Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Galine motociklo svirtis +/-

| 2009-03-18 dava1 | 32/10010 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#1    

Galine motociklo svirtis +/-

Klausimas ko gero britvistams.. bet gal zinos ir kiti.. DNA man nesugebejo paaiskint, kitur tokios info nelabai radau...

Zodziu klausimas del galines motociklo svirties. Kaip zinia Ducati ir kai kurie kiti gamintojai savo topinius modelius daro su vienpuse galine svirtim. Nu ju puslapiuose info, kad tai yra GOOD GOOD ir dar karta LABAI GOOD.. svoris ten ar dar kas tai...

Kitavertus, paziuriu MOTO GP tu bolidu nuotraukas, nu dvipuses tos svirtys.

Ar gali kas labai aiskiai ir paprastai atsakyt, kuo vienpuse yra geris, jei yra geris..

Dekavoju.

dava

[Redaguota 2009-3-18 dava1]

[Redaguota 2009-3-18 Nordas]
2009 Kovo 18 16:21 gsxr 1000 k6
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#2    

svorio gal kiek ir islosi, supaprasteja grandines keitimas, atrodo graziau. Bet smarkiai padideja apkrova ant guoliu. Pvz bmw 1.2 gs buna isluzta viskas velniop. Nors pas endurke gal apkrovos didesnes eina. Britvom nesidomejau.
2009 Kovo 18 16:25
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#3    

nu ezhiukas... pas brytva manau apkrovos nera labai jau zhemos...
o ir grandines keitimas ? nelabai jis ten ka supaprasteja..

o del svorio... nu nejau MOTOGP liaudis lengvumo neiesko...

zhodziu, jei atvirai, itariu marketingini triuka... "va ziurek... nors ir nerealiai susimokesi, bet va turesi unikalu daikta, pas nieko tokiu nier.."

:)
2009 Kovo 18 17:01 gsxr 1000 k6
Peršalęs
600cc ****
Avataras
#4    

The lightweight Trellis frame and single-sided
swingarm have enabled a compact
and weight-saving rear suspension linkage
system that features separate lower pick-up
points for the push-rod and suspension unit.
This ‘tandem’ design effectively reduces
stress around the linkage pick-up area
of the Trellis frame. Working together
with this highly efficient linkage is a fully
adjustable Showa single shock for the 848
and 1198, and an incredible Öhlins unit
for the 1198 S. The 1198 and 1198 S rear
suspension system has an adjustable rear
ride-height, independent of spring pre-load
and other suspension settings - valuable
when seeking the perfect set-up for personal
riding style or track conditions.

cia pas dukaki radau tike infos na ir shiek tiek infos ish
WIKIPEDIA

[Redaguota 2009-3-18 DNA_bug]
2009 Kovo 18 17:02 RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#5    

ir as taip suprantu, kad MOTO GP situ genialiu dalyku tiesiog nezino.. nes niekad nepaziurejo DUKAKI websaito :)
2009 Kovo 18 17:11 gsxr 1000 k6
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

is inzineriskos puses pazvelgus i vieno balkio swing arm`a - visiska nesamone. ivairios lauzimo jegos, momentai atsiranda ir naudos kazi ar labai islauzi, nes tas jegas kompensuot reik storesnio (kietesnio) metalo, geresniu guoliu. Dideja svoris ir kaina... Mano galva tj grynai del isvaizdos, isskirtinumo.
2009 Kovo 18 18:03
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#7    

Pritariu, visiskai nelogiska. Tik dizaino reikalas, visom prasmem yra tobulesne standartine sake.
2009 Kovo 18 18:21 Harleliuyah!!!
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Kryžius
Pritariu, visiskai nelogiska. Tik dizaino reikalas, visom prasmem yra tobulesne standartine sake.


siaip tas dalykas praktishkai buvo pritaikytas greitam rato pakeitimui, jei kazkam kyla kompleksai del sworio tai tokiu shakiu buna ir ish karbono.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Kovo 18 19:13 redagavo rockas 2009 kovo 18 00:00 o(=o
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#9    

:)

jo... o MOTO GP, greitai keisti ratu visiskai nereikia :D
jie laiko tuuuuuuuri...

na ar dar kokiu minciu ?
2009 Kovo 18 19:17 gsxr 1000 k6
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#10    

cia buvo taikyta ne moto gp ir ne wsb lenktynems. netyngesiu -paskaitysiu knyga kuria diena ir parashysiu, kodel taip o ne kitaip.
2009 Kovo 18 19:29 o(=o
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#11    

ir dar... jei tai kanors bendro turetu su rato keitimo greiciu, tai kodel DUKAKI nepadaro priekines sakes tik su viena triubike ?

zhodziu, jei Rockai rastum koki gera atsakyma, lenkciau galva dekavociau... labai jau smalsu..
2009 Kovo 18 19:38 gsxr 1000 k6
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#12    

sakau paskaitysiu knygoj, kai dasigausiu iki jos.
priekine shake per daug masyvi gautusi ir apkrovos ten zymiai didesnes neveltui ten stovi dujiniai amortikai kuriu kaina kaip gero automobilio :) + tada gaunasi stabdziu diskas vienoj pusej tik
2009 Kovo 18 19:45 o(=o
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#13    

nu tai pagal ta pati principa :) ir stabdziu diska viena dideli dideli :)
2009 Kovo 18 23:06 gsxr 1000 k6
Paparacis
900cc *****
Avataras
#14    

kazkada per spalvota dezute rode bet jau seniai seniai tai tipo kazkaip gerino moto stabiluma ir valdyma pusukyje iki tiek kad gavosi tai apie ka dabar cia snekam.ten kazkaip tai svoriai kazkur geriau pasiskyrsto ir dar kazkas...nu vienu zodziu tipo taip geriau.bet tada kazka ir be spalvotos dezutes buvau uzsiemes tai tiksliai visko ir negirdejau.
2009 Kovo 18 23:39
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#15    

o siaip buvo kazkada yamaha gts su vienpuse priekine sake, bet matyt nepasiteisno, neilgai ja gamino - http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_GTS1000.htm
2009 Kovo 19 07:50
Gatvinis
600cc ****
Avataras
#16    

Laukiam rocko kol knyga paskaitys, visems idomu :)
2009 Kovo 19 08:45 Suum cuique
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#17    

Citata:
Cituoju: rockas
Citata:
Cituoju: Kryžius
Pritariu, visiskai nelogiska. Tik dizaino reikalas, visom prasmem yra tobulesne standartine sake.



siaip tas dalykas praktishkai buvo pritaikytas greitam rato pakeitimui, jei kazkam kyla kompleksai del sworio tai tokiu shakiu buna ir ish karbono.


[Redaguota 2009-3-18 rockas]


Standartine sake lygiai taip pat gali buti is karbon fiber'io.

O del stabilumo tai galiu paaiskint :D motociklo cvorio centrai negali but pabege kurnors i sona, kas gaunasi su vienos puses sake. Tarkim gale sake sveria i viena sona, kazkur arciau priekio kokia nors sankaba sveria i kita sona, jau gaunasi svorio centrai ismetyti isilgai motociklo tai i viena tai i kita puse, del tokiu dalyku guldant i posukius ipac su duobem atsiranda galo jojimas.
2009 Kovo 19 09:02 Harleliuyah!!!
Peršalęs
600cc ****
Avataras
#18    

su GTS esu vazhinejes , idomus gan aparatas . beje vilniuj 1 yra
2009 Kovo 19 10:27 RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#19    

Na va paskaiciau, pagrindine priezhastis del ko buvo naudojamos tokios shakes tai endurance daugiavalandines varzhybos, ~8h ( nepamu ten tiksliu pavadinimu) kuriose reikedavo keist ratus.
Beje kas cia labai akcentavo del motoGP, tai siaip ten ratu kaip ir niekas nekeicia, kaip ir WSBK, todel tokio poreikio ir nera.
kas lieca minusa tokios shakes tai ganetinai didelis sworis nes turi but didele konstrukcija kad atlaikytu perkorovas, buvo naudojamos ir karbonines DYMAG svituokles, bet per kazkokias varzhybas tokia shake yra luzhusi todel kaip ir buvo atshaukta.

kas liecia priekini rata su vienguba svituokle ir galini tai Bimoto yra sukurusi o kaip zinia bimoto kuryba laikoma valdymo etalonu, ka jie ir akcentuoja sawo produkcijoje.
2009 Kovo 21 19:04 o(=o
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#20    

na o visa kita tai FASHION :G
2009 Kovo 21 19:04 o(=o
Gatvinis
600cc ****
Avataras
#21    

1098 vel gryzo prie viengubos, ne taip jau blogai ten viskas reiskia :)
2009 Kovo 21 19:20 Suum cuique
Narys
250cc **
#22    

Italiuksciu pagrindinis pagrindinis transporto priemoniu pardavimu "arkliukas tai fainas dizainas (tiek masinu tarpe, tiek mocu) Siuo atveju, manau tai eilinis ju meno sedevras, Kas liecia technikos patikimuma, manau, (-) komentaru nereikia

[Redaguota 2009-3-21 andriuslet]
2009 Kovo 21 23:42
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#23    

patikimumas tai nesiginciju, bet vienok techniniai sprendimai kai kurie tikrai (y)
2009 Kovo 22 00:17 o(=o
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: Polariz
1098 vel gryzo prie viengubos, ne taip jau blogai ten viskas reiskia :)

pagrindine gryzimo prie to priezastis buvo kad atgaivint oldschool ducati dizaina, nes 999 nelabai pasiteisino su sawo dizainu pirkeju poziuriu
2009 Kovo 22 00:41 o(=o
Works for food
800cc *****
Avataras
#25    

916 modeli sukures zmogus buvo isejas is dukati,naujasis dizaineris sukure 749,999 modelius,na nekaip pirkimo atzvilgiu,sugryzo senasis ir sukure 1098 modelio dizaina,na vardu neprisimenu
2009 Kovo 22 00:56 http://i288.photobucket.com/albums/ll167/juwaba98/GWOT.gif
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#26    

916 sukure Masimo Tamburini, kurio garbei beje pavadintas vienas ish Agustos modeliu -Tamburini.
2009 Kovo 22 01:03 o(=o
Works for food
800cc *****
Avataras
#27    

(+)
2009 Kovo 22 01:05 http://i288.photobucket.com/albums/ll167/juwaba98/GWOT.gif
Works for food
800cc *****
Avataras
#28    

tuo laiku tai buvo vienas is graziausiu dizainu tarp visu mocu,94
2009 Kovo 22 01:07 http://i288.photobucket.com/albums/ll167/juwaba98/GWOT.gif
Gatvinis
600cc ****
Avataras
#29    

Citata:
Cituoju: andriuslet
Italiuksciu pagrindinis pagrindinis transporto priemoniu pardavimu "arkliukas tai fainas dizainas (tiek masinu tarpe, tiek mocu) Siuo atveju, manau tai eilinis ju meno sedevras, Kas liecia technikos patikimuma, manau, (-) komentaru nereikia

[Redaguota 2009-3-21 andriuslet]


vbs :-]
2009 Kovo 22 09:33 Suum cuique
Works for food
800cc *****
Avataras
#30    

Citata:
Cituoju: andriuslet
Italiuksciu pagrindinis pagrindinis transporto priemoniu pardavimu "arkliukas tai fainas dizainas (tiek masinu tarpe, tiek mocu) Siuo atveju, manau tai eilinis ju meno sedevras, Kas liecia technikos patikimuma, manau, (-) komentaru nereikia

[Redaguota 2009-3-21 andriuslet]


kiek zinau pirmieji pradejo naudoti honda
2009 Kovo 22 10:36 http://i288.photobucket.com/albums/ll167/juwaba98/GWOT.gif
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17