Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Reikia informacijos apie moto poveikį aplinkai

| 2007-12-29 Prodigy | 24/8679 žinut.
 
 


 
Narys
500cc ***
Avataras
#1    

Reikia informacijos apie moto poveikį aplinkai

reikia sužinot ar motociklai labiau kenkia aplinkai nei automobiliai, t.y. ar išmeta daugiau CO2. Arba šiaip rašliavos apie motociklus kaip alternatyvų transportą. Lietuvių, anglų arba vokiečių kalba.
2007 Gruodžio 29 15:24
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#2    

Dabartiniai mocai, išskyrus dvitakčius teršia aplinką nei kiek nedaugiau nei auto. Nes jau stovi ir visokie lambda zondai, ir katalizatoriai.
2007 Gruodžio 29 15:26 ZX10R '06
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

bet ir ne mažiau?
2007 Gruodžio 29 15:29
Gatvinis
600cc ****
Avataras
#4    

Tikrai motomanuose straipsnis apie tai buvo. Paieskok.
2007 Gruodžio 29 17:03 -
Krapštukas
600cc ****
Avataras
#5    

tikrai motomanu straipsniai kartais gelbsti gyvybe :-) karta jau namu darbui praverte (y)
2007 Gruodžio 29 17:48
Pėsčiasis narys
250cc **
#6    
2007 Gruodžio 29 18:26
Krapštukas
1100cc *****
#7    

Permeciau ta straipsni akim. Nei tiksliu faktu, nei argumentu. Manau, mazai naudos.
2007 Gruodžio 29 18:30
Pėsčiasis narys
250cc **
#8    

Tersia daugiau negu tu paciju metu masina. Google is your friend. http://www.evworld.com/article.cfm?storyid=260

http://www.motorcycledirect.co.uk/news102.php

Taigi jeigu kas motociklu vazineja vietoj masinos ir galvoja kad maziau gamta tersia, tai turiu jus labai nuliudinti :) JUSU 2000+ METU MOTAS TERSIA GAMTA TIEK PAT KIEK JUSU PROSENELIO VAZ 2105 :D
2008 Sausio 1 11:34
Moto mama
1000cc ******
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: julius_sk
<...> JUSU 2000+ METU MOTAS TERSIA GAMTA TIEK PAT KIEK JUSU PROSENELIO VAZ 2105 :D

na, bent jau su 2000+ mocu smagiau vaziuot, nei su senelio VAZ2105 :D
...kokie mes savanaudziai... (-) :D
2008 Sausio 1 12:37 va-va-vum :G
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#10    

Tuose straipsniuose tai irgi jokių faktų. Apskritai man nesuprantama fizika - SUVas valgo dvidešimt penkis litrus benzo šimtui kilų, o mocas šešis. Tepalo nei vienas nevalgo, mišinys reguliuojamas optimaliai, benzas tas pats. Tai iš kur tie teršalai? Juk NH kyla nuo sudeginto tepalo, CO - nuo per riebaus mišinio. Kad mocų niekas iki šiol nevaržė su ekologijos apribojimais tai tikiu, bet masės tvermės dėsnis galioja ir čia ;)
2008 Sausio 1 16:13 ZX10R '06
Pėsčiasis narys
250cc **
#11    

Liutas, siaip Sportbikes.net buvo didele diskusija del sito. Su faktais paktais etc. Yra gi info kiek ismetamuju duju g/m3 ismeta ir ne moco naudai ta info.
2008 Sausio 2 21:33
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#12    

Juliau, tai tikiu, kad ne moco naudai sakykim pagal variklio kubatūros ir išmatamų teršalų santykį, bet ne apskritai imant mašiną ir mocą kaip vienetą kai imamas 1000 cc mocas ir 3000 cc mašina, kad galingumas daugmaž atitiktų motorų.
2008 Sausio 2 21:37 ZX10R '06
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#13    

skaitau as skaitau ir negaliu nustoti juoktis ir stebetis is to, ka skaitau :D :D :D
ten paskaitinejau tuos straipsnius tai irgi tik juokas paeme, kai zmones nepateikdami jokiu skaiciu ir faktu rasineja, kad motociklai, tai cia blogis.

ir visu pirma reiketu issiaiskinti apie ka mes cia kalbam ir kas yra aplinkos tersimas. jei kalbeti apie CO2 tai kaip jau liutas ir minejo mases tvermes desnis galioja viskam ir motociklai TIKRAI iskiria daug maziau CO2 nei masinos, todel, kad sudegina maziau bendzino.
kitas dalykas yra jei kalbeti apie medziagas tokias, kaip HC, CO ir NOx. senesni karbiuratoriniai motociklai ismeta tikrai kur kas daugiau situ medziagu nei siuolaikines masinos. taciau naujesniu metu motociklai turi ipurskimus ir ismetineja sias medziagas mazesniais kiekiais.
dar galiu pateikti toki pvz-yra anglijoje toks keliu mokestis, kuri apskauciuoja pagal ismetamu duju kieki ir dar kelis dalykus. ir pasakysiu taip-mokedavau uz savo buvusi motocikla 15£ i metus, o uz dzipa teko moketi 400£, taip, kad is cia irgi kazkokias isvadas galima padaryti apie poveiki aplinkai.
o tokios mintys kaip, kad "Taigi jeigu kas motociklu vazineja vietoj masinos ir galvoja kad maziau gamta tersia, tai turiu jus labai nuliudinti JUSU 2000+ METU MOTAS TERSIA GAMTA TIEK PAT KIEK JUSU PROSENELIO VAZ 2105" is viso yra juokingos, nes ten tie patys karbai stovejo ir tu varikliu bedzino sudeginimo efektingumo net is tolo nepalyginsi su siuolaikiniais motociklais

edit: dar tik gal paminesiu, kad yra tu issimciu, o tos issimtys yra high performance vadinami motociklai, bet tai cia vel gi galima paimti tas pacias lenktynines masinas kaip priespriesa. o jei kalbeti apie vidutine masina ir vidutini motocikla, tai savo nuomone jau isdesciau auksciau
2008 Sausio 3 02:03
Pėsčiasis narys
250cc **
#14    

Trackboy nueik ir EPA.gov (environmental protection agency) ir pasiskaityk apie motorcycle emissions. Ten PDF failas yra apie emissions ir motai daugiau ismeta ju lentelese CH4, NOx. Galbut delto kad katalizatoriu mazesnis, ir motu emmisions nelabai kontroliavo. Bet neuzmirsk:

Variklis masinos 1.8ltr ane CO2 ~165gr/km
Variklis moto 600cc CO2 ~146gr/km delko??? o delto kad nors ir mazesnis motoras bet apsukos didesnes ~3x normaliai vazinejant. PVZmano yamaha cruizinat ant 120km/h sukasi 7700RPM o mano drauges corolla ant 2500RPM o dabar daryk matematika kad toks gudras. Tavo Gixxer 1K kai sukasi ant xxxRPM ( isviso kada maziau 6000 sukasi??? :D :D :D ) tai degina didesni kieki benzo negu eiline masina tai ka tu cia sneki apie ekologija ble.
O NOx ir C4H didesni moto del prastesnio katalizatoriaus veikimo(ar jo nebuvomi ishviso :) )

Ir isviso ko cia rieteno vyksta. Trackboy - nepesk tuo mouna prouta - sesk ant savo Gixxerio ir vaziuok i tech apziuru centra. ten tau i dziurka tegul ideda zonda kur ismetamasias dujas matuoja ir tada lyginsim kas daugiau ora tersia - tu ar masinos :S piece NIGGA (jow)
2008 Sausio 3 23:25
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#15    

juliau, nu tai ir sakau, kad santykinai daugiau, o ne apskritai. Beje, mašina normaliai važiuoja 3000 rpm, o mocas prie 6000 o ne prie 8000. Taigi, manau, kad neobjektyvu. Tada reikėjo ir mažiną sukt daugiau nei pusę tacho iki pvz 4000 rpm. Be to, tai ir parodo štai ką - mocas ant 8000 rpm naudoja beveik tiek pat benzo kiek ir mašina 1,8 l ant 3000 rpm, todėl ir teršalų išmeta panašiai. Taigi, jei mašiną atlošt iki 4000 rpm, tai yra, jau į daugmaž sportiškesnį režimą - mašina mes gerokai daugiau teršalų nei mocas. Mašina irgi pas mus reta kuri turi katalizatorių, nes jie brangūs ir jei tik keičiama ta dalis duslintuvo kur yra katalizatorius, tai dedamas arba tuščias bakelis arba katalizatorius išpjaunamas. Juo labiau, katalizatorių nebuvo pas mūsų senelių VAZ 2105. Taigi, su ekologija mes nesipykstam daugiau nei auto vairuotojai ir jau juo labiau visureigių. Tiksliau pykstamės tik tiek, kad važinėjam ne su reikalais, o grynai savo malonumui. ;)
2008 Sausio 3 23:40 ZX10R '06
Pėsčiasis narys
250cc **
#16    

o tai kad tu mokejai uz mota 15Eur o uz masina 400Eur, tai tau su matieka arba su kazkuo kitu blogai nes tada iseitu kad dzipas tersia 26.6666666666 karto daugiau negu motas???????? nes pasak taves moki pagal tersalu kieki. kazkur galai nesueina tevai (i)
2008 Sausio 3 23:44
Pėsčiasis narys
250cc **
#17    

Nu kadangi cia bananu krastas ir pakolkas baudu niekas nededa uz katalizatoriaus pasalinima tai nieko kad skarbonke nuo Budweisserio ideda vietoj katalizo. Si diskusija ishviso yra ish oro. Lyginam oboulius ir apelsinus. Kaip galima lyginti tokius skirtingus dalykus, paskui pritaikyti koeficienta (tipo masinos variklis sukelti apsukas dirbtinai ir sakyti kad tai normalus darbinis rezimas) Galima lyginti pvz tokius pat motorus baiku ar masinu bet ne baikus su masinom. Jeigu mano moco variklis suksis anr 3000 tai koseti prades nes nepavesh kruvio variklis delto laikai 6000+ o masina ir ant 2000 valina. Nu vien zodziu ainam braliukai (b) (b) (b) ir ner cia ko tusciai gincytis. Negalima teigti nei i viena nei i kita puse, nes vel pasikartosiu lyginam oboulius ir lepesinus (jow) Geriau einam ziureti TIESIOGINI IRASA KASES :A :A :-( :A

P.S. ta boba (ff) ir ta kita (ff) , kurie sita istatyma ruose i rusi reikia uzdaryti.
P.P.S Liutai gal zinai Vilniuje kur geru temp atspariu dazu pirkti variklio dazymui??
2008 Sausio 3 23:55
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#18    

juliau, aš supratau kad lygint bandyta teršalų išmetimą būtent vidutiniame darbiniam režime, tau yra, pvz mašina vidutiniškai dažniausiai dirba eksploatuojant apie trim tūkstančiais apsukų. O moco apsukos imtos aštuoni tūkstančiai, tai yra daugokai kaip vidutinėms apsukoms, kadangi sakyčiau tai jau smarkokos apsukos - sportiškas važiavimo stilius, kas atitiktų kokius keturis tūkstančius mašinos apsukų, kad panašų agresyvumą važiavimo išgaut. Taigi, šiuo atveju, net ir imant tavo pateiktus skaičius, mocas teršia mažiau. Aišku, jei imt santykinai kubatūrai, tai gaunasi daugiau, bet čia sakyčiau labiau reikėtų žiūrėt į sunaudojamo benzino kiekį ir gauname tai ką aš sakiau N žinučių aukščiau - kiek degina benzo, tiek ir teršalų išmeta. O visi žinom, kad mašina benzo ima daugiau važiuojant analogiškais režimais. Nu neesmė, gal nemoku aiškiai pasakyt savo minčių.

p.s. pvz mano mocas, smaugiant jį režimais nuo top speed (trys stolnykai) iki kokių dviejų šimtų diapazone ima nu maksimum devynis litrus benzo. Normaliai vidurkis apie septynis, trasoj cruizinant šimtą - apie penkis. Kai surasi mašiną, kuri turi 190 arklių, traukia tris šimtus ir tokiais režimais ima tiek pat benzo - sušvilpk - aš ją pirksiu :D
2008 Sausio 4 00:06 ZX10R '06
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#19    

Citata:
Originally posted by julius_sk
o tai kad tu mokejai uz mota 15Eur o uz masina 400Eur, tai tau su matieka arba su kazkuo kitu blogai nes tada iseitu kad dzipas tersia 26.6666666666 karto daugiau negu motas???????? nes pasak taves moki pagal tersalu kieki. kazkur galai nesueina tevai (i)



:D (jow)

ne, mokejau 15£ ir 400£. sita mokesti apskaiciuoja ne vien pagal tersima-tai tik vienas is lygties komponentu-juk taip ir parasiau anksciau. siaip budavo dzipam apie 300£ su kapeikom, bet del zaliuju protestaciju ir taip didelio tokiu masinu kiekio UK ta mokesti pakele, o pakele labai paprastai-ant kiekvienos masinos dokumentu UK yra parasyta kiek ji ismeta co2 i aplinka ir kurios netilpo i tuos remus tu ir pakele iki 400£. kokia ta riba tiksliai neprisimenu.
cia suradau sena lentele-naujos su pakeitimais tingiu ieskot:
Petrol car (TC48) and diesel car (TC49)

Band
CO2 emission (g/km)
12 months rate
6 months rate

A
Up to 100
Not applicable
Not applicable

B
101-120
£35.00
Not applicable

C
121-150
£115.00
£63.25

D
151-165
£140.00
£77.00

E
166-185
£165.00
£90.75

F
Over 185
£205.00
£112.75

G
Over 225 – for cars registered on or after 23/03/06
£300.00
£165.00

o apie savo gixeri tai tau galiu pasakyt taip-kruizinant jis valgo apie sesis litrus ir man atrodo tai yra maziau nei bet kokia sportine masina ;) ir kad variklis sukasi daugiau, tai dar nereiskia, kad suvartoja daugiau bendzino. o bendzino suvartojimo kiekis juk 90% ir lemia co2 ismetima. (h) (h)

(jow) (jow) niga :D :D
2008 Sausio 4 00:07
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#20    

trackboy, tuoj gausim nuo moderų, kad visas temas pavertėm boksu :-] :-] :-]
2008 Sausio 4 00:14 ZX10R '06
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#21    

viskas uzsikemsu ir einu filma ziuret ar dar ka nors naudingo nuveikt, nes tikrai tuoj ismes mus is cia :D :D
2008 Sausio 4 00:32
Pėsčiasis narys
250cc **
#22    

Co2 joks katalizas nefiltruoja :) yra Nox C4H sieros kazkokie lygtais :) ir dar velnias zino kas ten :) CO2 nera vienintelis tersejas - Flora sunaudoja Co2 o kitasa sh nuseda ant musu galvos ir mes juo kvepuojame - nuo CO2 tai nieko neatsitiks o va nuo to viso kito brudo...... :(
Tai del ko visa parke ir vyksta - is oro. Lyginam nelabai palyginamus dalykus, kiek koks motoras sukasi etc koks darbinis rezimas bla bla bla. Piece brother nigger (jow) let go riding, and i'll buy you a beer (when it gets warmer :) )

Net EPA neparase parase kad duomenys ~95% tikslus nes negali sulyginti labai skirtingu dalyku. As paemiau is ju lenteliu tik skaicius. Kurie nebuvo motu naudai. As gi nesakau kad va Liuto tersia daugiau o mano maziau. Nu jamam mota i tech apziuru centra ir ziurim ka turim darbiniam rezime. ten viska parodys raudoni skaiciukai stende ir nereikes tusciai gincytis. Pavasari kai tecj pravarinesiu specialiai is dedes pajamsiu skaiciu palyginimui. O dabar aianm alaus gerti nes lauke -17 :E :A kur mano -5 :) noriu miske palakstyti :P
2008 Sausio 4 09:23
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#23    

na, su tavim idomu gincytis-matosi, kad protingas zmogus esi, tik mano nuomone, esi nedaskaites truputi ir kai kur neteisingai mastai.

tu teisus sakydamas, kad co2 naudoja gamta, bet klysti manydamas, kad nuo ju nieko neatsitiks. butent co2 ir yra atsakingos uz vadinamaji Greenhouse effect ir zudo planeta, kuo zmones daugiausia ir rupinasi
o kaip tu sakai tas visas kitas brudas, tai kenkia tik zmonem-cia palyginus yra nedidelis nuostolis. ir priedo NOx C4H HC tarsa daugiausia pasireiskia milijoniniuose miestuose, taip kad del to lt tikrai nevertetu jaudintis.

protingai lyginant galima sulygint. butinai lauksiu tu skaiciuku pavasari ;) galiu lazintis, kad jie bus mazesni nei masinos.
ir dar viena mintis, kuria manau reiketu ir baigti sia diskusija :D skaiciau laikrasti guardian toki gera straipsni apie automobiliu ir motociklu tarsa ir ten labai gera mintis buvo:
Motorcycles are less harmful to the environment in terms of resource consumption both in production terms and fuel. Cars take more passengers, but in reality most carry one person for most of their miles
2008 Sausio 4 14:36
Pėsčiasis narys
250cc **
#24    

Nu del tu milijoniniu miestu tai tikrai zhopa ten Pvz NYC sakes piko metu - debesis smogo tvyro as pvz dusdavau ten nuvaziaves :( Kas gresia ir Vilniuj nes masinu daugeja ir spustys dideja. Man "kaimo" vaikui Vilniuje kvapa gniauzia. Nzn ar tai pastatu didybe ar oro trukumas :-] :P Del CO2 jaudintis neverta - nieko nepakeisi, beto to globalinii atsilimo dalis irgi tuyi buti priskiriama didesniam kiekiui silumos kuria gauna is saules. Yra dvi nuomones 1 - All gore su visais uznugary rekiantys kad reikia fabrikus uzdaryti, ir 2 ieji kurie remiasi moklininku teiginiu kad saules intensyvumas padidejes ko pasekoje gauname daugiau silumos. kad ne vien tik CO2 yra del visko kaltas, nes planeta yra didziulis saviregiliuojantis mechanizmas ir nors zmones daug nagu prikiso ji visaip darkydami ji vis dar sugeba to do its job (jow)

P.S. pavasari bus idomu tikrai tuos skaiciukus pamatyti. Dar idomiau bus ka tie gudruciai tech apzuru centre ishsikalines nes mano baikas ish USA tai jau dabar zinau kad busdaug sh :A

Kas del kitu tersimo metodu is masinos puses tai tikrai taip - sulydo velnias zino kiek metalu i viena padaro lydiny &^*j jrvo znajek koki o paskui jis tinka tik i zeme uzkasti :( dabar truputi gal prades ishrinkineti tas masinas kad isgauti antrines zaliavas, o ne stabeliuoti kurnors ar i savartyna ishvezti. Tas pats su plastikais, stiklu - LT minimaliai perdirbama siuksles - viska po velena. Viena diena po 500Metu mus keiks tie kas gyvens (ff)
2008 Sausio 4 19:26
Narys
1200cc ******
Avataras
#25    

Idomiu faktu parasita. Yra tokia programa Top Gear tikriausiai visi girdejot. Taigi vienoje serijoje Jeremy Clarcson(vienas is vedeju) iskele klausima apie oro uztersima visomis transporto priemonemis. Ir taigi buvo paimta 100%-tu tai visas oro uztersimas. Ir isaiskejo kad transporto priemones is sito 100%-tinio uztersimo sudaro tik 14%-tu. Taigi manau reiketu is pradziu pradeti nuo kazkokio kito tersejo o ne transporto. Vis vien manau sioje auditorijoje niekas neperses ant dviraciu ;)
2008 Vasario 1 01:24 It comes after years going both ways
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17