Klausimai / Pradedantiesiems » Ar blogai vietoj stabdžių naudoti bėgius?
Narys
600cc |
O čia apie tą bėgių junginėjimą be sankabos gal kalbama kai yra pusiau automatinė sankaba?
2008 Rugpjūčio 2 23:31
Heaven Can Wait to Another Day
|
Rimtas
800cc |
Ir su normalia sankaba motocikluose (sportiniuose) galima pavaras jungti be sankabos, tačiau reikia meistriškumo ir patirties, Daraniau
2008 Rugpjūčio 3 00:12
Batuotas katinas
|
Narys
400cc |
Kaip ir automobilyje...Paprasciausiai kaip jau sake ZLO, kai stabdai pavarom, zemindamas pavara sukelk apsukas, permusk begi, atleisk sankaba, ir jokio kirtimo nepasijus, tada atleisk gaza ir pristabdys. Taip yra zeminamos pavaros.
2008 Rugpjūčio 3 00:28
Burn Rubber Not Your Soul
|
Narys
400cc |
Viskas galima kas su protu teko su Audine nuluzus sankabos pedalui ziemos metu 50km pravaziuoti nu ir nieko neatsitiko su ta greicio deze ir pavaros junginejosi normaliai . Reikejo tik zaisti su gazu sukeliant ir sumazinant apsukas ir pavaros labai gerai junginejosi kaip ir su sankaba. Taigi kas su protu daroma neperlenkiant lazdos ir turint bent kiek tech. supratimo tikrai nesugadins tos greicio dezes. O del galinio rato blokavimo musant zemas pavaras yra vaistas AntiHopping sankaba kas naudojama moto sporte ir kasdieniniuose sportiniuose motocikluose
2008 Rugpjūčio 3 01:33
|
Narys
400cc |
Jei nepatinka tema, tiesiog eik pro sali, jei tau patinka taupyti - sutapyk mum laiko, nerasyk beprasmisku postu . Dekuj. Bent jau paskaitytum apie ka kalba eina. Pvz vazioji is ukmerges i joniski, mazu miestuku dafiga, pastebejau, kad pries ivaziojant i miesta nestabdau o numetu pora saibu kol motociklas numes greiti iki leistino, man taip yra labai patogu. Todel klausiu ar nieko blogo nuo tokio veiksmo nenutiks motociklui.
2008 Rugpjūčio 3 11:19
Prieštarauju!
|
Narys
250cc |
pasidomek kas kiek etapu keiciami varikliai, pavaru dezes ir pan...
2008 Rugpjūčio 6 16:43
|
Plentinis endūrininkas
600cc |
niekas ir nekalba apie stabdyma begiais, nors daznai pries sankryza stabdziu ne t nenaudoji, 4 begis ir leteji, vien 6 begis kaip stabdo motocikla, manau kombinuoti yra geriausia. Beje posukyje is vis negerai greiti keisti, ar ne? P.S. taip kvailai cia nuskambejau
2008 Rugpjūčio 6 19:15
05' DL 650
Wee-Strom
|
Praktikas
500cc |
Kaip rašė Twist of the Wrist išvažinėjant iš posukio reik šiek tiek atsukti rankeną siekiant palaikyti motociklo stabilumą, bet čia tam kad greičiau iš jo išvažiuotum Tiksliai nepamenu, todėl aklai vadovautis nepatariu
2008 Rugpjūčio 7 23:02
Suzuki gsx-r 600 srad
|
Narys
400cc |
Taves reiketu klausti ar buna? Pirma uzvarai, veliau parasai, kad cia profesionalumo virsune...
2008 Rugpjūčio 9 12:44
Prieštarauju!
|
Narys
125cc |
Man kazkaip tik pradejus vazineti intuityviai taip gavosi - meti begius ir kiek priekinius stabdziu pristabdau - jei reikia letai leteti. O galini stabdi is viso pamisrsau - mono koja didele, nepatogu stabdyt.
2008 Rugpjūčio 19 17:02
|
Pėsčiasis narys
25cc |
Na seip motocikluose esu visiskai zales, bet manau stabdimas tiesiojoje nuo automobiliu nedaug tesiskiria ir kadangi nesu zalias technikoje tai pakomentuosiu. Stabdimas varikliu yra netgi patartinas vaziavimo elementas kai reikia suletinti greiti, kai reikia visiskai sustoti numatytai naudojamas kombinuotas stabdziais ir varikliu be abejo stabdant nenumatytai nera jau kada jungineti pavaras, bet issitrenirave zmones sugeba ir tai. O stabdimas labai paprastas. Tik butina perjungus zemesne pavara sukelti apsukas iki tai pavarai tame greitije reikalingos ribos, kitaip bus bereikalingai apkraunama sankaba ir motocikle manau grandine(del to tik loginis spejimas) Dar labai svarbu atsargiai tai daryti ant slidzios dangos nesperjungus zemesne pavara ir netesingai suvienodinus rato bei variklio apsukas (nesukelus apsuku pakankamai ar sukelus apsukas per aukstai) gali istikti galinio rato blokavimas arba prasisukimas (galinguose varikliuose). Tiesiog ismini sankaba, permeti zemesne pavara, sukeli apsukas iki reikiamo lygio ir svelniai atleidi sankaba, tada gaza atleidi ir motociklas leteje. Ta pati galima daryti ir stabdant bet cia jau nutilesiu nes galiu nusisneketi nes tas patc daroma automobilije, o motocikle atskiri stabdziai todel paliksiu tai labaiu kompetetingiems forumieciams. Pridesiu tik tiek kad darant viska teisingai igudus ir greitai bet svelniai technika tikrai nera jokiu bereikalingu papildomu aprovu.
2008 Rugpjūčio 19 18:49
|
Paparacis
900cc |
pats rasai kad svelniai atleidi gaza...svelniai sankaba atleidi....tai kas gi jei gali blogo buti???toks jos darbas varikli jungti su varomuoju ratu.jei sakyciau kad prie raudonu sukiu megsti per greiciu deze groti i alebilekur (tipo aukstyn zemyn)tada jau jei sakes ...nes jei isuksi saviski tarkim treciu begiu iki raudonu ir ant bajerio imesi antra tai bus tikras bajeris.o nekilo klausimas kaip kencia greiciu deze kada agresyviai greiteji ir agresyviai jungi pavaras....ar bandant pastatyti ant vieno rato kaip kencia sankaba..... jei pats nedarai nieko per jega ir durnai tai kas ten bus blogai??
2008 Rugpjūčio 19 22:17
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
kokia problema radot zemyn begi jungiant vistiek reikia pergazuot, kad pavaru dezes velenu greicius sulygint. jei mazini greiti neskubedamas, tai po truputi numetai begius ir tiek. reikia smarkiau stabdyt tada lengvai stabdziais padedi. jei tenka smarkiai tada mini stabdzius ir nukraudineji begius zemyn. del to reikalo antihopping sankabis i sportbaikus ir sudetus. ir atejo tas reikalas is motogp ir sbk. ten tik taip ir stabdo. stabdai varikliu ir stabdziais. pabandysi stabdyt su isminta sankaba, o posukio vidury makaluotis ir ieskot tinkamos pavaros, uzsipypinsi negyvai. kiek vazineju, tai mieste stabdzius naudoju minimaliai, nebent prireikia sustot staigiau. grupej vingiuotais keliais vazinet, beveik visa laika taip ir buna. pristabdymas varikliu. nes kai prieki saves matai istisai minkomus stabdzius, veliau pradedi i juos nekreipt demesio. o sitaip netoli ir iki crasho.
2008 Rugpjūčio 21 23:33
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Cafe-racer'is
900cc |
seip reik derint stabdyma begiais su stabdziais, nes yra momentas ypac kai kritine (staigi) situacija, stabdant begiais ir stabdziais vienu momentu yra sunkiau blokuot ratus, nei kad stabdant tik stabdziais. ce esminis privalumas,kas daug ka nulemia ypac pasivoliojimus ant kelio dangos bet cia yra visgi labiau praktinis dalykas nei teorinis
2008 Rugpjūčio 22 00:43
Motociklu Remontas
|
Narys
25cc |
sweiki. gal cia ir ne i tema, bet vastiek. is kur galima nusipirkti brembo galiniu stabdziu cilindriuko gumines tarpines? ten jos dedasi 2 tarpines is kiek vienos puses. gal galima paciam pasidaryti? ir kokia ju kaina butu? aciu.
2008 Rugpjūčio 22 13:28
|
Narys
250cc |
bl jei nera litu ,tai kam tau tas moto,stabdai stabdziais ,kaip priklauso ir viskas
2008 Rugsėjo 8 18:41
|
Narys
250cc |
Ir toks ispudys paskaicius,kad kiekvienas turi savo maziavimo styliu,
2008 Rugsėjo 8 19:09
|
Juodulys
600cc |
panašu, kas teises nusipirkai, nes šitas klausimas, paprastai vienas svarbesnių kursuose (iš vairavimo srities)
2008 Rugsėjo 8 22:02
|
Auksarankis
900cc |
pagal tave ,nuspaudus sankaba galinis ratas blokuojasi sunkiau?? kietai tu cia ,vaikine
2008 Rugsėjo 8 22:07
|
Cafe-racer'is
900cc |
kazka tu cia suvelei, norint blokuoti galini rata stabdziais ant begio, reik stabdziais uzgesint motora!, kas yra gan sudetinga todel ir stabdoma begiais+stabdzeis, nes perspausti ne ant begio(uzblokuot riedant laisvu begiu) galini rata labai lengva.ypac jei dar stiprei stabdai priekiu, galinis isvis praranda sukibima. priekinis jei geras sukibimas ir sunkei blokuojamas, nors aisku viskas imanoma
2008 Rugsėjo 9 00:31
Motociklu Remontas
|
Rimtas
800cc |
Na, aš šiek tiek racijos matau - kai perjungiama pavara, ypač jei labai skiriasi apsūkos, tai galinis ratas gauna šiokia tokia apkrova, kuri gali pasireikšti rato slydimu. Gal tai ir turėta omenyje su tuo "blokavimu"? Kaip, trackboy?
2008 Rugsėjo 9 00:41
Batuotas katinas
|
Auksarankis
900cc |
jei kalbeti apie tavo isvardintus variantus stabdyti "ypac kritineje situacijoje" (cia pries tai buvusioje tavo zinuteje) "ziede" ir "posukyje"-tada tokie veiksmai neturi jokios prasmes ir juos atlikti rizikinga,jei nera geru igudziu. posukyje ne tik su stabdziais- su begiu perjunginejimu,nenaudojant stabdziu, reikia elgtis atsargiai ,jei tai statesnis posukis,o kritineje situacijoje isvis kokios dar begiu ir stabdziu kombinacijos.. kazkaip galvojau,kad kalba eina apie ramu,klasikini vazinejima /stabdyma.
2008 Rugsėjo 9 08:48
|
Auksarankis
900cc |
visu pirma paskaityk ka rasiau. 1.ramus klasikinis stabdymas (pvz ,pries gyvenviete). visi tavo samprotavimai apie dideli patyrima yra giliai dzin. 2.kritineje situacijoje svarbu yra greitai sustoti nes situacija buna """spesiu,guldau moca,ar sokti nuo jo ,kad neuzkristu"" efektyvu stabdyma lemia tas momentas,kai ratas /ratai tik tik neslysta ir kaip tu tai darysi-su stabdziais ir begiais vien stabdziais ar ant ausu kabinamais makaronais-sustojimas/pristabdymas bus toks pat .kalbu apie stabdyma ,o ne vaziavimo krypties ketima (ziedas)-ten kita kalba. 3.pabandyk darydamas su copu ant kokiu 80km/h 100 laipsniu posuki ,posukyje ijungt 1 begi ir staigiai atleist sankaba.speju stabdziu nereikes kuri laika ... kadangi tu emei konkrecias situacijas-as jas panagrinejau-tai kur cia nusisnekejimas?
2008 Rugsėjo 9 12:09
|
Auksarankis
900cc |
ir dar .jeigu tu nori pasakyti,kad EKSTERMALAUS stabdymo atveju,kada motas yra stabdomas vaziuojant begiu ir abiem /vienu stabdziais yra pasiekiama ta riba kai ""dar trupyuti ir prasides slydimas(galiu ir apie priespriesiniu jegu vektorius ,bet gal apseisim ) tai tokiu atveju nuspaudus sankaba BE ABEJO prasides slydimas. bet tema IMHO nebuvo apie ekstremalu stabdyma.ir ne apie krypties keitima jei manau klaidingai -atsiprasau
2008 Rugsėjo 9 12:23
|
Narys
125cc |
Turiu klausimą, tema buvo apie poveikį technikai jei stabdoma bėgiais, o aš norėčiau paklausti ar yra koks poveikis stabdant varikliu ta pačia pavara nuo aukštu sūkiu, pvz. užpjaunu antra pavara iki 11 000 rpm ir atleidi gazą, ir taip nuo kokio 120 eini iki 30 km. Ar tai nekenkia mocui (pas mane 1100 streetas), ar geriau aukštesnę pavarą įmest, pvz 3 ir ja sūkius mažint švelniau.
2008 Spalio 2 14:25
|
Auksarankis
900cc |
nekenks iki to greicio(apsuku)koll motas prades "tampytis"
2008 Spalio 2 15:18
|
Donoras
1100cc |
man tai toks klausimas kilo, kam antru išsukt dugną ir tada numetinėt gazą? bandysi avariją sukelt ar šiaip? šiaip tai jei nori, pirmu antru atsukai, tada sankaba, kokius tris bėgius į viršų, pergazuoji ir atleidi sankabą.. ir tada numetinėt gazą, žemink bėgius.. bet nedaryk tokių bajerių jei važiuoji ne vienas, o kažkas iš galo yra
2008 Spalio 2 15:41
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |