Bendrosios diskusijos » SOHC
Pašėlęs
1200cc |
Single Over-Head Cam, operates engine valves.
2005 Gegužės 3 22:10
Gimę skraidyti mašinomis nevažinėja.
|
Kuvaldaliotas
500cc |
na galėjai parašyti valdo variklio vožtuvus, vis lietuviškai skaityt malioniau nei angliškai
2005 Gegužės 3 22:20
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Single Overhead Camshaft. Tai reiškia kad vienas velenėlis valdo vožtuvus. Jei butu DOCH (Double overhead camshaft), tai variklio galvutėje būtų 2 velenėliai
2005 Gegužės 3 22:23
|
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc |
tai būtų dochlas, va kai būna DOHC, tada jau Dual OverHead Camshaft Šiaip kabinėjuosi prie žodžių
2005 Gegužės 4 12:51
Mažu akvatini kramtoškės?
|
Keliauninkas
400cc |
as pirma turejau kawasaki ltd wulkan su sohc, dabar el 250 su doch, skirtumo kazkaip nepajutau, nes tai ne vienodo galingumo mocai, plius vienas buvo senas, o kitas apynaujis.
2006 Kovo 30 14:17
Gyvenima pajunti tada, kai pasuki gazo rankena iki galo...
|
Praktikas
1100cc |
dohc kaip taisyklė turi dvigubai daugiau vožtuvų nei sohc, nes du velenėliai tam ir daromi, kad vienas iš jų darinėtų įsiurbimo, kitas išmetimo vožtuvus. Taigi, kai turime dvigubai daugiau vožtuvų, tai turime ir didesnius suminius įsiurbimo ir išmetimo angų plotus. Tada variklis sugeba paimti didesnį kiekį kuro mišinio, taigi, tampa galingesnis. Taigi, tada mocas geriau valit Beje, kiek žinau, buvo ir variantai sohc variklio su dvigubu skaičiumi vožtuvų, tai 16 v Hondų varikliai (accord pvz.) nes 2.0 l 16 v buvo sohc, o tik 2.3 l SR 16 v. buvo dohc. dar berods mitsubishi buvo kažkoks motoras sohc su 12 v. - įsiurbimo 8, išmetimo 4. Mocų su tokiais motorais kaip ir negirdėjau, kad būtų buvę.... Tiesa, maniškis kaip dohc, tačiau įsiurbimo vožtuvų yra ne 8, o 12. Išmetimo 8, taigi, iš viso 20 Tiesa, čia nereikėtų maišyti V formos variklių, nes jie, nors iš viso ir turi du velenėlius, būtų vis vien sohc, nes V tipo varikliai turi dvi galvutes, o dohc variklis turi du velenėlius vienoje galvutėje.
2006 Kovo 30 14:29
ZX10R '06
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Maniškis irgi DOHC Vee Twin. Reiškia 4 paskirstymo velenėliai?
2006 Kovo 30 16:09
|
Praktikas
1100cc |
Nieko aš nesumaišiau. Tą ir norėjau pasakyt, kad pas V formos variklį jei iš viso du velenai tai sohc, o jei keturi, tada dohc, nu negi nesupratot? Taigi V formos motoras turi dvi galvutes, tai ir dauginasi velenai iš dviejų
2006 Kovo 30 18:21
ZX10R '06
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Čia labai aiškiai animuotos paskirstymo schemos http://www.samarins.com/glossary/dohc.html O čia DOHC V-twin'as su 4 velenėliais http://www.xz550.net/a_engine33.jpg
2006 Kovo 31 03:15
|
Auksaburnis
1100cc |
Na tas sohc siaip kaip terminas retai naudojamas,dazniausiai buna ohc ,o jai jau 2 velenai tai pridedama raide d dohc. Siap paprasciausias pavizdys,koks skirtumas tarp ohc ir dohc -paimkim opel 2 litru agregata su paprasta galvute= 115 ag ir ta pati varikli tik su dohc galva ir jau turime 150ag.Zinoma ne vien galvoje esme,bet grubiai tariant taip.
2006 Kovo 31 10:10
Mune
|
Juodulys
600cc |
sokc naudojamas tuo atveju, kai norima pasakyti, kad vieno veleno variklis su 4 ventiliais per cilindrą. Kaip jau minėtieji hondų varikliai (automobilių) - kur rasoma sohc, suprask kad vienas velenas ir 16 v
2006 Kovo 31 12:51
|
Pėsčiasis narys
400cc |
ne del to DOHC,kad jau 16,nes turejau Mitsubishi Galant ir jame buvo 16 vintyliu ir SOHC
2006 Kovo 31 23:16
looking forward...
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
>dohc kaip taisyklė turi dvigubai daugiau vožtuvų nei sohc, nes du velenėliai tam >ir daromi, kad vienas iš jų darinėtų įsiurbimo, kitas išmetimo vožtuvus nebutinai. buna varikliu su dviem velenais galvoj ir dviem voxtuvais cilindrui, yra ir su vienu velenu ir keturiais voztuvais. viskas priklauso nuo to kuri schema konstrukstuktoriai mano esant optimalesne. DOHC turi savo trukumu. ypac jei tenka dirbt su 4 ar 5 voztuvais. visu pirma padideja trinties nuotoliai, nes padaugejanciu daliu, i tepalus apeliuot nereikia, fizikos desniu dar nepaskelbe negaliojanciais. apie subtylybes voztuvu skaiciaus nesiplesiu. infos yra daug. tarkim vienas pvz. kintamos voztuvu fazes sugalvotos norint sujungt gerasias dvieju ir keturiu voztuvu cilindrui savybes.
2006 Balandžio 6 11:48
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Juodulys
600cc |
nusisnekėjai ir nepajutai su 4 ar 5 vožtuvais daryti sohc labai sudėtinga. Dėl to dohc daugiavožtuvinėse sistemose kaip ir vienintelis variantas. Svoris didesnis, bet gali nebūti svirčių, traukių (velenas tiesiai virš voštuvo). Nors antai Honda, visus dohc automobilinius motorus gamina su svirtimis valdomais vožtyvais. Privalumas - svirties pagalba (kaip sverto) galima sumažinti jėgą tenkančią paskirstymo velenui, ir jį gaminti lengesnį. Dėl to velenus jie gamina tuščiavidurius (nesuabsoliutinant). su kintamom fazėm yra taip. 2 ir 4 vožtuvai cilindrui skiriasi TIK pralaidumu. O kintamas dujų paskirstymo fazes sugalvojo tam, kad galima būtų keisti vožtuvo atsidarymo dydį bei laiką. Trumpai - prie aukštų apsukų reikia didesnio vožtyvo atsidarymo, ir ilgesnio fazių persidengimo, nei prie žemų apsukų.
2006 Balandžio 6 14:45
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
vaziu gudrus reguliavimas stovi sistemose panasiose i BMW Vanos, toyotos VVTi. o tokiois kaip seni hondiniai vtec iki tam tikru apsuku darineja du voztuvus po to ijungia i darba dar du. su 4 voztuvais i vienu velenu nesunku ta padaryt ir daznai kur naudojama. >2 ir 4 vožtuvai cilindrui skiriasi TIK pralaidumu vat cia pats nusishnekejai. visishkai skiriasi charkos varikliu. 2 voztuvai smagiau dirba apacioj sukiu diapazono, turi ten geresni momenta. 4 voztuvai atvirksciai, islosia apsuku virsuj. del ko honda hyperV-tec idejo i VFRus? iki 7000krpm dirba du voztuvai. paskui prijungia dar du. priklausomai nuo to kaip suki variklis dirba ir kai 4 i kaip 2 voztuvu. isnaudojamos abieju sistemu gerosios savybes. i sportbaikus nedes nes ten taupo kiekviena grama. nebent prades remus prades is carbon/kevlaro daryt. o sportturistui tas lisnas kilogramas giliai vienodai.
2006 Balandžio 6 16:27
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Juodulys
600cc |
nu tai, žmogau, mintį gaudyk! neturiu noro leistis į fizikos dėsnių analizavimą. kuom skiriasi aukštos ir žemos apsukos? prie žemų reikia didesnio oro tekėjimo greičio, kad būtų didesnis išretėjimas ir daugiau kuro pasiurbtų, o prie aukštų, prie to pačio įsiurbimo angos skerspločio, bus tiesiog per mažas pralaidumas, ir nepilnai prisipildys cilindrai. šitam išspręsti reikia didesnio skerspločio įsiurbimo angų - 4,5 vožtuvų cilindrui. o dėl to, kad daugiavožtuviniai motorai suderinti aukštenėm apsukom, tai faktas, nes kaip jau minėjau, bus didelis angos plotas, bet mažas oro tekėjimo greitis. Variable valve timing šitą situaciją pagerina, nes prie mažų apsukų galima naudoti mažesnį 4 vožtuvų atsidarymą (mažesnę vožtuvo eigą). kas dėl hondos Vtec, tai tiek seni motorai, tieki nauji veikia vienu principu. atidarinėjami visi vožtuvai, o ne iš pradžių 2 po to 4 . Paskirstymo velenas turi 2, skirtingos formos kumštelius. prie žemų sūkių naudojamas tas kumštelis, kuris mažiau kelia vožtuvis, ir su mažesniu fazių persidengimu. O prie aukštų apsukų - didesnė vožtuvų eiga, ir ilgesnis fazių persidengimas. pasiskaityk kad ir čia: http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing
2006 Balandžio 7 10:44
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |