Remontas » Krovimo rėlė (lygintuvas)
Narys
1200cc |
Buvo 3 atvejai su tokiais paciais neaiskumais(moto Suzuki). Galu gale pakeitus statoriu dviem praejo problema kitam teko keisti visa generatoriu. Jei tektu lazintis mano pinigai butu ant statoriaus gedimo
2010 Birželio 2 16:47
It comes after years going both ways
|
Auksarankis
900cc |
aisku,gali buti kaltas generatorius.taciau tavo sakinys parasytas atskirai tipo "rele, kai nepakraunamas akumas, is vis ne prie ko"
2010 Birželio 2 17:07
|
Narys
1200cc |
Ne taip supratai. Sroves keitiklis yra PRIE KO krovimo sistemoje bet siuo atveju mano manymu autorius ne ten slieku iesko
2010 Birželio 2 17:15
It comes after years going both ways
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Nu ka vakar atlikti matavimai -akumo testas: pilnai pakrautas 12.9V moto užgesintas, įjungtos artimos šviesos , po 2min.-11.08V, po 5min.-8.4V. Išjungus šviesas(viskas išjungta) po 5min.-12.25V, po 15min 12.35V. Tai čia nžn. ar akumas geras. Krovimo testas : akumas vėl užkrautas iki 12.9V, moto užvestas be šviesų (apsukos 5k) - 14.77V, trumpos šviesos - 14.33, ilgos šviesos-13.33 Šiaip yjungus ilgas šviesas iškart nukrenta iki 12.8V, bet laikant ant 5k apsuku ytanpa palaipsniui kyla, 13.33V pasiekta kažkur po 10s birbinimo. Tas pats testas ant laisvų apsukų (1.5K) be šviesų 14.83V , su trumpom 12.29V , su ilgom 12,12V, (ventiliatorius jau dirbo). Užgesinus mota(viskas išjungta) akumas rodo 12.59V. Nu ir rėlės testas : iš rėlės ištraukiau fyškę , iš fyškės ištraukiau 3 generatoriaus laidus ir juos pajungiau į rėlę, prie rėlės "+" ir "-" pajungiau ilgų-trumpų šviesų mašininę lempą (55W/60W), akumas pakrautas -12.9V ,moto užvestas-5k. apsukų, su testeriu matuota ant lempos gnybtų(lempa dega) testeris rodo 6V-8V. Ištraukti lempos laidai iš rėlės ir matuota ant pačios rėlės "+" ir "-" gnybtų: 6V - 8V ....ytariu nesugebėjau gero kontakto pagaut
2010 Birželio 3 07:51
redagavo legiux 2010 birželio 3 07:54
|
Auksarankis
900cc |
jei ijungtos TIK sviesos(degimas neijungtas)ir po 2 min 11.08V akumas silpnas.SPEJU,kad elgiasi taip-pakrovei,arba tuoj po uzgesinimo motas vedasi.pastatei,atejai uz savaites,nebesiveda. Bandyk pasiskolint gera akuma,arba nusipirkti. su reles testu nelabai supratau kadangi kalba cia apie statorius buvo,kad nuraminti sazine,gali pasitikrinti statoriu kaip rasiau-matuoti faziu itampa jas apkrovus.NEIRODYTA kad pas tave problemos del akumo,bet kartoju jis silpnas.
2010 Birželio 3 09:35
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
nu akumas gal ir silpnokas, bet pastačius mota po vaziavimo, kai akume ~12.6V , po savaitės užsikuria...bandysiu nauja akuma nusipirkt ir tada žiurėt , dėkui šiam kartui
2010 Birželio 3 09:41
|
Juodulys
1500cc |
Tai gal pirma pasikrauk su pakrovėju normaliai 12val. pas mane taip pat silpnas bet dėl to jokių bėdų nėra
2010 Birželio 3 09:51
Honda VFR 800Fi
|
Auksarankis
900cc |
nepatingejau pamatuoti akumas 12Ah.kazkoks dynavolt pirkau pernas pries sezona. krautas pries menesi jei ne daugiau,stovejes balkone ,niekur nepajungtas. aplinkos temperatura 22 laipsniai(svarbu del akumo talpos.) pradine neapkrovus - 12.55V apkrova dvi 55w lempos- (dvigubai daugiau nei pas tave) 110W pajungus- 11.89V po2 min. 11.87V po6 min.(praziopsojau penkias min ) 11.81 V atjungus apkrova iskart 12.09V silpnas pas tave /nesilpnas ,bet nepakrautas, spresk pats
2010 Birželio 3 23:42
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Dėkuj, Veply, pabandysiu gerai užkraut akumą, kaip DainiusM rekomendavo, mat pas mane automatinis pakrovėjas iš "Senukų" ir aš kraudavau, kol pakrovejuj užsidegdavo žalia liampa tipo "ok", reiks ilgiau palaikyt , nekreipiant y ja dėmesio.
2010 Birželio 4 07:59
|
Narys
1200cc |
Radau diagrama pagal kuria galima nustatyti krovimo sistemos gedimus: http://www.electrosport.com/technical-resources/library/diagnosis.... Nepatingekit perskaityti visa
2010 Birželio 4 20:15
It comes after years going both ways
|
Ekstremalas
250cc |
Noriu paklausti, ar dėl sudegusios krovimo relės gali nebūti kibirkšties ? Strarteris suka gerai, tačiau kibirkšties nėra.
2010 Liepos 21 11:24
|
Krapštukas
1200cc |
krovimo relė reikalinga akumą kraut ir neturėtų niekaip įtakot kibirkšties buvimo ar nebuvimo turėtum važiuot kol akumas nusės
2010 Liepos 21 13:26
|
Ekstremalas
250cc |
Taip ir buvo, aš ją sudeginau ir tai pamačiau neiškarto , visa tą laiką pakraudavau akumą ir vėl atrodo viskas gerai (maniau, kad akumuliatorių reikia pasikeisti tačiau vis delsiau). Motociklas be važiuojant niekada neužgesdavo. Akumas taip laikydavo apie 3-4 užkurimus (t.y. užkuriu pavažiouoju, sustoju vėl užkuriu pavažinėju sustoju ir t.t.) Ir tik gana atsitiktinai atsukus tą relę pamačiau, kad iš kitos pusės ji prakiurusi (tai paaiškino kodėl vienu metu buvo atsirades aitrus kvapas). Tuomet bemastant kaip čia ką bedaryti kilo noras pabandyti vis dar palikus tą relę užkurti motociklą ir atjungti + akumo laidą. Motociklas užgeso. Pabandžiau dar kartą su šiek tiek didesnėmis apsukomis t.y. ~6 k. tas pats. Vėl pajungus laidą akumas buvo nusėdęs, pajungiau krautis, baigus krauti daugiau jo ir nebeužkūriau. Negi būsiu sudeginęs ir komutatorių?
2010 Liepos 21 15:39
redagavo Giedrius^ 2010 liepos 21 15:48
|
Ekstremalas
250cc |
Ne, visada kraunu neatjungęs. Taip darau nepirmą kartą tai nemanau, kad tame bėda..
2010 Liepos 21 20:32
redagavo Giedrius^ 2010 liepos 21 20:33
|
Krapštukas
1200cc |
matyt uzsitrumpino kazkas, jei akuma greit iskrove o galejo ir gaisras kilt, skaityk gerai baigesi
2010 Liepos 22 10:23
|
Ekstremalas
250cc |
Per daug peckelynės čia prie jo dabar bus, už kokius 2000 Lt atiduosiu kam, žinoma jei atsiras norinčiu.
2010 Liepos 22 10:51
redagavo Giedrius^ 2010 liepos 22 10:56
|
Narys
25cc |
sveiki, pradejau skaityti nuo pat pirmojo komentaro, kadangi tema siuo metu aktuali ir paciam, tiesa pasakius kol 7nis puslapius perskaiciau smegenys is ausu varvet pradejo . Siaip ar taip, nemazai info radau naudingos, kai kuriais klausimais kiolegoms forumieciams manau ir savo nuomone galeciau issakyti, bet pagrindine mintis - klausimas yra tas, kad nupirkau moto, kuris su sudegusia krovimo rele (jos visai ten nera, sudege, islupo, ismete, liko tik laidai i rele). nupirkau nauja 300 lt kaip temoje mineta ateina i rele 5ki laidai, mano atveju pliusas(raudonas), minusas(juodas) ir 3ys balti, relej tie patys tik geltoni. ar yra kokia tu 3ju laidu sujungimo tvarka? ar jokio skirtumo kaip juos sujungti? imti bet koki is 3ju ateinanciu ir jungti prie bet kokio is 3ju nuo krovimo reles? dekui... paieska taip pat meginau naudotis, dovanokit administratoriai, atsakymo neradau, naujokas. beje, moto YAMAHA FZR 600 89m.
2010 Liepos 22 21:42
|
Narys
900cc |
Toje krovimo releje kartu yra ir diodinis lygintuvas.Generatorius gamina triju faziu kintama itampa kuri pries reguliavima yra islyginama.Tie trys laidai ir yra is kiekvienos fazes ir ju sukeitimas vietomis jokios itakos neturi. Akumuliatoriu atjungineti dirbant varikliui tikrai nepatariu nes perdegimo pavojus iskyla ne tik reguliavimo relei bet ir kompui ,jei mocas su ipurskimu.Tas pats galioja ir auto.
2010 Liepos 22 23:28
|
Narys
25cc |
Dekui. Dabar esu ramus. Ruosiausi statyti rele, bet siek tiek dvejojau...
2010 Liepos 23 23:18
|
Narys
25cc |
kolegos, prasvieskit prasau. tie 5ki laidai, ateinantys i krovimo rele, tai: 3ys vienodi ateina is generatoriaus ir 2 (raudonas ir juodas) nueina i akuma? reles darbas - islyginti kintama itampa ateinancia is gen. ir krauti akuma? testeri uzmetus ant akumo matom kaip dirba ir ar isviso dirba ta rele? ir dar, mases laida (minuso) neuztenka tik sujungti su nuo reles ateinanciu, bet butina dar ir prie remo prisukti?
2010 Rugpjūčio 5 01:08
|
Narys
25cc |
nagi.. negi neatsiras ne vienas draugaujantis su elektra kolega, kuris nepatingetu papasakoti kas ten per stebuklas ta rele ir kaip laidai vaiksto... nuo akumo pliusinis ateina i starteri, o nuo reles raudonas nueina kazkur, bet ne ant akumo... gal kas tartu pora zodeliu is serijos: is kur laidai ateina ir nueina?
2010 Rugpjūčio 8 18:06
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
taigi is rėlės pliusas eina y pagrindiny saugikly ir tada prie akumuliatoriaus pliuso...nepatingėk savo moto el schemos paieskot Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Rugpjūčio 9 10:25
|
Narys
125cc |
sita shema mazai kam tiks. cia taip iseina kad rotorius magnetas, o visur buna elektro magnetas. krovimo rele matuoja itampa is po diodu tilto, arba atskiru diodu skirtu maitint krovimo rele, kuri reguliuoja itampa per angliukus tekancia i elektromagneta (rotoriu). tokiu budu reguliuojant itamts nk didesnis.
2010 Rugpjūčio 10 01:16
|
Narys
25cc |
o kaip pamatuoti - patikrinti ar rele veikia ok. nes visai nesinori 300lt sudeginti. sujungti teisingai laigus ir pritvirtinti rele tai viena, o pvz mases (minuso) rele negaus, kad ir del prasto kontakto ir laba diena.. turiu testeri, naudotis nemoku
2010 Rugpjūčio 13 00:38
|
Narys
1200cc |
Patikrink kiek V DC gauni ant akumuliatoriaus terminalu. Turetu buti 14.2 - 14.7. Tavo atveju speju reikia keisti statoriu. Su salyga, kad sroves keitiklis sveikas
2010 Spalio 17 00:40
It comes after years going both ways
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |