Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha V-Max
Optimistas
1100cc |
Jei tavo dešinė ranka nenervuota, tai gali važinėti su bet kuo ylaya sakė, kad su dviračiu batonu padaro, taip, kad pirk ta motą, jei gera kaina
2006 Lapkričio 16 17:51
'06 GSXR 750
|
Juodulys
900cc |
žinai, jei tikrai svajone - nesikankink, bo paskui kai paveluosi - kaltinsi savę o dėl dviračio batonų - čia kitas lygis nei su motu professional extreme
2006 Lapkričio 16 17:59
RR fighter
|
Auksaburnis
1100cc |
Aplamai V max netramdomas zveris,nes ten variklis prasilenkia su vaziuokle/stabdziais.Kazkuriais metais jie netgi buvo pradeti gaminti su pasilpnintais varikliais(berods -50 ag).Bet kaip ir kiti pasake,jai tvarkingai vaziuot viskas ok,bet jai pasustravot,tai ir labai patyre su juo nesusitvarko del pradzioj aprasytos situacijos. Verdiktas-legendinis ir tikrai iskirtinis motas ramiems zmonems.
2006 Lapkričio 16 18:03
Mune
|
Skeptikas
1500cc |
vmax remo, vaziuokles ir stabdziu galimybes smarkiai prasilenkia su variklio galymybemis. 1985 metais kai ji pradejo gaminti tai gal ir buvo normalu, bet dabar tikrai ne. Norint tokiu vazinet tikrai reikia tureti galva ant peciu. Nemanau kad tai pradinukui tinkamas motociklas... Tuo labiau jei A kategorija turi tik nuo rudens, tai net ir negali tokio motociklo vairuot. Apribojimas 25 kw. Jei kas nors atsitiks joks draudimas nemokes. Ieskok geriau ka nors iki litro.
2006 Lapkričio 17 09:46
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Svajonė, seilionė... Puikus aparatas, tik vertėtų sportbaiko pakabą susidėt....
2006 Lapkričio 17 10:03
|
Optimistas
1100cc |
Jei sakai, kad gera kaina pirk, jei nepatiks - per daug baisus atrodys - parduosi ir nuostoliu (finansiniu) dideliu del to nepatirsi
2006 Lapkričio 17 12:32
'06 GSXR 750
|
Narys
1000cc |
Bet pats ziuriu irgi nelabai kukliai kai pirmam sezonui buvai apsirupines 111ag baiku
2006 Lapkričio 17 13:10
|
Optimistas
1100cc |
Cia jau antras per si sezona, pirmas buvo 100ag. Ir vazinejau labai atsargiai, dabar laukiu kito sezono
2006 Lapkričio 17 14:31
'06 GSXR 750
|
Narys
600cc |
Oho kaip pirmas moto ar nebus per gerai Šiaip tokio aparato nelabai ir girėjau , bet kaip dabar visas charakteristikas pažiūrėjau tai ir atrodo tikrai gerai nuo 1985m. jie žiūriu nelabai ir pasikeitė. Tikrai neatsisakyčiau tokį turėt, bet reikia su saiku rankena sukt ir kiek sukt, kad laiku spet sustot
2006 Lapkričio 17 18:28
|
Optimistas
1100cc |
Taip: pradzioje sezono cioperiai lenkdavo mane, veliau jau aplenkdavau as cioperius
2006 Lapkričio 18 15:46
'06 GSXR 750
|
Narys
1000cc |
Vis delto persigalvojau. Paciupinejau, pabirbinau, pasedejau ir nusprendziau nerizikuoti be patirties sesti ant tokio "netramdomo zveries". Bus noras - bus proga ysigyti veliau, bent jau po vieno dvieju sezonu.
2006 Lapkričio 18 16:11
|
Cafe-racer'is
900cc |
labai mretas ir protingas sprendimas. baikas tikrai problematiskas valdyme, netai kad sugadintu igudzius, bet dar ir neprognozuojamas extremalios situacijoj. pasiziurek kanors is klasikos, CB; GS; ir kitu 2 cilindru lengvai ivaldomu pirdikletu. bent jau igudzius igysi zmoniskus
2006 Lapkričio 18 17:31
Motociklu Remontas
|
Gatvinis
500cc |
heh, sitas irgi neblogas jei labai noresi ir pinigu negailesi tai bus galima pasiulyt viena toky "apelsina"
2006 Lapkričio 20 15:12
2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas
|
Narys
1000cc |
Tai jau laukiu cia apsiputojes kada aukcione pasirodys. Imsim is Amerikes. Yra ir ant Lietuvos, bet kainas chebra juokingas uzsikele (bent jau komisuose). Vos ne 100% navaro nori pasidaryt
2006 Lapkričio 20 15:39
|
Stunter'is
600cc |
... o tu matei kokį "ledinį" gsx -r'ą parsiuntė iš amerikės??? kad taip drąsiai lauki.. o gal kas statuose apžiūrės?
2006 Lapkričio 21 15:44
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Gatvinis
500cc |
as ir is coparto moca parsivariau. bet bishki apkniso mane pristatinetojai.... siaip buvo bishki blogiau negu tikejaus, bet Lietuvoj viska galima istaisyt-sutvarkyt svarbu tvirtai nusprest kokio moco nori, apziuret kiek imanoma nuotraukas, o su ta firma suderint atgabenimo salygas ir paprasyt parodyt visus papildomus mokescius (iskrovimo, pakrovimo, konteinerio ir t.t.)
2006 Lapkričio 22 08:43
2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas
|
Skeptikas
1500cc |
na ner ko noret kad viskas atrodytu kaip nuotraukose. Visgi motociklai fotografuojami tik juos gavus, o parduodami po keliu menesiu. Be to ir transportuojant antsiranda ivairiu kosmetiniu pazeidimu...
2006 Lapkričio 22 08:58
|
Narys
1000cc |
Kosmetiniu pazeidimu padaro ir musu gudruciai jau Lietuvos terminaluose (paprasti dokininkai mechanizatoriai, kurie iskrauna prekes is konteinerio y sandely). Pazystamas parsivare Harleju, tai tie kurvos aprankiojo visokias super brangias diodines stopu lempas, dar ten visokius xujovinas ir suma jau arteja prie nelabai malonaus skaiciaus... vat. Masinoms tas pats galioja...
2006 Lapkričio 22 09:29
|
Skeptikas
1500cc |
dar neaisku kur aprankiojo. Negrai amerikoj bekraudami i konteinerius irgi aprankioja...
2006 Lapkričio 22 09:37
|
Works for food
800cc |
Yamaha V-MAX atsiliepimaipliusai ir minusai v-max[Redaguota 2009-7-14 Nordas]
2009 Balandžio 4 00:11
http://i288.photobucket.com/albums/ll167/juwaba98/GWOT.gif
|
Peršalęs
600cc |
cia skaitei? beje apie kuriu metu modeli klausi? Main changes from 1985 to 2001 1985: * First V-Max appears on American market with 145 HP announced and 400 m covered in 11 seconds. V-boost equipped. 1986 Introduction for Europe in France: * 104 HP at 7 500 rpm and a torque of 11,48 mkg at 6 000 rpm * No V-Boost for Europe * Rear aliminium dished wheel * 2 front ventilated discs Ø 282 mm with opposed pistons. * 3D V-max emblem 1987 * Front aluminium dished wheel * Black air scoops, side covers and tail lamp mount 1990 * Digital electronic ignition. * Back to aluminium colour for air scoops * Introduction for Japanese domestic market 1991 For Europe: * Modifications to suit noise regulation from 83 to 81 dB. Exhaust system changed and max. power decreases from 100,2 HP/ 7500 rpm to 95,2 HP/ 8000 rpm. * New camshafts with lengthen valve opening to improve character: Max torque of 10,3 mkg is at 3000 rpm only ( formerly 10,9 mkg / 6000 rpm). To keep superb acceleration rear transmission, ration is changed from 33/9 to 33/10. 1993 Fundamental chassis changes: * Fork tubes Ø increase from 40 to 43 mm. Ventilated- drilled discs of 298 mm with 4pot callipers. * Metzeler tyres instead of Dunlop. * More powerful generator. 1996 * Black wheels ,air scoops, exhaust system and fork outer tubes. * Cartridge type oil filter element 1998 * Back to chrome exhaust system 1999 * Back to polished wheels and fork outer tubes * Carbon look for fenders 2001 * Front fork seal guards * Carbon looks for tank cover [Redaguota 2009-4-3 DNA_bug]
2009 Balandžio 4 01:37
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
Skeptikas
1500cc |
jei kalbant apie sena v-max, tai pas ji turbut vienintelis piliusas - galingas variklis. Na dar isvaizda. Visa kita vien minusai. Pakaba, remas, stabdziai - visa tai neatitinka variklio galingumo ir nepatyrusiam vairuotojui daznai gaunasi mirtinas derinys.
2009 Balandžio 4 09:48
|
Works for food
800cc |
o kaip del karbu ,girdejau problematiski jie
2009 Balandžio 4 14:57
http://i288.photobucket.com/albums/ll167/juwaba98/GWOT.gif
|
Gatvinis
600cc |
Suvest juos sunku, jeigu tai galima ivardint kaip problema
2009 Balandžio 5 11:28
Suum cuique
|
Narys
400cc |
gal kas zinot ar pas naujaji v-maxa pasalino jau senojo v-maxo kaprisus(blogus stabdzius atrodo jau bus patvarke,-nes diskai dideli..),-tai klausimas tik liko del valdymo,-t.y.jei turejo sutvarkyti-pertvarkyti rema matyt kazkaip,-tai va idomu ar tai dare-padare ir ar tas jiems pavyko kazkaip prie to pacio noreciau dar uzsiklausti kas geriau ar suzuki gsx 1400 ar naujasis v-max,-(po kokiu 3 metu naujaji v-max jau galima bus ipirkti,o per tiek laiko maniskis senasis gerulis jau speju uzsilenks nebesuremontuojamai) net keista kad jis sveria 310 kg.(sauso svorio),db.pasiziurejau ''motociklu specifikacijose''(nes nesijaucia to ) .buvau''yamahos'' autobuso pristatyme tai sedejau ant jo(v-max),pavaziuoti nedave gyvuliai!!! (tipo is yamaxos yra rekomendacija tokia,-duoti tik tiems kas yra tureje senesni v-maxa(bet kazkodel visokiems pagyvenusiems diedams tai dave(net ne baikeriams,o kazkokiems eiliniams vyresniems zmogams,-kazkoks saliskas tas rakteliu davejas buvo,nors tikrai neskupus ant pavaziavimu siaip),-bet nesijaucia to svorio visai,-toks pat svorio jausmas ir sedint ant r1 kuris sveria 100 kg.maziau(su juo pavaziuoti irgi nedave!!!,-tipo kad su britva nevazinejes )pastebejau''yamahos ''autobuso buvimo vilniuje metu [Redaguota 2009-4-22 ABE]
2009 Balandžio 22 10:50
Golden hours
|
Peršalęs
600cc |
2009 Maxas 1 test drive : TRUKSTA 6 begio 2 test drive (kacherga) eee jis dar ir stabdo .... plachiau moto+ bus tu ABE taip pasalino ir pagerino , 2009 maxas virshyjo mano lukeschius [Redaguota 2009-4-22 DNA_bug]
2009 Balandžio 22 11:10
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |