% Brand New Outer diameter : 298mm Material: Stainless steel 420 (2Cr13) and Aluminum alloy 6061, CNC milled and anodized in Black color. All are heat treatment and approved great performance. Packaging: 1 Pair ( Three Discs Included ) No Instruction Included Please tell us your bike model and years, thanks! Kas be ko, tai material. Po to yra brangesni, bet irgi ne OEM: https://www.louis.eu/artikel/trw-brake-discs-rear-type-approved-f.... https://www.louis.eu/artikel/trw-lucas-racing-brake-disc-rear-typ.... Ir tada dar yra GTV arba šrotai kur galima gauti OEM arba panašiai atrodančius į OEM. Kiek čia galioja tas "kiek moki - tiek gauni"?
2017 Vasario 19 13:15
|
Plentamušys
900cc |
Brembo, EBC, Galfer arba pagal kataloga kas priklauso gamykliskai. Geriau deciau naudotus OEM nei naujus kiniskus. Srotuose kurie uzsiima motociklais disku kreivu nieks nepardavineja, ziurek nusidevejima, jeigu netycia bus kazkoks kreivumas visada gali grazinti, o kiniski jau nauji kreivi buna )
2017 Vasario 19 19:07
Motociklų slaiderių gamyba
|
Pėsčiasis narys
50cc |
Sveiki. Kilo toks klausimas Aišku tai labai subtilu, bet kiek panašiai kilometrų prasukus, susidėvi stabdžių diskai. Honda hornet mocas iš Italijos.
2018 Sausio 14 12:10
|
Plentamušys
900cc |
30± tūkst. km eksplotuojant įprastai. Tai yra tiek mieste, tiek užmiestyje ir važinėjant normaliai.
2018 Sausio 14 14:22
Motociklų slaiderių gamyba
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
85k km ir dar pilni gyvybes.
2018 Sausio 14 14:55
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |