Bendrosios diskusijos » Variklio keramika
Pošliukas
1500cc |
Pyliau del to kad patriniau biski diskelius su per mazu tepalo kiekiu.Masina begedavosi prie aukstesniu variklio sukiu.Pardavejas uztikrino kad po 500 kilu,ar kazkas panasaus - pasijus poveikis.Nu nieko nepajutau,nei po 500,nei po keliasdesimt tukstanciu .Tiesiog buvo idomu isbandyti,ar tikrai veikia. As to nepajutau. Bet dirbamas vienoje imoneje turejau klienta kuris i pneumatinius irankius pildavo RSV priedu,tai tie irankiai viduje budavo kur kas grazesni,nei anologiniai kurie tu priedu negaudavo.Nors irgi luzdavo sekmingai
2012 Birželio 26 20:23
Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
|
Kuvaldaliotas
500cc |
Nu aisku, kai supratau tai kaip kam pasiseka, su tais priemaisais.
2012 Birželio 26 20:34
|
Gatvinis
500cc |
Su XADO ir kitais priedais neverta žaisti kur motociklas su šlapia sankaba, kad ir suzuki banditui. Viskas aptraukiama su keramika, tuo pačiu ir sankaba, kadangi XADO priedai varikliams mažina trintį, gerina slydimą, taigi ir sankaba gali praslysti. Dėl efekto, tai mašinai susipyliau XADO tepalą, susipyliau dar 2 porcijas priedo atnaujinančio keramiką, tačiau nepajutau nei pablogėjimo, nei pagerėjimo.
2012 Birželio 26 21:34
|
Auksaburnis
1100cc |
Meluojat visi susiriesdami, viena pokyti tikrai pajunta visi ir skeptikai ir optimistai-pinigine palengvejo tikrai.
2012 Birželio 26 21:37
Mune
|
Gatvinis
400cc |
As i masina buvau susipyles tai efektas labai pasijaute kai pasikeiciau salnykus ir ziedus. Realiai tai pinigai i bala. Jei tu del to barskejimo zadi pilti xado tai speju, kad ten barska atsilaisvinusi paskirstymo grandine. Nezinau ar ten kazkas tempiasi, reguliuojasi, bet cia vienam banditui pakeite tai paskui tyliai ramiai dirbo kaip 10 metu jaunesni.
2012 Birželio 26 21:52
|
Narys
600cc |
-patariu RVS naudoti 2 kartus po 2mažus butelukus (viso suma gausis apie 230lt) pajusi skirtumą jau po kokių 20km ridos važiuok kaip apkatkę darydamas -reiks smulkmenų į privatą rašyk
2012 Birželio 26 22:44
|
Narys
400cc |
na nezinau tevui tai vairo stiprintuvas su cipimais veikdavo o ipylus to xado jis po kiek laiko pranyko, tai nezinau mano suprantimu kazka jis padeda, o i masina tai nereikia pagaileti ir nusipirkti tu xado blogiau tikrai nebus , o i motociklus tai nesamone pilt juos reik susitvarkyt
2012 Birželio 27 00:19
|
Pėsčiasis narys
50cc |
Tai kad konkreciu atveju nera ka tvarkyti kalba eina apie papildomus keleta desimciu tukstanciu km pries galutinai uzsilenkiant motorui (kol kas viskas yra gerai, tiesiog norisi, kad niekas nesikeistu kiek imanoma ilgiau) O ir lyginti motociklo agregatus su automobilinem greiciu dezem, kuro siurbliais ar vairo stiprintuvais nemanau jog teisinga, nes ten pilasi specialiai jiems skirta chemija kuri mano supratimu tiek chemine sudetim tiek atliekamom funkcijom turetu skirtis nuo skirtu motorams.
2012 Birželio 27 02:34
|
Narys
25cc |
yra toks mokslas apie trinti - tribologija vadinasi. tikiu, kad profesorius dirbantis visa gyvenima mokslini darba paskaitu metu nenusisnekejo destydamas tam tikrus aspektus apie alyvas vidaus degimo varikliams ir alyvu priedus. o esme yra tame, jog visu alyvu (na, sintetiniu atskirai, mineraliniu atskirai) baze yra vienoda. alyvos skiriasi tik priedais, kuriais papildoma pati baze, t.y. visi gamintojai ima alyvos baze ir i ja imaiso priedus, kurie jau yra komercine gamintojo paslaptis. taigi, tam tikros medziagos, tokios kaip molibdenas (Mo) yra trinti mazinancios. daznai tokio tipo medziagos nemazai kainuoja, todel ir yra priedo kaina kaip pacios alyvos. kitaip sakant jei pirktum alyva jau su priedu, tai alyvos kaina atitinkamai butu zenkliai didesne. kita vertus, pats auto-moto gamintojas ziuri placiau - uzdirbti ne tik uz parduota transporto priemone, bet ir uz tai tr.pr. skirtas atsargines dalis, neisimtinai ir varikliu. siu dienu tendencijos yra tokios, jei anksciau buvo gaminamos tr. pr. 20ciai metu, tai db gaminamos 10ciai metu. na o del paciu priedu, tai kad ir tokiu modifikatoriumi kaip molibdeno disulfidu (MoS2) yra sutepamos sportiniu automobiliu bei motocilku, dirbanciu sunkiom apkrovom varikliu detales pries varikli surenkant. lavono tikrai neprikelsi jokiais priedais, bet kaip daugumai cia skaitanciu bei rasanciu rupi ilgalaikiskumo padidinimas, tai as dedu pliusa priedams ir tas pasakymas kad neatsitiko nieko gero ir nieko blogo jau reiskia kad atsitiko gero, nes jei eksploatavimo metu pavyko islaikyti tas pat charakteristikas, vadinasi priedas savo darba atliko. is patirties, turejau BMW varikliu M20B25 - liaudiskai "krabas", kas turejo - zino, variklis pakankamai kaprizingas. taigi, perrinkau galva ir supyliau Xado 5W50. idealiai pravaziavau 20t km, ziema prie -33C uzvedziau kaip viduri vasaros, veliau nupirko kaimynas is RU, jam uzsidege spaudimo lempute, bet kaip jis vazinejo, nutylesiu.. analogiska situacija buvo draugui, kuris i toki pat BMW pyle ta pati Xado 5W50, prasuko apie 50t km., pardave kopustam, kurie sugebejo sulauzyti alkunini. isvada, per durna galva gali ir b...i nusilauzti. reguliarus priedu naudojimas tikrai padidina ilgalaikiskuma, tik nereikia apsigauti ir padaryti patiem sau meskos paslaugos supylus pigu liaudiskai vadinama "daktara" arba "medu". kas liecia motociklus reiketu paieskoti butent ju gamai skirtu alyvos priedu, nes kaip teisingai forume buvo pasakyta - yra daug niuansu...
2012 Birželio 27 14:25
|
Narys
400cc |
RVS keramika naudoju visiems vidaus degimo varikliams kuriuos, tik turiu, pagrinde profilaktiskai vardan ilgamziskumo. O isitikinau metalo keramikos veiksmingumu isbandes ant seno motopjuklo husqvarna 254, nes zinojau, kad yra pabraizytas cilindras. Tuo metu dirbau motopjuklininku ir po puses metu darbo nutariau pasikeisti zieda, tuo paciu ir cilindra pamatyti. Kas keisciausia isardzius pjukla, visi ibrezimai, pavilkimai ant cilindro sieneles matesi, bet buvo kaip po stiklu ir lieciant ju nesijaute, tai ka isvydau daugiau skeptisku minciu nebekilo. Siuo metu ruosiuosi RVS naudoti xj 600s, bet siektiek neramu del sankabos ar neprades buksuoti, jei kas esat isbande parasykit kaip yra is tiesu.
2012 Birželio 27 19:28
|
Narys
1000cc |
Retorinis klausimas visiems. Naudojat visokius priedus profilaktiskai, kurie dengia ibrestus pavirsius ir t.t. O jus man pasakykit kur jie dingsta, jei variklis nesubraizytas, cilindrai kaip nauji?...Sakot protingas tas priedas gal? Seda tik ibrezimuose, o jei ju nera gal per alsuokli pats isskrenda? Visi tepalo priedai yra tik labai aukstos kokybes tepalas. O ta kokybe kainuoja...Pries gerus 10 metu buvo toks stebuklas kaip "Tufoil" priedas, testuose trinties laike lenke betkoki tepala 100 kartu. O dabar jau yra ir tepalu testuose tokius rezultatus rodanciu. O priedai su molibdenais ir kitu sh, cia jau kitas klausimas. Jamazakis, paskaitoj matau sedejai, moksla kazkoki klausei, bet gero balo is tos paskaitos tikrai neturi...Nes molibdenas tikrai trinties nemazina, jis tik uzpildo mikro ibrezimus. 1980 metais Goldwing'ai po 100k km be remonto vaziavo, be jokiu priedu ir dar mineralke...ir dabar vaziuoja po tiek pat...Tai kaip cia yra? Vienas pils priedus, o kitas negailes tepalui pinigo, keis tepala net dazniau nei priklauso, keis tvarkingai filtrus, grandines, dirzus, reguliuos laiku viska kas priklauso ir vaziuos dar ilgiau.
2012 Birželio 27 19:44
|
Narys
25cc |
...Visi tepalo priedai yra tik labai aukstos kokybes tepalas. O ta kokybe kainuoja... ...daznai tokio tipo medziagos nemazai kainuoja, todel ir yra priedo kaina kaip pacios alyvos. kitaip sakant jei pirktum alyva jau su priedu, tai alyvos kaina atitinkamai butu zenkliai didesne. speju kolega norejote pasakyti ta pati....
2012 Birželio 28 14:16
redagavo Yamazakis 2012 birželio 28 14:17
|
Narys
25cc |
Pirmiausiai reiketu atkreipti demesi, kad priedai butu ne VISOKIE, o butent kaip ir pats paminejote: atstatantys pavirsiaus glotnuma, siurkstuma, mazinantys trinti, dumininguma ar kiti konkretus alyvos priedai pagal poreiki. Dingsta jie ten pat kaip ir alyva. Teisingai issireiskete: - Visi tepalo priedai yra tik labai aukstos kokybes tepalas. Tad arba jis sudega - iseina pro ismetimo vamzdi (turbut ne vienas yra papildes alyvos lygi) arba jei VDV alyvos nedegina - visi priedai kartu su pacia alyva tarnauja iki bus keiciama nauja. Na, o kazkoks mokslas pasikartosiu - vadinamas tribologija. Yra puiku, kad Jusu zinios apie tam tikras medziagas papildo manasias zinias. [Mo]paminejau kaip pvz. Literaturoje buvo rastas toks misinys kaip [MoS2]. Jei tamsta esate baiges bent vidurine, is bendrojo lavinimo chemijos kurso turetumete zinoti, jog saveikaujant medziagoms vyksa yvairus reiskiniai. Klausimas kolegai dence pamastymui: Mo +S2 = ? Tesiant minti, nepriestarauju Jusu teiginiui, kad Molibdenas uzpildo mikroitrukimus, bet kas vyksta tuomet pavirsiams, tarp kuriu yra tas Mo ? Pabaigai, rekomentuoju - zingeidumo patenkinimui ir ziniu prapletimui, zvilgteleti i metalo pavirsiu pro mikroskopa
2012 Birželio 28 15:01
|
Narys
1000cc |
Kad jau tokiom aukstom frazem bandai kalbet, tai skirk du dalykus: tiesiogine paskirti ir pasekme. As kalbu paprastesnem frzem. Jei tu pridesi Mo tarp dvieju besiliecianciu subraizytu pavirsiu - trintis sumazes. Bet tai tik bus pasekme to, kad Mo uzpildys ibrezimus ir islygins pavirsius (salyginai). Bet jei tu pripilsi to pacio daikto tarp dvieju idialiai lygiu pavirsiu - efektas nulinis. Mo molekules nepatenka i pavirsiu mikrotarpelius ir buna didelis snipstas. Tai dabar vel tas pats klausimas: kur jubytute dingsta tas visas Mo, jei as jo pripilu i nauja puikiai veikianti varikli? Ir as atsakysiu i ji pats, ogi limpa jis prie visko kur tk papuola, ir kur tik randa bent kiek siurkstesni pavirsiu, pvz sankaba, tepimo kanalai... Aciu uz pasiulymus, prisiziurejau i "uzveltus" indeklus, uzsikimsusius tepimo kanalus ir viso to pasekmes...Ir matosi zinok net be mikroskopo. Mano paprastos frazes,besikartojancios: gali tu ten pilt ka nori, Xado, RVR, kitokia fignia - nesusireguliuosi laiku voztuvu ir turesi degesiu ant ju, ir nebus tau kompresijos, ir joks skystalas neisgelbes...Neissiplausi, nesutepsi filtro laiku ir turesi vel isdilusius voztuvu sijonus iki tokio lygio, kad tuo xado tik akis noresis uziklijuot...Nepamatysi kiauro koliko i filtro deze ir turesi smelio sauja kiekvienam cilindre... nereikia nei laboratoriju, nei mikroskopu, pripilk i Dnepr Xado, ir jei jis pravaziuos daugiau nei 5000km be problemu - as patikesiu jo 'stebuklingom" galiom
2012 Birželio 28 21:14
|
Narys
25cc |
ne, bet tu tikrai keistas kazkoks... perskaityt letai ir atydziai kas auksciau parasyta... kalba ir eina ne apie aptarnavima, periodini remonta ar prieziura... kalbame apie priedu naudojima, o tu rasai kas butu jeigu butu. ir dar uzsiciklinai del to molibdeno. [Mo] PAMINETAS TIK KAIP PAVYZDYS!!! nereikia nei voztuvu reguliavimo, nei kitu tavo paminetu dalyku - vazinek nekeisdamas alyvos ir to pakaks kad jokie priedai tau nepades. Minejau, jog lavono priedais neprikelsi, bet dar nesudrozto variklio ilgalaikiskuma gali padidinti.. nematau prasmes su tavim diskutuoti nes neketinu kazko irodineti, ypac kalbant apie dalykus kuriuos ismanai tik pavirsutiniskai... sakai limpa prie visko, tai kam tada praplovikliai reikalingi? ...vienas toks zinovas pasake, jog ju naudoti negalima, nes sukelia visa s... ir uzkisa kanalus, tada turbinos lekia, o kad reikia naudoti dvieju tipu ploviklius to pat alyvos keitimo metu, tai kam to reikia.. vat kai perskaitai KTU prof. knygele tada ir suzinai kam.. ne nu aisku, ten seniai turi kazka parodyt kad daro, tai ir priraso ale tik rasyt, bet kai isbandai ir pamatai kad priduses variklis po alyvos keitimo su tepimo sistemos plovimu soka kaip bite, tada supranti reikia to ar nereikia. priedai pagerina alyvos savybes, jei auto-moto najas - pili gera alyva ir jokiu priedu naudoti nereikia, kai variklis jau pasidevejes, pili priedus kad pagerintu alyvos sudeti ir taip islaikai esamas variklio charakteristikas. jei variklis nusibaiges, tarkim zema kompresija, tai jokie priedai tau cilindro is elipses i apskritima neperdarys ir ziedu nepriaugins... turbut paklausi, o kodel gi nepyilti visa laika gera brangia alyva ir nereikes jokiu priedu? kad jau daug ismanai, tai pasakyk, kodel yra rekomenduojama i nauja auto-moto pilti sintetine alyva, o senam vidaus degimo varikliui patariama naudoti mineraline arba pusiausintetine alyva (turbut zinai, jog pusiausintetine, tai mineraline su sintetines alyvos priedais). p.s.: stebuklingos galios buna pasakose, o realiame gyvenime tam tikros medziagos turi tam tikru savybu. tam ir daromas mokslas, kad issiaiskinti kaip tos savybes veikia vienoje ar kitoje aplinkoje ir panaudoti jas kuo efektyviau praktiniam naudojimui. PVZ: kai kurie alyvu gamintojai i baze deda vari kaip prieda. idomu kodel? nes varis yra minkstesnis metalas uz pliena, is kurio gaminamos variklio detales. tokiu budu tikimasi susvelninti variklio detaliu dylima.
2012 Birželio 29 11:41
redagavo Yamazakis 2012 birželio 29 11:48
|
Narys
400cc |
Taip i nauja technika gal ir nepilciau keramikos, bet jug ne visi vazinejam su naujais cilindrais, per 10 metu tikrai bus susidevejusiu detaliu ir manau bus tam marmalui kur pasideti. Beto yra dar keli pazystami kurie taipat naudojo rvs i auto, vaziuoja jau keli metai ir niekas jiems ten neuzvelia, taip, kad kolkas neturiu priezasciu pakeisti savo nuomones.
2012 Birželio 29 12:02
|
Narys
1000cc |
Yamazakis, nei as protingas, nei tu labai durnas...bet,kad savo sisitikinimu teroiniu turi tai faktas. Kaip ir apie tuos ploviklius, irgi pats pasidomek kas yra variklio ploviklis ir ar tikrai ji verta naudot. Visi tavo uzduoti klausimai jau yra forume isnagrineti keliu pusapiu apimtim. Ir apie ploviklius, ir apie tepalu naudojima senesniem motociklam. Parodyk gabumus, susirask.
2012 Birželio 29 13:24
|
Auksaburnis
1100cc |
as i savo sena tranzita pries 2 metus i galini tilta ipiliau xado, ir uzmirsau, bet siemet kazkaip vaziuojant atkreipiau demesi kad jis tikrai tyliau veikia, Taigi nezinau ar suveike xado, ar as i senatve biski prikurtau bet zomona patikino kad tikrai nutylo(bet ji irgi paseno 2 metais taigi apkurtimo neatmetu ir jai) taigi daba patikejes veiksnumu , privariau marmalo ir i varikli ir i deze. Deze kaip uze taip ir uzia, o vat variklis tikrai suregavo, nes anksciau uzvedant po nakties caksedavo kompensatoriai, o daba tylu. Kadangi vaziuoju su xado bandomuoju triusiu ant ratu, galesiu papasakot kaip kas.
2012 Birželio 30 11:20
redagavo mune23 2012 birželio 30 11:22
Mune
|
Narys
50cc |
Kai dar studijavau pamenu girdejau vieni dare praktini darba-bandyma su tokiu ale stebuklingu priedu, nepamenu ar tai tas rvs buvo ar koks kitas, bet rezultatai buvo lygus nuliui Kadangi pats turiu net du mechanikos diplomus niekados tokiu sh nepilciau i joki varikli Nebent bandant prastumt sudina aparata ;D
2012 Liepos 14 19:06
|
Narys
500cc |
Kai pirkau is usa Stratolaineri, jis buvo prabeges apie 33000km. Ji uzvedus buvo girdimas pasalinis garsas(kaip cipsejimas). Tai uzpyliau tepaliuko xado atomic 10W60 4T. Motorui padirbus apie 5min. garso kaip nebuta. http://xado.lt/xado-atomic-oil-10w-60-4t-ma
2012 Rugsėjo 20 16:07
|
Gatvinis
500cc |
XADO su sankaba nesipyksta? Aprašyme rašo kad motociklui skirta, bet nerašo kad su šlapia sankaba, apskritai apie sankaba nieko nerašo, ar nebus taip kad tik sausai sankabai tinka?
2012 Rugsėjo 20 18:27
|
Auksaburnis
1100cc |
Ipylus bet kokio tikrai kokybisko tepalo efektas butu buves tas pats.
2012 Rugsėjo 20 20:12
Mune
|
Auksaburnis
1100cc |
Pratesiant tema, tas xado visai neveikia, nes nieks nepakito, kompensatoriu nutilimas buvo tik laikinas, o gal tik siaip sutapimas, nes viskas jau tas pats kaip ir buvo. kartais uzvedus keleta sekundziu pacaksi, kaip ir buvo iki xado. Dezes uzimas nei trupucio nepritilo. nesakau kad ji uzia ir yra sugedusi, bet sipnas pasalinis garsas ira, taigi jis ir liko. Taigi speciau kad tiltas nutilo svaime, nes busa pirkau labai ilgai stovejusi, taigi gali but kad xado nieko detas, tik jam tereikejo prasivaziuot. Zodziu jokio efekto is jo nera. Pinigu ismetimas i bala.
2012 Rugsėjo 20 20:16
Mune
|
Narys
400cc |
Siuo metu tesiu bandymus naudojant rvs keramika yamaha xj 600s 97 varikliui,pravaziuota ~3000km. Kolkas asmeniska isvada, tvarkingame variklyje efektas nulinis, nej blogiau, nej geriau. Nerimavau del sankabos, jokiu prabuksavimu nepastebejau bandant ivairiais rezimais. Taciau kazkada labai barskejes lenkiskas jawa 638 velenas,po rvs siuo metu sukasi beveik kaip naujas, o jau ~ 10000km. pravaziuota, kas buvo susidure su leniskais novadielais manau supras apie ka kalbu. Naudojant tvarkingai technikai siuos priedus, dar nesu pilnai isitikines apie kazkoki veiksminguma, bet padevetai teigiamas poveikis tikrai yra, sakykit ka norit.
2012 Rugsėjo 20 23:25
redagavo remyla77 2012 rugsėjo 20 23:29
|
Plentinis endūrininkas
250cc |
buvau xado supiles i honda transalpa. siuo metu utenoi motorbike.lt daromas varikliui kapitalinis remontas. nes beda del ko ta prieda naudojau nedingo. kaip degino tepala kibirais taip ir degino po apdorojimo. bet kompresia nuo 8 iki 10 sukele cia faktas, variklis tapo astresnis, gersne trauka nuo mazu sukiu. ir kai meistras skambino sake kad ant detaliu kokstai padengimas matosi. reiskia tas marmalas visgi kazka daro.
2012 Spalio 15 16:46
|
Narys
500cc |
Ten kazkas minejo, kad turi 2 aukstuosius, bet vistiek nei velnio nezino kas cia per daiktas. Kadangi marijos žemėje mūsų tepalai yra iš lenkijos šiukšlino. Tai juose nerasta jokiu priedu, kurie gerintu tepimą, ir stabdytu oksidavimasi, korozijas ir panašu velnia. Tas xado yra butent tas priedas, kuris buna kiekviename brangiame tepale. Pvz motul 300v ir pn. Jei mes žinome, kad musu motulis originalas, vadinasi jame bus tokiu pačiu papildu, priemaišu, ir kitu pagalbiniu medžiagu leidžiančiu tepalui geriau efektyviau tarnauti, geriau tepti detales, bei saugoti paviršius padengamas ne tik plėvele, bet ir daugeliu atvėju vadinama keramika. Bet liudna patirtis sako, kad tepaliukai yra žiauriai blogos kokybės, ipač jei jau kas ir turguje kažkoki xlama dar sumasto nupirkti.. Tai xado ira tas papildas, kurio tenai nebus. P.S. xado paminiu, kad visiem butu aišku. Šis priedas susideda iš daugeliu veiksniu medžiagu, kuriu pavadinimus galiu tik konspektuose rasti. Ir tai tik maža dali. Ir ka ten mokė gerbiama pona aš nežinau. Taigi mano išvados: Jeigu pilame aukštos kokybės tepalą, jokio pagėrėjimo iš principo nebus. Jei pilame bloga, tai variklis jau pabaladotas. Supilus geresnius tepalus ir ipylus xado sako, kad kažkas pasileitė. Mano nuomone, jei žmogus piltu visą laiką normalu produktą. Tai apie jokius priedus nereiktu galvoti. Nebent nuraminti širdi, ir profilaktika padaryti.
2012 Spalio 28 12:25
|
Narys
25cc |
O ar galima pilti į kawasaki gpz rx 1000 , ten sankaba bimetalinė ar ne gal žinai kartais?arba kur tokią info rasti?
2013 Birželio 28 09:42
redagavo PoWiLAAs 2013 birželio 28 06:42
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |