Motomanų Diskusijos » Projektai » Pirmasis Lietuviskas Elektrinis Motociklas

| 2010-05-03 digix | 61/132031 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Praktikas
500cc ***
Avataras
#31    

Citata:
Cituoju: veplys

as UZ iniciatyva-tikrai truksta tokiu enturziastu ir nenoriu ,kad mane laikytu pesimistu''ai cia nieko nebus'' bet turbut pradziai reiketu ne remo specu,o zmoniu ,zinanciu Omo desni,zinanciu kuo Kirchofas skiriasi nuo kanalizacijos ir siaip,zinanciu energetikos dalykus.

AISKU,linkiu sekmes.bus norai,bus ir rezultatas. (h)


įdėmiai skaitydamas būtum atkreipęs dėmesį, kad gerbiamas digix viską suvedė į "galimas" ateities technologijas. Pacituosiu ištrauką iš jo buvusio pasisakymo:

"ompanijos kuriancios elektromobiliams dalis dygsta kaip grybai po lietaus, baterijos per menesi atpigo jau 30% ir pan. Todel ir planuojam tokias charakteristikas islauzt"


Bet kokiu atveju visokeriopos sėkmės. Būkit Lietuvos "Nokia" !
2010 Gegužės 5 16:23 [b][/b] Triumph Tiger 955i [b]ex[/b] Honda VFR750 Interceptor
Auksarankis
900cc *****
#32    

Citata:
Cituoju: MrDidzkis
Citata:
Cituoju: veplys

as UZ iniciatyva-tikrai truksta tokiu enturziastu ir nenoriu ,kad mane laikytu pesimistu''ai cia nieko nebus'' bet turbut pradziai reiketu ne remo specu,o zmoniu ,zinanciu Omo desni,zinanciu kuo Kirchofas skiriasi nuo kanalizacijos ir siaip,zinanciu energetikos dalykus.

AISKU,linkiu sekmes.bus norai,bus ir rezultatas. (h)


įdėmiai skaitydamas būtum atkreipęs dėmesį, kad gerbiamas digix viską suvedė į "galimas" ateities technologijas. Pacituosiu ištrauką iš jo buvusio pasisakymo:

"ompanijos kuriancios elektromobiliams dalis dygsta kaip grybai po lietaus, baterijos per menesi atpigo jau 30% ir pan. Todel ir planuojam tokias charakteristikas islauzt"


Bet kokiu atveju visokeriopos sėkmės. Būkit Lietuvos "Nokia" !


tu nesupratai.as kalbu apie energijos tvermes desni.
jokios galimos technologijos jo neapeis.
aisku,jei kalbama ne apie moto,o apie dvirati sverianti koki 30-50 kg ir vazinejanti 40km/h-tada tokios baterijos uzteks ne tik 150 km,bet daug daugiau.
man atrodo,kad moto siek tiek kitos charakteristikos-turint mintyse bent jau parodyta nuotrauka :)
2010 Gegužės 5 16:31
Narys
125cc **
Avataras
#33    

Citata:
Cituoju: veplys
tikrai isitikines ,kad JAU reikia mechaNIKOS SPECO?
ziurim:
150 km;170 max km/h;100aj=70kW
i lietuviu kalba isvertus ,150 km turesi vaziuoti kazkur valanda naudodamas koki 90% variklio pajegumo..isivaizduojame ideala-keitiklis be nuostoliu,variklis be nuostoliu akumai su linijine charakteristika.zodziu atmetame aukstas materijas.
tada tau reikes mazdaug 70 KILOWATVALANDZIU energijos.gerai,tegul bus 50-60 KWh cia jau nesmaugiant dugnais.

is kur tu ja gauni?
ziurim:

cituoju''kraunant 3C (per 20 min) siuo atveju reiketu 300A sroves prie 120V ''primenu C akumo talpa- TAI YRA 100 Ah
taciau 120 voltu 100Ah akumas per valanda atiduos 12 kilowatvalandziu energijos -daugiau ten netilps(100Ah reiskia talpa,t.y jis valanda gali atidavineti 100 A IDEALIU atveju.)
praktikoje viskas daug blogiau.jei krausi 120 V vadinasi akumo itampa mazesne kazkur 1.2 karto,t.y 100 voltu
sumoje 10 kWh energijos.
primenu-tau reikes 2-7 kart daugiau. priklausomai nuo greicio-ir tai jei nebus silumos ir keitimo nuostoliu.kas siaip su laidais ir kitais malonumais pasiims taip 7% tikrai...
tau tokio akumo nuvaziuoti 150 km neuzteks net tada,jei vaziuodamas isnaudosi tik 20% variklio galios.
be to, tada neuzteks valandos nuvaziuoti 150 DEKLARUOJAMU kilometru.


1. Esme tame, kad tau ir 20% variklio energijos nereikes norint palaikyti 100 km/h greiti.
Formuliu daug, ju cia nerasysiu, bet 280kg motociklui palaikyti 100kmh greiti reikia 7,2Kw galios (palaikyti 50Km/h vos 1.2 Kw) 70 Kw - energija naudos tik isibegejimo metu iki maksimalaus greicio - ir tai tik labai trumpais pikais, prie tam tikru apsuku.

2. Niekas neskaiciuoja nuvaziuoto atstumo ant maksimalaus greicio. Kalbant apie elektromobilius - skaiciavimai dazniausiai buna miesto rezimu, arba pastoviu 70km/h greiciu. Kas siuo atveju net virsytu 150km.

3. Jeigu tarkim su vidutine masina tau pavyktu visa laika isspausti maksimalu galinguma - kuro sanaudos butu 60l/100km

Lyginant su benzininiu varikliu - elektrini yra keistu dalyku ;)
2010 Gegužės 5 17:22 Drive fast... Drive electric
Narys
125cc **
Avataras
#34    

Citata:
Cituoju: MrDidzkis
įdėmiai skaitydamas būtum atkreipęs dėmesį, kad gerbiamas digix viską suvedė į "galimas" ateities technologijas. Pacituosiu ištrauką iš jo buvusio pasisakymo:

"ompanijos kuriancios elektromobiliams dalis dygsta kaip grybai po lietaus, baterijos per menesi atpigo jau 30% ir pan. Todel ir planuojam tokias charakteristikas islauzt"


Bet kokiu atveju visokeriopos sėkmės. Būkit Lietuvos "Nokia" !


Taip, tikslios charakteristikos nera zinomos, cia tik NUMATOMOS.

Atsizvelgiant i tai, kad pvz 2013 - 2015 IBM zada sukurti LiO2 baterijas - su tokiu paciu kiekiu (turiu/svoriu) bateriju bus galima nuvaziuoti 1200km vienu pakrovimu. Kaip ir sakiau, technologijos sparciai keiciasi.
2010 Gegužės 5 17:28 Drive fast... Drive electric
Narys
125cc **
Avataras
#35    

Citata:
Cituoju: DSc0rp
Jei sitas daigtas dar ir baubtu butu isvis pasaka


Garso imitacija jau kuriama :) bus netgi ant Elinta E-force. Norima garsa bus galima pasirinkiti is esamu arba isirasyti pvz.: (reaktyvinio lektuvo, ferrari, V8, F1.. etc.. )
2010 Gegužės 5 17:30 Drive fast... Drive electric
Narys
125cc **
Avataras
#36    

Citata:
Cituoju: dainius
?:
1. nepaprasciau butu paimti egzistuojanti serijini motocikla ir ji "aprengti", kad taptu elektromotociklu?
2. kodel negaminat serijiniu budu motorolerio (gali buti analgas 1 p.)?
3. i koki segmenta yra taikoma?
4. planuojat pardavimus Lietuvoje?
5. galima (bus) isbandyti Jusu motocikla/motoroleri "gyvai"?
6. Naudojates ES parama?


1. Sudetingiau nes daugiau darbo nei daryti is naujo viska. (patyriau sita pats perdarinedamas JetForce) + tai nebus orginalus darbas.
2. Sita galimybe yra numatyta, taciau yra daug niuansu jam iki serijines.
3. Sitas motociklas bus kaip Tesla tarp automobiliu.
4. Lietuvoje pardavimu daug neplanuojam, pagrinde vakaru europos salys, USA.
5. Motoroleris bus eksponuojamas Balttechnikos parodoje, Vilniuje Geguzes 11- 14d Litexpo, Ritall stende. Del bandomojo vaziavimo, kreipkites i mane e-mail.: laurynas.jokuzis@elinta.lt
6. Butent siam projektui ES paramos neturime. Ir seip su ES parama daug popierizmo, kuris stabdo realia veikla.
2010 Gegužės 5 17:38 Drive fast... Drive electric
Auksarankis
900cc *****
#37    

Citata:
Cituoju: digix1. Esme tame, kad tau ir 20% variklio energijos nereikes norint palaikyti 100 km/h greiti.
Formuliu daug, ju cia nerasysiu, bet 280kg motociklui palaikyti 100kmh greiti reikia 7,2Kw galios (palaikyti 50Km/h vos 1.2 Kw) 70 Kw - energija naudos tik isibegejimo metu iki maksimalaus greicio - ir tai tik labai trumpais pikais, prie tam tikru apsuku.

2. Niekas neskaiciuoja nuvaziuoto atstumo ant maksimalaus greicio. Kalbant apie elektromobilius - skaiciavimai dazniausiai buna miesto rezimu, arba pastoviu 70km/h greiciu. Kas siuo atveju net virsytu 150km.

3. Jeigu tarkim su vidutine masina tau pavyktu visa laika isspausti maksimalu galinguma - kuro sanaudos butu 60l/100km

Lyginant su benzininiu varikliu - elektrini yra keistu dalyku ;)


del keistu dalyku- ir 3 punkto be abejo 100% tiesa ir butu labai kvaila gincytis :)
antras punktas -apie tas islygas ir matavimo salygas tikrai nezinojau.
va pirmas punktas vistiek kliuva:
1.kalbeti apie moto ir 50 km/h man kazkaip nesivercia liezuvis.tai -dviratis,bent jau bendru supratimu,na motoroleris...
2.net jei idealiu atveju,nestabdant,tu vaziuosi pusantros valandos 100km/h tau akumo neuzteks.o kur dar greitejimai stabdymai-is ju vistiek daugiau kaip 10-30%energijos nesusigrazinsi.
neziurejau ,bet kazkaip keistai atrodo ir teiginys,kad 100km/h palaikymui 280 kg moto+ draiveris=~~~350kg uztenka palaikymui 7.2kW t.y kiek maziau nei 10aj.minskas anais laikais su dviem bugajais po 70 kg kazkaip labai jau sunkiai laikydavo 110km/h ,o ten daugiau nei 10aj.na bet tai galima nurasyti i nusidevejima nesureguLiavima,etc
2010 Gegužės 5 18:04
Pėsčiasis narys
25cc *
#38    

Oro pasipriešinimas yra svarbiausia, vdv vien kiek ėda aušinimas priekyje ir t.t. Elektrai tiek daug jo nereikės, nes benzui daugiau nei puse energijos išeina šiluma. Šiaip, jau daug kompanijų metasi ant elektros, Motoczysz, MissionOne, Brammo, Zero ir t.t. Nustebino Motoczysz, kad metė savo C1 ir perėjo ant elektros. Turėtų greitu metu pasirodyt lenktynėse TTxGP. 100+Ag ant galinio rato ir 340+Nm. http://www.motoczysz.com/club/?p=499 MissionOne jau turi baiką - 255km/h ir 150 mylių rezervą. Viso labo turi ~10kWh akumą. Aišku, lakstant pasak jų 40 mylių. http://www.youtube.com/watch?v=TxeOWlJ-CI8 Ne stebuklas tokie atstumai, bet pilnai įmanomą ką digix rašo. Faktas tai, kad sudeginus 1l benzino gaunama apie 10kWh energijos. Įvertini energijos požiūriu ir matai kad už savo 4,3Lt vienam litrui benzino viso labo pasiimi naudingai energijos tik už 1,5Lt. Būtų įdomu dar digix nuomonę išgirst kaip lakstęs su vdv tuo pačiu pirdalu ir kaip dabar su elektra? Kuriuo smagiau? Aš Digix Vietoj, kraučiau kažką link krosinio labiau. P.S pats turiu dvirką elektrinę. Sukimo momentas pakankamai neblogas kaip dviračiui :S http://www.youtube.com/watch?v=yBEB8xHyLAw
 
2010 Gegužės 5 19:04
Narys
125cc **
Avataras
#39    

Zymiai smagiau su elektra vaziuot, isvis nera ka lygint, ypac kai nuo gazo spustelejimo iki feedbacko kokios 0,1s :)
2010 Gegužės 5 19:29 Drive fast... Drive electric
Super'inis
500cc ***
Avataras
#40    

Gal ir smagiau su elektra vaziuot, http://www.itm-power.com stai kur musu ateitis :) kaip kuro alternatyva matau tik vieninteli vandenili ;)
2010 Gegužės 6 15:43 Sex, drugs & rock'n'roll
Narys
125cc **
Avataras
#41   -1  

Citata:
Cituoju: Wladas
Gal ir smagiau su elektra vaziuot, http://www.itm-power.com stai kur musu ateitis :) kaip kuro alternatyva matau tik vieninteli vandenili ;)


Kodel vandenilis ne kuro alternatyva:

1. Vandenili pirmiausia reikia pagaminti, kam sunaudojama energija.
2. Vandenili norint laikyti reikia suspausti, kam sunaudojama energija.
3. Vandenili degint yra visiska nesamone, nes naudingumas 30% nesiekia.
4. Is vandenilio gaminti elektra reikia kuro celes, kuri yra didele, sunki ir brangi.

Viska susumavus gaunasi, kad vandenilis turi mazesni naudingumo koeficienta nei baterijos + sistema yra zymiai sudetingesne ir daug kartu brangesne. Aisu energijos tankis vandenilyje zymiai didesnis nei baterijose, kas leidzia nuvaziuoti didelius atstumus. Taciau sistema yra per brangi ir svaistanti energija.
2010 Gegužės 6 17:51 Drive fast... Drive electric
Super'inis
500cc ***
Avataras
#42    

http://www.youtube.com/watch?v=wF9gXKeWAUg
 
2010 Gegužės 6 19:31 Sex, drugs & rock'n'roll
Auksarankis
900cc *****
#43    

atrodo ,norint pagaminti triju litru benzino ekvivalento vandenilio kieki,reikia energijos,kiekio kuris yra ar tai 1 ar 2 litruose benzino :)
2010 Gegužės 6 19:36
Narys
125cc **
Avataras
#44    

Elinta E-Force gyvai galima pamatyti Balttechnikos parodoje rytoj ir poryt (geguzes 12-13 dienomis) 5 saleje Ritall stende.

As busiu rytoj (12d) parodoje nuo 11 iki 15 h



http://www.litexpo.lt/lt/main/fairs?ID=23513
2010 Gegužės 11 19:11 Drive fast... Drive electric
Narys
50cc *
Avataras
#45    

Palaikau projekta :)
2010 Liepos 13 00:45 Building the Cafe Racer.
Narys
25cc *
#46    

mldc digix, kad uzsiimi, labai patiko tavo e-force. Spaudziu desne.
2010 Rugpjūčio 9 14:14
Narys
400cc ***
#47    

digixai, sekmes tau su elektriniais daigtais...
Noreciau, kad pasirodytu labai daug elektriniu moto, tada zenkliai sumazetu benzo paklausa, gal nukristu kaina? :D
2010 Rugpjūčio 10 22:54
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#48    

Na mano manymu jei visa tai tiesa, tai parametrai kosminiai.
2010 Rugpjūčio 11 10:22
Narys
50cc *
#49    

Citata:
Cituoju: Dimmer
Citata:
Cituoju: deazel
digixai, sekmes tau su elektriniais daigtais...
Noreciau, kad pasirodytu labai daug elektriniu moto, tada zenkliai sumazetu benzo paklausa, gal nukristu kaina? :D


Tai logiška būtų. Gi mažesnė paklausa tai ir kainas turėtų mažinti :)

Reikia nepamiršti, kad naftos ir mažėja. ;)
2010 Rugpjūčio 11 20:00
Narys
250cc **
Avataras
#50    

Ne stebuklas tokie atstumai, bet pilnai įmanomą ką digix rašo. Faktas tai, kad sudeginus 1l benzino gaunama apie 10kWh energijos. Įvertini energijos požiūriu ir matai kad už savo 4,3Lt vienam litrui benzino viso labo pasiimi naudingai energijos tik už 1,5Lt.

tada klausimas kiek kainuoja Lietuvoje 10kWh elektros energijos

(jow)
2010 Rugpjūčio 16 23:46
Naujas motomanas
600cc ****
Avataras
#51    

kainuoja panasiai, bet elektrinio variklio didesnis naudingumo koeficientas ;)
2010 Rugpjūčio 17 00:14
Narys
25cc *
#52    

Sveiki, butu idomu isgirsti ko reikia, norint pasidaryti elektrini motocikla, nuo A iki Z.
2011 Vasario 28 19:27
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#53    

Citata:
Cituoju: OlimpusW
Sveiki, butu idomu isgirsti ko reikia, norint pasidaryti elektrini motocikla, nuo A iki Z.

manau gali naudotis google,ir tikriausiai tu jo nesigaminsi,o kad forume parasytu didziausia knyga, kaip pasigaminti elektrini moto, cia tau reikes sumoketi zmogui nemazai,nes abejoju ar kas nores tau rasyti. :D bet ira googlas visagalis.
2011 Vasario 28 19:48
Narys
400cc ***
#54   +1  

Tikiuos kad ne uz labai ilgo laiko prades sintetini benza pardavineti ir nereiks su elektriniais zaislais vazineti :) ir gamtos netersim
2011 Kovo 7 18:25
Narys
125cc **
#55   +1  

na ir idomu butu isgirsti ar dar vyksta kas sia tema, nes kaip ir ideja afigiena, bet metai tylos gero nesitiki kazkaip :-/
2011 Gegužės 25 22:56
Narys
125cc **
#56    

Manau, projektas sustabdytas. Arba pagamintas tik vienas bandomasis egzempliorius. Bet kokiu atveju, galim pasveikinti Lauryna uz drasa imtis tokio projekto. Deja, bet motopramonei reikia ne vien drasos. Reikia specialistu, kuriu Lietuvoje paprasciausiai nera. Reikia marketingo. Reikia gamybiniu resursu. Daug ko reikia. O kol tai sukursi, didieji gamintojai pateiks jau gatavus savo produktus, kurie nukonkuruos. Todel manau, kad Elintos akcininkai teisingai pasielge, investuodami i kitas sritis. Viena ju imone atstovauja ZeroX motociklu gamintoja.
O lietuvisko motociklo istorijoje siuo metu galim deti daugtaski (tikiuosi, ne kryziu :) ).
2011 Lapkričio 23 10:59
Praktikas
500cc ***
#57    

Kad Lietuvoje nėra specialistų - tai totali nesamonė... Tokius projektus (netvirtinu kad šis projektas buvo vertas dėmesio) nužudo lietuviško biznio įpatumai, kai pvz.: specialistui mokėti daugiau kaip minimumą negalima, naujo daikto kaina turi būti tokia kad pelnas gautūsi ne mažiau 200%, kam gamint jei gali pirkt - parduot ir t.t...
2011 Lapkričio 23 16:15
Narys
125cc **
#58   +1  

Jaunuoli, prieš švaistntis tokio tipo išsireiškimais, kaip "totali nesąmonė", siūlau pirma pagalvoti apie aplinką, kurio bendrauji. Taip galite kalbėtis su savo draugais kieme ant suoliuko :)

Nuomonę dėl specialistų nebuvimo galiu pagrįsti tuo, kad Lietuvoje nėra motopramonės, nėra tradicijų, nėra konstravimo biurų.

Čia nekalbu apie meistrus, galinčius pataisyti motociklą. Arba galinčius jį surinkti iš atsisiųstų pagal katalogą detalių.

Sukonstruoti (ne padaryti, surinkti, o sukonstruoti) motociklą neįmanoma garaže, koks jis geras bebūtų. Vien rėmo projektavimas - tai šimtai valandų darbo su kompiuteriniais modeliais. Paskui bandomojo egzemplioriaus gaminimas. Paskui - technologinių brėžinių paruošimas. Kas Lietuvoje galėtų paruošti techninę dokumentaciją aliuminio rėmo gamybai vakuuminio liejimo būdu? Aš nežinau.

Galima, aišku, viską kopijuoti nuo kažkurio iš gaminamų motociklų, t.y., daugumą rėmo, tačiau panorus pardavinėti tokius gaminius, grės dideli ieškiniai iš to koncerno, kurio motociklą nukopijavote.

Sekantis dalykas - sertifikavimas. Prieš gaunant teisę pardavinėti motociklus, reikės praeiti visas procedūras. Tarkime, vienam elektronikos komponentui, naudojamam automobiliuose, reikalinga atlikti sertifikavimą atestuotoje laboratorijoje, kurių Lietuvoje nėra. Tam inžinierius važiuoja su savo gaminiu ir savaitę laiko bando. Darbo valanda laboratorijoje - šimtai euru. Vieno mazgo atestavimas - keliolika tūkstančių eurų.

Gal kažkiek paaiškinau, kas tai yra pramoninė gamyba?
2011 Lapkričio 24 16:45
Narys
125cc **
#59    

Nebekliedekit jog niekas tokiu formu, dizaino neisgauna ypac japonai kur pazenge belenkaip. Po neta palandziokit o ne i tuos moto ziuredami kurie po lietuva tevazineja teikit savo neisprususias mintis. Dar motomanai skaitotes. Vieni smerkia tokius projektus kiti dziaugiasi. Smerkia tie kurie gaili litu tam ar tingi isvis nuo sofkutes atsistoti. Bus kuo dziauktis tada kada bus padarytas isbandytas ne viena du ar tris isvaziavimus ir bus pradeta serijine gamyba visam pasauliui ko tikiuosiu. Isgarsinkim lietuva, sukurkim ka nors rimto ir garsaus bukime konkurentai kitiems o ne ju aukos!!
2011 Gruodžio 2 22:02
Narys
125cc **
#60    

Kiek zinau Latvijoje yra paprasta dvirates savos gamybos priemones priregistruoti. Na bet tai tinka gal tik vienam ne visai motociklu kolonai. Pats ketinu vaziuoti asmeniskai ir pasikonsultuoti kas yra reikalinga tam nes yra noras pasigaminti motocikla sau pagal savo skoni.
2011 Gruodžio 2 22:08
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17