Motomanų Diskusijos » Remontas » Vožtuvų tablečių šlifavimas

| 2005-12-28 Liūtas | 93/51799 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#1    

Vožtuvų tablečių šlifavimas

Taigi, gerbiamieji, turiu tokį rūpestį: atlikdamas žieminę profilaktiką pastebėjau, kad per maži jau yra vožtuvų tarpai, o jų pas mano FZRą yra 20 (s) . Tai teks juos reguliuot. Aišku, galima vežt pas meistrą, mokėt 200-300 pinigų ir nesukt galvos, bet norėčiau šį darbą pasidaryti pats, siekdamas ir pramokti šį darbelį, ir išsaugoti savo piniginės nekaltybę. Taigi, domina šie klausimai:
1. Kokius geriausia statyt tarpelius (vienas protingas žmogus sakė, kad 0.20 ir 0.25), įskaitant tai, kad pirmas blynas gali būti prisvilęs ir reiktų pasilikti atsargos;
2. Kaip teisingai išmatuoti tarpus (ščiūpus turiu 0.10, 0.13, 0.15, 0.18, 0.20, 0.23, 0.25). Ar lengvai turi eit ščiūpas, ar sunkiai? Jei ščiūpas įlenda lengvai, o traukiasi sunkiau, ar tai reiškia, kad jis maksimaliai užpildo tarpą;
3. Kaip susižymėti vožtuvų velenų ir alkūninio padėtis;
4. Kaip išimti teisingai velenėlius;
5. Kaip paprastai atliekamas šlifavimas namų sąlygomis, kad nesugadint tabletės paviršių lygiagretumo, kokie įrankiai naudojami (mano namų sąlygos tai ne daugiau tekinimo staklių, beje, mikrometrą turiu) :)

Kurią tablečių pusę reikia šlifuoti - tą kur spaudžia kumštelis ar kur spaudžia vožtuvą?
2005 Gruodžio 28 08:46 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#2   +1  

1 Kas del tarpeliu,tai nemanau kd taviskiui mocui butinai tokie turetu but,tad geriau pasieskok nete manualo ir daryk kas priklauso.manau turetu but kazkas apie: isiurbimas 0,15 ismetimas 0,20. Siaip jai isiurbimas dar ne mazesnis nei 0,10 o ismetimas 0,20,tai net nekisk nagu.
2 Plokstele neturetu ilyst labai lengvai,geriau kai jauciasi kad ji tikrai uzpildo ta tarpa(kaip tavo aprasyta)
3 As sita reikala darau savaip,nesinaudodamas jokiomis taisyklemis:pasistatau pirmo cilindro stumokli i virsu(mirties taskas)ir pasizymiu kaip stovi veleneliu krumpliai.Jokiu budu nepasitikiu zvaigzdutemis,nes buvau usiroves ant varianto,kai zvaigzdutes dejosi ant veleneliu be jokiu splintavieciu ir net ne konusiniu budu.Ten tiesiog varztu prisisukdavo prie veleneliu,ir tai reiskia,kad jas kaip nori taip pastatyt gali.Tad i jas nebekreipiu demesio ir ziuriu tik kaip stovi veleneliai.Na zinoma jai ant zvaigzduciu ira metkes,tai sudedu kad jos sutaptu.
4 Atpalaiduoji paskirstymo grandine(nezinau kaip su grandines atleidimu,nes daugeliui mocu skirtingas principas bet ,populiariausias budas isimt tempeja)tada atsuki paskirstymo zvaigzdutes.Tada atleidi veleneliu laikyklius ir nusimi veleneli.Zvaigzdutes tam tikroje padetyje turetu leisti tai padaryti netgi nenuemus nuo ju grandines.
5 A vot situo klausimu nepadesiu.
2005 Gruodžio 28 09:33 Mune
Auksarankis
400cc ***
#3    

Visų pirma reikia nusiėmus dangtelius išsimatuoti visu vožtuvų tarpelius ir susirašyti tarpus, matuojama kai PVZ 0,15 sciupas lenda o 0,20 nelenda, skaitoma, kad tarpelis yra 0,20, matuoti reikia esant šiltam varikliui. Aš reguliudamas vožtuvus FZR,ui darau įsiurbimo tarpelius 0,10 lenda 0,15 nelenda, o išmetimo tarpeliai 0,15 lenda 0,20 nelenda. Tada nusiėmi velenėlius ir išsitraukęs šaibas , tas kurias reikia žiūri jų storį, jis užrašytas ant šaibos. Vožtuvai reguliuojami tada, kai padidėja tarpeliai, o ne sumažėja, tad šlifuoti šaibų neteks, nes jų reikės storesnių. Pakeitus šaibą reikia surinkti velenėlius, ant jų yra imušta žymė, ji turi žiūrėti į viršų, o pirmas stūmoklis stovėti viršuje, pačiame viršuje. viską surenki, prasuki variklį ranka, pamatuoji vėl tarpelius, susirašai, jei vėl netinka kas , ardai ir vėl keiti šaibas. tas darbas brangus servisuose todėl, kad tenka nuimti ir vėl uždėti velenėlius keletą kartų. Sėkmės darbuose ir pasistenk tiksliai surinkti grandinę, kitaip remontas kainuos dar daugiau, kai reikės keisti vožtuvus.
2005 Gruodžio 29 16:15
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#4    

Kiek iki šiol teko girdėti, tai eksploatacijos metu tarpeliai tik mažėja :V
2005 Gruodžio 29 16:34 ZX10R '06
Auksarankis
400cc ***
#5    

Blogai girdėjai, kaip jie gali mažėti, jei velenėlis dyla , pati tabletė dyla, vožtuvo kotelis, į kurį remiasi tabletė taip pat dyla, aišku dyla ir vožtuvo lizdas, bet suminėj tarpelis tarp velenėlio kumštelio ir taurelės didėja, todėl atsiranda garsas, kitaip dar vadinamas barškėjimas, tada ir reikia storinti šaibas, kad sumažinti tarpelį. Sėkmės.
2005 Gruodžio 29 16:42
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#6   +1  

Jau nieko nebesuprantu....... :(
2005 Gruodžio 29 16:47 ZX10R '06
Auksarankis
400cc ***
#7    

Reikia įkalti šimtą gramų, tada pasidaro viskas aišku. Nuvaryk į servisą ir nesuk sau galvos, blogai padarys, galėsi pareikšti pretenzijas. Bet per moco eksploatavimo laikotarpį , t.y. iki variklio remonto geriau nieko nedaryti. FZR ,as patvarus mocas, ir variklis laikys ilgai, jei nekilnosi.
2005 Gruodžio 29 16:59
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#8    

mune viska surase kaip reik.
5. tableciu rankiniu budu nenuslifuosi niekaip, bus nesimetrija ir dirbant varikliui keisis tarpelis ;) tik ant stakliu slifuojama ir tiktai.

del tarpelio- jei 0,20 nelenda per prievarta, tarpelis nesiskaito 0,20 ! idealu yra kai matuoklis labai sunkiai lenda/juda tarpelyje ;)

pagal nerasytas taisykles visi varikliai dazniausiai suzymimi pakelus 1 cilindra i VMT , dauguma gamintoju irgi taip zimy :D

dazniausiai tarpeliai dideja, nes dyla detales, bet daznai pasitaiko kad voztuvas lizde seda greiciau nei dyla virsutines dalys, tai tarpeliai mazeja. sumazejes tarpelis blogai, uzspaus voztuva ir pradeks su laiku.
2005 Gruodžio 29 20:28 Motociklu Remontas
SPAM'eris
25cc *
Avataras
#9    

nu jaj tokia tema voztuvai :-) taj noreciau paklausti gal kas zinot ar turit rastikos medzegos kajp ismokti reguliuoti juos :-)
DEKUJ IS ANKSTO :-)
p.s norejau dar paklausti ar juos sudetinga reguliuoti ? :)
2006 Kovo 13 09:46
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#10    

Citata:
Cituoju: wainiuxz
nu jaj tokia tema voztuvai :-) taj noreciau paklausti gal kas zinot ar turit rastikos medzegos kajp ismokti reguliuoti juos :-)
DEKUJ IS ANKSTO :-)
p.s norejau dar paklausti ar juos sudetinga reguliuoti ? :)

Na vieniema sudetinga vini i lenta ikalt,kitiem nesudetinga ir F 1 bolida perrinkt,tad klausimas labai sudetingai stipriai i pievas.
Kas del rastiskos medziagos,tai jos pilna ir netgi kiekvienam mocui atskirai, temoje moto manualai. (h)
2006 Kovo 13 10:15 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#11    

Jei su karomyslais variklis, tada nesudėtinga, o jei su plunžeriais, tada kur kas sudėtingiau. Nors man lyg ir pavyko normaliai su tom tabletėm susitvarkyt. Beje, pasidariau nesudėtingas staklytes tabletėm trint, jei kam įdomu, galiu papasakot kaip :)
2006 Kovo 13 12:00 ZX10R '06
Classic'as
900cc *****
Avataras
#12    

Idomu, idomu, Jeigu nesunku galetum ir papasakoti ar koki brezinuka imesti.
2006 Kovo 13 12:33 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#13    

seip rankiniu budu negalima tableciu trinti ;) ilgai aiskinti kodel :D ne akmens amzius gi, stakliu kaip prisikta gamyklose :D
2006 Kovo 13 14:02 Motociklu Remontas
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#14    

Ziurke, problema ne staklėse, o tame, kad kiekvieną tabletę reik nutrinti skirtingai, po vieną nelabai kas nori žaist. O nutrinti nėr sudėtinga, sudėtinga kol susimatuoji viską, paskaičiuoji ir t.t.
2006 Kovo 13 18:33 ZX10R '06
Jawamanas
500cc ***
#15    

:O paciam slifuot tabletes, nu idomu but suzinot (?) cia gera tema uzvedei, nes pas man irgi tokia velniava su saibom... ta prasme, nezinau kokie tarpeliai, bet jos ten sudetos... kai buna karamysla, tai sureguliuot tikrai nera sunku (+) bet va su saibom, kazkaip neturiu noro prasidet, bet gali reikt...
siaip tarpelius, uzverzimo momentus ir pan. as butinai ziuriu manuale, be jo as ne nelysciau...
bet va turiu klausima: susilus varikliui iki darbines temp. ir vaziujant, ypac jei smagiau duodi apsuku ir numeti, tai girdisi neblogos simfonijos- variklis sakyciau normos ribose barska, bet vaziuojant be salmo tai nemaloniai klausosi, taigi ar tai gali but del per dideliu tarpeliu (?) siaip itariu juos ir grandine variklio, bet daugiausiai tik juos... nes kiek suprantu, susilus varikliui tarpeliai dar plius kiek padideja... darbe tenka neretai reguliuot voztovus, tai ten parasyta, jog reguliuot reikia, ne maziau po ~20 min, kai atvaziavo auto... ir dar - kaip pasireiskia, kokiais garsais, variklio grandines zvangesys (?)
ACIU (h)
2006 Kovo 14 21:17 RF 900
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#16    

vožtuvų tarpeliai sušilus varikliui sumažėja. Jei nemažėtų, tai iš viso nebūtų tokio dalyko kaip vožtuvų tarpeliai, nes tarpelis tam ir yra, kad kompensuoti detalių išsiplėtimą nuo temperatūros padidėjimo. O varikliui dirbant per ilgą laiką vožtuvų tarpeliai didėja tik pas karomyslinius variklius. Pas plunžerinius jie tik mažėja, nes vožtuvas į lizdą sėda greičiau nei sudyla plunžerio viršūnė ir velenėlio kumštelis. Pas mane kai tikrinau tai visi tarpeliai buvo per maži. Taigi, jokio garso vožtuvai skleist neturėtų jei variklis plunžerinis ir jis jau gerokai pavažinėtas nuo paskutinio tarpelių reguliavimo. Tas vat ir yra pas plunžerinius variklius, kad tarpelis mažėja, jokio garso negirdi, paskui gerai užsmaugi ir pradega vožtuvas, nes jis ima nepilnai užsidaryt. Taigi, plunžerinius vožtuvus reik reguliuot kaip parašyta manuale pagal ridą, o karomyslinius - kai atsiranda garsas.

Tavo atveju įtarčiau vožtuvų grandinę labiau, nes ji nuo karščio pailgėja, tai jei tempėjas blogai veikia arba neveikia, ji ant karšto barška labiau. Be to, pas kai kuriuos mocus tempėjas būna tepalinis, tai yra, tempia priklausomai nuo tepalo spaudimo. Tai sušilus varikliui tepalas suskystėja ir gal tada nedatempia....
2006 Kovo 15 10:29 ZX10R '06
Jawamanas
500cc ***
#17    

joa su ta temperatura as susmaisiau :D ir kaip as cia, juk pasildant pleciasi, tam ir guolius gi sildo, o velena net saldo-kazkas man susviete :D joa kai voztuvas seda tai negerai... zinau, kad net voztuva ciut "pripjauna"... blemba noreciau, kad butu tik itempejas, nors turbut nagu nekisiu prie grandines ir basmaku-biski kainuoja jie...
tai tu susireguliavai voztuvus (?)
ACIU UZ ATSAKYMUS (h)
2006 Kovo 15 16:05 RF 900
Jawamanas
500cc ***
#18    

p. Liute,
:D tai kaip ten del issamaus aprasymo apie FZR1000 duju paskirstymo mechanizmo siluminiu tarpeliu sureguliavimo (?) kokie ypatumai (?) gal kokia viltis yra istraukt tablete nenuimant velenu (?) teko girdet ant golpu taip daro :D siaip gal kokia patirti igyjai, kuria gali pasidalyt... info siom temom mane domina :)
2006 Kovo 17 22:52 RF 900
Optimistas
500cc ***
#19    

O jei mano moto manuale nurodyta pvz. 0,07 - 0,12, tai kiek reikia padaryti? Per vidurį?
2006 Balandžio 9 20:37 Night
Suzuki GSX 750 F '02
[Kaunas]
Narys
400cc ***
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: Night
O jei mano moto manuale nurodyta pvz. 0,07 - 0,12, tai kiek reikia padaryti? Per vidurį?
Kaip supratau is anksciau rasusiu,tai reik daryt minimalu tarpeli,nes jis tik dides(nors kai teko masinom reguliuot,tai daugiausia buvo uzsiverzusiu) (+) (h)
2006 Balandžio 9 20:57
Jawamanas
500cc ***
#21    

savo patikrinau, tai visi normal. - per viduri duoto intervalo, tik keli ant didziausiu leistinu ismetimo... tai nereikes p. Liuto atsakymu :D kuriu taip laukiau :D
siaip dar kalbejau su kitu motomanu, pas ji kadais, kai matavo irgi buvo per viduri, sakyciau, darydamas per viduri - nepadarysi klaidos ;)
2006 Balandžio 9 21:22 RF 900
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#22    

Aš tai stačiau dvi sotkes iki maksimalaus tarpelio, šiek tiek atsiranda garselis toks šnarėjimas, bet tada geriau traukia. Jawasaki, velenėlio nenuėmęs tikrai neišimsi tablečių, bet velenukus nuimt visiškai nesudėtinga. O šiaip darbas paprastas - susimatuoji tarpus, pasibraižęs lenteles susirašai tarpelių dydžius, paskui išimi velenukus, kiekvieną tabletėlę su plunžeriu susuki į popieriuką, ant jo užsirašai kurio veleno, kurio cilindro kuris vožtuvas, tabletės markiruotę (jei iki tol netrintos tabletės, nes jei trintos, tai tabletės matmenys markiruotės nebeatitiks). Tada, jei tabletės netrintos, gali keletą tablečių pagal markiruotes sukeist vienom, tada ne visas reiks trint. Tablečių markiruotės paskutinio skaičiaus vienetas reiškia vieną jos storumo sotkę. Jei gerai pamenu, tai 180 markiruotė reiškia 4.00 mm storumą, bet reiktų tą su mikrometru pasitikrint. Visa kita jau matematika, susirašai kiek kurią reik nutrint. Tada prasideda fizinė darbo dalis - trynimas. Aš tai pasidariau staklytes mini tokias. Paėmiau metalo gabalą stačiakampį kokių 25 mm storumo lugiom plokštumom (nu, liaudiškai tariant kaladėlę), išgęžiau su tekinimo staklėmis visiškai statmeną skylę 6.8 mm. Tada su 7 mm plėstuvu staklėse padariau skylę lygiai lygiai 7.00 mm, nes tabletės skersmuo toks yra. Tada lygiai tiksliai išsitekinau grūstuvėlį, kuriuo galėčiau visiškai lygiai tabletę spausti gilyn į skylę. Tada pasidėjau ant stalo švitrinio popieriaus gan smulkaus ir tryniau vis tabletę pasukdamas po trečdalį rato, kad išgaut maksimalų tikslumą. Kiek patrynęs vis su mikrometru pamatuodamas. Vat taip vat ir sutryniau, paskui, pagal lenteles sudėjau tabletes prie plunžeriukų ir viską sudėjau atgal. Beje, plunžeriukų sumaišyti vietomis NEGALIMA, nes jie taip pat nėra vienodai nudilę. Po to sudedi atgal velenukus ir persimatuoji tarpus. FZRo labai lengva sustatyt metkas velenukų, nes velenukuose yra 8 mm skylės ir jos yra ant tų detalių, kurios laiko velenukus. Tai jei teisingai sudėta, tai ant velenuko prie žvaigždutės esantis įkirstas taškiukas turi eit į viršų, o į tas mano paminėtas skyles sukiši 8 mm grąžtus kitu galu ir velenukai nė krustelt negalės. Tada pastatai grandinėlę taip, kad alkūninis tai pat stovėtų ant mietkos T. Tik nepamiršk, kad kai įtempėjas (kurį reik nuimt prieš išiman velenukus) įtemps grandinėlę, gali metkos nebesutapt, būtinai reik patikrint. Tai trumpai daugmaž tiek.
2006 Balandžio 9 22:11 ZX10R '06
Jawamanas
500cc ***
#23    

(y) parasei (+)
prie to pacio, labai svarbus klausimas (!) kiek pas tavo FZR issitempus mataro grandine (?) pas mano rf, tai itempejes ant galo :( t.y. is 25 trakstelejimu like kokie 5 (ten yra tokia "tresciotke" neleidzia gryzt atgal itempejuj...) siaip manau jog sezona pratrauksiu... siaip noreciau pakeist, bet nenoriu chalturit, kai neturiu spec. irankio uzpresavimui... darbe panasiu yra bet...
KA manai (?)
dekui (!)
2006 Balandžio 9 23:00 RF 900
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#24    

Nežinau, neskaičiavau. Ten ir nesuskaičiuosi, nes spyruoklė stovi - kai tik išimi, tai išlenda visas. Bet supratau, kad dar yra dantukų, nes atsukamas traškėjo....
2006 Balandžio 9 23:08 ZX10R '06
Jawamanas
500cc ***
#25    

as suskaiciavau :D nes pirma reikia atsukt varzta verzianti spyruokle... tada jau itempejas atsukant nelenda... taip meginau kelis syk... rezultatas tas pat... meginsiu idet nauja spyruokle ir sumazint poverzles storuma ir tada paziuresiu ar pades, kiek dar plius islenda...
2006 Balandžio 9 23:15 RF 900
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#26   +1  

Jawasaki

Jai liko dar 5 trakstelejimai,tai tau ju teoriskai uzteks iki pasulio pabaigos,nes realiai grandinei (nuo naujos uzdejimo) trakstelejus bent 3 kartus,grandine jau lavonas,tad jai tu sgebesi suvaziuot grandine kad tempejas traksteltu 5 kartus,tai is grandeines turetu likti tik dulkes.
2006 Gegužės 16 09:51 Mune
Jawamanas
500cc ***
#27    

Citata:
Cituoju: mune23
Jawasaki

Jai liko dar 5 trakstelejimai,tai tau ju teoriskai uzteks iki pasulio pabaigos,nes realiai grandinei (nuo naujos uzdejimo) trakstelejus bent 3 kartus,grandine jau lavonas,tad jai tu sgebesi suvaziuot grandine kad tempejas traksteltu 5 kartus,tai is grandeines turetu likti tik dulkes.


aciu uz atsakymus (!)
kad as dar vaziuosiu su tokia grandine, tai jauciu :)
ale ji nemaloniai zvanga... ir siaip kai isgirstu kur pas koki senesni mota ta garsa, tai man bloga daros... nu cia gal perdedu, bet nemalonus jis man... bet kai vazineju su salmu, tai nesigirdi tu zlegesiu :D
vistik idomiai pakomentavai... :V as vertinu taip, jog is 25 liko 5 tai jau vakarop grandinele, o jei kokie 10 tik islinde, tai norma :)
ar tu nori pasakyt, kad ji nesitampo (?) ar kad trakstelejus jau treciam - grandine reikia keisti (?)
realiai suprantu, jog ji labai po mazu dyla ir tempias... ypac kai pas man ji vienaeile ir ne tanki, kaip kitur maciau... ji tokia glezna atrodo (s) vos ne kaip dviracio... nesitikejau tokia rast...
2006 Gegužės 16 23:12 RF 900
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#28    

Citata:
Cituoju: jawasaki
Citata:
Cituoju: mune23
Jawasaki

Jai liko dar 5 trakstelejimai,tai tau ju teoriskai uzteks iki pasulio pabaigos,nes realiai grandinei (nuo naujos uzdejimo) trakstelejus bent 3 kartus,grandine jau lavonas,tad jai tu sgebesi suvaziuot grandine kad tempejas traksteltu 5 kartus,tai is grandeines turetu likti tik dulkes.


aciu uz atsakymus (!)
kad as dar vaziuosiu su tokia grandine, tai jauciu :)
ale ji nemaloniai zvanga... ir siaip kai isgirstu kur pas koki senesni mota ta garsa, tai man bloga daros... nu cia gal perdedu, bet nemalonus jis man... bet kai vazineju su salmu, tai nesigirdi tu zlegesiu :D
vistik idomiai pakomentavai... :V as vertinu taip, jog is 25 liko 5 tai jau vakarop grandinele, o jei kokie 10 tik islinde, tai norma :)
ar tu nori pasakyt, kad ji nesitampo (?) ar kad trakstelejus jau treciam - grandine reikia keisti (?)
realiai suprantu, jog ji labai po mazu dyla ir tempias... ypac kai pas man ji vienaeile ir ne tanki, kaip kitur maciau... ji tokia glezna atrodo (s) vos ne kaip dviracio... nesitikejau tokia rast...


Grandine praktiskai nesitampo,o tie 25 trakstelimai tai tam kad susireguliuotu nauja,o po to jau kur atsistoja tai ir lieka.Na vazinejant aisku kad kazkiek bedylant pasitempia(max iki 5 trakstelejimu),bet juk tai ne dirzas,grandine turi atitikt zvaigzduciu zingsni,taigi ji gali pasitempt tik minimaliai,o po to reikia keist,priesingu atveju jau nebeuztenka keist vien grandiene,nes jau buna susestos ir zvaigzdes,o jai dar ilgiau pavazinet ir sulaukt kol nutruks susidevejusi grandine,tai jau ir varikli neblogai persirinkt teks.
Tas pats ir su vedanciaja grandiene,ji skirta mazdaug 10 kat patemp,o po to jau reikia pirkt nauja,nes nebetinka zingsnis.
2006 Gegužės 17 11:23 Mune
Jawamanas
500cc ***
#29    

Citata:
Cituoju: mune23
Grandine praktiskai nesitampo,o tie 25 trakstelimai tai tam kad susireguliuotu nauja,o po to jau kur atsistoja tai ir lieka.Na vazinejant aisku kad kazkiek bedylant pasitempia(max iki 5 trakstelejimu),bet juk tai ne dirzas,grandine turi atitikt zvaigzduciu zingsni,taigi ji gali pasitempt tik minimaliai,o po to reikia keist,priesingu atveju jau nebeuztenka keist vien grandiene,nes jau buna susestos ir zvaigzdes,o jai dar ilgiau pavazinet ir sulaukt kol nutruks susidevejusi grandine,tai jau ir varikli neblogai persirinkt teks.
Tas pats ir su vedanciaja grandiene,ji skirta mazdaug 10 kat patemp,o po to jau reikia pirkt nauja,nes nebetinka zingsnis.


siaip man buvo parkiu del tos grandines keitimo... ne milijonus ji kainuoja ~300 lt. bet, kaip ir sakei, dyla ir zvaigzdes, sita zinau is vedanciosios, kad poto galiu tik dar blogiau padaryt, kai nesutaps naujos grandines zingsnis su senos zvaigzdutes... nu pakeist veleneliu zvaigzdutes, tai dar dar, alkuninio tai :F jei ji dar keiciasi... tai taip ir palikau...
2006 Gegužės 17 12:29 RF 900
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#30    

Citata:
Cituoju: jawasaki

siaip man buvo parkiu del tos grandines keitimo... ne milijonus ji kainuoja ~300 lt. bet, kaip ir sakei, dyla ir zvaigzdes, sita zinau is vedanciosios, kad poto galiu tik dar blogiau padaryt, kai nesutaps naujos grandines zingsnis su senos zvaigzdutes... nu pakeist veleneliu zvaigzdutes, tai dar dar, alkuninio tai :F jei ji dar keiciasi... tai taip ir palikau...


Naujos grandines dejimas ant senu (bet dar gyvu)zvaigzdziu nera problematiskas,nes zingsnis nuo zvaigzdziu pasidevejimo nesikeicia,atsiranda tik daugiau laisvumo,taigi tragedijos nera,o ir neigiamos pasekmes tik galimas kazkoks triuksmas del laisvumo ir greiciau susideves nauja grandine ir gi del to laisvumo.
O vat jai det sena grandine ant nauju zvaigzdziu,tai jau beda,nes devintis grandinei jau keiciasi zingsnis.
Tas pats galioja ir vedanciajai(variklis-ratas)grupei.
2006 Gegužės 17 13:09 Mune
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17