Miestų bendruomenės » Šiaulių motomanai » Šiaulių enduro (WBR)
SPAM'eris
25cc |
Zdaruova hebryte del babinu zino tik Andrius tiks ar ne paciam bandyt nepatarciau Karoce gal jau laikas baikti pizdavotis Balakint vejus o sesti prie vieno stalo atidaryti bonka ir aptarti praejusi sezona PINCE
2011 Gruodžio 5 21:40
|
Enduro man'as
800cc |
Nesupyk Vaidi, bet kazkur ne i ta puse lenki , kazkoks lengvas nepasitenkinimas visais ..... Gal i viska reiktu tiesiog paprasciau paziuret , atsipalaiduot . Kas kaip moka tas taip vaziuoja , kas ka nori tas ta fotkina , o jei gali - vaziuoja kartu arba is vis nevaziuoja . Manau butent sitoje forumo temoje ir yra vieta puoseleti enduro siauliuose , reikstis rasyti , isakyti savo nuomones , dalintis patirtimi ne mazai grupelei zmoniu , bet ju suvienyti kuo daugiau - kad enduro judejimas jaustusi ir matytusi jog yra gyvas Siauliuose ir aplink Siaulius. Po tavo drastisku pareiskimu maziau ar kitokios kompetencijos turintys zmones tiesiog nebenori cia diskutuoti ar rasyti ar klausti . Ateik i zibureli prie bonkos , ir pamatysi, kad nevisi tokie beviltiski , galbut ne tokie greiti ar ne tokie profai , bet tieiog geri ir idomus zmones , kuriems tiesiog patinka motociklai ir enduro . Kam vienam mieste skaidytis i grupes , kad ir labai skirtingos nuomones ? Ne tas stilius , ne pakeliui - tai lai ir vaziuoja kiekvienas savop keliu. Gal atvirksciai - Tu , Jonas , Audrius ar Nerius ar kiti - pasiulytumet pagalba , pasimokyt kaip vaziuot , kaip stabdyt , kaip elgtis ekstremalioj situacijoj . Esu tikras ne vienam sios pamokos praverstu , galu gale taip ir tas lygis arba zmoniu su hardais tiesiog padaugetu , kai suprastu kurioj vietoj tas malonumas . Galu gale tas pats Darius su Marium papasakotu manau nemazai istoriju ir parodytu vietu , kur daugelis is musu net nesam buve , kur tikrai verta nuvaziuot . Aisku visada yra ir kitas variantas - but tiesiog geresniais uz kitus ..... Cia mano nuomone ir tiek , nes man idomus cia visi . Tad su malonumu imsiu viska kas bus duodama - pasakojimai , pasidalinimas patirtimi , technikos aptarimas , ar pagalba ja remontuojant . Arteja sventes - tad siulau to nepamirst ir musu vakareli , kuris yra tik karta metuose - pasidaryt griausminga - viskas musu rankose !
2011 Gruodžio 6 08:31
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
500cc |
Nenoriu per daug kištis, bet faktas apie kurį Minde rašė,akivaizdus. Ir nenuostabu,kad po paskutinės Dariaus pakatuškės (važiavau tada ir aš), fotkių kažkodėl nebematyti čia. Turbūt Dariukas jau žino ir bijo komentarų,kurių visad gauna iš profų..
2011 Gruodžio 6 09:08
KTM Adventure
|
Narys
500cc |
Rasta info- "Apibūdinkite save kaip motociklistą: Esu profesionalas, motociklizmas – mano pajamų šaltinis;" Sorry, nesusilaikiau
2011 Gruodžio 6 09:32
redagavo Mariax 2011 gruodžio 6 09:42
KTM Adventure
|
Enduro man'as
800cc |
Taip Vaidi , taip ir tokiu budu forume buvo issakyta mano asmenine nuomone . Profesorius , neprofesorius - niekas gi nepuola . Atrodo jau taip kulturingai parasiau komentara , gal net sakyciau idejiskai - vadinas profesorius Na kagi , kas nores tas mane supras , ka as cia tiek daug rasiau , kas nenores - tas nesupras . Siulau skaitant praleist tuos tris postus . ir geriau padiskutuot apie mane labai dominanti motocikla SUZUKI DRZ 400E Privalumai trukumai . Geras , negeras ar is vis verta apie toki mastyt ?
2011 Gruodžio 6 09:37
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
500cc |
Va cia jau idomiau Gal kas toki SUZUKI yra turejes bent kelis sezonus? pasidalintu nuomone. Kad po vieta vazinet tai po vieta, to ir siekiama, manau, tolesniam vaziavimui tinka ir karve, o toki butu galima ir i gilesne bala pamerkt, ir pan. Bet aisku, reikia pavaziuot. O gal kaip alternatyva koks WR 400 butu geriau, ar nelabai?
