Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Ar blogai vietoj stabdžių naudoti bėgius?

| 2008-07-29 Aeed | 134/48351 žinut.
 
Puslapiai: 1..345


 
xr3
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#121    

Diskutuodami apie stabdyma begiais kazkodel neuzakcentavot, kad begiai zeminami del to, kad stabdymas varikliu dideja esant kuo zemesniai pavarai. Pvz. vaziuojant 100 km/h ir atleidus gaza labiau letejama 1 begiu nei 6. Ekstremaliai stabdant reiktu isimest kiek galima zemesni begi. Mano supratimu slystantis galas nera taip blogai kaip pakiles. Vistiek kaip bebutu stabdant 2 ratais stojama greiciau nei 1.
2011 Balandžio 18 16:04
Lenktyninkas
600cc ****
Avataras
#122    

xr3, atsimink, kad stabdant visas svoris tenka priekiniam ratui, tad ir durnam aišku, kad galinis radas daug greičiau praslys, nei priekinis. :) Stažas su moto mažas, važinėju sportiniu stilium, kaip kažkas minėjo prie mažo greičio taip nereikia nė žemint, variklis ir taip labai gerai stabdo. Kelis kartus pabandžiau su galinias praslydo ratas ir supratau, kad tiek iš jų ir naudos. Aš stabdau tik priekiniais ir palaipsniu mažinu pavaras, tad kažkiek pavarom.
2011 Balandžio 18 17:35
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#123    

Kas del automobiliu ir sunkiojo transporto, tai riedet ant laisvos negalima todel, kad visada yra tikimybe, kad variklis uzges. O tada jau neber nei vairo stiprintuvo, nei sabdziu stiprintuvo, nei saugumo sistemu ( idomu kaip su oro pagalvem, ar jos vistiek aktyvuotusi?)... Zodziu, jau kaip Dievas duos. Motocikle nera tos priklausomybes nuo variklio darbo, gali manevruot beveik taip pat gerai, o stabdyt tikrai ne blogiau, todel tai nera taip svarbu. Ir jus cia prisiskaitot visokiu teoriju, tai bukit zmones, pradzioj isbandykit tai aikstlej, o ne gatveje :D
2011 Balandžio 18 18:13 Velniop stabdžius - aš tikiu Dievu.
Juodulys
500cc ***
Avataras
#124    

Citata:
Cituoju: xr3
Diskutuodami apie stabdyma begiais kazkodel neuzakcentavot, kad begiai zeminami del to, kad stabdymas varikliu dideja esant kuo zemesniai pavarai. Pvz. vaziuojant 100 km/h ir atleidus gaza labiau letejama 1 begiu nei 6. Ekstremaliai stabdant reiktu isimest kiek galima zemesni begi. Mano supratimu slystantis galas nera taip blogai kaip pakiles. Vistiek kaip bebutu stabdant 2 ratais stojama greiciau nei 1.


tikiuosi tu su CBR vazineji, nes pas mane kaip tik yra greiciu deze pardavimui :D
jeigu prie 100 km/h tu 1 begi zadi jungti, tai tau po keleto tokiu stabdymu jos prireiks...
nors man tikriausiai sirdis issoktu isgirdus variklio pagalbos sauksma,vos atleidus sankaba :D
2011 Balandžio 18 19:41
Classic'as
500cc ***
Avataras
#125   +1  

Citata:
Cituoju: Piktas
Kas del automobiliu ir sunkiojo transporto, tai riedet ant laisvos negalima todel, kad visada yra tikimybe, kad variklis uzges. O tada jau neber nei vairo stiprintuvo, nei sabdziu stiprintuvo, nei saugumo sistemu ( idomu kaip su oro pagalvem, ar jos vistiek aktyvuotusi?)... Zodziu, jau kaip Dievas duos. Motocikle nera tos priklausomybes nuo variklio darbo, gali manevruot beveik taip pat gerai, o stabdyt tikrai ne blogiau, todel tai nera taip svarbu. Ir jus cia prisiskaitot visokiu teoriju, tai bukit zmones, pradzioj isbandykit tai aikstlej, o ne gatveje :D

Diletantai jus :) Kai pravaziuosit bent puse kiek as ar bet kuris kitas profesionalas, kuris is to duona valgo, tada pasakokit apie varikliu uzgesimus ir stabdziu stiprintuvus. Siaip ir autobusuose ir krovininese stabdziai oriniai, o kadangi yra toks dalykas kaip resiveriai, oro sociai ir dar biski tam, kad sustabdyti, o beje sankaba irgi orine, taip, kad ramiai ijungi pavara ir viskas normaliai. Cia apie tas nesamones zinau, kad tik per mokymo kursus pasakoja. Ir dar del vairo stiprintuvo - jus gal net nemate, o man net teko ruskiu armijoj vairuoti ta ju "technikos stebukla" vadinama Kraz su medine kabina apkalta skarda. Tai va ten tokio dalyko kaip vairo stiprintuvas isvis nera. Kad pasukti vietoj stovincios masinos ratus vienam sunkiai pavykdavo, reikejo, kad bent truputi vaziuotu ir abiem rankom isirezus... Kai rieda, kad ir pilnai krautas dabartinis sunkvezimis, galeciau parodyti kaip paprastai vairuojasi, pats ji uzgesines :)
2011 Balandžio 18 20:55 redagavo Iksas 2011 balandžio 18 21:33
Šūdarankis
25cc *
#126    

O nuo kada motocikle yra vairo stiprintuvas ar ten dar kažkas, kad rūpėtų..? :-]

Beje, automobiliu moko laisvu neriedėti, nes nevaldai transporto priemonės, o ne dėl kažko kito. Motocikle tas dar akivaizdžiau ir pirmoji, svarbiausia taisyklė - akseleracijos valdymas. :) http://www.motomanai.lt/p-articles.id-581.html
2011 Balandžio 18 22:02
xr3
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#127    

britvinis, tu mane ne taip supratai. Metant begius zemyn uzpakalis pradeda blokuotis, o ne stabdant galiniais stabdziais. Del ko taip buna as nezinau ir paaiskinti negaliu.
cool2nas, ne, ne su CBR. Tu an 2 begio ir 6 pamegink atleist gaza 100km/h vaziuojant ir pamatysi apie ka kalbu. Nu gal ne iki 100 km/h, bet iki 90 km/h tikrai,bet kuris padorus motociklas pirmu begiu isibegeja. Garsas gal ir ne pats maloniausias ausiai,bet ka padarysi :)
2011 Balandžio 18 22:57
Šūdarankis
25cc *
#128    

"pads are cheap, engines - expensive" pasakoja Twist of the Wrist. :) Abu naudoji sinchroniškai, bet stabdžius pirmiau.

http://www.youtube.com/watch?v=okEwTUYyXz0
 
2011 Gegužės 2 00:52
Prijaučianti narė
250cc **
Avataras
#129    

Greiti taipat as mazinu begeis,graziai nesmaugent greiciu dezes kai reikia stabdyti stabdau kaip priklauso,gerai isivaziavus reik jaust zinot kaip stabdyti, uzspausi perstipriai stabdi ir tada zopa!!
2011 Gegužės 2 01:09
Prijaučianti narė
250cc **
Avataras
#130    

Greiti taipat as mazinu begeis,graziai nesmaugent greiciu dezes kai reikia stabdyti stabdau kaip priklauso,gerai isivaziavus reik jaust zinot kaip stabdyti, uzspausi perstipriai stabdi ir tada zopa!!
2011 Gegužės 2 01:11
Narys
500cc ***
#131    

Stabdant bėgiais slydimo išvengt galit pergazuojant, aišku taip važinėjant padangos medinės neturėtų būt, kaip ir bet kuriuo kitu atveju :) . Pvz kaip aš esu gan didelis man su spec batais jau labai nepatogu uždėt ir laikyt pėdos ant to galinio stabdžio, tad stabdau galą bėgiais, priekį stabdžiais vienu metu. Galinį stabdį naudoju važiuojant lėtai ir manevruojant, ypač ant nešvarios asfalto dangos.

O kas dėl stabdymo efektyvumo bent stabiliau jaučiuosi stabdydamas būtent taip kaip ir minėjau, taip pat kuro atžvilgiu tiek mašina, tiek mocą stabdyt yra taupiau. Dėl einamųjų detalių dylimo mocai kurti aukštoms aprovoms, jomis ir mėgaukitės :) , beabejo drožt kaladėles sumoj gausis pigiau, negu turėt daugiau apkrovų grandinei, bet jei čia ant to taupoma yra gal vertėtų nusipirkti motorolerį.

Pradedantiesiems pradžiai siūlau naudoti vien priekinius stabžius kol susipažinsit ir pajusit motociklą, vėliau pasimokinkit gražiai pergazuot žeminant bėgį, kai viskas gražiai gausis galėsit sinchroniškai žaist su stabdymu.
2011 Gegužės 2 12:03
Šūdarankis
25cc *
#132    

Citata:
Cituoju: Dunkelheit
Galinį stabdį naudoju važiuojant lėtai ir manevruojant, ypač ant nešvarios asfalto dangos.
Ant naujų street ir sport moto dabar daugumoje turbūt galinius net specialiai tokius deda, kad jie daugiau ir niekam netinka kaip aikštelėje sukinėjantis. Kadangi ant didesnių greičių jų net nesijaučia.

Variklį gadini overevindamas arba šiaip labai negražiai birbia, jei be stabdžių numeti bėgį ypač didesniu greičiu ar revs.
2011 Gegužės 2 15:50 redagavo Original 2011 gegužės 2 16:01
Sunkiasvoris
500cc ***
Avataras
#133    

aciprasau, o kaip jis gadinasi??? :S
2011 Gegužės 2 16:24
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#134    

Citata:
Cituoju: aciputes
aciprasau, o kaip jis gadinasi??? :S


Taip pat kaip tiesiog vaziuojant. Bet koks tikslas tada pergazuot? Ne taip agresyviai zeminant begius nereiktu ir gazuot, nepraciuos tas ratas, bent jau man nepraciuozia (+)
2011 Gegužės 2 19:47 Motociklų slaiderių gamyba
Narys
500cc ***
#135    

Original, priklauso kaip tu prižiūri tuos stabdžius, kiek esu važiavęs su įvairių tipų baikais, labai sekmingai galas buvo užblokuotas, o vat kad pas tave tų stabdžių nėra tai čia kitas klausimas. Gal nelabai įsiskaitei į mano post'ą, minėjau jog kombinuoju stabdymą priekiniais stabdžiais ir bėgiais pergazuojant. Jeigu nelaiku kažkurį manevrą padarai tada ir atsiranda nešvarus garsas, va čia reiškia nemoki.

Original, man būtų labai idomu išgirsti kaip tas variklis drožiasi :)

Kanteri, todėl kad kai tu važiuoji aukštesnėmis apsukomis, paspaudi sankabą ir jungi žemesnę pavarą nukrenta perdaug apsukos, tad jas sukeldamas rezultate gaunu labai gražų ir tvarkingą bėgio ar kelių bėgių numetimą, tavęs netampo, ratas neslysta, išlaikai aukštesnes apsukas, kuriomis įveiki posūkį ir dar esant mocui gulsčiam gali akseleruot. Beabejo važiuojant 3-5k apsukomis pažeminus bėgį tas ratas nepraslys. Bet kita vertus kai nuspaudęs sankabą pameti apsukas ir perjungi bėgi, tuomet atleidinėji sankaba, gaunasi jėgų nepasiskirstymas galingas truktelėjimas. Kaip minėjo yra specialios sankabos - praslystančios, tad klaidas atleidžia, sušvelnina.. Bet lygiai taip pat yra ABS sistemos, kurias galite pasirinkti ;)
2011 Gegužės 2 21:20
Puslapiai: 1..345




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17