Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » KTM motociklai » KTM EXC 525-530

| 2009-12-01 Remigijus | 53/40055 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
400cc ***
Avataras
#1    

KTM EXC 525-530

Niu del KTM Adventure 990 viskas aisku, kiauros valtys, nuomuoniu nera... matomai nelabai jie popiuliarus ir niekas ju neturi.
Tai gal kas turit EXC 525 arba 530? Pasidalinkyte ispudziais. Girdejau tokiu kalbu jog 525 geras aparatas dirba nepriekaistingai, o 530 modelis kuris leidziamas nuo 2008 metu turi keleta gamykliniu problemeliu su varikliu.. tiksliai nezinau kokiu, ir ar tai tiesa? Gal kas ka zinot ar girdejot?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Gruodžio 1 18:29 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Enduro man'as
500cc ***
Avataras
#2    

Na ka , turiu as toki 530 2008m , jokiu dideliu problemu neturiu. Prieziuros aisku reikia kaip ir kiekvienam tokio tipo motociklui. Dar ziauriai geras daiktas starteris ir supermoto ratai :) trauka zymiai pagerejo uzdejus duslintuva akra. Jei galimybes leidzia tikrai imkit.

[Redaguota 2009-12-1 motocyber]
2009 Gruodžio 1 19:23 http://img134.imageshack.us/img134/4310/4290658ceab9facm3.jpg
Narys
400cc ***
Avataras
#3    

Maciau pas tave biografijoj ir 525 uzrasytas... dideli skirtuma jauti tarp 525 ir 530? Kiek zinau kubatura ju nesiskiria jie abudu 510 kubiniu, cia tik pagal metus markiruote skiriasi.
2009 Gruodžio 1 19:42 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Enduro man'as
500cc ***
Avataras
#4    

Jo ko jau ko KTMu tai esu turejas, 525 be starterio buvo , karstas sunkiai kurdavosi po blyno,juolab as pakankamai mazo ugio tai kartais neuztekdavo smarves uzkurt :) o db tik bruksht ir eina, uzsikuri be keldamas. Dar 525 viena motora esu subarstes o LC4 visus 2 tai tie motorai nelabai patwarumu pasizymejo nors prieziura ir visa kita buwo. Kas del traukos , man naujesnis -smagesnis. Motoras 530 zymiai mazesnis.

[Redaguota 2009-12-1 motocyber]
2009 Gruodžio 1 19:52 http://img134.imageshack.us/img134/4310/4290658ceab9facm3.jpg
Enduro man'as
500cc ***
Avataras
#5    

Ir dar man 525 amortizacija reikejo perdarineti , o 530 uzteko tepalus skystesnius ipilti ir originali weikia puikiai .
2009 Gruodžio 1 19:54 http://img134.imageshack.us/img134/4310/4290658ceab9facm3.jpg
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

o ka duoda skystesni tepalai?
2009 Gruodžio 1 20:00 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Enduro man'as
500cc ***
Avataras
#7    

minstesne amortizacija , matai mano svoris 60-70kg. Sureguliavus ant minksciausiu parametru , nesumusdavo iki galo. siaip is praktikos motokroso trasoje turi kazkur vienoje wietoje suvaigsciot iki galo tada ciut ciut pakietinus isgauni optimaliausia varianta. Kad centimetras kazkur liktu iki galo , matosi iki kur salnikai nuvalo.
2009 Gruodžio 1 20:04 http://img134.imageshack.us/img134/4310/4290658ceab9facm3.jpg
Narys
400cc ***
Avataras
#8    

aha... niu tai manau jog mano atveju teks tirstesnius tepalus naudoti.. nes su mano 100 kg amortikai paprastai susmunka iki galo :) juokauju.. taciau su savo transalpu kai pagaunu kokia rimtesne duobe didesniu greiciu tai priekine sake realiai iki dugno suvaziuoja. Gera cia varianta patarei... bet kiek suprantu cia priekinei sakei toks reguliavimas, ar ir galinei panasiai?
2009 Gruodžio 1 20:09 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Narys
400cc ***
Avataras
#9    

o tu savaji nauja pirkai? jei nepaslaptis kiek kainavo? nes as autotrader laikas nuo laiko pasiziuriu, taciau butent EXC 530 gero nemaciau.. buvo vienas, taciau kaina.. arba nauji.. su pasirinkimu silpnai.
2009 Gruodžio 1 20:15 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Enduro man'as
500cc ***
Avataras
#10    

Ne galinei visai kitaip , man treneris reguliuodavo ir patare nekist pirstu jei nesupranti. Galiniam WP amortizatoriuj gal 400 padeciu , tai ten biski miskas man.Pasukau per tris pakopas i minstumo puse nuo standartiniu parametru ir man geraj, profesionaliai nebewaziuoju wisteik .. :) Vienos padetys kad gesintu moto einant per tarka , kitos kad gesintu stabdant i posuki bet neatmustu per daug , nes tada tik ir stabdysi ant tarkos virsuniu , kita padetis pries ir po suoliu , nu optimaliausia ir geraj sureguliuoti tikrai reikia labai jausti moto ir nusimanyti ka ten sukti virsu ar apacia.

[Redaguota 2009-12-1 motocyber]
2009 Gruodžio 1 20:23 http://img134.imageshack.us/img134/4310/4290658ceab9facm3.jpg
Narys
400cc ***
Avataras
#11    

(y) supratau. Niu panasiai kaip ir su sportu. Jei nezinai ka darai tai geriau nekisti nagu ir palikti gamyklinius nustatymus. Juolab kiek suprantu tu profesionalei uzsiimineji, o mane siai dienai domina tiktai enduro pasvaigimai ivairiuose salyguose.. kalnai miskai, pievos ir t.t... naujokelis as dar, su tokia transporto priemone susidursiu pirma karta.
2009 Gruodžio 1 20:29 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Narys
1000cc ******
#12    

Pastebejimas tik - 525 ir visi kiti senesni KTM varikliai buvo gaminami Rotax firmos, gandais ir legendom apipinti, bet puikiai pasiteisine ir apgalvoti, pazistami mechaniku. Turintys aisku savu bedu, bet turbut be to nerasim nei vieno variklio.
Neperseniausiai KTM atsisake Rotax paslaugu ir pradejo diegti savo projektuotus ir gamintus variklius. Pats su jais dar nesusiduriau, todel tikrai nieko nei blogo, nei gero negaliu pasakyti. 530 -tas kaip tik turi jau naujaji agregata.

[Redaguota 2009-12-1 deuce]
2009 Gruodžio 1 20:54
Narys
400cc ***
Avataras
#13    

Tai vat apie ta naujaji agregata ir girdejau siokius tokius atsiliepimus.. Biciukas su kuriuo kalbejau, jis pats yra prof sportininkas (enduristas) ir mechanikas, tikrai geras mechanikas. Tai vat jis isigijo nuliova 530 ir pradejo sezona. Is jo kalbu supratau jog sis variklis turi, jo zozdziais, keleta gamykliniu nesklandumu. Kaip jis paaiskino jog tai nera dideli gedimai ar panasiai, taciau vistiek juos tenka salinti. Jei mocas garantijoj, tai kaip ir be problemu, taciau jei nupirkai is ranku, tai tvarkaisi is savo kisenes. Todel ir uzklausiau motocyber ar jis neturi tokiu problemu. Gal tik tam bicui toks brokuotas pasitaike. Nes is kito zmogaus girdejau kuris taipogi vazineja 2008 530, jog tie smulkus gedimai tik butent 2008 metu modeliuose, o 2009 metu aparatuose jau viskas ok.
2009 Gruodžio 2 13:15 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Enduro man'as
500cc ***
Avataras
#14    

Jei pilnas standartas jis labai uzdusintas restricteriu pilnas , reikia visus juos panaikinti tada tikras zweris.
Is kitos puses pamastymuj , gal del to ktmas ir idejo visus tuos galios slopinimus kad kazkas nelaiko .. Man atrodo issiaiskinsim ilgiau pavazineja su jais . Be to Ktmo garantijos juokingos siams modeliams SX ir EXC , 30dienu jei is salono nulioja issivarai. (Bent jau taip uk)
2009 Gruodžio 2 14:46 http://img134.imageshack.us/img134/4310/4290658ceab9facm3.jpg
Narys
400cc ***
Avataras
#15    

30 dienu?! :-] mjo.. gera garantija. Del idomumo as dar karta pas ta biciuka paklausiu apie tuos foltus tiksliau, kas ten ir kaip. Kai suzinosiu parasysiu.
2009 Gruodžio 3 10:29 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Endūrinis balerinas
800cc *****
Avataras
#16    

Sveiki
Nenoriu kurti naujos temos tai paklausiu čia.
KTM EXC 300/250 - gal kam teko testdraivint šituos motociklus, o gal kas važinėjat, kokios nuomonės apie juos?
Ar dar kuom nors skiriasi 300 nuo 250 apart 20mm didesnio stūmoklio?
Internete skaičiau, kad EXC 300 turi problemu su el. starteriu, čia visi modeliai šita problema turi?
Renkuosi motociklą, esu pasimetes, nežinau kokio būtent man reikia, kolkas šitie atrodo geriausias varinatas.
Ačiū.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Sausio 25 14:32 Mechanikos inžinierius

- Produkto dizainas
- Industrinis dizainas
- 3D modeliavimas
- Brėžiniai gamybai
Narys
500cc ***
Avataras
#17    

Kodel manai kad dvitaktis hardas tau geriausias variantas?Vaziuosi i kalnus? triala? Erzberga?
2010 Sausio 25 16:00
Endūrinis balerinas
800cc *****
Avataras
#18    

Į tokią galią turintį keturtakti hardą greičiausiai neipirksiu...
O softas kažkaip nebelimpa.
2010 Sausio 25 16:42 Mechanikos inžinierius

- Produkto dizainas
- Industrinis dizainas
- 3D modeliavimas
- Brėžiniai gamybai
Narys
50cc *
#19   +1  

siulau nesivaikyti aklai galios.
Visu pirma ir visu svarbiasia, tai ka zadi su shiuo motu veikti? Kur eksplotuoti ir ko tikiesi.
Jei gazuot mishkeliais tai jamk LC4.
Jei vaziuot raliuose LC4 arba 530 EXC
Jei kaip sake kolega reikia minimalaus svorio rimtom lenktynem, taip 200/250/300 EXC arba XC (taciau nulaikyti shiuos zvierius rimtoje kovoje, reik but prakaito nuleidus ne viena viedra)
Jei vaziuot MX trasose, vaziuot pabaltijini endurokrosa tada MX'inis baikas. jei esi naujokas 150T2 arba 250T4
Jei pasidometum daugiau enduristu evoliucija, dauguma palaipsniui lengveja ir mazina kubaturas.
Ilgainiui supranti, kad ne galioje esme (cia kalbu apie varzybas), esme MUSYSE, moto svoryje, pakaboje. Hardai uzknisa prastesne pakaba, bereikalingu svoriu. Cia jei kalbeti apie varzybas. jei vaziuoti i Karpatu kkalnus padurniuoti, hardas (EXC, WR, CRFX) pats tas.
Pasikartosiu, nereikia vaikytis galingiausio varianto. Taip ant tiesiuju, mishkeliais jie vaaaaaaaaaaaalina, bet kai reikia valandele kita varzybu ritmu ji palaikyti, matai kad per didele galia tampa tavo prieshu... taso, drasko rankas, nuolatinis zaidimas sankaba posukiuose ir pn......
ciao ;)
[Redaguota 2010-1-26 ziunius]

[Redaguota 2010-1-26 ziunius]
2010 Sausio 26 23:11
Endūrinis balerinas
800cc *****
Avataras
#20    

Ačiū už paaiškinima, truputi aiškiau pasidarė ko man reikia.
2010 Sausio 27 08:26 Mechanikos inžinierius

- Produkto dizainas
- Industrinis dizainas
- 3D modeliavimas
- Brėžiniai gamybai
Narys
25cc *
Avataras
#21    

Girdejau kad pravaziavus 80 moto -valandu reikia skelti varikli ir kazka keisti -gal kas zinot isamiau ka ten reikia daryti.Variklis - v510.00 ccm (31.12 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Cooling system: Liquid
Gearbox: 4-speed
2010 Spalio 6 20:28
Pėsčiasis narys
25cc *
#22    

Citata:
Cituoju: ziunius
siulau nesivaikyti aklai galios.
Visu pirma ir visu svarbiasia, tai ka zadi su shiuo motu veikti? Kur eksplotuoti ir ko tikiesi.
Jei gazuot mishkeliais tai jamk LC4.
Jei vaziuot raliuose LC4 arba 530 EXC
Jei kaip sake kolega reikia minimalaus svorio rimtom lenktynem, taip 200/250/300 EXC arba XC (taciau nulaikyti shiuos zvierius rimtoje kovoje, reik but prakaito nuleidus ne viena viedra)
Jei vaziuot MX trasose, vaziuot pabaltijini endurokrosa tada MX'inis baikas. jei esi naujokas 150T2 arba 250T4
Jei pasidometum daugiau enduristu evoliucija, dauguma palaipsniui lengveja ir mazina kubaturas.
Ilgainiui supranti, kad ne galioje esme (cia kalbu apie varzybas), esme MUSYSE, moto svoryje, pakaboje. Hardai uzknisa prastesne pakaba, bereikalingu svoriu. Cia jei kalbeti apie varzybas. jei vaziuoti i Karpatu kkalnus padurniuoti, hardas (EXC, WR, CRFX) pats tas.
Pasikartosiu, nereikia vaikytis galingiausio varianto. Taip ant tiesiuju, mishkeliais jie vaaaaaaaaaaaalina, bet kai reikia valandele kita varzybu ritmu ji palaikyti, matai kad per didele galia tampa tavo prieshu... taso, drasko rankas, nuolatinis zaidimas sankaba posukiuose ir pn......
ciao ;)
[Redaguota 2010-1-26 ziunius]
[Redaguota 2010-1-26 ziunius]


biski suvelta.imho.

naujokas su 150 2t sunkiai pavaziuos,pasimes begiuos,nuo ko kentes posukiai ir visa kita. ne ta saiba ir makake stovi.o saibu net 6. 250 4t taip.ir tik taip. bet closedcourse'e. nixt enduro. nu xc gal.

o tie patys 450 ar 530 exc tikrai netaip uztampis,kaip koks 450mx,kad ir tam paciam ekrose. varikliukai deforsuoti,netokie pikti,gearingas,balansyras ir viedras torque'o,dowanojancio klaidas. plius dar kokia rekluse'e imesta,tai smagumynas. ir tikrai su tokiais aparatais galima spardytis net ir mx trasose.
2011 Gegužės 15 11:39 redagavo swiss 2011 gegužės 15 11:41
Narys
50cc *
#23    

Sveiki mastau pirkti KTM EXC 400kubu ne varzybom o po laukus ir paezeres pavazinet aisku ir miskus tik ar tos galios 400kubu uzteks ? as pats 100kg sveriu tai man keista kad jis galetu vilkti mane gerai o galingesni jau labai kaindziojasi kainom nezinau ka daryti jai galit patarti aciu
2011 Spalio 3 21:58
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: Zilvinas641
Sveiki mastau pirkti KTM EXC 400kubu ne varzybom o po laukus ir paezeres pavazinet aisku ir miskus tik ar tos galios 400kubu uzteks ? as pats 100kg sveriu tai man keista kad jis galetu vilkti mane gerai o galingesni jau labai kaindziojasi kainom nezinau ka daryti jai galit patarti aciu

jei uzmustas tai nevilks,jei normalau stovio, skrisi o ne vilks.exc 400 geriau vilks daug smagiau nei softas 650
2011 Spalio 3 23:47
Narys
50cc *
#25    

Citata:
Cituoju: husvuarnate400
Citata:
Cituoju: Zilvinas641
Sveiki mastau pirkti KTM EXC 400kubu ne varzybom o po laukus ir paezeres pavazinet aisku ir miskus tik ar tos galios 400kubu uzteks ? as pats 100kg sveriu tai man keista kad jis galetu vilkti mane gerai o galingesni jau labai kaindziojasi kainom nezinau ka daryti jai galit patarti aciu

jei uzmustas tai nevilks,jei normalau stovio, skrisi o ne vilks.exc 400 geriau vilks daug smagiau nei softas 650


Dekui zinosiu dabar ka pasiirinkti ;)
2011 Spalio 4 18:08
Narys
250cc **
Avataras
#26    

Po kiek moto valandu jiem reikia rebuilda daryt? :)
2012 Vasario 20 20:19
Narys
1000cc ******
#27    

Kaip vaziuosi...40-60 (jei ziuret service manual).
2012 Vasario 21 07:15
Narys
50cc *
#28    

Jei varai pro tai taip kas 60. Jei hoby dar pailgeja. Jei nelenktyniauji gali dar dvigubai ilgiau vaziuoti. As saviski atidariau ties ~160h. Motoras dar atrode pakankamai gerai. Labai priklauso ar daznai keitei tepalus ir kaip priziurejai oro filtra.
2012 Vasario 21 13:25
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#29    

isigijus nauja 250h megejiskai vazinejant atlaiko,aisku priziurint.
2012 Vasario 21 13:32
Narys
250cc **
Avataras
#30    

O kas i ta rebuilda ieina? Labai uzsinorejau supermoto :(
2012 Vasario 21 18:06
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17