Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Kawasaki motociklai » Kawasaki ZX-12R

| 2014-06-28 *Matrosas* | 9/4260 žinut.
 
 


 
Narys
125cc **
Avataras
#1    

Kawasaki ZX-12R

Sveiki. Lietuviskuose forumuose nelabai ka radau apie si modeliuka, todel domina bet kokia informacija. Labiausiai noretusi isgirst atsiliepimus is esamu/buvusiu sio modelio seimininku. Ziurinejaus Hondos XX modelius, bet pastebejau, kad uz ta pacia kaina Kawa iseina naujesne ir jau su ipurskimu. Lyginant CBR XX su ZX12R, kuri modeli jus rinktumetes ir kodel?
2014 Birželio 28 21:06
Narys
1000cc ******
Avataras
#2    

Ne žinau pagal duomenis,bet honda xx tai sport turistas,o zx12 panašus i sporta.Jeigu man reiketu rinktis imčiau honda xx,nors pats vaziuoju su zx tik ne 12.
2014 Birželio 28 23:59
Narys
500cc ***
#3    

as imciau Honda xx.pats galvoju nuo bandito sokti ant hondos kiek girdejau kawasakiai nekoki yra.Ju varikliai bijo aukstu apsuku.O honda variklis vienas is patvariausiu.sita nuomone yra pareiskia rimti ir su didele patirtimi turintys baikeriai Danijoje.Danai. :)
2014 Birželio 29 09:59
Narys
125cc **
Avataras
#4    

Nu ka, siandien isigytas ZX12. Vokiskas, 2002 metu, tvarkingas, visas 100% originalus, su visais servisais, manualais, originaliu remonto raktu rinkiniu, 3 uzvedimo rekteliais ir t.t. Beda, kad buvo lengvai prigules ant kairiojo sono, bet nukentejes tik kosmetiskai. Savo chodu parsivariau namo, tai pirma ispudi paliko visai nebloga. Valdosi visai neblogai, i posukius gulasi puikiai, tik gal stabdziai silpnoki pagal galia. Reiks kalades pasiziuret ar suportus, gal juose beda. Ir duslius originalus ziauriai nervina, po Suzo TLS su Remusais, atrodo, kad su pyrda vaziuociau :) O toliau ziuresim, bandysim, po keliu ratuku galesiu ir daugiau atsiliepimu parasyti ;)
2014 Liepos 2 21:51 redagavo *Matrosas* 2014 liepos 2 21:52
Narys
25cc *
#5    

Dog idek foto ka ten nukirtai :)
2014 Liepos 3 10:00 xr marijuana
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#6    

termobranduolinis baikas, po 8k rpm all hell breaks loose.
2014 Liepos 3 11:16 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
500cc ***
Avataras
#7    

Parasysiu ir as siek tiek apie sita monstra. Rinkausi realiai tarp hondos xx ir sito, kadangi nepavyko rast geros bukles xx ir netycia pasitaike ledine kawa (siaip visad buvau skeptiskas sito gamintojo atzvilgiu) nusprendziau surizikuot, nors sitas zaislas pakankamai brangiai kainavo. Pradesiu nuo to, kad maniskis su renthal superbike (kaip streeto) vairu kas moca padaro gerokai panasesniu i turista ar net miesto baika (neskaitant didelio svorio). Siuo atzvilgu vienintelis minusas (paciam keista) per didele galia. Su yoshimura ir dobeck jet kit'u jis traukia nesveikai. Pradzioj man per akis mieste buvo pirmu 2 begiu (2u lyg iki 200kmh pasiekia). Kaip bebutu keista vairuot ji gerokai lengviau nei gali pasirodyt, gal tik leciau posukiuose nes mocas pakankamai aukstas. Dideliu minusu laikau afigienas kuro sanaudas (gal cia del jet kito), bet ramiai vaziuojant jis speju kokius 8l naudoja, o jei linksmai tai 10 ir drasiai daugiau. Kitas labai smagus dalykas, kad pakankamai retai reikia begius perjunginet, nes vaziuoja jis nuo kokiu 2-3k apsuku visais begiais labai panasiai.

Pliusai: man asmeniskai labai patogu sedet vairuot, gerokai patogiau nei tarkim su honda vfr (187cm)
pakankamai normaliai vietos po galine sedyne
galia ir garsas ispudingi

Minusai:
plastikinis bako dangtis ( tase su magnetais jau nenaudojama), ta is dalies kompensuoja vieta po sedyne
dideles kuro sanaudos
sudetingas aptarnavimas (akuma tarkim istraukt reik smarkiai padirbet, o ir siaip tas pasleptas bakas ir kita daro savo del priejimo)
Galios tiek, kad kartais susimastai ka su ja veikt
daug kas sako silpni stadbziai , as asmeniskai to nepastebejau ( prieki atskiros armuotos slangos)

Dar trp apie patikimuma, neabejoju, kad tarkim xx patikimesnis variantas, bet jei kalbam apie aukstu apsuku netoleravima, tai galiu pasakyt, kad su kawa ju labai smarkiai siekt ir nereikia, tiesiog nera tikslo, nebent 6 abegiu bandant pasiekt max greiti. Su varikliais kiek zinau dazna beda su galvos tarpine.
2015 Birželio 3 16:08 redagavo forsmajoras 2015 birželio 3 16:18
Narys
1000cc ******
#8    

Jet kit'as? O zx12r ne su ipurskimu? Ten ne jet kit'as turetu buti o maza dezute pavadinimu power commander ar pan. Kuri dar beje turi buti ir sureguliuota, nes vien jos idejimas dar nieko nekeicia.
Bet del kuro sanaudu galiu pasakyti, kad tai tikrai ne jo itaka. Normalu cia ypac "linksmai" vaziuojant. To pacio xx butu tikrai negeriau. Tiek galios pasiekti reikia jau kazka ipilti i cilindrus.
As dar galiu pora minusu pavardinti - 200mm galine padanga, kurios tikrai betkur nesimeto. Pilnai uztektu ir 190, bet va ne, kawasaki padare savaip.
Keleivio patogumas jau paaukotas dizainui. Beveik pas visus konkurentus sedeti keleiviui patogiau.
Ir aisku stiklas kokius 3 kartus per zemas... Bet cia visu ju beda, daro,kad atsigulus vaziuot, nors 90% laiko ant motociklo praleidi visai kitokioj, statesnej sedejimo pozicijoj.
2015 Birželio 3 17:57
Narys
500cc ***
Avataras
#9    

Taip jis vadinasi :) tai paprastesnis power commanderio variantas, kuris jungiasi tiesiai prie purkstuku, atrodo gana panasiai. Pries perkant apziurejau 2zx tai visi iskaitant maniski su 190 padanga. Pas mane dar stiklas pakeistas tai lenktis kaip ir nereikia iki kokiu 160 drasiai.
2015 Birželio 3 19:54
Narys
400cc ***
Avataras
#10   +2  

Kandangi ir pats persėdau ant tokio moto, galiu pasidalinti kuklia patirtimi.
Prieš tai turėtas R1 1998metų, tai galiu palyginti su juo.
zx12r tikrai aukštam žmogui skirtas motociklas, mano ūgis 196cm, tai ant jo jaučiuosi puikiai. Lyginant su R1 jaučiasi šito motociklo masyvumas (svoris), bei sukimo momentas :)
Galios niekada nebūna perdaug, tai čia labiausiai džiuginantis dalykas - aš to ir norėjau. Ir netgi jeigu R1 reikėdavo pasukt iki didesnių apsukų, kad jis važiuotų, tai šitas lekia nuo pat 3k rpm - labai malonus jausmas :)
Apibendrinant, pliusai:
1. Labai patogi sėdėsena ant iš dalies sport bike'o.
2. Didelė galia, didelis sukimo momentas - tikras malonumas važiuoti.
3. Gražus variklio garsas (gal prisideda tai, jog pas mane yoshimuros išmetimas, bet savaime suprantama ne tik dėl to, o ir dėl didelės kubatūros variklio).
minusai:
1. Sudėtingas aptarnavimas. (Tas pats akumas paslėptas giliai, norint prie jo prieiti reikia visus plastikus nuimti. Žvakių pakeitimas irgi problematiškas (net nėra ką lygint su r1), - vėl reikia pusė motociklo išardyt.
2. Dar nedaug pravažiuota su juo, tai tikslumo nėra, bet panašu, jog kuro sanaudos tikrai didelės, kol kas atrodo, jog bus +1ltr tai tikrai lyginant su R1, važiuojant taip pat.
3. Galinė padanga 200. Pas mane dabar tokia ir uždėta, bet perkant naują komplektą, greičiausiai bus paimta 190. Kaip suprantu, iš esmės niekas čia nepasikeis dėl to 1cm.
P.s. nepaisant minusų, motociklas tikrai patinka :)
2016 Vasario 22 09:15
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17