Remontas » voztuvu skleidziami garsai?
Narys
250cc |
voztuvu skleidziami garsai?kawasaki klr 250cc 92m barska voztuvai. kai variklis ikaista, kartais nutyla, kartais barska. dazniausiai subarska kai pagazuoji tarkim iki 5 rpm, atleidi gaza, ir krentant apsukoms barska nuo 3k rpm iki 1,5 ir pradejus dirbt ant laisvu sukiu, padirbus kokia sekunde, barskesys dazniausiai dingsta.barskesys nera piktybinis, garsas nedidelis, kuriasi mocas puikiai tiek saltas, tiek karstas, tiek normaliai, tiek pakeltas is balos traukia irgi gerai. tik va del to barskejimo norejau paklaust jusu nuomones, nes as pats tai kogero buciau linkes, kol viskas gerai, vaziuot ir nesukt galvos. ar bandyt reguliuot ? gal kas zinot, kaip ten, ar reguliuojami, ar gal netycia kompikai stovi ? jei reguliuojami, tai ar normaliai, ar su tom saibom kur po velenais ? dekuj uz patarimus
2007 Birželio 3 19:13
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Narys
125cc |
jei vaziuosi ir nesuksi galvos, tai po kiek laiko keisi galva ir nesuksi galvos mazieji klr'ai yra ipatingai jautrus prieziurai - t.y. reikia REGULIARIAI reguliuoti voztuvus, keisti tepala tada vaziuos ilgai ir laimingai reguliuojasi paprastai - varztas ir uzverzimo verzle. tik reik gerai uzverzti - 25 Nm. Sekmes vazinejant. smagus pirdalietas
2007 Birželio 3 19:52
|
Narys
250cc |
gal zinai kokie tarpai saltam isiurbime/ismetime ? prie to pacio - koks tepalas sitam varikliui eina, ir kiek jo ? ir kas kiek laiko jis turi but keiciamas ?
2007 Birželio 3 23:41
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Narys
250cc |
nu ka, google visagalis eilini kart pagelbejo http://home.earthlink.net/~klr250informationexchange/toolkit.htm taigi isiurbimas ir ismetimas turi but po 0.2 mm. idomus pastebejimas, pas klr 650 tarpai visai kitokie: Intake: 0.10mm – 0.20mm (0.004in – 0.008in) <> Exhaust: 0.15mm – 0.25mm (0.006in – 0.010in) (duomenys is http://klr6500.tripod.com/valves.htm ) tepalo talpa: 2 litrai (anot wikipedios) http://home.earthlink.net/~klr250informationexchange/faq.htm cia perspeja, kad su lievu tepalu galiu suest sankaba. koki tepala geriausia pilt ?
2007 Birželio 4 00:07
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Auksarankis
600cc |
http://www.louis.de/_305952288fd87353d8c8841f8883a578ea/index.php.... ko nesupranti -išversiu tepalas 10W40 1,4 L be filtro 1,6-su filtru išmetimas ir įsiubimas šaltam 0,2-0,24
2007 Birželio 4 00:10
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Narys
250cc |
ok, aisku o kas kiek laiko reikia tepalioze keist ? ir dar - gal yra siaip kokiu idomiu tip`su ar patarimu, kaip teisingai exploatuot varikli, ir siaip visa sita moca ?
2007 Birželio 4 10:25
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Auksaburnis
1100cc |
Pagal viska ka parasei, tau barska ne voztuvai bet paskirstymo grandine.
2007 Birželio 4 10:36
Mune
|
Narys
250cc |
nu kada bus laiko nusikelsiu dangti ir paziuresiu tarpus, aisku viskas bus. manau ta padaryt savaites begy
2007 Birželio 4 11:41
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Narys
250cc |
ir pas mane kaškas vidui barška,gal voštuvai,o gal paskirstymo grandine,tai turbūt ir bus greicio sumažejimo priežastis teks viska reguliuoti
2007 Birželio 4 16:32
|
Narys
250cc |
o siaip jo, paskirstymo lenciugas turi automatini itempeja, ar rankom reguliuojama ?
2007 Birželio 4 18:41
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Narys
125cc |
hehe, ten automatinis itempejas, su rankom tik atsileidzia perrenkant varikli. Nesugalvokit tik taip grandines itempinet
2007 Birželio 4 23:34
|
Narys
250cc |
o tai jei grandine bus laisvoka, imanoma ka nors padaryt, be to kad itempeja keist
2007 Birželio 5 09:01
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Narys
125cc |
reik ziuret, gal jau per daug issitempus grandine, gal susideveje veleneliu zvaigzdes. Imi service manuala ir matuoji
2007 Birželio 5 12:57
|
Narys
250cc |
nu grandine atrodo normali tik va isiurbimas buvo be tarpu, sciupo 0.05 net nejo ikist. nu bet +- susireguliavo, o ismetimo niekaip nepavyxta pagaut, ten tas greitintuvas, ar koks velnias stovi. tas voztuvas kur arciau grandines normaliai, o va kur arciau greitintuvo - varzta iki galo susuku, o karomislas sciupo neuzspaudzia.. reikes ryt dar pabandyt pazaist
2007 Birželio 8 09:39
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Narys
250cc |
zodziu praleidau visa diena prie tu voztuvu bet variklis kaip barska, taip barska. i grandine, bent jau man, nepanasu, voztuvu karksejimas toks.. tiesa, velenai pabliauti, bet jie nekliba. nelabai beturiu minciu, is kur tas garsas eina pertepiau dangti spermatexu, ryt susirinxiu viska ir atmynsiu prie megos, galesim kartu pasiklausyt
2007 Birželio 8 21:59
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Narys
50cc |
sveiki kolegos, cia apei KLR kalbat, norejau paklaust gal kaz zinot kur butu galima uzsisakyt naujus Kawasaki KLR 600 ziedus su stumokliu ? dekui
2007 Birželio 12 00:39
Jawa 360 ir daug kitu ... ;D
|
Narys
250cc |
kaune, alexote, sabinoj yra kawasakio atstovybe. ten gali uzsisakyt visas dalis. tik tiek, kad pas juos - originalai, ir kainos kosmines, na o bet taciau jie gali is kitu kazkokiu savo saltiniu gaut ir neoriginalias dalis, tik nezinau ar ta kaina protinga pasidaro nuo to. tik tiek, kad reikia palaukt pora dienu - savaite, pakol jie is savo saltiniu gaus atsakyma, ka gali gaut, ir uz kokia kaina. beje, kiek man sake, tai tie ju saltiniai mazmena neprekiauja .. nu cia aisku, jei veiksmas kaune
2007 Birželio 12 18:39
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Auksaburnis
1100cc |
Ten automatinis dekompresorius. O kas del garsu, tai juos ne vien voztuvai skleidzia. Gali but grandine, stumoklis, virsutine svaistiklio ivore ir dar kruva garsu. Dazniausiai voztuvai barsaka kai pardavejas parduoda gaidy ir bandydamas numuilinti gedima pasako kad cia smulkmena , tik voztuvai barska, o realybej tie voztuvai barska tik 5%, ir tuo labiau tavuoju atveju, nes kaip minejai tarpai per mazi buvo. O garsamas nuspet reikia eit i tema paspeliokim kas per gedimas, nes netu dar nieks neisgirdo tikslaus garso ir nesuremontavo variklio.
2007 Birželio 13 09:51
Mune
|
Narys
50cc |
Geriausias šio gedimo remontas butu parduot moca ir pirkt kita nes kiek esu su kawasakiais reikalu turėjas tai jai kasrimtesnio tai šakės
2007 Birželio 13 16:15
|
Narys
250cc |
siaip po to, kai miske teko pora kartu pavaryt dugnais, tai nustojo kalt dabar tokio metalo kalimo-garso nera, bet kazkoks toks nepiktybinis dar liko. nu tas pats siaip kalimas, bet garsas grazesnis kiek bandziau klausyt, tai garsas lyg is galvos eina, bet i grandine nepanasu, voztuvu tarpus dvi dienas bandziau ivairius statyt, tai kaip ir atkrenta. dar vienas dalykas - veleneliai gerai padrozti, klibet nekliba, bet pavirsiui duobeliu yra. tikriausiai jie ir kala esme tokia, kad per baik show kai vaziavau tai motoras dirbo 2-3 val be sustojimo kamsciuose, taip pat po miskus/karjerus kai duoduos, nei kaista, nei kas jam blogo daros. traukia, kuriasi kuo puikiausiai. tai kad ten kazkas vos barska, nelabai man ir rupi. dar syk sakau, kad ten nera piktybinis kalimas, o garsas toks, lyg tarsketu voztuvai. ps - mune, gal gali papasakot placiau, apie ta automatini dekompresoriu ?
2007 Birželio 19 20:50
2 ratai smagiau nei 4 :)
|
Auksaburnis
1100cc |
Jis veikia tik prie labai mazu apsuku ir ira skirtas variklio uzvedimo palengvinimui. Pas sportinius motus jis buna mechaninis(prie vairo rankenele nuleistai kompresijai), tavuoju atveju iscentrines konstrukcijos agregatas neleidzia usidaryt vienam voztuvui ir taip nuleidziama kompresija.Vos pradejus dirbt variukliui jis susitraukia ir nebesiekia voztuvo.
2007 Birželio 25 17:59
Mune
|
Narys
250cc |
supratau. tik klausimas naujas: kodel variklis su mazesne kompresija turetu geriau kurtis ?
2007 Birželio 26 09:04
2 ratai smagiau nei 4
|
Narys
250cc |
ir dar vienas klausimas prie to pacio. kartais kuriant (kolkas buvo du kartus, viena karta pradedant vaziuot - saltam mocui, kita - pries pastatant, karstam varikliui): sukant kojele atrodytu, kad kazkas variklyje atsiremia (kazkas panasaus kad butu trukus/persokus grandine ir stumuoklis dauztu per voztuvus). toks smugis zodziu. tai nera kalimas, tik vienas smugis ir viskas. pats smugis kojai nelabai jauciasi, tik garsas idomus, bet nemalonus, lyg kazkas luztu ar pan pirma kart net nesupratau kas ivyko, pasirode, kad su koja uzkabinau pakoji. nors tiesa sakant, ir dabar nelabai isivaizduoju is kur tas garsas atsiranda, nes po to uzsikuria ir dirba variklis kaip visada. gal kas turit kokiu minciu ?
2007 Birželio 26 09:27
2 ratai smagiau nei 4
|
Auksaburnis
1100cc |
Pirma kompresija sumazinama iki reikiamo lygio, nes nesumazinus ji gali but per didele ir starteris(nesvarbu ar kojinis ar el)nerpiveiktu prasukt stumoklio. Tas barskesys gali but automatinis dekompresorius,nes jis skleidzia panasius garsus uzgesinant motora, bet cia jau garsu nenustatysim, nes jie nustatomi paklausius gyvai o ne speliojant internetu. Tad situo klausimu tik i tema apie mistinius gedimus.
2007 Birželio 26 11:02
Mune
|
Narys
250cc |
tai jo, tuos garsus tai reik ziuret ok, aciu labai mune uz paaiskinimus
2007 Birželio 26 15:42
2 ratai smagiau nei 4
|
Narys
250cc |
nu as gal cia dabar byski ne i tema pasakysiu, mirkt mirkt, bet kai uzsiminei, kad gesinant moca barska tas dekompresorius, tai jo- taip ir yra, o ir tas barskejimas "voztuvu" - tai lygiai toks pats garsas, kaip kad ir gesinant. su salyga, kad per dvi dienas voztuvams bandziau statyt 10 skirtingu tarpu, o jie kaip barska, taip barska, tai turbut tas voztuvu kalimas bus dekompresoriaus barskejimas
2007 Birželio 26 21:32
2 ratai smagiau nei 4
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |