Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Honda xl 600 650 700 transalp
Narys
400cc |
geras dalykas manualas, HONDA regis taip pat jokiu papildomu reikalavimu a.s. neturi Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugsėjo 19 15:38
redagavo Tomas Ra 2014 rugsėjo 19 15:38
|
Narys
400cc |
XL600 manualas Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugsėjo 19 15:51
|
Krapštukas
1100cc |
Del virimo temperaturos, tai senukuose yra mannol ausinimo skyscio su 125 laipsniu virimo temperatura. Lyg 9ltl uz litra, treciadieniais su 30% nuolaida dar pigiau. As nieko pries susipylti motul ausinimo skysti, bet kai jo kaina didesne uz alyvos (o dar turint omeny kad puse bonkes isvis sudaro vanduo), tai tegul jis stovi ant lentynos Galima paskaiciuot, kad jei 10 metu nekeiti skyscio (o tokiu turetu but pilna aplink), tai pompa pasikeist kainuoja tiek pat kiek specialu ausinimo skysti pylt O dar idomus faktas, kad lenktynininkams isvis gi leidzia vaziuot tik su vandeniu ir nei tos pompos sprogineja, nei jiems verda tas skystis.
2014 Rugsėjo 19 17:25
|
Narys
600cc |
Geram aušinimo skysčiui (silicate free, long life) užtenka ~50Lt. Nekeisti galima 5 metus.
2014 Rugsėjo 19 18:09
|
Narys
400cc |
Nu, nu.Pompos...Super ausinimo skysciai...Kuo brangiau, tuo geriau!? Buvo, buvo maniskiui toks "skyscio prasiskverbimas".Pries kokius gerus metus.Nuveziau pompa auto restauratoriams, 70lt.,ir...vuolia-nuvaziavau jau virs 10kkm.O antifryzas supiltas "is Maximos"...
2014 Rugsėjo 19 21:34
|
Auksaburnis
1100cc |
Nelabai skaiciuot moki. Ausinimo skystis motul apie 25litus litras, pompa 1000(tema apie transalp) tai nesigauna tavo matematika niekaip. Ir idomu butu pamatyt kaip neverda vanduo, kai lenktynese(net neabejoju kad nesi buves lenktynese jokiose ne karto, na nebent ziurovu)uzverda net 136laipsnius laikantis lenktynems skirtas skystis. Tiun firmos gamina padidintus radiatorius, padidinto nasumo pomapas kad kazkaip suvaldyt uzvirima, o cia matai vandeniu galima vaziuot, kuris verda prie 100 ir isvis neturi jokiu tepimo savybiu,kas reikalinga pompos asiai ir rieboksliams)
2014 Rugsėjo 20 19:56
Mune
|
Narys
1000cc |
Vanduo prie atmosferinio slegio verda prie 100 laipsniu, bet ausinimo sistemoje slegis aukstesnis del to ir virimo temperatura aukstesne. http://de2.lt/naudinga-informacija/lentel%C4%97s/581-vandens-viri....
2014 Rugsėjo 20 20:58
|
Narys
600cc |
ne į Honda xl 600 650 700 transalp temą, bet MotoGP naudoja tik vandenį , įtariu, kad ir pas supersport ir superbike klasėje Lietuvos lygiu, motociklus vanduo aušina.
2014 Rugsėjo 20 20:59
redagavo domantasTi 2014 rugsėjo 20 21:09
|
Krapštukas
1100cc |
50LTL as sutikciau isleist ausinimo skysciui, bet pigiausiai motul radau po 30ltl ir man reikia keturiu bonkiu- 120ltl Ir puse to vanduo. Du litrai antifryzo- 120ltl. So logika kazkaip nesirisa, kol nepamatysiu video is motul gamyklos kaip jie verda ta skysti prie 20 baru slegio ir 1000 laipsniu temperaturoj Arba jie gal tiek mazai to skyscio parduoda, jog negali protingesne kaina pasiulyt. O kad vanduo neturi tepimo savybiu tai idomus teiginys, daugybe pompu ne motocikluose sukasi, kurios butent vandeniu ir tepamos. P.s. lenktynese esu buves, tik motociklas buvo Honda XR250 oru ausinamas, tad skystis neuzvire
2014 Rugsėjo 20 22:05
|
Narys
250cc |
Gerumas ausinimo skycio, kad netik auksta temperatura virimo (kuri dar dideje del ausinimo sistemos slegio), bet ir tepamuju savybiu. Manau net tarp pirstu patrynus gera ir prasta ausinimo skysti matysis tas tepimo skirtumas. Geras yra "riebesnis", sunkiau nusivalantis. Tokiu pat budu galima ir vandens tepamas savybes palygint...
