Klausimai / Pradedantiesiems » Sankaba ir pavaros
Narys
900cc |
Cia tau palyginimui :- kaip manai, sokdamas nuo perono i pravaziuojanti traukini ar gali issibarskinti dantis ir nusisukti spranda , ar geriau ilipti i stovinti? Butent sankabos deka ir sustoja traukinys tavo motociklo variklyje.
2014 Rugpjūčio 6 11:54
redagavo boeingas 2014 rugpjūčio 6 22:59
|
Narys
25cc |
Bet tai čia pradžioje temos visi sakė, kad nieko blogo jungti, atseit sankabą čėdai, bet reikia būt gerai įgudusiam.
2014 Rugpjūčio 6 13:20
|
Narys
400cc |
O jautiesi labai įgudęs? Nieko, prakusi perrinkinėdamas dantračius. Paprasčiausiai neišsipisinėk kur nereikia, ramiau važinėsi, kai ''įgusi'' važinėk ir be pavarų Ir eik paskaityk temos pradžią, matyt kažką praleidai apie sportiškumą ir pabirusias dėžes (trackboy ir Liūtas komentarai)
2014 Rugpjūčio 7 00:46
redagavo BioNick 2014 rugpjūčio 7 00:50
|
Narys
1000cc |
Skaitinėjau aš apie jungimą be sankabos. Gerai jei viskas pavyksta gerai. Bet kol išmoksi, gali ir dėžę sulaužyt. Kadangi negaliu pasakyt, kad man va taip paprastai pyst ir jungtųsi, tai atsisakiau šio metodo ir bandau kitą. Tik jis gal motomanams, kurių dauguma sportininkai nelabai tinka, nes yra lėtokas. Tačiau bene dažniausiai taip pavyksta perjungt bėgius tyliai. Pirma šiek tiek kojelę priliečiu-apkraunu koja, o tada sankaba, akceleratorius, kojelė ir pavara be garso pasikeičia. Nors ne visada, bet dažnai pavyksta tyliai. Negalima laikyti ilgai priliestos kojelės, kuo trumpiau.
2014 Rugpjūčio 7 10:14
|
Narys
25cc |
Sveiki, sakykit, perskaičiau šią temą, tai jeigu įjungi iš neutral į laisvą su sankaba, motociklas užgesta arba nukrenta apsukos arba į priekį pašoką, kuriant su išmygta sankaba vistiek pašoka, tai čia reikia tiesiog paveržti sankabą? Čia kur prie variklio ir rankenėlės? Aišku, supratau, nejunginėsiu be sankabos .
2014 Rugpjūčio 7 10:37
|
Narys
1000cc |
Kažką suvėlei. Ne "iš neutralios į laisvą", o gal iš neutralios į pirmą? Sankabos reguliavimas būna dviejose vietose- prie rankenėlės ir prie dėžės. Reik konkretų manualą žiūrėt. Prie rankenėlės pas mane nurodytas tinkamas laisvumas 2-3 mm.
2014 Rugpjūčio 7 11:15
|
Narys
25cc |
Aišku, gal žinot kur gauti kawasakio kmx 125 1997 manualą tada? O tas laisvumas, tai ką turi omenį, taprasme laisvumas kada varikliui jau reikia apsukų duot kad neužgestų? Beje, kodėl gali spaustis sankaba sunkiai, nu kaip sunkiai, bet sunkokai taip, esu gal su 3 tokio tipo mocais važiavęs, visos sankabos kažkaip lengviau spaudžiasi negu šita. Beje, kad ten įmetus šaibą neužgestų ir nenukristų apsukos reikia tik pareguliuoti prie variklio ir rankenėlės? Ką ten prie variklio pasukinėti, kiek žinot to laisvumo? ar ten nesvarbu, tik prie rankenėlės svarbu būna?
2014 Rugpjūčio 7 16:19
|
Krapštukas
1100cc |
Standartinė procedūrą turėtų puikia tikti Atlaisvini sankabos trosą prie rankenos, kad nebūtų jokio tempimo. Prie variklio atlaisvini kontravimo veržlę ir su atsuktuvu verži varžtą kol lengvai atsiremia į sankabos strypą "push rod". Ketvirtį apsukimo atsuki ir užverži kontrolinę veržlę. Tada prie rankenos į tarpelį įdedi dviejų centų monetą ir tempi trosą kol rankenelė švelniai prispaudžia monetą. Sankaba sureguliuota. Sankabos troso laisvumas reikalingas tam, kad sankabos diskai būtų pilnai suspausti ir turėtų maksimalų sukibimą. Sankaba sunkiai spaustis gali dėl seno aprūdijusio, apšerpetojusio troso ar galbūt dėl stipresnių sankabos spyruoklių. Pamėgink sutepti sankabos trosą.
2014 Rugpjūčio 7 17:41
Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute. |
Narys
25cc |
Aišku, aišku, o sakykit, gali įtakoti dar akumuliatorius šviesas, nes atseit reikia dar pakeisti akumuliatorių, nes kaip ten ir silpnokai šviečia ar kažkas tokia. Bet aš kiek žinau turi gi generatorius ar dinama kokia maitinti šviesas, ar ne? Beje kokius tepalus, pilna sintetiką pilti 1997 metų modeliui ar pusiau, taip kokius į greičių dėžė? Kokio tirštumo ten ir klampos, beje mocas kaip ir minėjau 125cc 2t. Dar dėl sankabos, tai jeigu nebus laisvumo, tai tipo nesukibs sankabos diskai gerai, prabuksuos sankaba? Beje, tas sankabos laisvumas, tai čia jeigu praktiškai, tai nuo kada stveria mocas, nu nuo kada prašo gazo ane? Tai jeigu nuo galo, turbūt reikia suveržti labiau, laisvumas per didelis gal ar ne?
2014 Rugpjūčio 7 18:14
redagavo Yamahadt125r 2014 rugpjūčio 7 18:16
|
Narys
1000cc |
Teflonu dengto troselio tepti nereikia. O siaip tai akivaizdziai truksta baziniu ziniu ir padrikom zinutem forume ju negausi. Reiktu kazkaip praktini patareja susirasti, gyvai. Arba pradeti skaityti knygas. Geriausia- ir viena, ir kita.
2014 Rugpjūčio 7 20:37
|
Krapštukas
1100cc |
Sutinku, bet teflonas su laiku nusitrina ir nuo keptuvės. Gal ir klysiu, bet senam sankabos trosui papildomas sutepimas manau nepamaišys
2014 Rugpjūčio 7 20:54
Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute. |
Narys
25cc |
Aišku, gerai, bandysiu sutepti trosą, o kaip dėl sankabos spyruoklių, tai jeigu jos jau kietos, tai nieko ir nebepadarysi ane? Negali gi minkštesnių įdėti ten ar panašiai. Beje, dėl to įmetus šaibą ir važiavimo, tai čia kaip suprantu reikia sureguliuoti tiesiog sankabą, kur būdas pasirodė visai nesunkus, turėtų padėti ane? Kai įmeti šaibą pirmą ir ten jau nori kad gazo duotum arba ten užgesta, bet taip būna kartais... O dėl to, kad atseit sankaba nuo galo kaip ir traukia, tai taip ir turi būti man paaiškino, tipo vienų mocų nuo priekio, kitų nuo galo, kitų nuo vidurio, bet pavažiavau su tokiu pačiu modeliu, tik naujesniu, ten buvo pakeista sankabos diskeliai, tai traukė lygtai nuo pradžios net. Bet anas keitė juos, nes kai įjungdavo kitą bėgį, užsiligdavo gazo šiek tiek, todėl ir keitė, o man čia užtektų tik sureguliuoti ar irgi reiktų keisti, kiek čia kainuotų visas šitas?
2014 Rugpjūčio 12 13:51
|
Narys
1000cc |
Berniuk, maziau panikuok ir savo panika glausciau isreiks rasyboje. Susireguliuok tu ta trosa pasiemes manuala visu pirma. jei niekas nesikeis, ziuresi toliau. Visu motociklu sankaba daugiau maziau kabina nuo vidurio veliausiai, cia turginiu ismislis lavonam pardavinet, kad mocu sankabos gale kabina. Logiskai mastyk, jei nauja gale kabina, tai kas dylant bus? Isvis 1mm "gyvos" gale liks? Pasiimk manuala, issiardyk sankaba, susimatuok viska ir zinosi reikia keist ar nereikia. Is tavo parasymu nepasakys niekas kuo reikia uzsiimt. Skamba taip, kad jau dabar ten pas tave "saibu" prikista po spiruoklem, kad dar kazkiek kabintu, todel ir rankena tokia kieta, ir vistiek nieko gero nebevyksta. Priklausomai nuo motociklo, sankaba su diskais, tarpdiskiais ir spiruoklem kainuoja 300-600lt. Jei rankos atzagarios dar kokius 150-200lt teks paaukot zmogui su tiesiom rankom ir dar pilkosios mases puskilogramiu.
2014 Rugpjūčio 12 14:27
|
Narys
250cc |
Sveiki, šiandien susidūriau su problema, išsivariau savo kawasaki versys iš garažo pirmą kartą nusprendžiau pravažiuoti ir pastebėjau, kad negaliu perjungti pavaros t.y. į pirmą jungiasi viskas normaliai, o toliau pakeliu iki N ir viskas nebeeina, gal kas galite patarti?
2015 Gegužės 29 23:25
|
Narys
400cc |
Čia stovinčiam bandei antrą įjungt ar važiuojant? Stovinčiam ant kawos neįjungsi antros "palengvintas neutralkės suradimas"
2015 Gegužės 31 19:09
|
Narys
25cc |
Sveiki, trumpai paklausiu ar honda cbr600f4i antras begis metasi stovint ar ne ? cia vienas forumietis rase kad zx6r nesimeta, bet kaip yra su CBR ?
2015 Lapkričio 26 17:07
|
Narys
50cc |
Sveiki motomanai. Tokia beda - jungiant pavaras tiek i pirma(del pirmos pasiskaites jau supratau, kad viskas normalu) tiek i antra labai stiprus tarkstelejimas girdisi (i trecia ir auksciau jau viskas grazu), baisu net pasidaro, kad isbyres kazkas ten. Taip pat jeigu pvz vaziuojant mazdaug bent 60-70km/h ar daugiau, isimetu i laisva pavara (paskaites jau forumus supratau, kad taip geriau nedaryti) ir po to noriu mestis pavaras vel i didesnes(mocui vis dar vaziuojant apie 60km/h), tai is neutralios i antra jau labai sunkiai ikabina(vaziuojant leciau, ikabina be problemu, bet su garsu dideliu), o i kitas pavaras graziai viskas. Toks dezes darbas yra normalus ir as tiesiog netinkamai elgiuosi, ar cia bedos listi pradeda?
2016 Gegužės 15 00:01
|
Britvininkas
900cc |
Taip,netinkamai elgiesi.Mocas ne automobilis,nereik laisva isjunginet.
2016 Gegužės 15 06:20
„Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
|
Juodulys
1500cc |
Ir automobiliui laisvą kuo mažiau junginėti reikia.
2016 Gegužės 15 10:24
Honda VFR 800Fi
|
Narys
400cc |
Automobiliui techniškai dzin, kad tu ant laisvo riedėsi ir paskui grįši į kažkurį bėgį, nes visam šitam reikalui dėžėje yra sinchronai ir kiti devaisai. O vat motociklui laisvas, tai tik iš garažo išsistumt.
2016 Gegužės 16 09:31
Svarbu nepražiopsoti kur pasibaigia extrymas ir prasideda pyzdec.
|
Narys
800cc |
Laisvą įjungti šiaip galima riedant. Svarbu, didesniu greičiu nepermušti iš antros į pirmą. Bet jei koja jautri, tai tikrai rasi laisvą iš antros mažindamas ir prie 60 km/h. (aišku prie 120 km/h nebandžiau surasti tarp antros ir pirmos - laisvos ) Bet va jau į pirmą ar 2 tai tik prie mažo greičio po to galima atgal įjungti. Dėl to logiška, o su laiku ir instinktyviai gaunasi, kad pavaras mažini atitinkamai lėtėjant.
2016 Gegužės 16 11:29
redagavo sandman^kfmf 2016 gegužės 16 11:32
|
Plentamušys
900cc |
O su dar didesniu laiku pradedi zemint pavaras dar nespejus nukristi greiciui ir turi slystanti gala, nereik stabdziu naudot, man tai labai patinka ) sipper clutch sita geri sugadina
2016 Gegužės 16 13:41
Motociklų slaiderių gamyba
|
Narys
800cc |
Buvo kartą man ant senutės, kai labai bandžiau bėgėtis nuo atrodo ketvirtos pavaros, bet užkėlęs apsukas kažkaip pradėjau apačion pavaras mėtyti. Tai galas pačiuožinėjo gerai, bet nebaisiai, nes sankaba nors ir senolės, bet jau buvo praslystanti. O tai kad motui stabdžių ir taip mieste retai prireikia artėjant prie kokios sankryžos tai kartais net nervina. Kaladėles pasikeitus į naujas, neina jų pritrinti normaliai miesto sąlygomis, nes vis varikliu sulėtėji iki tiek kiek reikia, o stabdžiais tai tik visiškai sustoji vieną pirštą uždėjęs.
2016 Gegužės 16 14:15
redagavo sandman^kfmf 2016 gegužės 16 14:16
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Tuoj prisiskaitys ir nusisupermotardins i koki griovi pabandys pavarom sikna i slydima isprovokuot.
2016 Gegužės 16 14:35
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
25cc |
Sena tema, bet pas mane ta pati nesamone. SOS'as daugiau forume nepasirode, tad neaisku ar ta nesamone issprende. Is pradziu buvo viskas gerai, bet tas nebesijungimas sutapo su tepalu pakeitimu. Visu antra ir su sankaba ir be jos- tas pats. Visu trecia-galvojau, kad zmogiskasis faktorius-kazkaip ne taip pradejau daryt. Bet taip galvojau tol kol dar du baikeriai neisbande mano ratu ir patys „pagavo” ta nesijungima. Bet svarbiausia ir keisciausia tai, kad kartais eina net visas saibas sumetyt, ir ta galima padaryt riedant vos 50km/h.
2018 Sausio 14 16:29
redagavo Ichtiandrs 2018 sausio 14 16:32
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Buna problemu su perjungimu jei tepalas greit issidirba ir nebeislaiko klampos. Kita problema - sankabos reguliavimas, gal pilnai neissipaudzia.
2018 Sausio 15 13:59
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
25cc |
Sveiki, turiu Yamaha 125 (2014m).Važiuojant nebepersijunge begis ir tada atsilaisvino rankenelė, pasikeičiau trosiuka sankabos ir vistiek tas pats rankenėlė sankabos tabaluoja dabar noriu pasikeisti sankabos atmetimo spyruokle gal žinot kaip ja pakeisti?
2023 Spalio 15 10:20
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |