Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim
Narys
600cc |
Atsukus spyruoklę ir stumdant aukštyn/ žemyn nestringa? Įtariu, amortikus (lygtai 44023) pasikeist teks... Arba ieškot, kas remontuoja.
2013 Balandžio 24 23:13
|
Gatvinis
400cc |
As dar pameginciau spyruokles pasimatuot ar nesusedusios. Kaip tik nesenai vienam motui tokia problema buvo, kad iki galo lengvai susileisdavo amortikai. Sakes buvo tvarkingos ir nauaji perrinktos. Supylem klampesni tepala, nepadejo,tada daugiau dapylem, krc zaidem tol kol salnykus pramuse. Su salyga, kad spyruokles naujos pasirode per brangios istekino ivores po spyruoklem ir dar karta supyle klampu tepala, problema isprende.
2013 Balandžio 25 07:01
|
Narys
800cc |
Sveiki. Sena kuvalda, 1990 metu Kawasaki ZXR 750 kubiku. Kai ikaista iki daugiau negu darbines temperaturos, pradeda nebelaikyti apsuku. Puksi, puksi ir uzgesta buna prie kokio sviesoforo bestovint. Labai erzinantis dalykas. Beje, kol temperatura normalesne ir ne ties ventiliatoriaus isijungimo riba, tai viskas kaip ir ok. Bet tik temperatura ima arteti prie ausintuvo isijungimo, pradeda net pritemineti lempos, apsukos pradeda plaukioti ir jei vos nepasuksiu rankenos ir neprilaikysiu, kad butu 1200RPM, tai tikrai nudus variklis. Siandiena nuo 20 iki 24 val prasiknisau su laisvu apsuku pilot varztais. Manualas mano motui rodo 1 ir 5/8 issukimo, bet deja taip sureguliavus, pradeda gaudyti ora ir arba isvis nedirba arba uzsigazuoja. Idealiausiai mano karbai veikia su 2 ir 5/8 issuktais pilot varztais. Bet tik iki kol neisijungia ventiliatorius. Kame gali buti bedos? Voztuvai pradege? Generatorius, itampos reguliatorius? Ar gal coil'ai? P.S. Zvakiu spalva kakavine, kompresija visuose cilindruose beveik siekia normos ribas ir kaip ir padorios paklaidos visuose cilindruose.
2013 Balandžio 27 01:02
|
Narys
1200cc |
Pradek nuo paprasciausio - krovimo. Pasitikslink visa procedura pasinaudojes service manual. Kiek dabar pas tave laisvos apsukos?
2013 Balandžio 27 01:09
It comes after years going both ways
|
Narys
800cc |
Laisvos apsukos pas mane pagal manuala turi buti 1000RPM +-50 paklaida. Bet as esu atsisukes 1100RPM ir tokiom apsukom dirbdamas variklis veikia tvarkingai. Kai stipriai neikaista, tai ir tas 1000RPM veikia, bet labai jau puksintis gaunasi veikimas. O jei darau daugiau, pvz. 1400 tai po to uzsigazuoja ir nebegryzta atgal apsisukimai. Akumas tuo metu kraunamas gerai, itampos neiseina (tiksliau nekrenta) uz ribu. Bet kai jau temperatura arteja link tokios, kai isijungia ventiliatorius, prasideda dusimas. Kaip jau minejau, maniau, kad cia perpila laisvos eigos pilot varztai (per riebus misinys kas naturalu, kad gesina karsta varikli), bet prazaidus su jais, teko vel gryzti prie auksciau minetu 2 apsukimu (kaip suprantu 2x360 laipsniu) ir dar 5/8 apsukimo. Nors tas pats manualas nurodo 1 apsukima ir 5/8 su +- 1/4 paklaida. Beje, karbai sinchronizuoti. Asmeniskai as manau, kad tarpeliai jau velniai zino kokie ar voztuvai nugyvene savo, bet tepalai nera deginami, dumu nemeta, kompresija kaip minejau normali. Beje, nepaminejau, kad gal gali buti beda, jog ismetimo bakelis yra neoriginalus, o nuo kitokios kawos (speju nuo kokio 900 zxr), nes mano senasis kiauras, tuscias ir sulankstytas buvo. P.S. Iskarto uzduosiu klausima, kiek reikskmes darbui laisvomis apsukomis, turi pludes aukstis? Nes viename uzsienio forume radau va ka: Your floats need to 16mm +/- 1mm (I have mine set at 15mm), main jets should be 112,114,114,112, and your pilots should be 37 or 38's I think. Put the pilots screws at 2.5 turns out and make sure you have no intake leaks. Should be golden after that. I ride the same tank. Pas mane siuo metu pude pagal manuala 13mm.
2013 Balandžio 27 10:50
redagavo sandman^kfmf 2013 balandžio 27 08:04
|
Narys
800cc |
Kadangi nepasizymiu katrybe, tai paskaites dar cia: http://www.factorypro.com/tech/carbtune,CV,high_rpm_engines.html nusprendziau, kad reikia pareguliuoti pludes. Isardzius karbus, radau ne 13 mm auksti kaip minejau (atmintis jau nebe ta ), o 14 mm. Sukeliau pludes per 1 mm iki 15mm (pamazinau degalu lygi), atsukau pilot varztus po 2.5 karto lygiai (viska dariau kaip rase tas zmogus) ir problemos nebeliko. Jungiu ilgas, posukius, isijungia ausintuvas, o apsukos maziau 1100 nenukrinta. Ir taip kokius 4-5 kartus isbnadziau nieko nejudindamas, vis truputi pagazuodamas. Vistik buvo per riebus misinukas.
2013 Balandžio 27 14:38
redagavo sandman^kfmf 2013 balandžio 27 11:40
|
Narys
25cc |
Kiek pavažinėjus 4račiu, jungiat atbulinę pavarą ir pavažiavus, man užsikirto t.y. sustojo moto, duodant gazo, jis lyg važiuotų, bet stovėjo vietoje, pavažiavus į priekį, poto vėl bandant važiuot atgal lyg ir gerai buvo, bet kažkos silpnas traškesys girdėjosi variklyje. Tai čia jau greičių dėžei paskutinioji ar tiesiog gal kas netyčiom ten įkrito, todėl ten stringa ir barška?
2013 Gegužės 2 22:28
|
Juodulys
500cc |
speju pas tave ne keturratis, o kinietiskos gamybos zaislas vaikams, kuris yra panasus i keturrati. tai zinok viena, kadangi tai zaislas, tai ir detales ten pagamintos is paprastiems zmonems nepazystamu medziagu panasiu i metala. todel jos del neaiskiu priezasciu gali tiesiog subyreti, istirpti, ar dar kokiu kitokiu budu suluzti. taigi, tavo atveju - nors in nelabai suprantamai aprasius defekta - tikrai greiciu dezes problemos.
2013 Gegužės 3 10:19
redagavo cool2nas 2013 gegužės 3 07:19
|
Narys
50cc |
Motociklas- yamaha fzs, 2002 m., 600cc. Problema- nestiprus garsas pavaru dezes srityje toks kaip traskesys, keliant apsukas garsas lyg ir nestipreja, o ismynus sankaba dingsta.. Vaziuojant pirma- antra pavara laisvom apsukom trukcioja motociklas, keliant apsukas trukciojimas dingsta. Gal kam teko susidurti?
2013 Gegužės 3 22:29
|
Narys
500cc |
Man taip buvo kad ant žemu nedirbo vienas cilindras, tai nuemiau atsargiai, karbu virsu ištraukiau membranas su adatom ir su pompa prapuciau zikleriu , benzas pučiant bėgo per slangutes kur žemyn eina. Man padejo kaista visi išmetimo vamzdžiai ant žemu. Kuro lygis buvo geras tai labai nenorėjau ardyt .
2013 Gegužės 4 22:08
|
Pėsčiasis narys
50cc |
Sveiki, snd istiko bedele... Motociklas Yamaha XJ 600, pasivazinejus variau moto i garaza na ir netycia uzgesau Po to bandziau kurti, nebesiveda, starteris griebia, taciau nieko, girdis tik kazkoks tiksejimas kaip bandai vesti. Gal zinot kas? Esu dar pakankamai zalias tai jei ka pats pridirbau neteiskit Aciu uz atsakymus.
2013 Gegužės 4 22:27
|
Narys
500cc |
Sveiki, vakar nutiko bėda, nuvirto motociklas ir pragulėjo ant šono sakykim kokių 20 min. Ištekėjo tepalo pro kažkur kažkur skaičiau kad tepalo greičiausiai papuolė ir i cilindrus, tad nekūriau motociklo, o bandžiau pirma prasukti ratą ir įsitikinti. Ratas neprasisuka, tad klausiu, jai atsukęs žvakes įpilsiu benzino ir prasuksiu varikli ir išplausiu cilindrus, ką dar turėčiau patikrint ir apžiūrėt, kad galėčiau jau kurti motociklą tikėdamasis nesugadinti. Dėkui už pagalba
2013 Gegužės 5 07:16
|
Narys
500cc |
Tai pastacius viskas turetu subegti atgal, o issukus zvakias galima prasukti, jei ten daug tepalo tai taskysis per virusu, prisidengi popieriu m angas ir suki starteri ,kiek ymanoma issausinus sunki zvakias ir kuri .aisku bus daug dumu pradžioje . Jei pilsi ka nors y cilindra turėsi keisti tepalus. Man buvo prikepe žiedai tai pyliau ir žibalo ir tepalo y cilindra, per naktį viskas subegdavo žemyn.
2013 Gegužės 5 09:49
|
Narys
500cc |
Dar pasakysiu kad pas mane suzukis 93 ,tai nezinau kaip ten hondai, viskas pavyktu .
2013 Gegužės 5 09:54
|
Narys
250cc |
Sveiki. Dar nesu vales karbo tai noriu paklausti. Ar visa karbiuratoru reik išrinkt, ar tik žiklerius prapust? Ir ar išrinkus karbą nenusireguliuos apsukos? dėkui
2013 Gegužės 7 18:13
|
Narys
800cc |
Ne į tą temą parašei, bet.. Visą reik išrinkt pilnai, plūdžių laikiklių tik nelankstyk ir jei dabar gerai dirba variklis, paskaičiuok kiek kartų reikės sukt išsukant laisvų apsukų mišinio važtus, kad poto atgal taip pat susukt. Arba galėsi pagal manualą išsukt tuos varžtus, jei nieko neprichimičinta.
2013 Gegužės 7 18:22
Tai va taip va
|
Narys
400cc |
Stringa, tik kai buna sustumta iki pat galo, buvo viena net taip pastrigus kad vos ejo istraukti :/ o jai nesustumi iki pat galo, tai neuzstringa
2013 Gegužės 19 22:37
|
Narys
400cc |
Valydamas priekinius stabdžius pastebėjau, kad 1 iš 4 stabdžių kaladėlių labai susidevėjus. Kitos trys turi dar normaliai mėsos, o viena jau beveik visiškai nebeturi... Keisti visas iškarto ir nesukti galvos ar reikia kažką rimčiau žiūrėti ?
2013 Gegužės 22 21:09
|
Narys
1000cc |
Ardyt ir plaut suortus, inspektuot cilindriukus, gumytes. Bus pastrige cilindrai/as vienos puses, todel ir sudilimas netolygus.
2013 Gegužės 22 21:43
|
Narys
400cc |
o kur tas visas gumytes nusipirkti ? Ebay žiūrėjau brangokas siuntimas gaunasi.
2013 Gegužės 22 23:36
|
Narys
1000cc |
Jei brangu, reiskias gal motociklas ne tau. Ebejus pigiausia vieta betkokiu atveju, cia lietuvoj pigiau negausi.
2013 Gegužės 23 08:05
|
Donoras
1100cc |
nebūk toks kategoriškas, jei ebay yra vienas detalės variantas ir tas pats pas mikimauzus, ar anglų kokiam shope, kur siuntimo kainos nuo 40 svarų už Anglijos ribų prasideda, tai žinai p.s. kartais galima rast kitus suportus geros būklės už juokingą kainą čia pat Lietuvoj, reikia tik ieškot
2013 Gegužės 23 14:05
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
25cc |
Bet kaip deuce parašė, tai tas žmogus net išardyti nepabandė, gal tik vienas gumytę tereikia keisti, gal visai nereikia net keisti pakaks išvalyti ir skysti pakeisti. O jau nori pirkti visas gumytes P.s. kai man buvo problemos su stabdžiais, kad drebėdavo kai stabdžiau, išsiardžiau radau surudyjusią kreipiančiają, ir gumytė praplyšusią, nuvariau į parduotuvę kur orginalias dalis užsakinėja tiek kreipiančiają tiek gumytę už 40Lt parvežė. Jei vilniuje yra, kas veža orginalias dalis manyčiau pasiklausk pas juos, tik, kad reiks palaukti
2013 Gegužės 23 14:28
redagavo TawaS 2013 gegužės 23 11:56
|
Narys
600cc |
Paantrinsiu, devil^racer'iui. Lietuvoje taipogi galima visą suportą nusipirkti nebrangiai.
2013 Gegužės 23 15:40
Kawasaki ZX6R 98'
|
Narys
1000cc |
Pasvarstykim. Atsidarau anketa matau FZS 600. Atsidarau ebay, matau kruva variantu suportam perrinkt. Jei jau taip taupomi pinigai, tai yra komplektu tiek vienam suportui po 12-20 svaru. Tiek vienam net cilindriukui, po 8 svarus su free shipingu. Tai rinktis belieka ko kam reikia. betkokiu atveju uz 200lt galima nusipirkt jau nauja visa komplekta abiem suportam. Ar tai brangu? Nupirkus sena suporta ka gausi? Nera atsakymo, nes niekas ir nezino ka gausi. Gal lygiai toki pati kaip taviskis. Pabreziu, nereiskia, kad nevaiksto cilindras, tai jau reikia viska keist. Issiardyt reikia, issiplaut ir tada viskas puikiai matosi ar ten viskam jau ate ate, ar tiesiog per gyvenima niekas nebuvo valyta ir ant dust sealo susikaupes sluoksnis neduoda judet cilindriukui. Ir aplamai siulau visiem baigti tas Dr. Frankensteino idejas kelti lavonus imant dalis is kitu lavonu. Suprantama,kai deda variklius, dezes, kurios kainuoja nejuokingai. Cia tikrai ne tos sumos, kurias butu gaila paaukot savo saugumui. 200lt, kad pilnai persiirinkt suportus. Niekaip manes neitikintu, kad geriau verta pirkt sena ciela nuo kito neaiskios praeities motociklo ir det vietoje nauju rieboksliu.
2013 Gegužės 23 19:41
redagavo deuce 2013 gegužės 23 16:43
|
Donoras
1100cc |
Sveikinu, atsidarei anketą aš patingėjau o šiaip tai pritariu, jei kaina eina apie kelis šimtus už rem komplektą, tai čia tikrai nėra didelė suma, kita vertus gerų kaladėlių komplektas virš 200lt kainuoja vien jau ant einamųjų dalių nepritaupysi.. dėl suportų pateikiau pavyzdį iš savo patirties, kai užsienis ploja rankom, juos gaudami už 100-200eurų/svarų/baksų, o čia vietoj kainavo 100lt aišku keičiami ne dėl to, kad senųjų cilindriukai būtų strigę ar pan.
2013 Gegužės 23 19:50
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
500cc |
Sveiki forumieciai,gal zinote kas per bedos,kad ant aukstesniu apsuku ismeta juoda duma. Reikstu tai,kad misinys per riebus,uzpila perdaug benzo ,bet siandiena buvo padarytas pilnas karburatoriu plovimas,sinhronizacija ,sureguliavimas pagal manual,. Bet vistiek dumeli juoda isspjauna,tik gal jau ne toki rysku ir dideli.Oro filtras geras, motociklas traukia ir kuriasi taip pat puikiai. Ka dar galima padaryti ar ieskoti kame saknys? O Gal tiesiog neverta del to labai nerimauti ir vaziuoti toliau. Motociklas tas pats FZR1000
2013 Gegužės 23 20:01
|
Narys
400cc |
Radau ir aš ebay po 10 svarų tu gumyčių, bet siuntimas iki LT dar 10 svarų. Tai mastau gal geriau pirkti iškarto abiem suportam, nes tada siuntimas mažiau gaunasi. Ir mastau iškarto tas visas gumytes pasikeisti kai valysiu, kad būtų ramu.(Ar jų profilaktiškai nereikia keisti? Keičiamos tik suplyšus?) Antras dalykas kadangi sudilusi viena kaladėlė tai reikia ir ją keisti. Keisti tik vienoj pusėj neapsimoka (ar galima?), todėl reikia žiūrėti ir kaladėles. Todėl ieškau shop'o kuriam parduotų viską kartu, nes tada galėtų imesti tas gumytes kartu su kaladėlėm ir gautusi nebrangus siuntimas. Bet kažkaip dar neradau. Buvau parduotuvėje ir ten po 80 kaladėlės, o gumytes gali tik atsiūsti ir siunčia 10 dienų. Tai jei taip tai tikrai pigiau ebay. P.s. Per ebay dar nieko nepirkęs, todėl nemoku greitai ieškoti. p.s.s. varau išsiardysiu ir bus aišku viskas.
2013 Gegužės 23 20:19
|
Narys
1000cc |
Pasikabinesiu prie zodziu. Ka reiskia "geras"? naujas? Ar pats nusprendei, kad geras paziurejes plika akim? Sekantys dalykai: voztuvu tarpai? Ismetimas orginalus? Kada zvakes keistos? Kaip trauka, normali? Pasitikrink TPS. Exup yra? Atjungtas ar veikiantis?
2013 Gegužės 23 20:50
|
Narys
1000cc |
Profilaktiskai betkokia detale keisti yra sveikintina. Ypac ivairius riebokslius. Piniginis klausimas jau visai kitas dalykas. Keisti kalades vienoj pusej butu nepagrazinus pornografija.
2013 Gegužės 23 20:53
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |