Naujienos motopasaulyje » Avarijos
Narys
900cc |
Geguze sezona atidarom, spali uzdarom. Kiekvienam menesiui po pora motobroliu - sakes. Ta statistika tuom ir uzknisa, kad ja kazkam tenka uzpildyti ir toje pacioje aviacijoje nors mazi procentai bet per metus vistiek apie 900 auku nusinesa. Bukime saugus.
2012 Spalio 8 08:14
real men ride twins
|
Narys
900cc |
truputi "sausos" statistikos: http://www.delfi.lt/news/daily/crime/per-desimt-menesiu-keliuose-.... << Iki spalio 12 d. eismo įvykiuose žuvo 225 žmonės, tarp jų 12 nepilnamečių. T. y. žuvo 14 eismo dalyvių daugiau negu praėjusiais metais per tą patį laikotarpį. Tarp žuvusiųjų: 83 vairuotojai, iš jų 12 motociklo vairuotojų, 63 pėstieji, 39 keleiviai, 28 dviračių vairuotojai, 6 mopedo vairuotojai. Žuvo 166 vyrai ir 59 moterys. >> Žiūrint vien į skaičius pasirodo važinėti dviračiu Lietuvoje yra net dvigubai pavojingiau negu motociklu .... tai tik dar kart patvirtina, kad automobilių vairuotojai ne tik kad nemato dviračių transporto priemonių , bet ir išviso jų netoleruoja kaip lugiaverčių eismo dalyvių kelyje Saugokime vienas kitą kelyje
2012 Spalio 12 18:53
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Paparacis
900cc |
dvirates transporto priemones dazniausiai atsiranda is niekur zaibisku greiciu kad keturaciu transporto priemoniu vadeliotojei nespeja ne sureaguot........
2012 Spalio 12 19:00
|
Donoras
1100cc |
kas liečia dviratininkus, tai bent pusei sutiktų kelyje norisi gerai vožtelt, nes apie KET kalbos nėra, atšvaitus, šviesas, ryškias liemenes irgi negirdėję, lygiagrečiai važiavęs ramiausiai šauna per perėjęs prieš pat nosį, ir t.t. taip kad ta statistika kiek kitaip atrodytų, jei nebūtų tokių obuolių..
2012 Spalio 12 19:15
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Krapštukas
1100cc |
Siaip is tu 28 zuvusiu dviratininku, dauguma buna girti nakti griztantys namo uzmiescio keliais. Aisku be jokiu lempu. Bent jau as tokia nuomone susidariau is perskaitytu straipsniu apie dviratininku mirtis. Kas del to, kad pusei noretusi gerai uzvost, tai as sakyciau mazas skaicius. Pats vazinejau dviraciu isties daug Lietuvoj ir nesuprantu bent 80% gatvej sutiktu dviratininku. Toks vaizdas susidaro jog jie patys sieka palyst po ratais ir jokio savisaugos jausmo nejaucia, ka jau bekalbet apie elementariu KET ismanyma. Tiesa, auto vairuotojai irgi visiskai nevengia progu netycia nusinest dviratininka ant kapoto. Cia manau didziausia spraga palieka vairavimo mokyklos. Ten juk neisgirsi, kad jei dviratininka pavojinga lenkti, tai protinga suletitinti greiti ir lenkima atlikti tik kai nebeliks kliuties is priespriesais. Tai ir lekia visi pro ta dviratininka vaziuojanti vaziuojama kelio dalim lyg jo ten nebutu isviso.
2012 Spalio 12 20:52
|
Sunkiasvoris
1100cc |
Biškuti ta statistika nesueina (Iki spalio 12 d. eismo įvykiuose žuvo 225 žmonės. Tarp žuvusiųjų: 83 vairuotojai, {{{iš jų 12 motociklo vairuotojų}}}, 63 pėstieji, 39 keleiviai, 28 dviračių vairuotojai, 6 mopedo vairuotojai. Žuvo 166 vyrai ir 59 moterys.) 83+63+39+28+6=219 Bet tai esmės nekeičia Ir jai moto sezoną skaičiuosim nuo jo atidarymo šių metu 05,05d iki 10,06d tai gausim 22savaites ir 18 žuvusių su mopedų vairuotojais, arba 154dienas ir 18 žuvusių tai reiškia kad mirtina moto avarija įvyksta maždaug kas 9d. Tai labai baisi statistika nes dauguma moto vairuotojų yra ganėtinai jauni.
2012 Spalio 12 21:40
|
Narys
1200cc |
Ismokti vairuoti per 10-15 valandu yra neimanoma. Mokyklos nera kaltos, kad zmonem uztenka tokio lygio igudziu laikytis vairavimo egzamena. Is kitos puses, kas pasiruoses moketi 3 000 litu uz vairavimo mokykla
2012 Spalio 12 22:02
It comes after years going both ways
|
Donoras
1100cc |
šiaip manau nemažai kultūros atsirastų, jei baudos pėstiesiem, dviratininkam pakiltų iki kosminio lygio sukėlei avarinę situaciją - 1000lt , arba 20 parų lygiai kaip ir su posukių nerodymu.. bauda būtų kokie 500lt, jau pradėtų galvot, kad gal visgi reikia juos naudot..
2012 Spalio 12 23:54
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Krapštukas
1100cc |
Galvotu tik galvojantys, kurie ir dabar galvoja. Pavyzdys is USA, kur kazkurioj valstijoj uz lyg 50kmh virsyta greiti pradejo sodint uz grotu. Tai atsirado ir tokiu kurie motociklo tipa pakeite. Nu, nes kai pagalvoji...... O beda ta, kad ir ten, ir cia yra daugybe negalvojanciu, gyvenanciu sia diena ir nusisvilpt jiems kokios tos baudos. Nu nebent zino jas tiek, kad turetu galvoj kiek yra puse baudos, jog galetu i kisene zaliukui sukratyt. Siaip jau senai aisku jog baudom ir draudimais nieko nepasieksi.
2012 Spalio 13 00:21
|
Krapštukas
1100cc |
Faktas, kad vairuoti neimanoma ismokti per 15 valandu. Bet vairavimas tai tik techninis veiksmas. Sveikas protas su tuo nieko bendro neturi. Apie ka kalbama, yra teorines pamokos. Butent per jas turetu but pasakoma, jog motociklininkas yra nematomas. Bet iki tokiu sneku taip toli vairavimo mokykloms... Del pinigu, tai vairavimo kurso kaina eksternu palyginus su iprastu skiriasi kiek? Ar tik ne 100lt? Tai jei tiek ivertintas visas teorinis kursas, manau nereiktu net antro 100lt ispasakot apie isties saugu vairavima.
2012 Spalio 13 00:31
|
Sunkiasvoris
1100cc |
Manau pradžiai užtektu kad pėstiesiem ir dviratininkam net padarius ir mažą pažeidimą, sulauktu policijos perspėjimo ir suprastu kad ir jie stebimi ir gali būti nubausti.
2012 Spalio 13 00:40
|
Narys
900cc |
Šitas kritimas visiškai lygioje vietoje ir iš anksto nuspėti, kad bus tepalo dėmių tikrai nei nuspėsi, nei laiku jas pamatysi turbūt ... va tik manau kad Lietuvoje galėtu būti labiau baudžiami ūkininkai ,kurie per darbymetį su purvina technika važiuoja į bendro naudojimo kelius ir palieka nuo kelių šimtų metrų iki ko ne viso 1 km purvo/mėšlo/augalinės kilmės liekanų krentančių nuo ratų ir žemės ūkio padargų ... Ir visai nesinori net komentuoti tų vairutojų, kurie kelyje važiuodami sugema pamesti plytas, malkas ar sankryžose išbarsto žvyrą, grūdus ,nes priekabos pilamos sklidinos ir kelyje mina kiek eina ... patekus į tokius ruožus su mocu - tikrai tkras stebūklas išlieka likti nesusivarčius ....
2012 Spalio 14 12:11
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Paparacis
900cc |
Pries pora metu staigiai reikejo pavaziuot is tasko A i taska B keleta kilometru per miesta ,galvoju soku ant moco ir nuvarau ,bet taip karsta ,o i apranga lyst nesinori ,ai galvoju su masina is leciuko nuriedesiu per tuos visus sviesaforus. Vaziuojant pries sviesafora spaudziu stabdzius , o pedalas kaip per plikledi tik brrrrr per koja man, o masina nifiga nestoja . Sakes galvoju stabdziai nuprotejo , kazkokia nesamone.Paskui uzsidega zalia ir pradedu vaziuoti atleidziu sankaba, o masina vos vos vos is vietos juda , as gaziuko myztelejau biskiuka ,efekto nulis ,galvoju dar ir sankaba numiro,bet patylinu muzika ir girdziu kaip ratas prakasais varo ant kazko slidaus , tada sustoju islipu o ten stoviu kazkokioj skystoj masej kuri nesuprantamai dvokia , paskui paaiskejo kad per miesta veze nesandaria cisterna metu ekstrakto .Taigi gerai gavosi tas tingejimas stryktelt su mocu , nes dievazi buciau pasibarstes.
2012 Spalio 14 12:31
|
Narys
250cc |
Siemet man su dviraciu vaziuojant is darbo marveleje is sunkvezimio pakilo osb plokste ir po priekiniu ratu nusileido, buciau puse metro arciau butu galva nukirte, greitis vistiek nemazas apie 30-35, tai staigiai sustoti irgi nelabai, gerai kad ne su mocu. O siaip per kelis metus tai nemazai tokiu ivykiu.
2012 Spalio 14 12:56
redagavo Shienas 2012 spalio 14 12:57
|
Donoras
1100cc |
tai vadinama patirtim.. kitą kartą važiuodamas stebės kelio dangą.. išvengt galima buvo..
2012 Spalio 14 15:35
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
400cc |
ne veltui rekomenduojama viduriu nevažinėt, o rinktis mašinos kairio rato trajektoriją. Tokių pačių tepalo juostų kaip video šį sezoną jau ne vieną teko apvažiuot su mocu. Esu tikrai dėkingams tiems, kurie išmokė važinėt mašinos ratų vietose.
2012 Spalio 14 17:17
|
Narys
250cc |
O už tokį dalyka, riekėjo kviesti policiją. Visur europoj galioja įstatymas, kad atviras puspriekabes būtina uždengti tinklu, pofik, kad pačiam dugne guli paralonas ar putplastis. Sukant vieną ratuką, vienas mūsiškis užvažiavo ant padangos liekanų, gerai, kad patyręs ir suvaldė motociklą, o jei būtų griuvęs ir į prešpriešinį..? O autobuso vairuotojų, kurie tą padangą pametė teigimu, mes kabinėjomes be reikalo, o dar policiją kvietėm, juk nieko nenutiko.... http://www.youtube.com/watch?v=q69C7XI4HcA
2012 Spalio 14 18:17
|
Narys
400cc |
Sveiki,musu keliuose ne tik tepalo ar dar kokio s... gali vaziuodamas pamatyti.Va visai neseniai draugas posukyje skaldos gabala pasigavo.gerai kad pats sveikas,o xjr i laukus.Bukit atsargus
2012 Spalio 14 21:09
|
Donoras
1100cc |
na vieni nerekomenduoja, kiti kaip tik rekomenduoja vidurio laikytis savos priežastys tam ir t.t... bet esmė paprasta, kelyje turi susikoncentruot į vairavimą, stebėt kelią, kelio dangą, kitas transporto priemones kelyje, aplink kelią, ir t.t. ir tas galioja tiek su motociklu, tiek su mašina, tiek su dviračiu, tiek ir einant pėsčiam galų gale. Tada pamatai, numatai ir t.t.
2012 Spalio 15 00:25
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
900cc |
Niekur nemačiau, kad kas rekomenduotų važiuoti viduriu kelio. Ir kokios tam gali būti priežastys? Pas mus forume buvo numestas linkas, kur buvo schematiškai aiškinama kodėl nevažiuoti viduriu kelio dėl matomumo ir pan. Jei rasiu, įdėsiu.
2012 Spalio 15 07:39
redagavo klemkas 2012 spalio 15 07:39
|
Donoras
1100cc |
elementaru, važiuodamas viduriu juostos, o ne kelio pirmiausiai, apsidraudi nuo kitų vairuotojų noro tilpti į tavo juostą kartu su tavim
2012 Spalio 15 09:19
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
900cc |
Būtent važiuojant viduriu juostos šią tikimybę padidini! Nu gerai, bandau rasti tą linką, nes kitaip tuščiažodžiauju... Va atrodo šitas linkas, tik ten buvo fishki.net http://msado.livejournal.com/2112060.html Jo, tas pats http://auto.fishki.net/commentall.php?id=124481 Ir šiaip, man kažkaip neatrodo, kad yra skirtumas kurioj vietoj važiuosi. Jei mašina tave stumia iš juostos, tai jai dzin kur tu ten esi. Kai matydavau, kad lenda bandydavau važiuot viduriu, bet visokiems x5 ir seniams, iš kurių akių matosi, kad niekina motociklus, visiškai nusispjaut. Dėl to savigynai ieškau kameros.
2012 Spalio 15 09:34
redagavo klemkas 2012 spalio 15 10:05
|
Donoras
1100cc |
čia rusų išmintis, su jų vairavimo kultūra, kur važiuodamas prieš eismą gali gaut smūgį į galą taip kad.. jei važiuoji su motociklu eismo srauto greičiu, arba dar ir lėčiau, tai iš esmės tai yra nesaugu. Šituose linkuose eina kalba apie pastebėjimą motociklo, kad jis ten yra, bet ne apie tai, jog pamatęs tave, važiuojantį juostos kraštu, nebandys tilpt kartu į vieną juostą. iš priekio važiuojantys lygiai taip pat įsigudrina lenkt, jei važiuoji kraštu o šiaip elementaru, kai važiuoji viduriu, ir toks į tave atskrenda, turi vietos pasitraukt, jei važiuoji kraštu, teks nuo kelio nuvažiuot besitraukiant
2012 Spalio 15 10:38
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
1100cc |
Suprantantiems rusiškai, apie išgyvenimą gatvėje gerai parašyta čia: http://www.drivemc.ru/articles/41.htm Manau, kad paieškojus galima rasti tkstą ir originalo kalba. P.S. Kodėl yra blogai važiuoti kelio viduriu? Šiukšlės visada guli kelio viduryje (čia viena iš rekomendacijų kodėl nevažiuoti per vidurį).
2012 Spalio 15 11:28
Bandit in my head
|
Donoras
1100cc |
nu tai žiūrėt reik kur ir ant ko važiuoji
2012 Spalio 15 12:51
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
900cc |
Ne nu, tu duodi savo šnekom. Yra bendri patarimai, kaip yra saugiau ir viskas. Jei tau plyta ant galvos nukris ir tau sakys "reikėjo žiūrėt kur eini", kaip pasijausi? Būna situacijų, kai važiuoji paskui autobusą, sunkvežimį, mikriuką, kad ir automobilį ir per vidurį kelio guli plytgalis ar malka, automobilis pervažiuos jį net nesujudėjęs, o tu viduriu kelio važiuodamas pataikysi tiesiai ant jo. Todėl saugiau yra važiuoti vėžiomis, o ne per vidurį, ir taip pat laikytis atstumo, kad tau neužstotų vaizdo priekyje. O tie tavo "žiūrėk kur važiuoji", atsiprašau, bet debiliški pasakymai.
2012 Spalio 15 13:03
|
Narys
600cc |
Gal ne taip supratai kolegas. Jie siulo vaziuoti ne desine autobilio veza, o kaire. Kas reiskia, jog tu esi dar arciau KELIO vidurio, nei vaziuodamas eismo juostos viduriu, taigi tokiu atveju automoblis tikrai (nebent piktybiskai) nesugalvos "lipti" ant taves. Peace. O ka manot vaziuojant proveza kai joje yra daug vandens? Gal tada galioja variantas, jog geriau atsargiai vaziuot viduriu eismo juostos?
2012 Spalio 15 13:39
redagavo Juodaragis 2012 spalio 15 13:39
USM Racing Team
www.usm.lt
www.dropshop.lt
|
Narys
400cc |
Na jei jau telkšo didelės balos ar liūtis, tai geriau išvis vengt tų kelių, kur yra provėžos. Nes važiuoti tokiu keliu yra visiška loterija.
2012 Spalio 15 13:55
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |