Motomanų Diskusijos » Remontas » Vibruoja priekis stabdant

| 2006-10-02 LumpishDonkey | 35/12380 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Donoras
250cc **
#1    

Vibruoja priekis stabdant

Sveiki. Na va norechiau paklausti specialistu kodel galetu vibruoti priekis gan stipriai stabdant. Motas 91 metu taigi ne pirmos jaunystes. Itariu arba del jau galbut A.A amortiko arba gal diskai nelygus? Ka pasakysyt auksarankiai? (h)
P.S. Kartais stabdo normaliai, bet dazniausiai vibruoja.
2006 Spalio 2 23:13
Juodulys
900cc *****
Avataras
#2    

na reiketų nuo stabdžių pradet žiuret: kaladelės, diskai.
2006 Spalio 2 23:17 RR fighter
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#3    

o vaziuojant nelabai greitai ir stabdant tik su priekiniais, stabdziu rankenele kartais truputely "nevaiksto"?
2006 Spalio 2 23:35 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Donoras
250cc **
#4    

Na reiks atkreipt demesi, bet lyg ir nevaikshto
2006 Spalio 3 13:11
Darbštuolis
125cc **
Avataras
#5    

Tai ir pradėk tikrint nuo apačios - ar nedaužtas ratas, ar nekliba ašyje, stabdžių diskai - ar tiesūs, ar nekliba tvirtinimo vietose, kaladėlės, manau neturi įtakos vibracijai, tikrink šakių būklę - ar nekliba pati plunksna, ar sveik ir gerai priveržti vairo guoliai...
2006 Spalio 3 14:11 Geriau nieko nedaryti, negu daryti nieką.
Narys
250cc **
#6    

man čia labiau panašu kad nusuveržtas tas varžtas kur laiko šakių tiltus (nežinau kaip tiksliai jį pavadint) arba jo guoliai jau visiški seneliai...
2006 Spalio 3 16:43 iž-49 original (under construction) Yamaha FZS 600 '03 (antroji meila)
Donoras
250cc **
#7    

Na achiu uz patarimus. Reiks gal vaira ir guolius tikrint, nes ratas geras ir kaladeles lyg tvarkoj.
2006 Spalio 3 22:30
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#8    

99 procentai, kad bus stabdžių diskai kreivi arba per kniedes išdilę. Jei būtų išdilę rato guoliai, tai suprastėtų stabdžiai, kadangi kai guolis laisvas, diskas makaluojasi ir daugiau nuspaudžia atgal į suportą stabdžių kaladėles ir cilindriukus, tada stabdis būna tik pačiame rankenos gale ir silpnas.
2006 Spalio 4 09:24 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#9    

Palaikau Liuta kad problema diskuose,bet nebutinai jie turetu but kreivi,nes motas senas,tad labai dauk sansu,jog diskai paprasciausiai ne vienodai isideveje.
Dar galimetu kazko ieskot ir nelygiai nudilusioje padangoje.
2006 Spalio 4 09:26 Mune
Narys
125cc **
#10    

Jei kalti bus diskai, remontuoti reikia juos slifuojant. Tik neduok bet kokiam tekintojui, nes su tekinimo peiliu disko pavirsius tik sugadinamas. Kreipkis i tuos, kurie slifuoja butent motociklu diskus. Jie turi pasidare reikiamus irankius ir atramas diskams tvirtinti.
2006 Spalio 4 18:31
Donoras
250cc **
#11    

Citata:
Cituoju: mune23
Palaikau Liuta kad problema diskuose,bet nebutinai jie turetu but kreivi,nes motas senas,tad labai dauk sansu,jog diskai paprasciausiai ne vienodai isideveje.
Dar galimetu kazko ieskot ir nelygiai nudilusioje padangoje.


Tai tikriausia bus diskai kaip sakai nevienodai sudile, nes ir ranka jauchiasi siokie tokie nelygumai. Beje padanga irgi ne ishimtis nes turejo but jau seniai pakeista, bet vis kazkas kliude.
Dabar net nezinau ka daryt, padanga ruoshiuosi kita sezona keist tai tikriausia nuo jos ir pradet reiktu, nes disku slifamimas turbut brangokas malonumas?
2006 Spalio 4 19:19
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: LumpishDonkey
Citata:
Cituoju: mune23
Palaikau Liuta kad problema diskuose,bet nebutinai jie turetu but kreivi,nes motas senas,tad labai dauk sansu,jog diskai paprasciausiai ne vienodai isideveje.
Dar galimetu kazko ieskot ir nelygiai nudilusioje padangoje.


Tai tikriausia bus diskai kaip sakai nevienodai sudile, nes ir ranka jauchiasi siokie tokie nelygumai. Beje padanga irgi ne ishimtis nes turejo but jau seniai pakeista, bet vis kazkas kliude.
Dabar net nezinau ka daryt, padanga ruoshiuosi kita sezona keist tai tikriausia nuo jos ir pradet reiktu, nes disku slifamimas turbut brangokas malonumas?


Kaune tai maždaug 30 lt už vieno disko šlifavimą.
2006 Spalio 5 09:16 ZX10R '06
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#13    

bet šlivavimas turi būti iki tam tikro disko storio?nes man reik truputi pašlifuot,bet baisu kad kai padarys lygius juos ir bus per ploni diski. ar tai nieko tokio?
2006 Spalio 5 11:09
Donoras
250cc **
#14    

Na turbūt jei patikėsi profesionalams jie ten matys ar juos įmanoma šlifuot ar ne.
Ir gal neturėtų nušlifuot daugiau nei leistina.
2006 Spalio 18 00:32
Narys
400cc ***
Avataras
#15    

leistinas disku storis yra 0.8mm, tai pats gali pasimatuot ar jau tavo diskam sakes :) realiai 0.8mm yra baisetinai mazai :D
2006 Spalio 18 00:55 Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: muahaha
leistinas disku storis yra 0.8mm, tai pats gali pasimatuot ar jau tavo diskam sakes :) realiai 0.8mm yra baisetinai mazai :D


Iš kur konkrečiai čia tokios žinios? 0.8 tai čia gi beveik popieriaus storis. Kažkaip nesinori tikėt. Mano GPZ600r buvo ant disko parašyta Min 4,5 mm... :V
2006 Spalio 18 08:26 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#17    

Liaudis baikit svaigt :O 0,8 milimetro,net moto GP specai nepadarytu disko,kuris sugebetu atlaikyt kokiu 800kg apkrova(nes ji turetu but panasi stabdymo metu).Tai popierius kuris nuplystu tik paspaudus stabdi.
2006 Spalio 18 09:51 Mune
Narys
400cc ***
Avataras
#18    

persiprasau uz naktinius pezalus, ten turejo but kaladeliu likutis (z) ... o disko storio riba turi but pazymeta ant paties disko...

dar karta persiprasau (h)
2006 Spalio 18 20:06 Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#19    

pas mane rašo 4mm
2006 Spalio 18 20:54
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#20    

Jep, disko storis kiek maciau visad rasomas ant disko, tiesa jei jis ten min 6 raso tai jei bus 5 tai vaziuok ir niekam nesakyk :) O seip slifuot diskus ir viskas....
2007 Sausio 4 13:14 Harleliuyah!!!
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#21    

Tai disko kritinį storį gamintojas visada užmeta su atsarga, kad nereiktų paskui mokėt nuostolių ir gadint firmos vardą jei kas sprandą nusisuks. Bet japonas tai ne rusas, jis neužmeta 50 proc. Vetoj 6 mm varyt su 5 mm tai taip, pritariu, bet vietoj 4 mm su 3 mm storio disku tai jau tikrai nevažinėčiau.....
2007 Sausio 4 14:02 ZX10R '06
Narys
400cc ***
Avataras
#22    

nebutina disko slifuoti,jai nedaug yra istiesinama,beto galima ir paciam gerai uzstabdyt iki ikaitimo,kaskiek tada jis atsistato,beto kai stabdai ar drebina stabdziu rankenele?
arba pabandyk paminkit stabdi iki kietumo paskui ciut pastumt motocikla ir paziuret ar jis minkstas ar taip pat kai uzpompavai,jai diskai pasiraite tai stabdziu cilindrukus jie ciut atstumia tolyn, ir stabdimas buna minkstas pirma paspaudima.
Greiciausia del drebinimo ziurek vairo goliaviete,gali but atsilaisvines varztas kur jungia sake priekine su riemu.
Jai kilnoji tai buna kad atsileidzia (h)
2007 Sausio 4 16:31
Narys
125cc **
#23    

Turiu pasiulyma: tau reikia diagonalizuoti sito rato inercijos tenzoriu.
2007 Sausio 4 17:04
Juodulys
900cc *****
Avataras
#24    

gal kas turi kokių gerų patarimų kaip išimt japono prekinio rato guolius namų sąlygom?
2007 Sausio 25 18:45 RR fighter
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#25    

kaip kaip - sjomnyku :) Jei neturi - pasigamink iš vamzdžio gabalo, varžto ir dar kelių gelžgalių
2007 Sausio 25 21:21 ZX10R '06
Juodulys
900cc *****
Avataras
#26    

nu aš tai irgi galvoju sjomniku viens du ir vsio :) , bet nelabai eina užkabint, viduj tas vamzdelis tarp guolių su tokių pat vidiniu diametru kaip guolio vidinis diametras, vaikšto tas vamzdelis vos vos (apie vieną melimetrą) :V
2007 Sausio 25 21:37 RR fighter
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#27    

reiškia reik suimti besiplečiančiu kūgiu guolį iš vidaus :) Arba galima iškalti priešingos pusės guolį tokiu būdu, arba išardyti karūnėlę, paleist šratus, išardyt guolį ir išimt tik jo išorinį žiedą.
2007 Sausio 25 21:54 ZX10R '06
Juodulys
900cc *****
Avataras
#28    

o kaip tas atrodo :) - besiplečiantis kūgis ? o kiti vandališki truputi metodai :) - noretusi sveiką ištraukti
2007 Sausio 25 22:00 RR fighter
Juodulys
900cc *****
Avataras
#29    

parsinešiau diską namo, apžiurėjau - išvada: guoliai sveiki, be to originalus ir nėr ko jos kankinti. Problema vamzdelyje tarp guolių, kažkokių būdu jį kažkurioj vietoj kabina - taip, kad toj vietoj jis neriasi iš centrines padeties. Šeip nėra dideles problemos, važiuojant nedrebina ir nesigirdi, bet stumiant letai - toks kaip traškejimas - stuksenimas, o kadangi megstų kad viskas suktusi idealiai tai žiurineju. Ką jei ten tirštos smazkes prikimšt iš išorines vamzdelio puses ?
2007 Sausio 26 11:43 RR fighter
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#30    

tai gal koks per trumpas tas vamzdelis, nes šiaip tai jį turi tarp guolių suspaust kai ašį užverži ir niekur jis negali ten trintis
2007 Sausio 26 14:52 ZX10R '06
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17