Motomanų Diskusijos » Remontas » Yamaha XVS650 karbiuratoriaus reguliavimas

| 2014-07-19 VidasV | 2/5239 žinut.
 
 


 
Narys
50cc *
Avataras
#1    

Yamaha XVS650 karbiuratoriaus reguliavimas

Pastebėjau, kad priekinis cilindras kaista labiau nei galinis. Be to, jo išmetimo vamzdis būna žymiai karštesnis. Kartu dar pasiskaičiavau, kad šiek tiek didokos kuro sąnaudos (informacijos šaltinius praleisiu ir gal negaiškim laiko apie tai diskutuodami). Iš to darau išvadą, kad priekinis cilindras dirba šiek tiek pariebintu mišiniu. Gal žinote ką ten pasukti? Instrukcijoje apie karbus nieko nėra. Būčiau labai dėkingas.
2014 Liepos 19 14:07 darbas myli durnių
Narys
1500cc *******
Avataras
#2    

Jei priekinis karštesnis vadinasi jis liesesnis (liesas mišinys labiau kaista). Ką pasukti? Nieko ten neprisukiosi apart laisvos eigos ir sinchronizavimo varžtų. Ką daryt? Pirmiausia išsisuki žvakes ir žiūri pagal jas koks mišinys kiekviename cilindre - tada žinosi ar jis priekiniame per liesas, ar galiniame per riebus. Kaip žinot pagal žvakes? Pagooglink apie žvakių spalvą. Ką daryt jei blogas mišinys kažkuriam cilindre? Ardyt->plaut-> žiurėt ar adatos ir žiglioriai sutampa, kokie turi būti (jei niekas nemodifikuota)-> surinkt-> tikrint membranas ar neleidžia-> sureguliuoti kuro lygi kamerose -> sinchronizuoti. Tada vėl žiūrėti žvakes kas gaunasi. Jei blogai kažkuriam cilindre tada spręsti to cilindro mišinio problemą keičiant adatas/žigliorius.
Nuo atsakymo pasidarė tikiuosi lengviau :)
2014 Liepos 19 22:55 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
50cc *
Avataras
#3    

Yamaha karbai. Pasitikrinkite

Maniškis XVS 650. Radau vieną bėdą. Manau, kad tas pats principas yra visų Yamahų karbuose. O gal net ir kitų mocų. Taigi, pastebėjau, kad truputuką labiau kaista priekinis cilindras. Nedaug. Paskui pastebėjau, kad staiga davus gazą net prašildytam varikliui pasireiškia lengvas springtelėjimas. Ir dar - pamatavus kuro sąnaudas 4,5L važinėjant ramiai šiam mocui man pasirodė daugoka. Dabar susitvarkiau. Bėda buvo tame, kad klažkoks žiolys iki manęs ardė karbą ir blogai surinko. Dabar turiu apie 3,9L sąnaudas. Jokųi springtėlėjimų. Šiek tiek padidėjo moco trauka. Žymiai švelniau ir tolygiau dirba variklis. Žodžiu, važiuoti tapo tikras malonumas. Radau dvi bėdas. 1. Nuėmus oro filtrą ir baką, radau kur virš karbo yra maždaug pusės knygos dydžio oro skirstymo plastikinė dėžutė - ji blogai sujungta su karbu. Veržta, kol perveržta ir priekinio cilindro guminė žarna nuo karbo viršaus tiesiog nusmukusi į viršų. Todėl priekinis cilindras siurbė daugiau oro. Atitinkamai - gerokai greičiau degė mišinys, ir kol ateidavo eilė dujų išmetimui gerokai daugiau karščio atiduodavo cilindrui. Veržti ten reikia labai labai saikingai ir dar keliskart patikrinti, ar ta žarna užveržus nenušoko aukštyn. Tiek žarnos vidų tiek karbo viršų reikia švariai nuvalyti acetonu nuo tepalų, kad ta žarna geriau su karbu sukibtų. 2. Žr piešinėlis. Atidarius plūdinę kamerą, radau, kad papildomos kuro dozavimo sistemos, kuri veikia nuo oro menbranos ( galite matyti iš viršaus užvestu varikliu kaip vaikšto jos adata ir pati menbrana nuėmus mano jau minėtą plastikinę oro skirstymo dėžutę, esančią virš karbo( aišku, nuėmus baką)) lizdas įstatytas taip, kad jo padėties kaištukas nesutapo su lizdo išdroza. Paskui veržta, kol kaištukas nulenktas. Žodžiu, lizdas atsistojęs ne į savo vietą, o kelis mikronus susiskersavęs. To pakako, kad pro adatą nuolat tekėtų nedidelė papildoma kuro porcija, net kai jos nereikia ir karbas nuolat šiek tiek riebintų mišinį. Kaištukus atgaminau naujus, užkniedijau. Nieko sudėtingo. Žalvarinė vielukė.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugpjūčio 6 17:25 darbas myli durnių
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17