Remontas » SUZUKI GS 500 remontas
Juodulys
1500cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
atsuk ta varzta ir viskas isimsi ta sake galine, nieko ten sudetingo pac greitai keisiu grandine, bet dar nerandu naujos ![]()
2007 Rugsėjo 3 18:18
Honda VFR 800Fi
|
Narys
250cc ![]() ![]() |
grandine pakeist labai paprasta, pats isitikinau sian. bet iskilo man kita didele problema. palikau keliom valandom atsukta kraneli ant PRI tos padeties, kur bendzas pastowiai varva, ir prasidejo problemos su moto ivairios. uzkuri ant laisvu dirba taip netolygiai, biski paduodi gazo pradeda dust motoras. issukau zvakes, buwo apdegusios siek tiek, pravaliau, atsukau oro fuiltra, viskas ok ten. kartais uzsikuria, keliasi ok apsukos, shaudo biski per dusliu, jauciasi nesudegusio bendzo kvapas is dusles. beje po to palikto kranelio, bendzo radau net tepale. suku galva, ar cia su karbu kazkas, ar su zvakem. pafilmavau motoro darba, imesiu kiek veliau filmuka. dekui uz pasisakymus is anksto ![]()
2007 Rugsėjo 3 20:49
|
Narys
50cc ![]() |
Dėl benzo tai tau korbuose plūdė užstrigo-sprendimas guminiu plaktuku nesmarkiai padaužyti į karbiuratorius, jei nepadės ardyti korbiuratorius.O dėl begių tai pirmas į apačia o like penki į viršų, laisvas tarp pirmo ir antro!!!!!
2007 Rugsėjo 4 22:44
|
Narys
250cc ![]() ![]() |
dekui garazinis. dbr beda tokia: kai uztrauki pacosa ir nejudini gazo, motoras dirba be problem, apsukos iki 4k , tik biski duodi gazo, pradeda saudyt is duslio. kai nuemi pacosa, ant laisvu dirba viska ok, tik biski pasuki rankenele, iskart pradeda dust, ir uzpilinet zvakes, toks ispudis kad paduoda super riebu misini, vien bendza purskia. cia aisku kad karbe beda, bet paciam baisu ardyt. ka daryt jei nepades trankymas su plaktuku guminiu? ![]()
2007 Rugsėjo 5 09:08
|
Auksaburnis
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tai didele tikimybe kad adata neuzdaro kuro padavimo ir vyksta perpilimas, nes jau minejai kad palikus atsukta kraneli subego bendzas i varikli, o to noirmaliomis salygomis nebuna, nes pludes adata turi uzdaryt bendza, nepriklausomai nuo kranelio padeties.As motam net ir neturintiems vakuminio kranelio jo niekad neusukineju, nebent tik kai statau ziemot, nes tvarkingi karbai nepraleidzia bendzo pertekliaus.
2007 Rugsėjo 5 09:18
Mune
|
Narys
250cc ![]() ![]() |
tai ka galma padaryt siuo atveju? reik ardyt karbus? ko paciam nepatyrusiam nedaryt geriau? be to pries palikant kraneli ant padeties, kai bendzinas varva net neuzkurus variklio, motoras dirbo kaip turi but, be jokiu problemu.
2007 Rugsėjo 5 09:28
|
Narys
250cc ![]() ![]() |
gal kas galit pasakyt kur siame paveiksliuke yra adata, kur plude, ir per kur galma nuleist bendza is karbu ? dekui http://img528.imageshack.us/img528/4482/2222222rx5.jpg
2007 Rugsėjo 5 09:57
|
Narys
50cc ![]() |
Nuleisti benzą gali atsukęs 21 varščiuką.Pludė pažymėta 17nr.Pludės adata ir adatos lizdas nr 16.Kai turejau gs500 man leido pastoviai niekas nepadedavo tai pasikeičiau gumytes nr 15 ir nebeleido.
2007 Rugsėjo 5 10:45
|
Narys
250cc ![]() ![]() |
shema is manualo, gaila jis vokieciu kalba ![]()
2007 Rugsėjo 5 18:34
|
Narys
250cc ![]() ![]() ![]() |
Kadangi, kiek pastebėjau motomanuose, kur sudėti manualai - jie yra nepasiekiami o ir elektroniniu paštu, kaip teko girdėt, užsisakius jų sulaukt ne visiem pasiseka - tai būtent šio GS500 modelio manualą galėčiau pasiūlyt ir anglų kalba, jei norėsi. Tiesa, jo dydis ~71Mb.
2007 Rugsėjo 5 18:52
|
Narys
250cc ![]() ![]() ![]() |
skype name: katinas_murrr Susirask mane, duosiu tolimesnes nuorodas ![]()
2007 Rugsėjo 5 19:17
|
Narys
50cc ![]() |
virs adatos turi dėtis plastmasinė šaibutė tokio pločio kad ją spaustu spyruoklė.
2007 Rugsėjo 5 20:30
|
Narys
250cc ![]() ![]() |
aisku, pas mane buwo plastikine saibute ten, bet jos nespaudzia spyruokle, gal isdilo ar spyruokle ishsiplete, nes deformavosi biski ji. idomu ar imanoma rast tokiu detaliu Lietuvoi? ![]()
2007 Rugsėjo 5 20:52
|
Narys
50cc ![]() |
Spyruoklė šaibutę spausti TURI, nes šaibutė taip pat atsiremia ir į adatą, taigi jei spyruoklė šaibutę apžergia (plati), tai rezultatas gaunasi toks: paspaudus gazą šaibutė įlenda į spyruoklės vidų ir užstringa, todėl adata įgauna atitinkamą laisvumą, nes jos niekas neremia (jei teisingai viską supratau?) Plastikinė šaibutė yra siaurėjanti (su laipteliu), taigi mažesnis šaibutės skersmuo turi atitikti spyruoklės vidinį skersmenį, jei spyruoklė plati PABANDYK JĄ SUSUKTI IKI REIKIAMO SKERSMENS. Jei gedimas tas koks numanau, problema turi issispręsti, jei kas neaisku, tai rasyk į skype: liutas1983
2007 Rugsėjo 5 22:08
|
Skeptikas
800cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cia kuri Tsubaki grandine tiek kainuoja, komabaino ar transporterio kokio ![]() Siaip moto grandiniu Tsubaki gamina debesy ir visos skirtingos ir kaina skiriasi ![]()
2007 Rugsėjo 6 12:02
ROADHOGS MC
Dare to be diferent ! |
Narys
250cc ![]() ![]() |
niekaip nesuprantu kas gali but pas mane moto ![]() ![]()
2007 Rugsėjo 6 19:39
|
Enduro man'as
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
gal filtras oro kaltas , usikimses ir oro nepaduoda ?
2007 Rugsėjo 6 20:41
honda xl125 varadero
|
Narys
500cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
kvailas klausimėlis tepalo varžtas (kur yra matuoklis ir pro kurį įsipila tepalas) atsisuka prieš laikrodžio rodyklę? niekaip neina atsukt, baisu nulaužt jį, jau galiukas nuskilo ![]()
2007 Rugsėjo 6 20:45
|
Narys
500cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
suprantu, kad durnus klausimus uždavinėju, bet varžtas tai neatsisuka, net nežinau ką daryt... pagalvojau, gal kartais į kitą pusę sukasi...
2007 Rugsėjo 7 22:42
|
Enduro man'as
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
seip tai neturetu sunkei isisukt turetu lengvai. ten plastikinis ane jai ce api ta kuri isivaizduoju?
2007 Rugsėjo 7 22:58
honda xl125 varadero
|
Narys
50cc ![]() |
Dėl transporeterio ir kombaino, tai galiu pasakyti tik tiek: grandininės pavaros yra projektuojamos įvertinus tarpąšinį atstumą, apskritiminį greitį, perdavimo skaičių, bei reikalingą sukimo momentą perdavimui ir t.t..., taigi jei bent kiek nusimanytum apie grandinines pavaras žinotum, kad ant grandinės nėra parašyta, kad ji nuo KOMBAINO AR TRANSPORTERIO, papraščiausiai yra satandartai, pagal kuriuos grandinės yra gaminamos ir pagal tuos standartus grandinė turi tenkinti techninius parametrus (žingsnis, trūkimo riba, kiti geometriniai parametrai ir t.t). GRANDINĖS YRA PARENKAMOS PROJEKTUOJANT PAVARĄ. Standartas įdomumo dėlei yra ISO R606. Moto parduotuvėj yra ta pati grandinė, tik perpikta, kad ir iš to paties TSUBAKI, bet jau kitam įpakavime (gal būt nudažyta) ir jum atrodo kad garndinė kažkokia kitokia... "tipo specialiai motociklui". ![]()
2007 Rugsėjo 9 17:21
|
Narys
250cc ![]() ![]() |
turiu vyruciai problemele tokia nemaza ![]() ![]()
2007 Rugsėjo 22 15:40
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |