Remontas » Oro filtrai, jų priežiūra.
Čioperistas
400cc |
Oro filtrai, jų priežiūra.Kažkur skaičiau, kad naują oro filtrą reikia impregnuoti ar kažkaip jį ten apipurkšti specialiu purškalu . Mat toks lyg geriau visokias dulkes sulaiko. Ar tai reikalinga daryti ir kokia priemone
2005 Birželio 3 18:13
redagavo Nordas 2010 balandžio 7 09:38
|
Narys
125cc |
Specaliu purskalu dazniausiai reikia imirkyti sportinius oro filtrus, paprastu oro filtru tepti galima tik dezes, kad prie ju priliptu dulkes ir maziau terstusi pats fyltras, pats neesu to dares bet toks purskalas yra
2005 Birželio 3 18:50
|
Auksarankis
600cc |
Šiaip įdėsiu: K&N filtrui ploviklis + tepaliukas http://www.louis.de/shop/img450/10004249_970_FR.JPG
2005 Birželio 3 20:23
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Jei filtras senas, tai jį reik praplaut. Darai taip: Imi filtrą, dedi jį į vonelę su šiltu vandeniu ir skalbimo milteliais ir palieki valandėlei kad pamirktų. Tuo tarpu nueini į parduotuvę ir nusiperki tepalo oro filtram (Ant bankės turi būt parašyta "Air Filter Oil"). Paroloną iš viršaus spausdamas (jokiu būdu ne sukdamas, nes gali suplėšyt) išsunku ir su dušo čiaupu nuplauni. Tada pakabink paraloną, kad išdžiūtų. Tam ant saulės užtenka apie 6 valandų. Kai išdžius, paprasčiausiai išpurkšk filtra tepalu ir įdėk. Jei tepalas ne aerozolinis, tai įdėl filtrą į celofaninį maišelį ir įpilk į jį telo - taip geriau įsigers. Kai išiminėsi filtrą iš maišelio, leisk tepalui nuvarvėt. Sėkmės
2005 Birželio 4 00:08
|
Auksaburnis
1100cc |
Trumpiau taip-plaunami ir tepami spec tepalu ira tik paraloniniai ir K&N filtarai.Visi kiti turi buti sausi ir jie neplaunami,bet keiciami.
2005 Birželio 4 12:08
Mune
|
Čioperistas
400cc |
Mano moto filtras tai ne poroloninis. Jis panašu iš kažkokio spec. popieriaus ar medžiagos sulankstytos „armonikėle“. O koks tai K&N filtras ?. Kokiuose motocikluose jis naudojamas
2005 Birželio 5 20:49
|
Auksarankis
600cc |
K&N filtro pranašumas (taip teigia pardavėjai): niekada nebereikės keisti(tik praplauti ir sutepti) gamintojo garantija:10 metų arba 1,6 milijono km iki 5 proc didesnis galingumas ir mažesnės kuro sąnaudos pirmas filtro aptarnavimas tik po 80000 km miesto režimu Skamba gražiai,o ir yra daugeliui (gal net visiems) modeliams. http://www.knfilters.com/
2005 Birželio 5 22:47
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
25cc |
negalima. apie galios padidejima tai maziau tikekit, nes kad kazka pajust-reik pereguliuot karbiuratorius, o jei rimtai,po sport filtro ir dusles keitimo reik aplamai "dzetinti" karbus ir reguliuot ant stendo. kitaip liudnai baigias kartais
2005 Rugsėjo 4 20:51
|
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc |
Tai čia greičiausiai bus paprastas keičiamas filtras.
2005 Rugsėjo 5 10:18
Mažu akvatini kramtoškės?
|
Čioperistas
400cc |
Dėkui už patarimus. Seną filtrą pakeičiau nauju. Įsigijau jį už 70 LTL pas viena prekeivį Vilniuje Kirtimuose, tą kurio skelbimų pilnas internetas
2005 Rugsėjo 5 21:48
|
Narys
500cc |
Dėl poroloninių oro filtrų?sveiki,zurnale teko skaityti, kad poroloniniai oro filtrai turetu buti sutepami spec. tam skirtu tepalu. buna netgi spec. aerozolinis. taigi klausimas: ar kas nors galite pasakyti kur tokio tepalo galima isigyti ant Lietuvos ir kokia apytikre kaina?
2005 Gruodžio 1 20:32
Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
|
Auksaburnis
1100cc |
Moto parduotuvese.1 litro kaina mazdaug 20 lt,priklausomai nuo firmos.
2005 Gruodžio 1 20:34
Mune
|
Gatvinis
500cc |
as galiu ir apsirikt, bet ar ant tavo moco paraloninis filtras siaip tokie filtrai stovi ant krosiniu, ir tepalas skirtas orui praleisti o dulkem surinkti. cia tik siaip
2005 Gruodžio 2 08:53
2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas
|
Narys
500cc |
pas mane tikrai filtras is porolono, netgi du filtrai. motociklas - Kawasaki VN 750 Vulcan. filtrus uzsisakiau naujus is "liuiso". todel ir norejau paklausti kur gauti spec tepalo, nes kolkas esu tik naujokas ir uzejus i parduotuve akys tik raibsta ir dar nesusigaudau ko man reikia ar gali prireikti. siaip tai butu idomiausiai suzinoti ar tikrai tas tepalas toks ipatingas? gal yra kazkokie analogai ir netokie brangus... beto neaisku kiek kartu filtra per sezona reikia mirkyti tuo tepalu... zodziu kuo toliau i miska tuo daugiau medziu. bet vistiek visiems dekui.
2005 Gruodžio 2 21:32
Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
|
Auksaburnis
1100cc |
Taip,tas tepalas labai ipatingas ir nepakeiciamas,beje 1 litro tau uzteks vos ne visam gyvenimui(zinoma jai pastoviai vieskeliais nevazinesi) o filtra reikia sutept tik viena kart ir kai filtras po eksplotavimo aplimpa dulkem(normaliom salygom ir priklausomai nuo moco konstrukcijos viena kart i sezona)ji reikia isimt isplaut spec skystyje.As plaudavau bendzine,bet naudodavau arba japoniskus originalius, arba amerikietiskus Twin Air filtrus,beje louis ir polo tokiais neprekiauja,tad nezinau ar ju filtras bus atsparus bendzinui,tad nerekomenduoju.Tad gali naudot fairy arba ismegint shell variklio plovikli,nes tas filtru tepalas nerealiai klampus ir ji laaaaabai lnelengva su fairiu isplaut,todel geriau bendzas arba variklio ploviklis,tik ira rizika kad nuo ju ,neaiskios kilmes filtras gali istirpt. Isplovus reikia filtra pilnai isdziovint(palikt dienelei siltai dziuti) ir tik tada mirkyt tepale.Mirkymas paprastas-paimi i ranka filtra(butina devet vienkartines pirstines,nes jas teks ismest)kita ranka papili ant filtro tepalo ir tada drasiai mynkai filtra kol jis visas susidrekina tepalu.Tada dedi filtra i moca ir vaziuoji.Jai neaiskiai nupasakojau mirkymo procesa,tada patariu nuvykt i motokroso varzybas ir pasitrinti boksuose,prisiziuresi sito proceso iki soties,nes jai dulketa trasa,filtrai keiciami ir mirkomi tepale kiekvienam vaziavimui
2005 Gruodžio 2 21:47
Mune
|
Keliauninkas
400cc |
oro filtro valymaskokiu skysciu plaunamas oro filtras ir kur galima jo isigyti
2007 Gegužės 10 15:23
FTS
|
Auksaburnis
1100cc |
Slykstukas,Visu pirma reikia perskaityti visa tema ir jai nutarei kad filtras tikrai plaunamas, o ne keicimas tada tau sprest kuo plaut. Siaip filtrams plauti ira spec ckysciai, bet jie nepigus ir iseiga nemaza, o principas ir kvapas panasus i Shell firmos Variklio plovikli. Tad jai nenori pamegint su bendzu, tai teks pirktis arba spec skysti, arba su fairy plaut.
2007 Gegužės 11 09:00
Mune
|
Ekstremalas
400cc |
nusiperki sportini filtra K&N ir vargo nebematai,isplauni apipurski tepaliukus ir vel vaziuoji,teip ir padariau. Tauras dyzelinu negalima plauti,o kaip paskui nuriebinsi dyzeli,nuo paraloninio filtro.yra spec priemones ir plaukit mielieji su jais,o neprisigalvodami,sakalbimo milteliais,ar kuom dar..
2007 Gegužės 11 19:50
|
Donoras
1100cc |
oro filtro keitimasžodžiu mintis lietuviška, kaip sutaupyti laiko ir pinigų filtras atrodo taip:pats filtras yra mažiukas, bet jei keičiant tai keičiasi su visu plastmasiniu rėmu.. mintis imti mašininį filtrą ir dėti vietoj originalaus.. tačiau kaip nustatyti jo pralaidumą? ir apskritai kokie minusai šito sumanymo? Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Rugsėjo 15 23:46
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Enduro man'as
400cc |
as ce gerai perskaiciau tu ce masinini filtra dedi i moca ? kuriu galu tau tai ? beje minusas tame kad masinines dalys nelabai tinka mocui neisradinek dviracio
2007 Rugsėjo 16 21:49
honda xl125 varadero
|
Donoras
1100cc |
neturi ką protingo pasakyt, geriau patylėk
2007 Rugsėjo 17 19:33
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Darbštuolis
125cc |
Na, minusai išaiškės bevažinėjant, tik va jų panaikinimo kaina gali gerokai viršyti naujo motociklinio filtro kainą - pagalvok ar verta? Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Rugsėjo 18 10:51
Geriau nieko nedaryti, negu daryti nieką.
|
Donoras
1100cc |
na o konkrečiau? tiesiog kaip jo pralaidumą išmatuot? realiai filtro forma bus ta pati, dydis tas pats..
2007 Rugsėjo 18 10:58
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
25cc |
Grubiai daroma sitaip: 1. Paemi ta filtra kuri noresi deti ir ziuri kokiai masinai jis buvo skirtas, issiaiskini koks masinos varyklio turis Vm. 2. Zinant, kad daugumos mocu apsukos yra 2x didesni nei masinu, tai masinos varyklio turi padalini is 2 ir gauni moco turi V: V=Vm/2 Cia tau ir zinai labai grubiai kokiam turiui moco uztektu sito filtro... Jeigu filtra bandysi karpyti, tai zinok, kad kiek kartu sumazes filtro plotis, tiek kartu teks sumazint ir turi V.
2007 Rugsėjo 29 23:59
|
Narys
400cc |
Tai jeigu nesuruosiu kazka reguliuot, tai patarimas butu nedeti tu K&N filtriuku, nes butu daugiau bedos nei naudos? Ar cia tik mitas?
2007 Gruodžio 2 15:29
|
Auksaburnis
1100cc |
Kai kuriems modeliams netgi dedant dyno komplekta ir kiaura dusle nereikia det laisvo filtro, o uztenka gamyklinio, tai nieko nedarant det toki filtra butu skonio dalykas, nes praktines naudos jokios.Taipogi ir bedos nebutu, nebent pininigine veltui patustetu.
2007 Gruodžio 2 22:53
Mune
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |