Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Ducati motociklai » 2012 metais DUCATI DIAVEL šeima pagausės

| 2012-02-19 Dellamorte | 8/7241 žinut.
 

 
Žodis „diavel“ vienu Italijos regiono dialektu reiškia „velnias“. Tikriausiai nerastume nei vieno motociklininko, kuris suabejotų DUCATI sprendimu tokiu žodžiu pavadinti 2011 metais debiutavusį ir motopasaulyje didžiulį ažiotažą sukėlusį kūrinį.

Pirmą kartą visuomenei pristatytas 2011 metų EICMA parodoje Milane, DIAVEL iškart susilaukė daugybės susižavėjimo šūksnių. Pažvelgus į šį motociklą iškart iškyla klausimas, į kurį nelengva atsakyti: koks jo tipas?

Nors dažniausiai DIAVEL mėginama klijuoti power arba performance kruizerio etiketė, pažvelgus į šiai klasei priskiriamus konkurentų gaminius (pvz.: HARLEY DAVIDSON V-ROD, YAMAHA ROADSTAR WARRIOR, SUZUKI M109, VICTORY HAMMER), akivaizdu, kad „itališkas velnias“ yra visai kitos kategorijos žaidėjas. Ko gero, jam vienintelis lygiavertis varžovas būtų legendinis YAMAHA V-MAX.

Pernai pirkėjams buvo siūlomos dvi DIAVEL modifikacijos – standartinė ir CARBON. Šiemet modelis „į kompaniją“ gaus dar dvi naujas modifikacijas: AMG ir CROMO. Šiek tiek iš arčiau pažvelgsime į pastarąją versiją.

Kaip jau sufleruoja pavadinimas, CROMO iš savo „brolių“ pirmiausia išsiskiria savo spalvų gama – juodos ir sidabrinės deriniu. Motociklo bakas yra padengtas chromu, o rėmas, variklis, ratlankiai ir dauguma kitų elementų nudažyti juodai.

Kiti vizualiniai niuansai mažiau pastebimi – pakeistas sėdynės apsiuvimo raštas, o ant ortakių lazeriu išgraviruotas žodis „cromo“. Matyt, chromas pasitelktas mėginant užkariauti tradicinių kruizerių vairuotojų simpatijas.

Visa kita yra tipiška standartinės komplektacijos „kipšui“ – TESTASTRETTA 11 laipsnių, 1198 cm3 tūrio variklis, išspaudžiantis 162 AG, 206 kg sausas svoris ir naujausia DUCATI technologija, siūloma kaip standartinė įranga: ABS, slydimo kontrolė bei automatiniai važiavimo režimai.

Tiesa, naujovių yra ir daugiau. Važiavimui miesto sąlygomis pagerinimui, inžinieriai modifikavo paėmimo ir išmetimo kanalus bei degimo ciklą, sutrumpindami periodą, kuomet abu cilindro vožtuvai būna atverti. Tokiu būdu buvo padidintas sukimo momentas prie žemų apsukų („lyg jo būtų trūkę“, - ironizuoja kolegos iš motorcycle-usa.com).

Variklis „kvėpuoja“ per MITSHUBISHI elektroninę degalų įpurškimo sistemą, sujungtą su „ride-by-wire“ elektroniniu akceleratoriumi. Sudegęs mišinys pašalinamas per masyvią 2-1-2 išmetimo sistemą, kuris skleidžia malonų ausiai žemą garsą (nepaisant joje esančio katalizatoriaus). Iš variklio galia toliau keliauja per 6 laipsnių greičių dėžę ir praslystančią sankabą.

DUCATI CROMO turi trejus vairavimo režimus: „Urban“ apriboja maksimalią galią iki 100 AG; „Touring“ nustato variklio darbą užmiesčio kelių poreikiams, o „Sport“ išlaisvina visą 162 „arklių“ kaimenę.

Motociklui panaudotas TRELLIS rėmas ir aliumininė vienpusė galinė švytuoklė su SACHS mono amortizatoriumi. Priekinę amortizaciją užtikrinta pilnai reguliuojamos 50 mm MARZOCCHI šakės.

Stabdymą užtikrina du 320 mm diskai su BREMBO MONOBLOCK keturių stūmoklių apkabomis priekyje ir vienas 265 mm diskas gale. Be to, kaip jau minėta, ABS sistema montuojama į visus motociklus kaip bazinė įranga.

DIAVEL apautas 14 stipinų ratais, o galinė padanga yra itin masyvi 240/45 ZR17 PIRELLI DIABLO ROSSO II.

Agresyvų stilių motociklui padeda kurti didžiuliai šoniniai radiatoriai abejose DIAVEL CROMO pusėse. Be to, anot gamintojų, šie elementai išnaudoja aerodinamiką tam, kad gautų reikiamą oro srautą, nukreipiamą nuo bako. Prireikus radiatoriai papildomai aušinami didelio galingumo elektriniais ventiliatoriais. Taigi, čia DUCATI išradingai sujungė inžinerinį sprendimą su estetiniu.

Pabaigai belieka palinkėti DIAVEL kada nors pasirodyti ir Lietuvos keliuose. Šis išskirtinis motociklas neabejotinai taps savotiška žvaigžde ir kels pavydą ne vienam baikeriui.

2011 m. DIAVEL pristatomasis video:
http://www.youtube.com/watch?v=k6VgMLkqlBo&feature=player_det....
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Praktikas
1100cc *****
Avataras
#2    

Nu, kad su 162 arkliais galima konkuruoti su naujausiu V-Max tai cia smarkiai perlenkta :)
2012 Vasario 20 09:16 ZX10R '06
Narys
1000cc ******
Avataras
#3   +1  

Kažkodėl bandau save įtikint, kad tai gražus ir geras motociklas.
Geras - greičiausiai taip, bet kad gražus - nelabai pavyksta.
Kaip Ducati "Monster" prišertas steroidų.
2012 Vasario 20 09:43
Narys
250cc **
#4    

http://www.fasterandfaster.net/2011/01/fgr-2500-v6-czechs-bust-ou.... va šitas tai galėtų V-Max prilygt. Teko matyt gyvai Čekijo parodoj http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1927456585311&set=a.19.... šitas aparatas nuo 137 nuotraukos albume
2012 Vasario 20 17:28
Narys
250cc **
Avataras
#5    

Va koki grazuoli parodoje uzmaciau Niunberge :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Vasario 22 12:36
Narys
50cc *
#6    

Tiksliai pasakyta "Pažvelgus į šį motociklą iškart iškyla klausimas, į kurį nelengva atsakyti: koks jo tipas?". Tegul neužpyksta Ducati gerbėjai, bet šis modelis tikrai labai jau savotiškas: negaliu pasakyt kad fantastiškai gražus ir patrauklus, bet kad bjaurus irgi nepasakyčiau. Laukiu pirmo lietuvio kuris jį išbandys ir parašys savo atsiliepimus.
2012 Vasario 22 20:33
Narys
500cc ***
Avataras
#7    

ne kas kitas kaip V MAX brolis.
Koks jis cruizeris?
2012 Vasario 25 15:26
Vakarėlių liūtas
900cc *****
Avataras
#8    

Tik pamaciau pirma nuotrauka is sono iskart pagalvojau nukopijuotas V-max bet pavarcius kitas foto asmeniskai nera patrauklus, tiksliau jis patrauklus tiek kiek primena v-max'a :) O ir i charakteristiska v-maxo bando rpetenduot taipat nesekmingai... Na bus idomu pamatyti gyvai sita monstra!! ;)
2012 Vasario 26 20:09 Gyventi - tai kovoti, kovoti - tai gyventi. (P. O. Bomaršė)
Narys
125cc **
Avataras
#9    

gyvai, jis nera toks masyvus, kaip V-Max, ir tarp koju lengviau jauciasi pavarcius, tiesa su dukaciu vaziuoti dar neteko. man grazus, kaip ir visi dukaciai, beje. :)
as tai skirciau ji "Fun" kategorijai, nors is kitos puses motomanui visi dviraciai moto yra FUN.
2012 Vasario 28 12:58
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17