Remontas » Suzuki GSX-R 1000 K4 bėda su trauka
Narys
400cc |
Suzuki GSX-R 1000 K4 bėda su traukaSveiki,gal kas galite pagelbėti. Gixeris netraukia, toks jausmas kad "užsisiurbęs". Šaudo iš duslintuvo. Užkurus karštą apsukos pakyla iki kokių 3000rpm ir nukrenta iki normalių. Filtras plautas ir suteptas. Žvakės naujos. P.S Išimtas ir atjungtas EXUP vožtuvas.
2012 Spalio 6 01:55
|
Britvininkas
900cc |
greiciausiai throttle position sensor gryba pjauna.nuo ko viskas prasidejo?klaidu nemeta?
2012 Spalio 6 10:33
„Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
|
Narys
1200cc |
Istrauk oro filtra ir be jo pabandyk vaziuoti
2012 Spalio 6 12:20
It comes after years going both ways
|
Narys
400cc |
Tai vat kad meta tik C46 klaida del EXUP (EXCVA). Prasidejo net nežinau nuo ko, tokį nupirkau. Uzsiglusines visai iš pradžiu buvo. Išploviau filtrą, pakeičiau žvakes. Pagerėjo situacija, bet nepakankamai.
2012 Spalio 7 23:22
|
Narys
1500cc |
Žiūrėk kad belaukiant pavasaris neateitų
2012 Spalio 7 23:30
Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
|
Donoras
1100cc |
tai jei klaidą meta, tai nuo jos reikėtų ir pradėt
2012 Spalio 8 16:02
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
1200cc |
SET Valve klaida neturi nieko bendro su butent sia beda
2012 Spalio 8 18:40
It comes after years going both ways
|
Donoras
1100cc |
sorry, nedaskaičiau visko
2012 Spalio 8 23:28
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Britvininkas
900cc |
Pabandyk susireguliuoti TPS davikli.suzukis tam rekomenduoja naudoti special tool.taiva,pasidarai special tool(paimi sprindzio ilgio laideli ir nudrozi galus). po galine sedyne yra balta fiske nepajungta i niekur.kisi ta laideli taip,kad sujungtum juoda/balta su balta/raudona.tada ijungi degima,raudona knopke i apacia,kad siurblis suveiktu.ant skydelio uzsideks simbolis- C 00-.tada atleidi TPS davikli ir pasuki i viena ar i kita puse po milimetra.tas bruksnelis sokineja i virsu,i apacia ir per viduri.tai suzukis sako kad turi sureguliuot taip kad bruksnelis stovetu per viduri.uzverzi TPS,isjunges rakteli atjungi laideli ir uzvedes motora megaujiesi galingu gausmu. p.s. as neatsakau uz pasekmes,jei sujunksi ne tuos laidus ir nudegs saugiklis.
2012 Spalio 12 11:10
„Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
|
Britvininkas
900cc |
dar gali atkreipt demesi i vakumo slangutes.kad nebutu nusimovus nuo IAP daviklio,ar siaip kur kiauros.atrodo juokinga priezastis,bet nepajungus vakumo motoras siurbias,netraukia ir pilas juodais dumais.
2012 Spalio 30 13:20
„Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
|
Narys
400cc |
Filtro išėmimas nepadėjo. Taigi reiks žiemą viską peržiurėti nuo A iki Z. Parašysiu jei ką rasiu
2012 Lapkričio 2 09:25
|
Narys
400cc |
Sveiki, kaip ir minėjau suskis visai nenorėjo važiuoti, maksimalus greitis pagal nuotaiką tai 220km/h, tai 250km/h. Pakeičiau žvakes, išploviau sutepiau filtrą, kompresiją matavau, kompas jokių klaidų nerodo. Ir vis tiek ant aukštų sukių nevažiuoja, toks jausmas kad nepaduoda kūro. Gixxer.com forume radau kad chebra ir turėjo tokių bėdų, ir padėjo tik... kuro filtro keitimas. Taigi nuėmiau baką ir ištraukiau kuro siurblį, išardęs viską spėju radau problemą: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Vasario 8 20:47
|
Britvininkas
900cc |
ble ka surudijes,gal taupumo sumetimais benza su vandeniu skiedi
2013 Vasario 9 10:51
„Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
|
Narys
400cc |
kad nelabai nebent statoilas ekonomina tai per tiek metu normalu manau, bakas pakankamai gražiai atrodo, nesurūdijęs.
2013 Vasario 9 11:33
|
Auksaburnis
1100cc |
Tai gal motas is anglijos, tada nieko nustabaus, ten net padangos ir plastikai surudyti gali per metus
2013 Vasario 9 11:36
Mune
|
Narys
400cc |
Ne, iš JAV, tai per tiek metų normalu kad atsiranda kažkiek vandens, su kuru, iš išorės, kondensatas, o paskui sėda į žemiausią vietą. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Vasario 9 11:45
redagavo iirmis 2013 vasario 9 11:45
|
Narys
400cc |
Ne dar nebuvau. Kol neišvažiuosiu į kelią, tol nesužinosiu ar viskas tvarkoje, reikia sukti iki galo
2013 Kovo 20 21:43
|
Narys
600cc |
Gali placiau papasakot kaip isemiai ta siurbliuka, ji valiai ar pirkai kita?
2013 Kovo 20 23:13
|
Narys
400cc |
1) Išpili kūrą iš bako; 2) Nuimi kūro žaną (ji ten gražiai atsifiksuoja ir nusiema), atjungi "fiškę" siurblio; 4) Nuimi baką; 5) Atsuki varžtus kuro siurblio; 6) Ištrauki siurblį; 7) Nuo kontaktų nusuki du laidus, nesumaišyk kur kuris buvo prisuktas; 8) Išsuki 2 varžtelius nuo korpuso bėgelių (matosi antroje foto); 9) Ir išsitraukia siurblys (reikia biški jėgos); Nieko ten sudėtingo. Išsitrauksi siurblį ir matysi. Pačio siurblio nevaliau, nes filtro vidus švarus buvo, tai manau į siurblį nepateko nieko blogo. Be to testavau siurblio pajėguma, kiek perpumpuoja per 30 sekundžių kuro (tikslių skaičių nepamenu, manuale yra visa procedūra aprašyta), tai viskas ok.
2013 Kovo 21 14:29
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |