Motomanų Diskusijos » Remontas » kawasaki er5 trūksta galios

| 2012-04-20 mykolaila | 35/14824 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
1500cc *******
Avataras
#1    

kawasaki er5 trūksta galios

Sveiki,
Neseniai nusipirkau ER5, ir nors pagal manualą rašo max greitis 185, jis 140 daugiau važiuot nenori (seip nelakstau tiesiog tikrinau, savo įtarimus dėl galios). Turėjau įtarimą, kad gali buti restrictintas iki 25kw, nes senam techpase nebuvo nurodyti kw, tačiau nuėmus karbus ant oro angų jokių restrictorių nėra. Taip pat pastebėjau, kad nelabai nori apsukos kilt iki max (nuo 7t rpm kyla, bet iš lėto). Šeip mocas dirba tvarkingai, atrodytų jokių bėdų nėr, trauka vidutiniuose rpm normali. Oro filtras švarus.
Kur ieškot bėdos? Kuro padavimas?
Dėkui iš anksto už patarimus.
2012 Balandžio 20 09:38 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#2   +4  

Jei trūksta galios reikėjo pirkt er1 ;)
2012 Balandžio 20 09:47 Honda VFR 800Fi
Narys
Uždraustas
#3    

nu siaip istikro gal kazkas negerai jai taip greitis krites,kitavertus,pasimatuok kompresija,gal voztuvai leidzia?o gal jau ziedam chana?
2012 Balandžio 20 10:49
Narys
25cc *
#4    

Man atrodo laikas karbiuratoriams valytis, syncronizacija daryti, oro filtrą pakeisti, nes iš akies tokiais patikrinimais aš netikiu. Žvakes pasikeisti nuo to blogiau nebus, patikrinti aukštos įtampos laidus..

O taip koks pas tave išmetimas? Gal jis dusina motociklą...
2012 Balandžio 20 11:04 :-)
Juodulys
500cc ***
Avataras
#5    

tawas o tu ziuriu i visus gedimus turi viena atsakyma - karbu valymas ir zvakiu keitimas...
2012 Balandžio 20 12:46
Narys
1500cc *******
Avataras
#6    

Citata:
Cituoju: DainiusM
Jei trūksta galios reikėjo pirkt er1 ;)

Šeip bent vieno tokio atsakymo ir tikėjaus :D Pirkau nes daugiausia maluosi po miestą, norisi manevringumo :)

Citata:
Cituoju: Jirocker
nu siaip istikro gal kazkas negerai jai taip greitis krites,kitavertus,pasimatuok kompresija,gal voztuvai leidzia?o gal jau ziedam chana?

Dėl kompresijos matavimo pabandysiu, jei gausiu su kuom tai atlikt :) Dėl žiedų abejočiau, nes mestų dūmą, o ant laisvų iki max rpm dūmo nemeta.

Citata:
Cituoju: TawaS
Man atrodo laikas karbiuratoriams valytis, syncronizacija daryti, oro filtrą pakeisti, nes iš akies tokiais patikrinimais aš netikiu. Žvakes pasikeisti nuo to blogiau nebus, patikrinti aukštos įtampos laidus..

O taip koks pas tave išmetimas? Gal jis dusina motociklą...


Nenoriu visko iš eilės keisti todėl ir klausiu patarimų, kur ieškot sliekų. Žvakes naujas turiu jau, bet netikiu, kad padės tiesiog profilaktiškai pakeisiu, oro filtras kaip jau sakiau yra švarus. Išmetimas IXIL. Didžiausia įtarimą turiu ant kuro padavimo (gal mišinys liesas?) kaip galima nustatyti? pagal žvakių spalvą?
2012 Balandžio 20 12:55 redagavo mykolaila 2012 balandžio 20 12:59 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#7   +1  

si (+) , viską tau žvakės pasakys tik mokėk iš jų skaityt :-] , baltos-liesas mišinys, juodos - riebus, intike paieškojęs rasi detaliau :)
2012 Balandžio 20 12:58
Narys
1500cc *******
Avataras
#8    

Na su mišiniu turbūt viskas tvarkoj nes žvakes kakavinės spalvos :)

O kad pakeičiau tai gerai, nes buvo isuktos kitokios nei pagal manualą, anos vos vos buvo ilgesnės. Tačiau principe niekas nepasikeitė. Sutariau, kad pirmadienį pamatuos pažįstamas kompresija bus matyt ką parodys.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 20 21:23 redagavo mykolaila 2012 balandžio 20 21:24 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
25cc *
#9    

1. Kada reguliuoti vožtuvai? Jei neįsivaizduoji tai tada būtinai reikėtų patikrinti tarpelius.
2. Reikia patikrinti variklio grandinę ir ar geras degimas ar metkos atitinka (praktikoje vienam buvo panašus varijantas, kada netraukė buvo prisvilęs mocas...)

O daugiau dėl duslintuvo tai klausiau, nes pats įsidėjau tiesioginį išmetimą į kataną, tai po nexus trauka kur kas geresnė.....

3. Dar pamatuočiau krovimą prie 7k apsukų ar geras
2012 Balandžio 20 22:05 :-)
Narys
1500cc *******
Avataras
#10    

Citata:
Cituoju: TawaS
1. Kada reguliuoti vožtuvai? Jei neįsivaizduoji tai tada būtinai reikėtų patikrinti tarpelius.
2. Reikia patikrinti variklio grandinę ir ar geras degimas ar metkos atitinka (praktikoje vienam buvo panašus varijantas, kada netraukė buvo prisvilęs mocas...)

O daugiau dėl duslintuvo tai klausiau, nes pats įsidėjau tiesioginį išmetimą į kataną, tai po nexus trauka kur kas geresnė.....

3. Dar pamatuočiau krovimą prie 7k apsukų ar geras


Pirmam poste parašau, kad "Neseniai nusipirkau ER5", o mocas iš prancūzijos ir deja buvęs savininkas nepaliko jokio raštelio, kada reguliavo vožtuvus, keitė žvaigždes, ar dar kažką jam darė..
Vožtuvus žiūrėsiu nebent jei bus maža kompresija, nes dabar nematau prasmės.
Dėl degimo - pažiūrėsim pamatavę kompresija, irgi tokį variantą galvojau.

Šiandien kai bandžiau tai nėra skirtumo laikant dugną ar 5 pavara nuo 9t rpm ar 6 pavara nuo 7t rpm, daugiau važiuot nenori ir tiek..
2012 Balandžio 20 22:19 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
800cc *****
Avataras
#11    

Is savo patirties kai netrauke mano sene, tai buvo problema karbu zikleriuose. Kazkas juose buvo pritiuninguota ir dugiau 180 nevaziuodavo (kai maksimumas 249). Pakeitus karbus - problemos nebera, nors metu daugiau 20 motui, bet isibegeja iki savo 250. O kai gavau originalius karbus tai pamaciau, kad zikleriukai skiriasi ir net adatu storis skiresi senuose karbuose.
Siulau pagal kawasaki manuala (pas juos puslapyje viskas yra) sutikrinti ar karbuose tokios kokios turi buti dalys sudetos. :) nes jos pagal galios prie tam tikru apsuku nustatumus gali eiti skirtingos.
2012 Balandžio 20 22:45 redagavo sandman^kfmf 2012 balandžio 20 22:55
Narys
1500cc *******
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Is savo patirties kai netrauke mano sene, tai buvo problema karbu zikleriuose. Kazkas juose buvo pritiuninguota ir ne daugiau 180 vaziuodavo (kai maksimumas 249). Pakeitus karbus - problemos nebera. O kai gavau originalius karbus tai pamaciau, kad zikleriukai skiriasi ir net adatu storis skiresi senuose karbuose.
Siulau pagal kawasaki manuala (pas juos puslapyje viskas yra) sutikrinti ar karbuose tokios kokios turi buti dalys sudetos. :) nes jos pagal galios prie tam tikru apsuku nustatumus gali eiti skirtingos.


Aš vis baidausi nuo karbų ardymo minties :) Kadangi ten dar nesu lindęs, patirties neturiu. Ištikrinsiu realiausias versijas kas gali būt aplink, o jei tai nepadės teks lyst į karbus patirtį semt :D Bet kolkas tokia nuojauta ir yra, kad kažkas su kuro padavimu negerai, nes matomai simptomai esant skirtingoms apsukoms nesiskiria, reiškias trūksta kuro arba oro. Kadangi dėl oro padavimo esu užtikrintas, liko kuras.
2012 Balandžio 20 22:58 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
800cc *****
Avataras
#13    

Tai as irgi nieko nesupratau karbuose :D As kai nusipirkau savo mota, net vaziuoti juo nemokejau. :D
Svarbiausia ardanat adatu nesulankstyti, o dar geriau koki manuala salia tureti. :)
2012 Balandžio 20 23:04
Narys
1500cc *******
Avataras
#14    

Manualą tai turiu, bet vistiek ten su karbais daug krapštymosi nujaučiu :) Bet man tada įdomu, o tai gali būt taip kad mišinys geras, bet kuro ant max atsuktos rankenos nepakankamai paduoda? Nes kiek mano durna galva išneša tai ir mišinys liesas tada būtų?
2012 Balandžio 20 23:09 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
400cc ***
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Tai as irgi nieko nesupratau karbuose :D As kai nusipirkau savo mota, net vaziuoti juo nemokejau. :D
Svarbiausia ardanat adatu nesulankstyti, o dar geriau koki manuala salia tureti. :)


ziureti reikia tuos karbus pasiimk manuala ir susitikrink ar zikleriai ir adatos teisingos. Tie karbai ne baubas neisgazdins tik reikia atsargiai juos issiardyti nes daug minkstu detaliu lengvai lankstosi... As irgi bijojau lysti i tuos karbus bet manualo deka issivaliau perinkau ir viskas veike.
Tiesa jei nuemi oro filtra nuo karbo paziurek ar oro sklende pilnai atsidaro kai pilnai gaza duodi, ir tiesa pas mane stovejo ribotuvas kuris neleido pilnai gazo duoti ant karbo kur troseliai kabinasi ir sklende sukineja ten neturi buti ploksteles tik varztukai. Pas mane trauke irgi normaliai tik maximalus greitis mazesnis buvo nei pagal gamintoja..

Ir neprosali butu voztuvu tarpelius pasitikrinti irgi nieko sunkaus..
2012 Balandžio 20 23:19
Narys
1500cc *******
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: StreetFigther
Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Tai as irgi nieko nesupratau karbuose :D As kai nusipirkau savo mota, net vaziuoti juo nemokejau. :D
Svarbiausia ardanat adatu nesulankstyti, o dar geriau koki manuala salia tureti. :)


ziureti reikia tuos karbus pasiimk manuala ir susitikrink ar zikleriai ir adatos teisingos. Tie karbai ne baubas neisgazdins tik reikia atsargiai juos issiardyti nes daug minkstu detaliu lengvai lankstosi... As irgi bijojau lysti i tuos karbus bet manualo deka issivaliau perinkau ir viskas veike.
Tiesa jei nuemi oro filtra nuo karbo paziurek ar oro sklende pilnai atsidaro kai pilnai gaza duodi, ir tiesa pas mane stovejo ribotuvas kuris neleido pilnai gazo duoti ant karbo kur troseliai kabinasi ir sklende sukineja ten neturi buti ploksteles tik varztukai. Pas mane trauke irgi normaliai tik maximalus greitis mazesnis buvo nei pagal gamintoja..

Ir neprosali butu voztuvu tarpelius pasitikrinti irgi nieko sunkaus..

Sklende tikrinau ieškodamas ribotuvų, atsukus rankeną iki galo atsidaro 90 laipsnių kampu. Ryt lyg žada neblogą orą, tai gal tada jei neaptingsiu bandysiu tuos karbus ardyt. O tik šiandien atgal pastačiau.. Dar baisi mintis jei vistik būtų problema su adatom ar žikleriais jaučiu juos užsakius tektų luktert kol atvežtų, o tada nei atgal rinkt kol atveš, nei važiuot :|
2012 Balandžio 20 23:30 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
600cc ****
Avataras
#17    

Krapštymosi nėra daug tik norėt reik. Bet kokiu atvėju imčiau žiūrėčiau, valyčiau karbus, o po to sinchronizuočiau. Jeigu situacija nesikeičia žiūrėčiau kaip degimas sustatytas.
2012 Balandžio 20 23:50
Narys
1500cc *******
Avataras
#18    

Pradėjau žiūrėti kiek galėtų kainuot tos adatos ir radau tokią karbų schemą. Joje yra nupiešta detalė, kuri skiriasi 25kw mocui.. nežinau ką ji daro, bet jos kaina per didelė kad užsakinėčiau (o reikėtų tai 2!) tiesiog taip, tad kilo nauja mintis, kad gal čia gali būt mano bėda, t.y. galia ribojama ne oro padavimu, o karbe kuro?? Kyla mintys bandyt ieškot kitų dėvėtų karbų (o tinka ir GPZ modelio) ir žiūrėt kas gaunasi pastačius kitus. Beje kokios kainos galėtų būti tokių dėvėtų karbų?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 21 00:52 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
1100cc *****
Avataras
#19    

taiva panasi beda pasmane ant vfr800 buvo tiksliau tebera palikau servise. pasmane nuo 8k rpm dingdavo galia ar be kartais jausdavosi susilpnejimas. geriausias budas patikrinti pastatyti ant stendo ka ir padariau. (lt kogero tokios galimybes nera) viskas buvo sutvarkyta ir grazinta iki 80% iki 100% reikia ardyti ir valyti sistema nes kazkas pastrige kuro pompoja arbe purkstukuose nes atsukus rankena iki dugno nebeuztenka kuro. todel sakyciau pastave kazkas panasaus kazkur sistemoja yra kamstis (karburatoriai). juos isvalius ir susinchorizavus manau pageres. sekmes
2012 Balandžio 21 01:43 Ass, Gas or Grass, nobody rides for FREE !!!
Narys
1500cc *******
Avataras
#20    

Šeip daba kiek žiūrėjau, už ~200lt galima atsisiųst iš UK, bet baisu kad nebūtų tokie pat, nes xebra nerašo nuo kiek kw moco nuimtas. Šeip karbai nusiema ir pasistato per 30 min, tai geriau vietoj išsibandyt prieš perkant. Žinoma būna normalių žmonių su kuriem galima sutart, kad jei netiks gražinsi.
2012 Balandžio 21 01:59 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
1100cc *****
Avataras
#21    

visada galima pasiklausti ar yra grazinimo galimybe ir panasiai. o siaip tai visada galima ir pameginti paciam issivalyti arbe palikti tai tam kas zino ka daro :)
2012 Balandžio 21 02:13 Ass, Gas or Grass, nobody rides for FREE !!!
Narys
50cc *
#22    

siaip ta detale kur apibraukta raudonai , lyg ir diafragma vadinama jei gerai atsimenu , nu zodziu kai atidarai sklende sukdamas gaza tai nuo vakumo ta diafragma kelia bendzino adata , tai jeigu jinai nuo mazesnes galios motociklo ,speju gal jinai yra is kietesnio gumo ir nepasikelia tiek kiek turetu , del to tau didesnese atsukose truksta bendzino ir motociklas netraukia .
2012 Balandžio 21 09:28
Narys
800cc *****
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: mykolaila
Pradėjau žiūrėti kiek galėtų kainuot tos adatos ir radau tokią karbų schemą. Joje yra nupiešta detalė, kuri skiriasi 25kw mocui.. nežinau ką ji daro, bet jos kaina per didelė kad užsakinėčiau (o reikėtų tai 2!) tiesiog taip, tad kilo nauja mintis, kad gal čia gali būt mano bėda, t.y. galia ribojama ne oro padavimu, o karbe kuro?? Kyla mintys bandyt ieškot kitų dėvėtų karbų (o tinka ir GPZ modelio) ir žiūrėt kas gaunasi pastačius kitus. Beje kokios kainos galėtų būti tokių dėvėtų karbų?


Parasyk tikslu detales koda. Butent tos membranos. Pagal pirma kodo dali, matau, kad pas mane spintoje guli tokios pacios membranos. Reiketu suzinoti kita kodo dali, nes jei ka - turiu atliekamus tokiu dalyku 3 vnt. (ketvirtoji buvo gal uzspausta, tai turi skylute ant krasto :D ).
Mano dalies kodas:
16126-1214


P.S. Beje, tik dabar paziurejau. Ten gal ne tik membrana nurodyta, o dar ir zykleriukas kitoks. Nes prie jo tipo kodo yra nurodyta raidele B, o prie membranos A. Kazkodel dabar neatsidaro kawasaki owners info dalis, negaliu paziureti tiksliai tavo moto daliu.
2012 Balandžio 21 11:10 redagavo sandman^kfmf 2012 balandžio 21 11:22
Narys
1500cc *******
Avataras
#24    

Deja.. maniškio kodas 16126-1173. Kažkaip man atrodo paprasčiausias variantas bandyt dėt kitus karbus.
2012 Balandžio 21 11:24 redagavo mykolaila 2012 balandžio 21 11:26 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Paparacis
900cc *****
Avataras
#25    

tu pirkai ji nelaktymui o graziam manevringam vazinejimui ;) o ant gerosios marijos zemes motociklams didziausias greitis galimas tik 110 taip kad taviskis net gerokai virsija ta leistina ... aisku nemalonu kai zinai kad kazkas negerai ir reikalui esant su antru golfu jau nepalenktyniausi ;) o kaip itariu dar tos superines patirties pilotavime pas tave nekalnai tai gal net ir geriau kad tavasis zirgelis biskiuka vangus
2012 Balandžio 21 11:59
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#26    

Nieko ten nebus, pas prancuzus populiaru riboti galinguma. taigi jai viskas dirba gerai, o tik truksta max, tai ir bus ribotas galingumas. Ta detale kur nurodyta turetu nepasikelti iki virsaus, kai atsukama rankena, darbineje padetyje(dirbant varikliui ir veikiant vakumui). Tai labai nesunkiai gali patikrint .Nusiemus karbus , kisant i juos pirsta ir bandant pakelt mechaniskai. Jai pakils iki pat virsaus , tai galingumas neribotas, jai liks nedakiles, ribotas.Tai gali padaryt ir nusiemes tik filtra, bet tik bus sunkiai prieit, nes gazo sklende trukdys. Bet gali ir papusdamas su kompresorium i membranos oro paemimo anga. nemoku nupasakot kur jinai ira , bet nuemus filtra matosi visa darbine skyle, ir virsui jos ira dar atskita nedidele angele. I ja atsargiai, per atstuma gali papust kompresorium ir pamatysi kiek pakils sita vakumine skelnde.
Beje voztuvu reguliavima pamirsk, nes jie neturi jokios itakos tavo problemai, tik profilaktiskai gali tai pasidaryt.
2012 Balandžio 21 12:23 redagavo mune23 2012 balandžio 21 12:24 Mune
Narys
800cc *****
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: mykolaila
Deja.. maniškio kodas 16126-1173. Kažkaip man atrodo paprasčiausias variantas bandyt dėt kitus karbus.


Bet ar tikrai pas tave membrana yra KITOKIA? Ji naudojama tokiuose motuose:
http://www.powersportsplus.com/parts/detail/kawasaki/KP-16126-1173.html
Tad manau, ji negali buti KITOKIA, tam, kad sumazinti galia. Tau reiketu pasitikrinti pradzioje ziklerius bei adatas.
Pvz. tas kur pazymetas: 92063-1014, jis gali eiti tokiais variantais:
92063-1069, 92063-1074, 92063-1075, 92063-1076. Tarp ju skirtumas - skyle: originalus 135, visi kiti atitinkamai 125, 128, 130, 132. Jei gerai pamenu, uzrasas yra ant pacio zikleriuko, o jis 200 lt nekainuoja. Greiciausia pas tave bus ikistas koks nors mazesnis.
Kaip sakiau - nepabijok atidaryti karbus ir pasitikrinti ar viskas sudeta pagal tai, kas nurodyta manuale. Kaip sakiau, tikslias dalis gali rasti cia:
http://tinyurl.com/y43vsh
Kadangi tavo motas europinis, tai ieskok pagal NINJA 500R.
2012 Balandžio 21 12:43 redagavo sandman^kfmf 2012 balandžio 21 12:46
Narys
600cc ****
Avataras
#28    

Mykolaila, o žvaigždės (galinė ir priekinė) tokios kaip manuale nurodyta, nėra didesnės užmestos, nes greičio nuo to irgi daug prarandama.
2012 Balandžio 22 20:04
Narys
1500cc *******
Avataras
#29    

Žiūrėjau karbus nuo GPZ500, iš išvaizdos karbai identiški maniškiams. Išardęs ir sulyginęs viršutinių membranų skirtumo neradau, abi tokios pat. Skyrėsi žikliorius, adata ir membraną spaudžianti spiruoklė. Adata iš GPZ karbų yra plonesnė, žiklerio skylė didesnė, o spiruoklė trumpesnė. Pradžioj šitas dalis perdėjau į savo karbus, mocas dirbo normaliai, bet ant didesnių apsukų atsukus daugiau rankeną dusta, tarkim iki 7t rpm, normaliai, o daugiau jau dusta iškart. Grįžęs pažiūrėjau - žvakės smarkiai juodos, įsiurbimo angos drėgnos nuo benzo, reikšia perpilinėja. Tada visas dalis sudėjau atgal į GPZ karbus, ir pabandžiau uždėt juos, bet rezultatas toks pat. Kaip suprantu šitiem karbam nėra mišinio reguliavimo, nes pagal manualą galima tik vakuma pareguliuot ir kuro lygį pačiam karbe.
Sužiūrėjau detalių kodus karbuose, tai vis dėlto mano karbuose ir žigliorius ir adata tokie kokie nurodyti manuale.
Adata - N96R (pas mane) ir N36N (GPZ)
Žigliorius - 102 (pas mane) ir 130 (GPZ)
Kas liečia adata manuale ji nurodyta po kablelio su modelio modifikacija (ER500D), gal šita adata ir gadina visą reikalą. But gerai kur gauti kito tipo normalia adatą bent pasibandymui, bet aišku juk niekas nenorės ardyt savo karbų, kad kažkam pasibandymui adatas duot :(
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Balandžio 22 21:05 redagavo mykolaila 2012 balandžio 22 21:21 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
1500cc *******
Avataras
#30    

Citata:
Cituoju: Fuxsas
Mykolaila, o žvaigždės (galinė ir priekinė) tokios kaip manuale nurodyta, nėra didesnės užmestos, nes greičio nuo to irgi daug prarandama.

Žvaigždžių tiesa sakant nežiūrėjau, nors jei būtų pakeistos tai prarandant tiek greičio, turėtų labai pasijausti galia ant žemų pavarų, tačiau tikrai taip nėra. Prieš tai turėjau yamaha irgi 37kw, tai jis neatsagiai pasielgus su gazu bandydavo kelt ratą, o su šituo galii specialiai stengtis nemanau, kad pavyktų. Čia žinoma labai neobjektyvus toks įvertinimas ir palyginimas :)
2012 Balandžio 22 21:19 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17