Remontas » ZXR 1990 metuku, 750 kubiku - 6 pavaros kaip ir ribos
Narys
800cc |
ZXR 1990 metuku, 750 kubiku - 6 pavaros kaip ir ribosSveiki.Noriu paklausti, gal kas zinote, kame problema. Vaziuojant 5 pavara apsukos kyla iki maximumo (na bent jau iki 10 000 RPM, daugiau spausti nerizikavau, nes greitis jau buvo 200 km/h), o va ijungus 6 pavara, apsukos pasiekia tik 6 500 RPM, o greitis pastoviai laikosi 180 km/h ir toliau nebekyla. Kaip manote, kodel toks idomus elgesys sesta pavara?
2008 Kovo 31 11:40
|
Narys
800cc |
Na... o tai kodel 5 pavara jam smarves uztenka, o sesta iki 6 500, kaip daina kyla ir... tiesiog sustoja
2008 Kovo 31 15:18
|
Narys
600cc |
nu tai ir reiskia kad jau pvio, tuoj ir su 5 taip bus kai su sesta kaip filtrai keisti, priziuretas, ar tik pavazineji pastattai ir laukia kito vaziavimo?
2008 Kovo 31 15:31
|
Donoras
1100cc |
nu tai atsuk 5 iki tų 10k rpm ir grūsk 6..
2008 Kovo 31 15:40
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Kuvaldaliotas
2200cc |
Todėl kad 6 pavara - tai OVERDRIVE. Ir, kiek pamenu iš savo praktikos, maksimalų greitį tik su 5 pasiekdavau. 6 pavara - tai ilgoms distancijoms, kad riedant didesniu greičiu gauti kuo didesnę kuro ekonomiją.
2008 Kovo 31 16:35
|
Donoras
1100cc |
bet tai gi kalba eina apie tų laikų sportbike.. jie gi turėtų visom pavarom iki redline išsisukt
2008 Kovo 31 16:46
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
800cc |
Jo, Liutas. Cia Deivio. Siaip jis kai sake, kad dusta ant sestos, tai kazkaip to dusimo nera, bet kai neizinojau kas ir kaip ten veikia, tai oficialiai nieko neklausiau. Dabar jau kai zinau is praktikos kaip elgiasi motas, tai ir klausiu. Tiesiog 6 sustoja lygiai ties 6500 RPM ir pastoviai laiko greiti 180 KM/H. Kas del prieziuros, tai taip, tepalai jau su filtru pakeisti (su senais gi nedrosi senukes ), oro filtras idetas naujas, ir grandine net supurksta. Asmeniskai man cia ne beda. Nesiruosiu as lakstyti ne maziau nei 200, bet va smalsu tai ir paklausiu.
2008 Kovo 31 18:48
|
Pėsčiasis stunter'is
500cc |
o dabar man toks klausimas dėl to 6 bėgio,tai kaip žinot kada ji jungt ? ties kiek apsukų jungti ? ar tai neturi įtakos ? durnas klausimas bet man įdomu
2008 Kovo 31 19:53
Dabar pėščias
|
Narys
800cc |
Na... jungti tikrai ne tada kai reikia pajudeti is vietos As siaip dar pats "talkovai" neissiaiskinau bet nejungiu tuo metu, kai apsukos labai aukstos, ir ijungus aukstesne pavara imtu mocas smigti i prieki nosimi, del per didelio greicio ir greiciu dezes/sankabos sukimosi skirtumo. Juk ir masinoje pavaras jungi ne tada, kai rodykle ant redline'o? Aisku nereikia ir per anksti ijungineti, kad mocas imtu drebeti. Zinoma visai kitas skirtumas, kai vaziuoji agresyviai. Tada jau spaudi ir tik spek sankaba maigyti ir peda kilnoti.
2008 Kovo 31 20:20
|
Narys
400cc |
Pas mane lygiai taip buvo ant zx6r '03. Manau Mindazzz'o paiskinimas tiksliauses. Bet teko vaziuot ir su tavo modeliu, vaziavau virs dvieju 6 pavara..
2008 Kovo 31 20:40
Kawasaki zx10r '07
Akrapovic |
Rimtas
800cc |
Tikrai neįtikinamai skamba, kad sportiniame modelyje 6 pavara būtų tik kruizinimui.. Bent jau ZX6R modelyje taip negali būti tikrai.
2008 Kovo 31 21:03
Batuotas katinas
|
Narys
400cc |
As nesakau, kad tikrai del to, bet kad netrauke tai faktas. Mano mintis buvo, kad gal koks ribotuvas, nes 5 ir visom kitom apsukos iki pat dugno uzkildavo.
2008 Kovo 31 21:28
Kawasaki zx10r '07
Akrapovic |
Praktikas
1100cc |
tau reik išsiaiškint normalaus zxr visų žiklerių išmatavimus, nes pagal mane ten bus kažkas su karbais daryta. Nes elektroniškai tai nemanau kad ten kažkas būtų apribota. nes tada jis apskritai visais bėgiais prie to greičio dustų. Gali būt dar variantas, kad jis yra reduced effectas, tada ko gero reiks vožtuvų velenukus keist, nes kawos šaibom nesiriboja man regis.
2008 Kovo 31 21:46
ZX10R '06
|
Narys
800cc |
Tai kaip ir spejai anksciau liutas. Gerai. Ziuresiu. Man to greicio uztenka ir tiek kiek yra, tai kolkas as ten nieko neliesiu. Gal kada... geresniais laikais. Dekoju uz mintis.
2008 Kovo 31 21:53
|
Narys
400cc |
manau jaigu pvz. leki 5 begiu dugna ir imeti 6 ir krenta abarotai ir nuo perdavimo pasikeitimo jau nebekyla daugiau tai vadinasi jau varikliukas ka galejo atidave 5 begiu o 6 jau prakaitu apsipyles ir daugiau nebepajegia. nue bet nera kur taip skubeti atsargiai vazinekit !!! sendien vazevau pirma karta si sezona ir kaskaip baisoka bet kogero delto kad asfaltas buvo slapias eh nu kur ta saulute ? ir tada pagalvoju kad leikas i Ispanija kraustitis
2008 Kovo 31 21:54
|
Praktikas
1100cc |
Navarotas, nežinai - nekalbėk. Tos kawos motoras yra geras ir iki paskutinių sulčių jam dar labai toli. Esmė jei jis yra reduced effect tai jo galia sumažinta dirbtinai. Tai negerai jei nori lėkt, bet gerai, kad variklis neužpjautas.
2008 Kovo 31 21:57
ZX10R '06
|
Narys
400cc |
bet tai kos tada ribotuvas? jai jaigu tik 6 bergiu? pas ji gi nera begiu indikatoriaus?
2008 Kovo 31 22:01
|
Praktikas
1100cc |
ribotuvas - vožtuvų velenas, kuris mažiau atidaro vožtuvus arba dirba kitom fazėm. Ir tada motoras tampa silpnesnis. Todėl šeštu bėgiu jam jau trūksta sveikatos.
2008 Kovo 31 22:07
ZX10R '06
|
Narys
800cc |
Nu ir kciortu 5 begiu dugna Kita sezona nebent Man dar daug zoles ap... kol as daugiau nei 200 vazinesiu Be to, kaip liutas sako - kai tokio amziaus maniske, tai as galiu tik dziaugtis jos sirdies sveikata Tepalu nevalgo, benzino irgi kaip koks 1.2 punto. Ko daugiau noreti? O galios... dar porai - trejeta metu man bus tikrai sociai. Nors aisku psichologiskai geriau jautiesi, kai zinai, kad mocas veikia taip, kaip reikia.
2008 Kovo 31 22:59
|
Donoras
1100cc |
galima plačiau apie tuos ribojimus? nes kažkaip įdomiai skamba, jog tik 6 bėgiu motas netrauktų normaliai, o visais kitais be problemų nors jei gerai atsimenu, vieno forumiečio katana irgi panašiai elgėsi.. 5 bėgiu 200 o 6 krenta iki 195 ir kas dėl ribojimo, tai turėjau progos kawa kle endurkę tvarkyt.. kaip vėliau paaiškėjo, žikleriai buvo mažesnėm skylėm susukti.. bet tai ant jo jautėsi viskas kiek kitaip... ant laisvų pirmą kartą atsukus rankeną apsukos iki 10k rpm užkyla, po to daugiau 9k nebekyla ( redline nuo 11k jei gerai pamenu ) tada pirmu bėgiu iki 9k, antru 7k , trečiu 5k , ketvirtu jau nebevažiuoja visai, apsukos apie 3-4k daugiau niekaip..
2008 Balandžio 1 01:28
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Auksaburnis
1100cc |
Taigi ir cia ne 6 begis ribotas bet visas motas , nes net 5 vaziuot tik 200, tai jau ira juokingai mazai r klases motui. O kaip del to 6 tai jai motas su silpnu varikliu(ribotas galingumas arba tech problemos) tai pirmais begiais jis dar lekia puikiai, nes perdavimo pagalba kompencuojams arkliu stygius, o vat jau pradedant greitet ir didejant vejui,variklis jau didziaisiais begiais nebepriveikia isisukt iki galo, nes perdavimas ira paskaiciuotas pilno galingumo(tam modeliui)varikliui, o kai galia apribojama, tas perdavimais visai nebetinka ir gaunasi kad aukstais begiais motas vaziuoja leciau nei zemesniais.
2008 Balandžio 1 09:58
Mune
|
Narys
800cc |
mune, 5 pavara 200 as tik turejau drasos sukti rankena. Greitis buvo apie 210 gal km/h, apsukos buvo ties 10 000, o jeigu iki 12 - 13 tukstanciu (redline stogas pas mane 14k RPM), tai gal ir kokius 250 - 260 lektu (spidometro stogas pas mane 280), bet as tikrai kolkas nerizikuosiu tiek spausti
2008 Balandžio 1 10:02
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |