Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » 2012 Suzuki GSX-R1000 testas

| 2012-02-12 Dellamorte | 13/12825 žinut.
 

 
Nuo 2001-ųjų gaminamas SUZUKI sportinis motociklas GSX-R1000 turi itin gerą reputaciją žiedinių lenktynių sporte bei tarp greitį mėgstančių "britvininkų" visame pasaulyje. Specialistai sutaria - 2012 metais "gikseris" taps dar geresnis.

Variklis

Esminė skysčiu aušinamo keturių cilindrų eilėje variklio architektūra, įskaitant stūmoklio skersmens ir eigos dydžius bei tūrį, liko nepakitusi. Tačiau dėka keleto mechaninių ir elektroninių patobulinimų, pakito motociklo valdymo efektyvumas ir "jautrumas" vairuotojo veiksmams.

Variklis buvo apginkluotas naujais keturiais stūmokliais, kurie yra lengvesni bei patvaresni. Jų forma pakeista taip, kad padidintų galią žemų ir vidutinių apsukų diapazone ir greičiau reaguotų į akceleratoriaus pasukimą. Taip pat šiek tiek padidinta kompresija ir įmontuoti nauji alkūniniai velenai. Vožtuvų stūmikliai (metaliniai strypeliai tarp veleno ir vožtuvo spyruoklės) palengvinti.

Variklio korpuse įrengtos platesnės penkiakampės ventiliacijos skylės (kaip ir 2011 n. GSX-R600/750 modeliuose), kurios, gamintojų teigimu, turėtų sumažinti mechaninio pumpavimo nuostolius.

SUZUKI pagaliau nusprendė atsisakyti nuo 2007 metų naudotos dviejų išmetimo bakelių sistemos ir ją pakeitė labiau tradiciniu "4-2-1" variantu, iš titano pagamintą duslintuvo bakelį paliekant motociklo dešinėje pusėje.

Važiuoklė

Istoriškai silpniausia "litrinių" GSX-R vieta buvo stabdžiai. Taigi šioje srityje laukia geros naujienos - lig šiol naudotas TOKICO priekines stabdžių apkabas pakeitė BREMBO "monobloc". Stabdžių kaladėlės bus ir toliau valdomos per gumines žarneles, o stabdžių cilindras neturės antiblokavimo opcijos. Kita naujovė yra 0,5 mm siauresni karščiui atsparūs rotoriai.

Priekinė pakaba buvo modifikuota sumažinant šakės ilgį 7 mm, o eigą 5 mm. Be to, teigiama, jog amortizacija sušvelninta. Kaip ir seniau, šakes bus galima reguliuoti pagal tris parametrus - spyruoklių išankstinę apkrovą, kompresiją ir grįžtamąjį slopinimą.

Kitas nedidelis pasikeitimas yra šiek tiek lengvesnė priekinė ašis, tvirtinama veržle - priešingai nei ankstesniuose modeliuose, kur buvo naudojamas vidinis sriegis.

Galinis keturių padėčių amortizatorius liko nepaliestas. Vairuotojo ir keleivio saugumui padidinti sėdynės apvilktos mažiau slidžiais apvalkalais, pagerinančiais sukibimą. Kaip ir anksčiau, SUZUKI siūlo išsirinkti vairuotojui patogią kojų poziciją reguliuojamais pakojais.

Naujasis motociklas apautas tėvynainių kompanijos BRIDGESTONE sukurtomis "Battlax S20" padangomis (120/70-17 priekyje, 190/50-17 gale). Jos buvo pagamintos pagal SUZUKI specifikacijas iš dviejų komponentų (gale) ir vieno komponento (priekyje) sudėties medžiagų.

2012-ųjų "gikseris" su pilnu kuro baku sveria 203 kilogramus - beveik dvejais mažiau už pirmtaką. Vizualiai motociklas atrodo daug "aštresnis" - iš dalies dėl vieno duslintuvo bakelio, iš dalies dėl naujų grafinių elementų: raudonų akcentų ant ratų bei šoninių panelių.

Važiavimo įspūdžiai

Šis motociklas nėra greitesnis nei ankstesnysis modelis, kalbant apie tiesioginę galią, tačiau jis turi didesnį apetitą "rinkti apsukas". O jų jums prireiks, kadangi variklis negali pasiūlyti tokio sukimo momento prie žemų apsukų, kokį turėjo ankstesnės kartos (2007-2008 m.) motorai. Kita vertus, variklis tiekia "glotnią" ir tolygią galią prie įvairių sūkių režimų, nors ir stokoja tokių galios šuolių ar akceleracijos bangų kaip kitų šios klasės motociklų jėgainės.

Tai gali būti ir gerai ir blogai - priklausomai nuo vairuotojo stiliaus ir/arba padangų pasirinkimo, tačiau aukšto lygio vairuotojui sunkiau pasiekiamas galios maksimumas yra visuomet geras dalykas lenktynių trasoje - ypač jei greitėjama važiuojant ant storosios padangos dalies. Bet tiems, kam "gikserio" galios rezervas atrodo pavojingai didelis, gamintojai siūlo rinktis iš trijų režimų (A/B/C), kurie leidžia apriboti variklio galią pagal trasos sąlygas arba vairuotojo įgūdžius.

Nors buvo galima pagalvoti, kad motociklo reagavimo į akceleratorių ir kuro įpurškimo srityse jau viskas atrasta ir neįmanoma pagerinti, naujasis SUZUKI kūrinys įrodė priešingai. Nors jis ir neturi reguliuojamo akceleratoriaus rankenos jautrumo kaip kiti "litriniai" superbaikai, jūs to niekuomet nepasigesite.

Visi ligšioliniai GSX-R modeliai galėjo pasigirti ypatingu japonišku charakteriu, o naujasis gamintojų kūrinys šią tradiciją išlaikė. Variklio skleidžiamas garsas, kuomet pasukus akceleratorių į į oro padavimo angas ima švilpti oras ir suriaumoja duslintumas, suteikia motociklui ypatingą charizmą. Žinoma, tai nepadaro jo greitesnio, tačiau suteikia jausmą, kad taip yra.

Kalbant apie valdymą, didžiausias progresas juntamas priekiniuose stabdžiuose. Paspaudę rankenėlę jūs pastebėsite, kad nėra tokio stipraus pirminio "sugriebimo" - tai didžiulis privalumas vairuotojams, neturintiems daug patirties. Tačiau stabdymo jėga tolygiai didėja stipriau nuspaudžiant svirtį.

Motociklo kokpitas bei valdymo prietaisai yra išdėstyti patogiai ir kompaktiškai, bet nėra per daug smulkūs, kas turėtų būti patogu aukštesniems vairuotojams. Valdyti "gikserį" vairu reikia minimalių pastangų, o priekinė pakaba stebina puikiu darbu važiuojant per nelygumus ir posūkiuose. Iš dalies dėl to "kaltos" BRIDGESTONE naujausios R10 lenktyninės padangos.

Stabilumas yra taip pat puikus, o motociklas neverčia vairuotojo galvos per daug drebėti. Galinės pakabos darbas, deja, nenusipelno tokių pagyrų kaip priekis. Akceleracijos metu galinis amortizatorius veikė ne taip, kaip norėtųsi. Likusi pavaros dalis, įskaitant 6 pavarų greičių dėžę ir paslystančią sankabą, atliko darbą be priekaištų.

Praslydimo ir rato pakilimo kontrolė vis dar nerado vietos GSX-R priemonių arsenale, tačiau dėl dabartinio puikaus variklio ir važiuoklės tandemo dauguma vairuotojų šio dalyko neturėtų pasigesti.

Apibendrinant bandymą, galima konstatuoti, kad motociklo atnaujinimas tikrai vertas 200 dolerių padidėjusios kainos. Žinoma, tai nėra nei pats greičiausias, nei lengviausias aparatas kelyje. Tačiau jis gali būti puikia platforma mėgėjams ir profesionalams lenktynėse.

2012 Suzuki GSX-R1000 privalumai ir trūkumai:

Privalumai

• Stiprūs, patvarūs ir patogūs naudoti stabdžiai
• Tolygus ir valdomas galios diapazonas
• Nepriekaištingas variklio darbas ir charakteris

Trūkumai

• Galios trūkumas visuose epizoduose
• Galinės pakabos sureguliavimui reikia laiko
• Galėtų būti lengvesnis ir pigesnis

parengta pagal motorcycle-usa.com publikaciją


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=UDVB....
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
25cc *
#2   -1 / +3  

Ziury y ta subine ir taip jos norisi,cia panasiai kaip su mergina :P
2012 Vasario 12 20:16
Sunkiasvoris
500cc ***
Avataras
#3   -3 / +1  

Mergos man labiau norisi :D
2012 Vasario 12 21:21
Narys
500cc ***
Avataras
#4   +1  

SUZUKI yra SUZUKI (jow)
2012 Vasario 12 21:30
Donoras
1100cc *****
Avataras
#5   -5 / +2  

jo, jei barška, tai užtikrintai :D
2012 Vasario 12 21:33 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
250cc **
Avataras
#6    

Ooo.. Neblogai atrodo. Ir duslintuvai vėl normalūs, ne taip, kaip 2010-ų modelyje..
2012 Vasario 12 23:41
Narys
50cc *
#7    

geras straipsnis apie gerą žvėriuką.
2012 Vasario 13 21:25
Narys
25cc *
#8    

geras cia....... :)
2012 Vasario 16 22:31
Narys
125cc **
Avataras
#9    

gerai padare, kad sudejo brembo stabdzius, turetu zenkliai pasijusti skirtumas.
2012 Vasario 19 22:14
Narys
25cc *
#10    

Neblogas Neblogas
2012 Vasario 22 14:43
Narys
50cc *
#11    

tikras grozis :)
2012 Vasario 26 00:34
Narys
50cc *
#12    

pats turiu k8 ir dievinu ji,tikras geris (jow) :S (y)
2012 Vasario 26 00:47
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#13    

griztam prie klasikos, vienas bakelis sone, dar tik grazintu parasta grazu ovala.
2012 Gegužės 26 00:15 redagavo CerBeR 2012 gegužės 26 00:18 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Lenktyninkas
600cc ****
Avataras
#14    

"Praslydimo ir rato pakilimo kontrolė vis dar nerado vietos GSX-R priemonių arsenale"
p.s tik šito ir be trūko, bereikalingas svoris ir kainos padidėjimas. Na jei jau padarys kažkada garažiniai "skerdikai" turės darbo :)
2012 Gegužės 26 04:12
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17