Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha Warrior

| 2009-03-25 Geralt | 157/145116 žinut.
 
Puslapiai: 1..3456


 
Narys
1200cc ******
Avataras
#121    

nu jo,va ant tu nelygumu viksteli biski uodega kazkaip,su plonu ratu taip nera,jei priprates,tai nieko,vaziuoji ir viskas,kai pirmi kartai buvo,kazkaip keistai buvo,isgasdino
2011 Birželio 14 15:38
Narys
1200cc ******
Avataras
#122    

raideris geras....gera moca yamaha islankste...
2011 Birželio 14 15:38
Narys
50cc *
#123    

gal kas esat susidure,mano warior buna kartais,vaziuojant kai reikia zemint pavaras,ispaudus sankaba uzgesta variklis
2011 Liepos 15 02:19
Narys
1000cc ******
Avataras
#124    

Citata:
Cituoju: hashas
gal kas esat susidure,mano warior buna kartais,vaziuojant kai reikia zemint pavaras,ispaudus sankaba uzgesta variklis


Nieko nepadarysi, kartais būna kol pilnai nepašilęs.
Tas "pilnai", tai man neužtekdavo ir kelių kilometrų - būdavo, kad užgesdavo. Sankaba ---> gazo truputį ir neužges.
Arba pavarom stabdyk - būūūūū!, būūūūū! (y) . Rimtai.
2011 Rugpjūčio 2 12:12
CaT
Rimtas
1200cc ******
Avataras
#125    

Citata:
Cituoju: Geralt
Citata:
Cituoju: hashas
gal kas esat susidure,mano warior buna kartais,vaziuojant kai reikia zemint pavaras,ispaudus sankaba uzgesta variklis


Nieko nepadarysi, kartais būna kol pilnai nepašilęs.
Tas "pilnai", tai man neužtekdavo ir kelių kilometrų - būdavo, kad užgesdavo. Sankaba ---> gazo truputį ir neužges.
Arba pavarom stabdyk - būūūūū!, būūūūū! (y) . Rimtai.


As tokio bajerio nebuvau pastebejes. Tai gesta kai ismini sankaba ar tik kai zemini pavara?

Gal del to kad pavarom stabdau? :) Tas "Buuuuuu!" tikrai veza.
Svarbu nepersistengt, nes gali uzpaklis pradet "vaikscioti" :)

Nors ir tam kad pavarom stabdyt reikia sankaba isspaust...
2011 Rugpjūčio 2 12:22

It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.


Narys
1000cc ******
Avataras
#126    

Citata:
Cituoju: CaT
Tai gesta kai ismini sankaba ar tik kai zemini pavara?


Kai prie šviesoforo kokio artėji ir lėtėji po truputį. Pavaras žemini ir sankabą maigai prieš sužeminant. Jeigu tą pačią sekundę trukteli gaziuko, tai viskas gerai. Reikia taip ir įprast vis burptelt, kol nepašilęs variklis pilnai. Lėtėjant sankaba ant savęs - burp! - bėgis - atleidi sankabą - būūūūū!
2011 Rugpjūčio 2 14:07
CaT
Rimtas
1200cc ******
Avataras
#127    

Citata:
Cituoju: Geralt
Citata:
Cituoju: CaT
Tai gesta kai ismini sankaba ar tik kai zemini pavara?


Kai prie šviesoforo kokio artėji ir lėtėji po truputį. Pavaras žemini ir sankabą maigai prieš sužeminant. Jeigu tą pačią sekundę trukteli gaziuko, tai viskas gerai. Reikia taip ir įprast vis burptelt, kol nepašilęs variklis pilnai. Lėtėjant sankaba ant savęs - burp! - bėgis - atleidi sankabą - būūūūū!


Na nezinau, arba as darau "trukt" gazui automatiskai ir nepastebiu tai arba maniskis negesta zeminant pavaras...

Gal reikalas tame, kad mano ismetimas nekeistas? :V

Klausiau del to kad idomu - o kas nutinka kai ismini sankaba pries pavaros kelima? Ar tuo atveju apsukos yra auksciau ir del to negesta?
2011 Rugpjūčio 2 15:21

It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.


Pėsčiasis narys
50cc *
#128    

von dutch
Naujas narys
400cc

#103

(as tik nusipirkes wariora,pirma ka padariau,pirkau visa ,,kita,, 280 plocio,ir palyginus su standartu tai diena ir naktis-atrodo ziauriai gerai.o vaziavimas da geresnis negu buvo)


Vieno dalyko neikertu: nupirkai galinga galini rata,aisku pirkai ir galine sake.Bet nesuprantu tada kazkaip turejei isnest perdavima is varikliaus apie 4cm?Nes dirzo kitaip neuzdesi,ar kitas koks bajeris yra su tuo isnesimu? :V
2011 Rugpjūčio 27 21:01
Narys
1200cc ******
Avataras
#129    

cia yra firma,kuri daro ta platu ,,kita,,.jiem nusiunti savo rata ir sake,jie isplatina sake,isplatina rata ir nudazo(milteliniu budu)pagal tavo nora,arba juodai,arba palieka slifuota aliumini arba nunikeliuoja,uzdeda nauja padanga ir viska atsiuncia atgal.da prideda tokia kazkokia saiba specialia kad skyvas dirzo i sona biski issikistu,bet nedaug,nes dangtelis tinka tas pats-kai ratas standartinis,tas dirzas uztektinai toli nuo rato,kad ji galima butu platint be perdarymo perdavimo dirzo.240 plocio isvis uztenka sake tik ipjaut,ir uzvirint ta ipjovima,bet ir kainuoja tas virs tukstancio $,280 jau sudetingiau,sitas malonumas man kainavo kazkur 2800,o va 300 kitas,ten jau ir reikia viska perdarynet-uz tai jie ima ciut ne 6000.as da jiem siunciau laikiklius sparno-juos isplatina ir perdazo,ir is ju pirkau da sparna ta specialiai 280 ratui su led girlianda-kai pirkau,da tu ledu mazai buvo,buvo mandrai labai.viskas beveik 4000 kainavo,o mocas pats is aukciono uz 3700 buvo nupirktas :) siaip ta sake manau bet koks meistras metalistas isplatintu-ten daugiau ispjaustyt reik,ne platint,va rata ta isplatint tai jau be specialiu stakliu neiseis,uz ta jie ir plesia tokius pinigus.jei idomu,ieik i ebay.com ir ivesk yamaha warrior 280 tire kit,manau jie ir daba pardavineja tuos komplektus
2011 Rugpjūčio 28 21:15
Pėsčiasis narys
50cc *
#130    

Dekui Von dutch ;) Iputei man papildomos info apie galo perdaryma.na ten ta sake perdaryt man nebus problemu jei reiks bet manau jei jau daryt tai gal nusiteikt ant 280.Nes siulo dauzta gerokai wariora net remas perluzes o jis kazkoks diuraliuminis,tai jau daryciau visa nauja rema is nerzaveikos. Reiskia ten prie variklio kazkokios pristavkes kad dirza labiau isnestu i lauka nedejai?as jau maniau kad ten reikia isfrezuot kazkokia pristavke ir dar laukutini dangteli gamint :V
2011 Rugpjūčio 28 21:47
Narys
1200cc ******
Avataras
#131    

ne ne,nieko ten nereik,as seniai ta rata dejau,tai neatsimenu gerai,tik atsimenu kazkokia smulkmena po skyvu kur dirza is perdavimo suka i rata reikejo det,atssiunte jie su visu komplektu,labai paprastas toks,o dangtelis tas pats liko,viskas tas pats,matyt originaliai ta rato zvaigzde tiek i sona islindus,kad galima iki 280 rata platint be ipatingu pakeitimu,nes kaip sakiau,nuo 300 jau kaina viso to komplekto daugiau kaip dvigubai padideja,o ir pas mane atsimenu,kai ta sake ispjaustyta buvo,nu jie ten graziai taip padare,bet manau tik ispjauste,ir tas ispjautas vietas uzvirino tuo paciu aliumu,paskui ,,uzpowderkoutino,,,o ratas nuo tos sakes,nu tu ispjaustytu vietu,ir dirzas nuo rato grynai per popieriaus lapa sukosi,bet to ir uztenka..man net netilpo ten ta dirzo apsauga det-nors as tik ja pamieravau,nes det ir nesiruosiau-dirzas man grazu,ner ko jo slept.manau rankas turint,nieko ten sudetingo,vienas dalykas tik rato isplatinimas-jau garaze su drele ir lobdziku nepadarysi-reik stakliu,o visa kita ten nesudetinga.sekmes o del remo-gal paieskok originalo..lt sunkokas variantas jauciu..bet tas aliuminis remas vienas is warrioro tokiu bajeriu,kuris isskiria ji is kitu tokio stiliaus mocu,gaila ta prrast butu..na cia as jau tik taip galvoju,kiekvienas pagal savo galva ir galimybes daro-kaipskm...sekmes kustomaizinime :) geras mocas,man iki daba labai jo gaila,buciau turejes pinigu,buciau kita pirkdamas tikrai ta da pasilikes,jei idesi 280 rata,ziauriai geras aparatas gaunasi :)
2011 Rugpjūčio 30 06:06
Pėsčiasis narys
50cc *
#132    

:) tai jo rata tai ne mintties tokios negali but kad paciam ji platint :V reiks kazka galvot arba siustis
2011 Rugpjūčio 30 07:48
Narys
50cc *
#133    

Išbandžiau šiandien savojo warrior max greitį, dugnas 160 km/h, ar taip gali būti ar su maniskiu kažkas netvarkos, tik mėnesį jį turiu, užtat klausiu jūsų, manuale nerandu tos speed.
2015 Rugsėjo 13 23:06
Narys
1000cc ******
Avataras
#134    

Citata:
Cituoju: Jurykas
Išbandžiau šiandien savojo warrior max greitį, dugnas 160 km/h, ar taip gali būti ar su maniskiu kažkas netvarkos, tik mėnesį jį turiu, užtat klausiu jūsų, manuale nerandu tos speed.


Na jis daugiau skirtas paišdykauti nuo 0 iki 120 km/h, bet 160 km/h max greitis - mažoka. 200km/h turėtų pasiekti be jokių modifikacijų.
Ar pasieki redline'ą?
Ar galinis skriemulys, ar kaip jis ten, standartinis (dantų skaičius)?
Ar oro filtrai švarūs?
Ar kuras kokybiškas?
Ar tvarkingai dirba variklis (laisva pavara, greitėjant)?
2015 Rugsėjo 14 12:27
Narys
600cc ****
Avataras
#135    
2015 Rugsėjo 14 21:23
Narys
900cc *****
#136    

Geralt gerai patare. Paziurek apsukas, kai vaziuoji max greiciu. Jei iki raudono truksta, tada kazkas su motoru, jei ne, tada keistas dirzines pavaros perdavimo santykis (puleriai, kas labai abejotina), kad geriau is vietos luptu. Siaip Warrioro problematiski varikliai, tiksliau elektronika. Daug visokiu davikliu, reguliatoriu kurie genda, vakumai, kuro siurblys ir t.t. Be to variklis labai kaista, apdega purkstuku galai, zvakes nusibaigineja ir pan.
2015 Rugsėjo 15 11:07
Gatvinis
1200cc ******
Avataras
#137    

https://www.youtube.com/watch?v=5ohQ3VQp1Gk
 
2015 Rugsėjo 15 14:17
Narys
50cc *
#138    

Dėkui už patarimus, kolkas esu žalias su rimtesniais moto, patirtis remontuojant tik jaunystėj su Delta :) redlaino tikrai nepasiekia,apie 4000 tik būna,kuras tikrai kokybiškas, kažkaip seniau jau kilo įtarimų,kad jis man ne taip dirba, ant laisvų dreba, nevienodos apsukos ant laisvų stovint,kartais pasaudo,važiuojant 3000 tūkst/apsuk.tolygiai, staiga suktelejus gaza lyg prigesta ir paskui vėl kaip normaliai, kurą atrodo mėgsta daugiau nei turėtų. Kiek forume skaičiau tai įtarimų kelia, kad duslintuvas neoriginalus, lyg vadinamas tiesus,tai rašo kad kompas tada dirba ne taip,nes negauna pasipriešinimo iš duslintuvo ir variklis dirba ne taip,reik lyg reguliuoti ant kompo arba dėt commander..
2015 Rugsėjo 15 18:51
Narys
1000cc ******
Avataras
#139    

Tau reikėtų diagnostiką pasidaryti, nes panašūs "pirsnojimai" jam būna dėl sugedusio sklendės daviklio (throttle position sensor, TPS). Galiu ir klysti, seniai tai buvo.
Diagnostika = klaidų nuskaitymas, kurį gali pasidaryti pats, spaudant tuos du mygtukus ant tachometro. Pasižaisk ir pasitikrink daviklių reikšmes, gal kuris vėjus rodo:

ENGINE CODES (jeigu dabar rodo kažkokį klaidos skaičių):

11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR)

12 - NO CRANK POSTION SIGNAL

13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED

14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK

15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED

16 - STUCK TPS SENSOR

19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED

20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY

22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED

26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK

27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED

30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED

37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE

38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED

41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED

42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED

43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED

50 - FAULTY ECU MEMORY



Čia kaip pačiam patikrinti kiekvieną daviklį:

HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP

- REMOVE SEAT & FOAM THING

- PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS

- DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL

- RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS

- DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK.

- INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY:
CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK)
ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR)

PERFORMING SENSOR CHECKS
( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS )

- DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.

- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY

- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY

- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999

- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS

- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)

- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF

- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF

- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.

- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.

- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION
TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.

- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255.

Čia laisvalaikiui. Apsišviesti:
http://www.rswarrior.com/forums/13-technical-discussion/176046-po....
2015 Rugsėjo 16 11:13 redagavo Geralt 2015 rugsėjo 16 11:36
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#140    
2015 Rugsėjo 16 11:34 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
50cc *
#141    

Labai dėkingas už patarimus (y)
Pamėginsiu pats pasitestuoti, o jei nepavyktu gal parekomenduotumėt meistrą Kaune ar netoli Kauno?
2015 Rugsėjo 16 12:41
ltd
Praktikas
900cc *****
Avataras
#142    

Pirma išsiaiškink Yamahoj ar nepatenka taviškis į recall, gal bėda tame tai ir sutvarkytų nemokamai.
2015 Rugsėjo 16 14:04 Trans Alp
Narys
50cc *
#143    

(y)
2015 Rugsėjo 16 15:26
Narys
50cc *
#144    

Užsiregistravau pas elektrika Doma, Aleksote
29d. sakė vienas iš geresnių Kaune, nes nežinant kas yra vežti į Vilnių, ( tik ten yra Yamaha atstovybė) siektiek rizikinga finansiškai.
2015 Rugsėjo 20 14:59
Narys
1000cc ******
Avataras
#145    

Citata:
Cituoju: Jurykas
Užsiregistravau pas elektrika Doma, Aleksote
29d. sakė vienas iš geresnių Kaune, nes nežinant kas yra vežti į Vilnių, ( tik ten yra Yamaha atstovybė) siektiek rizikinga finansiškai.


O ar nors bandei pats diagnozuoti, kad sužinoti "kas yra"?
Gal tau nereikia to Domo, jeigu pats motociklas gali parodyti gedimą?
2015 Rugsėjo 21 10:00
Narys
50cc *
#146    

Dėkui už paskatinimą pačiam pačiupinėti savo moto, šiek tiek baiminausi, kad bus per sudėtinga, bet šiandien pamėginau ir visai neblogai sekėsi, DI 01buvo 16-92, tai kažkiek trūksta, bet didžiausia problema buvo DI 03 ir DI 04 buvo po nulį, tai pabandžiau paardyt oro filtrą ir radau tikriausiai pagrindinę priežastį, suluzusi kaip itariu oro padavimo daviklį, matyt bus lūžęs kai krito ant šono,nes senas šeimininkas sakė,kad pirko iš JAV ir buvo ant to šono virtęs, taigi išmokau baką nuimt, oro filtrą pasikeisiu jau pats ir diagnostika pasidaryt pats, dėkui Geralt ;)
2015 Rugsėjo 25 20:41
Čioperistas
800cc *****
Avataras
#147    

Oro filtrai yra du, todėl neužmiršk pakeisti abiejų.
2015 Rugsėjo 25 20:57
Narys
25cc *
Avataras
#148    

Niekad neteko matuotis worioro idomu kaip jis ant 2m ugio? gal koks mazas kolega naudoja? :)
2015 Rugsėjo 25 22:23
Narys
50cc *
#149    

Taip radau ir antrą po baku,nes nėjo kitaip filtro įstatyti,teko baką pakelt ir radau ten antrą ir dar kažkokia keista dėžutė priklijuota, nufotkinau, bet nemoku foto įkelt, parodysiu sakiaelektrikui, gal pasakys, kas ten gali but ir dar įdomus pasirodė toks kaip trosas nueinantis po baku ir tempimo varžtas po sedine, gal numanote apie ką aš?
2015 Rugsėjo 26 00:13
Narys
50cc *
#150    

Nu šiaip aš irgi be kelių cm 2 metrai, tai tas dydis taip ant klaustuko, gal ir reiktų kažkiek didesnio, bet labai jau nėra didelis kontrastas, šiaip man modelis jo labai patiko, tai per daug nesuku galvos, būtum iš Kauno, be problemų duočiau pasimatuoti, šiaip Vilniuje yra kas pardavinėja, nuvažiuok ir pasimatuosi, aš taip Kaune važiavau matuotis, nes planavau per žiemą pats plukdyti iš JAV, tai taip ir nenulipau :-]
2015 Rugsėjo 26 00:21
Puslapiai: 1..3456




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17