2011 Gruodžio 6 10:03
WBR
|
Narys
600cc |
esu parvezes ir pavaziaves su wr , jis daugiau jau kaip krosinis , sustresnis, bet gal variklio resursas trumpesnis, o drz 400 kazkas turejo , kartu vazinejom nuo bazilionu , tai tau reiktu su juom susipazint
2011 Gruodžio 6 10:05
redagavo Enduroster 2011 gruodžio 6 10:10
|
Moto tėvas
800cc |
... smagiai diskutuojat .. noriu ir as truputi cia isikist... tik zinoma, " ne i tema " biski... noriu paklaust apie variklius endurkes ( arciau softo) 1 cilindro vs 2 cilindru varikliai? ir ausinimas...? kas yra "+" kas yra "-" skaitinejau kitose temosi, bet kaip tai akis neuzkliuvo...
2011 Gruodžio 6 10:21
Tarpkojy BMW F650 ...
|
Narys
600cc |
Mano nuomone jei žadi pirkti moto lysti i pelkes ir t.t tai pirmas faktorius svoris. Tolimesnem kelionem turi Afrika. Tai kaip antras moto gal tiesiog kroselka . Lb aktuali tema nes pats ketinu pirkti kažka lengvo. Taip pat galvojau apie dr ir wr, bet jei registruojamas teks drausti TA. Mintyse sukasi 250cc kroselka. P.S turejau krosini kx 1986metu 500cc (per galingas) kaip antra moto buvo liux žiema ant ledo su šipais .
2011 Gruodžio 6 11:19
|
Narys
500cc |
paklausyk,kaip dirba 1 ir 2 kaušų motorai. Bent jau man, dvicilindrio garsas prie dūšios , vienkaušis neša į birbynę. O dar ir sukimo momentas geresnis ir vibracijų mažiau. Jei nori ir toliau pavažiuoti,tai patarčiau dvikaušį. Jei klystu,daugiau išmanantys pataisys.
2011 Gruodžio 6 11:19
KTM Adventure
|
Moto tėvas
800cc |
butent, kad i pelkes nenoriu lyst ... o del vibraciu tai jau skaiciau kazkur.. nesuklydai .
2011 Gruodžio 6 11:27
Tarpkojy BMW F650 ...
|
Narys
600cc |
Taip 1 kaušas daugiau vibruoja bet galvojau kad 1 kaušo sukimo momentas geresnis. Anyway. 1 kaušo moto bus lengvesnis nei 2 kaušo.Žiurint tevuk kur nori važineti ar su Darium ar su Enduroruster. Jei su Darium tai 2 kaušu jamk jei su Enduroruster tai 1 kaušo jamk . Aušinimas vel dadeda svorio ir moto tampa sudėtingesnis iš techninės pusės.
2011 Gruodžio 6 11:31
|
Narys
900cc |
Jei aklai žiūrint tik į patį variklį (jo cilindrų skaičių) - tai viencilindriai arčiau hardų, tokie mocai paprastai yra lengvesni , motorai jų labiau forsuoti, varikliai dirba "ašriau" už dvikaušius.. bet kad nebūtų tuščios kalbos reikia žiūrėti į bendrą visumą aparato ... KTM'as (pvz. LC4) vieno kaušo 600-650 ccm - tikras hardas; o štai Transalpas tos pačios kubatūros (pvz. 650 ccm) - tikras softas ... Varadero 1000, Aprillia ETV1000 ir kiti šios kategorijos mocai jau sunkieji kelioniniai mocai - softai , patogūs keliaut, ištvermingais ir mažai forsuotais motorais .... Viskas priklauso nuo paties, kur planuoji važinėt ir ko nori iš motociklo ... Aušinimas - vanduo ar oras ? Oru aušinamų variklių konstrukcija paprastesnė - nėra radiatoriaus, termostatų, žarnų ir vandens pompos . Iš šalies girdėjau tokių kalbų - kad neva tai "orinukai" užkaista karštesnę vasaros dieną kada važinėjama "po vietą" žema pavara aukštesniais sūkiais... - , bet tokiom sąlygom kaista ir skysčiu aušinami varikliai .. jei su mocu kas stovi mieste kamščiuose - tai jau manau motociklsito problema ,kad važiuot nemoka , o ne variklių aušinimo sistemų trūkumai ... Pats važinėjau anksčiau su 'orinuku" , o dabar skysčiu aušinamu - ir vienas ir kitas variantas man priimtinas ir mano poreikius patenkina. P.S. Žiūrint į motociklų pasiūlą rinkoje manau visgi didžioji dalis (virš 600 ccm) yra skysčių aušinami;
2011 Gruodžio 6 12:03
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
500cc |
Pas ką matei forsuotą motorą? Pas Vaidį? O gal žinai kur forsuoja? Norėčiau forsuotos Afrikos
2011 Gruodžio 6 13:37
redagavo Mariax 2011 gruodžio 6 13:42
KTM Adventure
|
Narys
900cc |
Vaidi - kaip ir sakei ,- dėstyk savo minti ir pasakok pats su kuo važinėji. Tai , kad mudu šį sezoną nesuvažiavom drauge neduoda pagrindo rašyti, kad aš važinėju vienas ... O aš toli gražu ne tik su Marium drauge šį sezoną sukau per rankeną .. Kas važiavo drauge - matė patys kaip važiuoju - tegul jie ir komentuos tikau aš jiems į draugiją ar ne. Šį sezoną nemažai keliavau ir tiesiog grožėjausi gamta ir soft rėžimu ant dviejų ratų .. Čia , forume, gal kiek visgi didesnė dalis yra hard entuziastų nej soft -tad mano foto neatspindi tos "dvasios" ir lieka mažiau suprastos... bet ar tai mano bėda, kad kai kas "siauro mastymo" ir bijo bent kiek atsimerkti plačiau ir pažiūrėti kas aplink dedasi ? beja ir važiuoti šį sezoną teko toli gražu net tik su DL'u ... test drive dariau su korselkom 250ccm dvitakčiu, SUZUKI DRZ 400E ir dar keliais modeliukais ... SUZUKI DRZ 400E - kas liečia techninę pusę , man patiko - jokių nereikalingų platikų. ar šeip smulkių detalių, kuriso lūžtų po pirmo "batono" .. paspraigiot kokiam kariere ar motokroso trasoje - neblogas pasirinkimas ..beja variklio resursai kur kas ilgesni nei dvitakčio kroso, bet remontas brangesnis .. Pabaigai , kiek koks mocas laikys priklauso tik nuo to kaip jį eksplotuosim ir kiek į jį investuosim ... Geri visi tiek hardai tiek softai, tiek 1 kaušo tiek 2 kaušų, tiek 2T , tiek ir 4T ....
2011 Gruodžio 6 13:46
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
900cc |
Mariau , forsuotos Afrikos nemačiau, todėl ir sakau, kad tai ilgaamžiai , ištvermingi motorai, dirbantys prie sąlyginai žemų apsukų maksimalia galia, beja ir suspaudimo laipsnis lyginant su kitų marių varikliais itin žemas - kas garantuoja tikrai ilgą tarnavimo laiką motoro .. Čia tik "sausi" skaičiai: Honda XRV 750 Africa Twin (Enduro / offroad -touring), 742.00 ccm; V2, four-stroke; 60.00 HP (43.8 kW)) @ 7500 RPM; 62.00 Nm (6.3 kgf-m or 45.7 ft.lbs) @ 6000 RPM; compression 9.0:1; KTM 640 LC4 Adventure (Enduro / offroad); 625.00 ccm; Single cylinder, four-stroke; 54.80 HP (40.0 kW)) @ 7000 RPM; 55.00 Nm (5.6 kgf-m or 40.6 ft.lbs) @ 5500 RPM; compression 11.5:1; Suzuki V-Strom 650 (Sport touring), 645.00 ccm; V2, four-stroke; 67.00 HP (50.0 kW)) @ 8800 RPM; 66.00 Nm (44.3 ft .lbs) @ 6400 RPM; compression 11.5:1; o kur dar dar visi įpatumai kuro/oro padavimo ir dujų išmetimo sistemų skirtumai, stūmuoklio diametrai, švaistiklių ilgiai, vožtuvų skaičius ant cilindro, pavarų dėžės konstrukcija , alkūninio vel./pavarų dėž. velenėlio perdavimo sūkių santykis , bei mažosios-didžiosios žvaigždės dantų skaičiaus santykis .... Nėra universalaus daikto ..renkiesi arba sportas ( aštrus, lengvas, didelio sukimo momento "hardas") arba ramus kelioninis -soft mocas (variklis tada taip pat ramesnių darbo rėžimo charakteristikų) .... Sėkmės renkantiems kiekvienam savo motociklą pagal individualų važiavimo stilių .
2011 Gruodžio 6 15:40
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
500cc |
Yra viena išeitis, kurti kitą temą,t.y Šiaulių soft enduro . Bet kol mūsų tik tiek,tai kada nors.. Kadangi buvo užkabintas mano ir Dariaus važinėjimasis,tai galiu pasakyti šį tą. Darius geras kompanjonas. Dažnokai sutariam dėl maršrutų, laiko važiavimui, šeimyninė padėtis panaši ir patikimas pagalbininkas,jei kas nutiktų. Tai suvienyja. Kas liečia požiūrį į enduro ir motociklus,tai čia jau nuomonės skiriasi. DL man visiškai nelimpa,nesidomiu tokiais mocais. Favoritas man LC8. Patinka purvas iki čiurnų, ilgesnės pakatuškės, kelionės, todėl dažnokai Dariaus su DL tenka palaukti sudėtingesnėj atkarpoj. Bet tai netrukdo. Būna ir aš gaunu dulkių, kai važiuoju be žemėlapio ar šiaip,kai Darius pasibaido Ko Šiauliuose lb trūksta,tai endūro mokyklos. O tai dabar tenka mokytis iš klaidų savo, kitų ir literatūra arba teorija vienokia ar kitokia. Gaila,kad su profais nepavyksta suvažiuoti, kažko pasimokinti, paklausti ir pan. Bet suprantu, hebrytės kai važiuoja,tai nėra laiko tokiems niekams
2011 Gruodžio 6 15:55
KTM Adventure
|
Enduro man'as
800cc |
Nereikia jokiu cia soft enduro Reik tik daugiau draugaut ir sau svenciu susikurt - is ko gausis daugiau supratimo O tai palengvins bendravima , bo daba sunku suprast kai zmogus raso piktas jis ar linksmas , o kai pazinotum - galetum nuspet O vaziuos kaip kas moka ir kaip nores ir su kuom nores
2011 Gruodžio 6 16:11
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
600cc |
gerai butu , ydomu butu pabandyt, siaip mesti babkes ir nusipirkt jau sudigliuotas, bet brangokai kainuoja , del keliu pabandymu.. , ir kad butu bendraminciu daugiau chebros tai verta butu,vilnieciai ziurejau youtubej , zieminius pasivazinejimus su digliuotom padangom organizuoja gerai , nemazai chebros, nu ten enduro klubo nariai, jie deja vieningi ..
2011 Gruodžio 6 17:54
|
Narys
600cc |
http://www.youtube.com/watch?v=hLGwj3Tna1g , cia viena nuoroda http://www.youtube.com/watch?v=qrdAf1uR12Q&feature=related , ziemos nuotykiai
2011 Gruodžio 6 17:56
redagavo Enduroster 2011 gruodžio 6 18:01
|
Narys
500cc |
Jei nesupratai,tai čia Dariui buvo klausimas, nes jis pradėjo apie mažiau ir daugiau forsuotus motorus Taip, Vaidi, enduristai lb puikūs žmonės,todėl ir pagyriau vieną iš jų.Gaila,kad kitų taip neteko pažinti,bet laiko dar yra,kol mocas prilaikomas . O kadėl apie tai rašau,tai čia jau mano problemos. Bet tu gal žinai apie ką čia galima rašyti,o apie ką negalima? Kiek žinau čia laisvas forumas,todėl galima klausti tiek apie babinas,tiek pasidalinti mintimis apie viską.
2011 Gruodžio 7 09:17
KTM Adventure
|
Narys
500cc |
nesuprantu kuriam poste tave pizdavojau? Priešingai, laikau tave profu,nes ir pats tai pripažysti.
2011 Gruodžio 7 11:21
KTM Adventure
|
Narys
900cc |
ohoo kokios "aštrios" diskusijos ... o aš jau galvojau, kad su pirmu iškritusiu sniegu visiškai "užmiks" forumas žiemos miegeliu... taigi, nestabdom , diskutuojam , aptarinėjam aktualias temas, kad per žiburėlį ARKOSE - stalas lūžtų nuo gėrimų, o sienos plyštų nuo ENDURO kalbų griausmo..ir kad būtų galima sudėliot "visus taškus ant < i >"
2011 Gruodžio 7 13:23
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
900cc |
aš taip pat turiu aktualų klausimą, gal sutiks daugiau patyrę motociklistai pasidalint patarimais: Naujam 2012-tųjų metų sezonui planuoju (jei laiko nepritrūks) truputi pakeliauti su mocu po Estus, Lenkus, Slovakus ... Važiavimo stilius 50 / 50 proc.kelio asfaltas / žvyrkeliai (nesimurgdant po miškus, balas ir kitas klampyne - palieku tai "hardams" ); Taigi maniškės padangėlės tokioms kelionėms tikrai jau nebetinkamos, kokias rekomenduotumėte imti ? Iš principo galvoju apie kažką panašaus į MITTAS E-08 , kas žinot kaip jos laiko ant asfalto/ant žvyrkelio , ant sausos/šlapios dangos? Kiek km realiai galima su jomis nuvažiuot? Padangų išmieros turi būti: 110/80-19 57H TL Front 150/70-17 69H TL Rear padangos naudojamos be kameros; Lauksiu Jūsų patarimų ir pasiūlymų ;
2011 Gruodžio 7 15:44
"WBR" _Wild Bike Riders
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |