Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » KTM motociklai » KTM duke?
Cafe-racer'is
900cc |
KTM duke?Kas ką galite paliūdyt blogo/gero apie šį egzempliorių?Domintų realios nuomonės, o ne svaičiojimai teoriniai [Redaguota 2009-2-3 Dainius_M]
2008 Gegužės 29 23:18
Motociklu Remontas
|
Krapštukas
1100cc |
Tiksliau paklausk, nes DUKE yra 640cc du modeliai (pirmas ir antras dukai, pagal metus skirstomi), 690cc naujausias, taip pat yra 950cc ir lyg 990cc,
2008 Gegužės 29 23:24
|
Krapštukas
1100cc |
Tai cia pirmas Duke bus, is esmes tas pats kas LC4 620, bent motoras tai toks pats. Pakankamai patikimas ir galingas. Jei reikia realiu savininku nuomoniu, tai pabandyk uzsienio forumuose paieskot, turetum rast. In LT sunkiai rasi turejusiu Duke.
2008 Gegužės 29 23:58
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Kiek pamenu, tai geras vibratorius tas senasis LC4 motoras (620/640 su karbu). Net rankos nutirpsta 690 su su įpurškimu jau kiek pagerėjo, bet vistiek...
2008 Gegužės 30 07:31
|
Cafe-racer'is
900cc |
tai ce eksliuzyvas kad lt ju ner ar per brangus? kodel ju ner? del vibraciju tai ce neesme, motociklas turi vibruot kad galngas tai itariu, va kad patikimas tai jau gerai su uzsienio foprumais nebendrauju, nemoku snekos seip domintu silpnos modelio vietos, ar seip kas juose yra blogai,(vibracija jau znom) ???
2008 Gegužės 30 23:10
Motociklu Remontas
|
Krapštukas
1100cc |
LT ju ner, nes nei britva, nei cioperis. O ir kaina nera tokia maza. Musu saly naujas dalykas tas supermoto. Kagi, dziugu, kad bent jau sparciai populiareja. Paskaitinejau siektiek apie juos uzsienio forumuose, tai nieko blogo kaip ir neisgirdau. Tik pamineta, kad verta butu pasikeisti "main bearing"- verciasi kaip pagrindinas guolis. Tikriausia kalbama apie alkuninio guoli. Daugiau lyg nieko blogo. O toliau tik geri dalykai- WP amortizatoriai, Brembo stabdziai, ir pirmas produkcinis supermoto. Dalele istorijos. Motorai beveik 20 metu buvo naudojami tos pacios konstrukcijos, vis atnaujinant smulkmenas. Geras miesto moto paxuliganaut, 150kg, sukimo momentas axujenas, turetu trecia saiba is akseleracijos kylt. Beje, cia tu persiorentavai ant supermoto ar koks pazystamas galvoja pirkt?
2008 Gegužės 30 23:51
|
Vėjavaikis
400cc |
Super Duke tikrai smagus motociklas! Draugas turi, esu vazinejes juo nekarta. Daug geresne uz mano Z visais atzvilgiais. Vaziavimo, galingumo, pagreicio...butu proga-iskart mainyciau i Super Duke savaja Z
2008 Birželio 19 21:03
http://www.z1000-forum.de/gallery2/v/KatinaZ/
|
Narė
400cc |
turi viens bedradarbis ir be galo ji garbina (690cc) uz sukimo momenta (kai tik nusipirko tai vienkem tegalejo vazinet, vis rankena perlauzdavo). minusas per mazas kuro bakas tokiaj didelej siurbelej.
2008 Birželio 20 00:56
Good road, good weather, good bike, goodbye...
***N/A*** |
Vėjavaikis
400cc |
na, as su savaja taip pat vos 200km pilnu baku tenuvaziuoju
2008 Birželio 24 20:29
http://www.z1000-forum.de/gallery2/v/KatinaZ/
|
Narys
400cc |
Sveiki, Cia rasit truputi info 1, http://www.ktmforum.co.uk/forumdisplay.php?f=138 2,http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-....
2009 Sausio 25 13:51
|
Auksaburnis
1100cc |
Kaip suprantu Ziurke domejosi(nes jau sena tema) pirmaja duke laida. Kaip jau minejo kolegos tai tas pats LC4 tik su kitokius priekiniu spoileriu ir kitokiom sakem bei ratais, kitos plasmases, sedyne, sedesena-identiskos LC4 kaip ir variklis. Pirmoji duke serija buvo tiek su 620cm 56 ag tiek su 400cm 44ag varikliais kurie tokie patys(kaip ir visas duke) kaip ir enduro variantu, taigi nereik nieko dometis apie duke, kad suzinot kas tai per motas, nes tai tas pats enduro su kitais ratais ir visaks kas budinga enduro budinag ir duke I. Tas pats ir su duke II, tai tas pats enduro tik jau su lietais ratais. Kas kita naujieji duke modeliai, ten jau jie buvo gaminami kaip atskiri motai, o ne ant enduro uzdedant asvaltinius ratsus. KatinaZ kai lyginsi motus, lygink vienodus, nes faktas kad super duke ner ko lygint su senuoju750z lygink su litriniu ir naujuoju Z. [Redaguota 2009-1-26 mune23]
2009 Sausio 26 11:26
Mune
|
Narys
25cc |
3 sezona raidinu duke 200. Vaziuot ramiai labai sunku , todel jau 2x kritau (apdilo tik apsauginiai lankai ir galines asies slaideriai). Moto pirkau motoshope nauja 2012, ilgainiui pasikeiciau galine zvaigzde 36T vietoj 42T,grandine i X ring, minkstesnes/platesnes padangas ir priekines stabdziu kaladeles i EBC double syntered, ir gavosi superinis miesto aparatas bakas 10l nuvaziuoju su pilnu apie 300 - 350 km. Ekonomiskiausias greitis ~60 2l/100, kruizinis ~100 2.8l/100, max ~140 3.5l/100. Jei kam kas idomu- klauskit-atsakysiu
2014 Spalio 25 10:27
|
Pėsčiasis narys
25cc |
noriu nusipirkti savo pirma motocikla. rimtai i aki krito duke 390. Gal kas nors turi tokį? Kokie atsiliepimai? Gal yra kitų, geresnių alternatyvų panašiam motociklui?
2016 Liepos 10 13:28
|
Narė
50cc |
sveikas, pati turiu duke2 tik senas pas mane 2003m. įspūdžiai ir atsiliepimai tik geri. mieste nepakeičiamas ir labai smagus motociklas. vienintelis minusas: max greitis galėtų būti didesnis ateityje irgi tik duke imčiau, tik aišku metų geresnių.
2016 Liepos 11 10:50
|
Narys
400cc |
Pats važinėju visą sezona su 690 Duke 2013m. Atsiliepimai tik geri - tikras fun factory. Mieste ir pasivažinėjimams skirtuose užmiesčio keliuose neįmanoma nesišypsot nulipus. Pirmu bėgiu iš gazo priekis kyla be didesnių pastangų, nors pats apie 100kg sveriu, į posūkius gula ir kryptį keičia labai lengvai.Kaip nekeista bet ir autostradoj galima visai padoriai kruizint iki ~140-150km/h, prie didesnio greičio jau nėra labai komfortiška sėdėsena nors žinoma važiuot galima. Max greitis apie 190km/h ko tikrai pilnai užtenka su tokia sėdėsena. Kažkokių techninių problemų irgi nepastebėjau, aišku mocas irgi apynaujis, dabartinė rida ~9000km o pirkau su kažkur 5-6000km Kas labai patiko tai sankaba su atbuliniu praslydimu, žeminant bėgius nebūna smūgio net ir greitai atleidus sankabą. Iš trūkumų, vibracijos šiek tiek yra, bet tikrai proto ribose( šitas modelis jau eina su balansiniu velenu). Žemiau 3000rpm jau nenori važiuot, kratosi. Per 3-4000km susivalgė beveik iki galo galinė padanga, čia manau kaltos didelės apkrovos dėl labai didelio sukimo momento. Taip pat vieniem trūkumas kitiem ne bet ramiai važiuot su juo neišeina, ne dėl techninių dalykų, tiesiog užsėdi ir negali nebūt chuliganu Taip jau nutiko kad prireikus pinigų pardavinėju, iki 2016-09-02 už neprotingai mažą kainą vėliau, jei niekas nenupirks bus parduodamas už realią kainą. Jei ką sudomins geriau kreipkitės skelbime nurodytu telefonu. http://autoplius.lt/skelbimai/ktm-duke-street-klasikiniai-4791223.html
2016 Rugpjūčio 29 19:31
kawa gpz
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |