Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Aprilia motociklai » Aprilia SL Falco 1000

| 2009-09-23 dovydasba | 16/12500 žinut.
 
 


 
Asfaltinis
400cc ***
#1    

Aprilia SL Falco 1000

Specifications
Engine - two-cylinder, longitudinal V 60°, 4-stroke, anti vibration double countershaft AVDC
Cooling - liquid cooled, with three-way-pressurized circuit, double radiator, circuit capacity l 2.6
Bore and stroke - 97 x 67,5 mm
Displacement - 997,62 cc
Compression ratio - 10,8:1
Valve actuation - double overhead camshaft operated by a mixed gear/chain system, 4 valves per cylinder
Measured rear wheel horsepower - 104hp
Measured rear wheel torque - 91.2Nm
Induction - integrated system for electronic engine management. Indirect multipoint injection, 51mm throttle bodies
Ignition - electronic digital with two sparks for cylinder, integrated with injection
Starting - electric
Lubrication - Dry sump with separate oil tank. Double trochoidal pump with oil cooling radiator.
Gearbox - 6 speed
Clutch - multiple discs in oil bath with servo-assisted hydraulic control Pneumatic Power Clutch
Frame - Aluminium/magnesium alloy double twin beam. Saddle frame dismountable in aluminium alloy;
Max length - 2050 mm
Max width - 736 mm (at semi-handlebar)
Max height - 1210 mm (at dashboard)
Saddle height - 815 mm (max extension)
Handlebar height - 888 mm external points
Wheelbase - 1415 mm
Trail - 100 mm
Castor angle - 24.5°
Front suspension - upside-down Showa fork, legs Ø 43 mm, travel 120 mm, external adjustment system for hydraulics in rebound, compression and preload
Rear suspension - swingarm in aluminium alloy; progressive link with APS system Sachs hydraulic shock-absorber adjustable in extension and preload. Travel 130 mm.
Front brake - Brembo double floating stainless steel discs Ø 320 mm, caliper with 4 differentiated diameter pistons Ø 34 mm and 30 mm. Brake pads in sintered material. Freudenberg brake tubes
Rear brake - stainless steel disc Ø 220 mm, caliper with 2 pistons Ø 32 mm. Freudenberg brake tubes
Rims - Brembo in aluminium alloy, 5 spokes, front: 3,50 X 17" , rear: 6,00 X 17"
Tyres - radial tubeless; front: 120/70 ZR 17 , rear: 180/55 ZR 17
Dry weight - 190 Kg, front 49%, rear 51%
Tank capacity - 21 litres, reserve 4 litres
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugsėjo 23 22:11 redagavo Nordas 2009 rugsėjo 23 00:00
Asfaltinis
400cc ***
#2    

turiu toki jau du metus atmetus kelis smulkius gedimus visai nieko aparatas,nepaisant visuomenines nuomones,jog italai byra.
2009 Rugsėjo 23 22:14
Narys
250cc **
Avataras
#3    

Turiu toki jau dvi savaites :) Ir nepaisydamas tos pacios visuomenes nuomones, pamaciau ir nieko su savim padaryt nebegalejau, ziauriai patiko :) Nors pravaziavau su juo dar tik ~150 km, bet ispudi paliko labai gera, tikiuosi ir nenuvils :-)

Beje, rasai, kad bako talpa 21 litras, taciau kiek teko paciam isitikinti (nusipirkau moca su tustuteliu baku ir isvaziuojant is parduotuves uzgeso), tiek ir internete visur maciau, kad bako talpa 19 litru ;)

[Redaguota 2009-9-25 C9H13NO3]
2009 Rugsėjo 25 08:51 Pasilieku teise uzduoti kvailus klausimus (:
Asfaltinis
400cc ***
#4    

tai vat kad oficialus duomenys tokie bako 21 ir 4l rezervo.kita vertus iki uzsidegnat kuro lemputei as su juo 250km nuvaziuoju,su lempute dar 50km tad viso su baku 300km vidutinis greitis gautusi kazkur 140km/h
tiesa sakant del bako talpos nelabai suku sau galva :)
siaip idomu is kur tu ji parsiputei nes autopliuse ar kitur nemaciau kad butu falcai parduodami.
2009 Rugsėjo 26 00:46
Narys
250cc **
Avataras
#5    

Na va nespejai pamatyt, buvo vienas autopliuse :P Atsirado, pamaciau ir jo autopliuse nebera :D O siaip tai ka autopliusas... ju ebay'juje vienetai yra :)
2009 Rugsėjo 27 16:56 Pasilieku teise uzduoti kvailus klausimus (:
Narys
250cc **
Avataras
#6    

Sveiki, gal kas turit si modeli su "plugu" (kazka panasaus kaip foto). Nes internete rasti nusipirkti uz protinga kaina nepavyksta, randu tik naujus rimtose parduotuvese :) Noreciau laikinai pasiskolinti pluga padaryti formai. Del atlygio be abejo susitartume ;)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Spalio 3 20:04 Pasilieku teise uzduoti kvailus klausimus (:
Narys
250cc **
#7    

Sveiki tas pats klausimas gal turit kas pluga ? Parduot arba paskolint ir kaip sis modelis gal kas galetumete daugiau pakomentuoti? :)
2012 Kovo 7 17:15
wtf
Narys
50cc *
#8   -1  

Kaip reikalai su plūgu? :)
2014 Sausio 28 10:36
Narys
250cc **
Avataras
#9    

Turiu tokį, bus antras sezonas. Kol kas nedaug prisukau (~2k km), tai patirtis nėra didelė su juo.
Pirmiausia, tai nemažas motociklas - gabaritai nemaži, platus, svoris +- ok. Aš pats nemažas, tai man netrukdo, bet šiaip iki rankenų kelias tolokas :) Didelė vairuotojo sėdynė, kartais kiek erzina, nes užpakalis linkęs plaukioti.
Motoras stiprus, važiuojantis diapazonas ~4-8k rpm, vėliau geriau jau keisti pavarą. Garsas keistas, toks vaizdas kad kažkas ten visą laiką blogai :D
Stabdžiai brembo, neblogi, gnybiant tūpia sąlyginai nedaug,nors dar šiek tiek aštrumo nepamaišytų.
Forumuose labai peikia galinį amortizatorių - maniškis bėgęs 20k km, nepastebėjau kad būtų erzinantis ar nelaikantis šiknos. Šį sezoną reikės patyrinėti labiau.
Dėžė dirba tikrai gražiai, nedaužo, tik neutralkė sudėtingai ieškosi kartais. "slystančios" sankabos efektas, valdomas per vakuumą tikrai neblogas dalykas, tik kad tai ilgainiui įtakoją sankabos ilgaamžiškumą.
Displėjus toks senoviškai atrodantis, bet informatyvus :)
Šviesos galiu pasakyt, kad labai geros, naktį važiuojant nėra diskomforto.
Spoileris vėją "valgo" gerai, 6'a pavara labai ilga, tai autostrada važiuoti tikrai malonu, ir važiavimas nei kietas, nei minkštas. Tiesa, nors ir toks sporttoureris, bet ilgai nepavažiuosi, vistiek norisi nugarą ištiesti.
Nors ir nemažas, guldosi ganėtinai lengvai, tik posūkyje kiek inertiškas,bet dar reikia pratintis.

Iš perskaitytų problemų, tai krovimas (reikia modifikuot šiek tiek laidyną), starteris (reikia prisižiūrėti akumuliatorių ir krovimą), galinis amortizatorius (deda nuo RSV), visa kita mocas kaip mocas. Surinkimo kokybė gera. Nors aišku, aš kai turėjęs pagrinde tik Suskius, tai taip ir turėtų būti :D

Žodžiu daug moco už sąlyginai nedaug pinigų. Pažiūrėsim ar rizika pasiteisins :)
2014 Vasario 6 10:52
Narys
1000cc ******
#10    

Motociklas su V2 formos varikliu platus? Drisiu priestaraut. Idomu kolega kokius kitus variantus gyvenime esi turejes, kad sis pasirode platus.
2014 Vasario 6 13:37
ltd
Praktikas
900cc *****
Avataras
#11    
2014 Vasario 7 11:20 redagavo ltd 2014 vasario 7 11:26 Trans Alp
Narys
250cc **
Avataras
#12    

Kad jūs iškart į kraštutinumus, kolegos :)
Palyginimas čia paprastas, o ir skaičiai atitinkami: SV plotis 730, VTR plotis 710mm, R1,GSXR ~720mm, TLS - 710mm,o šitas, būdamas V2 - 736(kai kur) 750mm. Skirtumai minimalūs, bet su spoileriais jis tampa sąlyginė nemaža bandūra. SĄLYGINAI platus, leiskite pasitaisyti ;)
2014 Vasario 7 12:06 redagavo quattre 2014 vasario 7 12:07
Krapštukas
1100cc *****
#13   +1  

Kazkodel man atrodo kad cia isskleistu veidrodziu plotis, nes apzerkt 70cm baka nelabai realu :)

Falco platus palyginus su SV650 (sitas isvis mopedo dydzio), bet kazkaip nesisitki jog uz i4 platesnis kad ir kiek ten tu plastiku :)
2014 Vasario 7 23:12
Narys
250cc **
Avataras
#14    

Na, įspūdis yra įspūdis :)
SV'eškė taip, mopedas, nors irgi V2, dėl to ir patikslinau - sąlyginai. Plati sėdynė, ilga bazė, ir bendras vaizdinys padaro jį nemažu motociklu. Sakykim SV1000 ar VTR atrodo kur kas smulkesni visom prasmėm :) Nei tai gerai, nei blogai :)
Tiesa, geras dalykas - talpus bakas, blogas dalykas - tuštėja neblogai, ir nėra indikacijos (apart lemputės).
2014 Vasario 8 12:05
Krapštukas
1100cc *****
#15    

O variklis is tiesu prastai dirba zemiau 3k rpm, kaip kad raso testuose?
Gal is ten ir sanaudos isplaukia didesnes, nes beveik su betkokiu i4 vaziuodamas 2k-4k rpm gali lengvai padaryt 5 litrus/100km. Bet pazaidi 4-8k rpm ir sanaudos turbut ne kazka mazesnes nei tos pacios kubaturos V2, kaip kad Falco :)
2014 Vasario 8 14:37
Narys
250cc **
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: Edvardas
O variklis is tiesu prastai dirba zemiau 3k rpm, kaip kad raso testuose?
Gal is ten ir sanaudos isplaukia didesnes, nes beveik su betkokiu i4 vaziuodamas 2k-4k rpm gali lengvai padaryt 5 litrus/100km. Bet pazaidi 4-8k rpm ir sanaudos turbut ne kazka mazesnes nei tos pacios kubaturos V2, kaip kad Falco :)


Pavadinkim taip, kad žemiau 3k jis nelabai nori važiuoti :D
Tas nedirbimas erzina vienu atveju - važiuoji užmiesčiu, ir nukrenta greitis, ir norint vėl įsibėgėt, turi arba jungti pavarą, arba švelniai greitėti (tą jis leidžia daryti).
Sąnaudos min.(ką pavyko iki šiol) ~5.5l, sanaudos normaliai - vos mažiau 7 ltr.
2014 Vasario 8 18:22
Narys
250cc **
#17    

Sveiki mielieji falco turetojai , sakykit ar cia pas mane viena sankaba ziauriai barska ant laisvu sukiu , sako kad tai normaliu sitiem varikliam bet noreciau kad toki turintys pasakytu :)
2015 Gegužės 30 23:08
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17