2014 Rugsėjo 20 22:48
|
Auksaburnis
1100cc |
Taip be slegio o ausinimo skystis prie tokiu paciu salygu verda 136. Ir vistiek problema jai salygos sunkios ir auksta oro temperatura.
2014 Rugsėjo 22 11:52
Mune
|
Auksaburnis
1100cc |
Galiu pasiulyt po 25lt 1000laipsniu dar nesukurtas skystis, tad video nepamatysi. Uztenka fakto kad su marmalu uzverdi arba pompa per sezona sudilini, su skysciu vaziuoji neuzvires ir pompos uztenka 2 sezonam. Jai vanduo turi tepimo savybiu, tai taupumo sumetimais gal reiktu ir i varikli pilti vandeni? XR lenktynese nedalyvauja, su jais nebent ten pasivazinejama. Motociklai vaziuojantys tikrose lenktynese vaziuoja tik vienas lenktynes, poto isardomi iki vaztelio.Vandeniu vaziuojantys moto gp(naudojama tikrai ne taupumo o kitais sumetimais)su ta pacia pompa antra kart nevaziuoja. Ir ausinimo sistema kad veiktu su vandeniu 2gubai ar net trigubai galingesne kad galetu susitvarkyt, lyginant ausinimo skysti naudojancia sistema.
2014 Rugsėjo 22 12:11
Mune
|
Narys
600cc |
Aha, tik kad aušinimo skysčio specifinė šiluminė talpa mažesnė už gryną vandenį... Ir kol nesurūdija - su vandeniu efektyviau aušinti.
2014 Rugsėjo 22 13:11
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
tomai, ne visi su fizika draugauja kiti savo desnius isradineja.
2014 Rugsėjo 22 13:15
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Auksaburnis
1100cc |
Kiek procentu 0,...? O gal 50, tada neaisku kam tie inzinieriai lenktynems deda didesnius radiatorius ir pompas jai uztenka tik vandens ipilt ir ausinimas padideja. Ir nafik tie kvaili inzinieriai vargsta ir kuria uzvirimui atsparius skyscius, lenkiancius vandeni 40 procentu?
2014 Rugsėjo 22 18:53
Mune
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
http://www.engineeringtoolbox.com/ethylene-glycol-d_146.html svieskis. 50/50 Etilenglikolio ir vandens skiedalo silumine talpa yra 3140 J/kg C, 3/4 gryno vandens silumines talpos. va cia reikia didesniu radiatoriu ir nasesniu siurbliu. gal dar pasiulysi motociklini benzina pilt?
2014 Rugsėjo 22 19:27
redagavo CerBeR 2014 rugsėjo 22 19:29
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Auksaburnis
1100cc |
Diskusija del kokybisko skyscio pradeta tik del tepimo savybiu kad apsaugot brangiai kainuojancia pompa,nes transalpams yra ventiliatorius, kuris isijungia dar net grynam vandeniui nepradejus virti. Kas kita del virimo su kitais motais. Bet kadangi tema ne apie tai tai sukursiu nauja tema aptarti ausinimo skysciu peripetijoms,nes visai idomu, sitos nebeterskim.Prasom prisijungti naujoje temoje. http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.10815.html O cia moderatoriai geles prasisluot.
2014 Rugsėjo 23 09:04
redagavo mune23 2014 rugsėjo 23 11:09
Mune
|
Krapštukas
1100cc |
Ir naujoje temoje galetum dar sukurti apklausa- ar pilamas automobilinis ar specialus motociklinis ausinimo skystis. Tada butu aiskiau kiek vazineja su automobiliniu be pasirodziusiu neigiamu efektu.
2014 Rugsėjo 23 10:26
|
Auksaburnis
1100cc |
Nereikalinga apklausa, nes statistiskai mazai lietuvaiciu vaziuja vienu motu ilgai, tad pasekmes pamato tik trecios ar penktos rankos.Plius reiktu kad 2 naudotojai pradetu nuo naujo ir naudotu skirtingus, tada po koki 50000reiktu isardyt motorus ir apziuret kaip korozija paveike aliuminio detales. Tokiu korozijos paveiktu varikliu prisiziurima ardant senus motociklus, bet deja kas ir kaip buvo naudota nesuzinosi. Galiu tik viena pasakyt, kad daznai ardau motociklus nuo 0 vaziujancius ir naudojancius tik zinomus produktus, tai per 2 metus jiems nieko nenutinka visiskai. kas buna toliau, nezinau, nes juos perima kiti.
2014 Rugsėjo 23 10:40
redagavo mune23 2014 rugsėjo 23 11:10
Mune
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Kadangi jau ~10m naudoju Kroon-oil produkciją pagrinde visur, (čia ne reklama, taip jau susiklostė geografiškai-politiškai, o vėliau ir tapo įpročiu, nes pretenzijų neturėjau) tai atėjus laikui keisti antifryzą tiesiog nuėjau į kroonoilo puslapį ir paklausiau jo rekomendacijų. Davė man šitą: http://www.kroon-oil.com/en/catalogue/product/187/coolant-sp-12/105/ Moco manuale parašyta, kad 50/50 skiest su vandeniu, tai taip ir padariau (vanduo distiliuotas, ne iš krano). http://www.kroon-oil.com/en/product-recommendation/motorcycles-sc.... #!/component:144150/ Po ~2,5m ir ~35kkm keičiau antifryzą vėl, ir tuo pačiu keičiau sankabos karziną, taigi pompą turėjau nuimtą prieš akis. Vaizdas - kaip nauja, jokių korozijos žymių. PS tas pats produktas rekomenduojamas ir kai kurioms mašinoms (jei gerai pamenu, VAG koncernui, Volvo ar dar kažkam). Tai va ir nežinau, ar dar reikalinga kažkokia diskusija. Sekantį kartą keisiu vėl į rekomenduojamą ramia širdim.
2014 Rugsėjo 23 11:27
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Kuvaldaliotas
2200cc |
isvada: bet kuris kokybiskas, o ne neaiskus samurliakas.
2014 Rugsėjo 23 11:47
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
600cc |
Manuale parašyta skiesti koncentratą, o nuorodoj "ready to use" - t.y. jau atskiestas...
2014 Rugsėjo 23 11:51
|
Auksaburnis
1100cc |
Nesakau kad gamintojas blogas , kaip jau ir pamijo kolega viskas gerai kas ne samurliakas, tas ir turi apsauga nuo korozijos, bet tu pompos matei tik korpusa,tai reiskia apsauga nuo korozijos, o pacios neardei. Kritine pompos vieta yra asis ir riebokslis toje vietoje, vat cia jau reikia ne tik atsparumo korozijai, bet ir gero tepimo. pati asis nerudija ir ji pagminta, arba padengta nerudijanciu metalu, taigi korozijos nebijo. bet jai i sistema uzpilamam marmalo ir korozija atsiranda kitur, tai jos nuosedos ir sugrauzia tiek asi tiek rieboksli. ne karta teko matyti aprudijusiu asiu ir tos visos rudis, ne pacios asies, bet nuosedos. Ir koks bebutu puikus ausinimo skystis asis vistiek dyla, tik su gerais leciau su samurliakais greiciau.
2014 Rugsėjo 23 12:21
Mune
|
Narys
25cc |
Sveiki paskaites paskutinius šio forumo pranešimus apie Transalpus nusprendžiau ir aš parašyt ką manau apie aušinimo skystį motociklui, kai kurė pirmus transalpus, dar nebuvo g11 g12, todėl keitimo intervalas buvo kas 2 metus, vėliau pažengus technologijoms atsirado g11 keičiamas kas 3 metus ir g12 kas penkis, todėl nereikia perdėtai laikytis to ka rašo20 metų senumo manualas + koks skirtumas tarp automobilinio ir motociklinio aušinimo skysčio, atsakymas jokio, nes ir tas ir tas atlieka ta patį darbą, reaguoja su tokiais pat metalais, temperatūros tos pačios, todėl kron oil motul ar turtle wax ar sonax ar sunoco visiškai jokio skirtumo, tinka viskas kas gaminama normalių gamintojų, tik marketinginiais tikslais parašo kad skystis skirtas moto ir gali lupt dvigubai brangiau, niekada nepilkit danušio (DAC), manol ar visokiu norfiniu ir maksiminiu (atlant ir t.t.) nes jie daromi tik kad turėtų spalvą ir neužšaltų (kitų antifrizui būdingų savybių jie neturi nes yra CHEAP SHIIT lygio prekes)
2014 Rugsėjo 24 13:41
redagavo Haimis 2014 rugsėjo 24 13:42
|
Keliauninkas
800cc |
Japoniškiems motociklams, kaip ir automobiliams, pagrindinė sąlyga yra kad aušinimo skystis būtų silicate free. Silikatai yra kaip abrazyvas kuris sugraužia pompos riebokšlius. Vokiečių ir amerikonų gamintojai, kiek žinau, kolkas to nepabrėžia.
2014 Rugsėjo 24 13:52
|
Narys
250cc |
Klausimas turintiems xl600v su tokios konstrukcijos lankais: http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/bikes-sale-wanted/21306d.... Arba http://static.findix.com/data/adpix/picture_L/verkaufe-honda-xl60.... Ar po keliu numetimu ant sono jie neprisispaudzia prie plasmasiu? Klausiu nes ant mano TA dabar yra lankai be dalies kuri eina i pakoji, neturi gero atramos tasko, ir del to kelis kartus numetus ant sono lieka prisispaude prie plasmasiu (tiesiog linksta i vidine puse). Tenka tiesinti vis. Tai noreciau zinoti ar nera sitos problemos su minetos kostrukcijos lankais.
2014 Rugsėjo 28 08:58
redagavo Ultrasonic 2014 rugsėjo 28 09:00
|
Plentinis endūrininkas
250cc |
Uzsilanksto ir tokie, nereikia net vaziuojant numest. Bestovint kojele sulindo i zeme, vertes ir lankai sulinko ir plastmase suluzo toj vietoj kur lankas prisispaude. Nors pas mane jie ne tiek linksta, kiek persistumia is vienos puses i kita. reikia virsutini tvirtinima prie remo daryt fiksuota, o tai ten vaikiskai padryta. Lankai is moto4u
2014 Rugsėjo 28 09:40
|
Narys
250cc |
Pas mane sukasi ir apatine ir virsutine dalis. Tai stumdytis nelabai, bet tiesiog linksta vis ir pradeda plasmase liest. Gal kombinacija is fiksuoto virsaus ir to papildomo tvirtinimo kur eina prie pakojo butu tvirtesne... Jei kas turite gerus lankus papasakokit/parodykit kas per konstrukcija.
2014 Rugsėjo 28 12:38
|
Narys
400cc |
Pirkau sw motech lankus Ta 700. Pats montavau, buvo truputi knisliavos: prie pagrindinio remo priekyje montuojasi tvirtinimo ausys, paskui reikia issukti originalius variklio tvirtinimo varztus ir keist ilgesniais, kad susukti lankus tarpusavyje, galu gale abu lankai susisuka per tarpa tarp cilindru. Tvirtumas ir stabilumas man nekelia abejoniu, teko kelis kartus paguldyti- jokiu pasistumimo zenklu. Internetas sw lankus vertina irgi labai pozityviai moto 4you produkcijos neteko bandyt
2014 Rugsėjo 28 21:45
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |