Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Nerašytos taisyklės moto ir auto vairuotojams.

| 2009-06-28 DEFS | 92/30047 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Gatvinis
600cc ****
Avataras
#91    

Citata:
Cituoju: kikis
Pamastymui...
Automobilis staigiai stabdo vaziuodamas 60 km/h. Automobilis sustos po 4 sekundziu, stabdant maksimaliai 0.68g Is paskos vaziuojantis motociklistas sureguos i automobilio stabdyma per 0.68 sekundes, bet stabdys 0.5g (tiek, kad neuzblokuot ratu) Motociklistui reikes 5.467 sekundziu stabdymui ir 0.68 sekundziu sureaguoti, viso 6.147 sekundes iki pilno sustojimo. Motociklistas turi buti maziausia 57 metrus nuo automobilio, kad sustoti neatsitrenkus i priekyje vaziuojanti automobili 60 km/h.
Sakykim, kad motociklistas turi reakcija tokia pat kaip Formules 1 lenktyniu vairuotojai 0.4 sekundes. Motociklistas stabdys kaip anksciau mineta 0.5g. Motociklininkas turi buti maziausiai 30 metru atstumu nuo automobilio, kad isvengt susidurimo.
sakykim, kad motociklistas yra tikras profas, tokia pat reakcija kaip Formules 1 lenktyniu vairuotojo (0.4sekundes) Ir jis sugeba stabdyti taip pat kaip automobilis 0.68g Stabdymo kelias bus toks pats kaip ir automobilio. Motociklistas privalo buti maziausiai 10.7 metrus (3 automobiliai) nuo automobilio, vaziuojancio 60 km/h kad isvengt susidurimo. Jei jus galvojate, kad galite sureaguoti per 0.4 sekundes ir stabdyti 0.68g, Sekmes!
Trumpa istrauka is geros knygutes "Not the blue book" pagal Dave Jones. Deja angliskai. Atsiprasau uz ne koki vertima ;) bet manau verta zinoti. Sekmes kelyje!


Motociklisto tikslas kliuti apvaziuoti, todel visas sis loginis kazusas nukrypo nuo temos pirmame sakinyje.
Siulyciau stebeti visa vaizda 3 'ejimais' i prieki ir tokiu klausimu iskils dvigubai ar trigubai maziau ;)
2009 Liepos 5 21:13 Suum cuique
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#92    

Na truputi ne i tema bet kadangi tema taip pakrypo, tai...
Cia daug kas kalba apie krovinio pristatyma laiku ir tt, bet ne vien del to furistai stengiasi greiciau vaziuot.
Esme tame, kad kaip buvo mineta sunkvezinmiai turi tachografa kuris fiksuoja judejimo laika, greiti ir kitka, ka gali patikrinti bet koks pareigunas, ir tavo nusizengimai padaryti per praejusias 30dienu bus apmokestinti(gausi bauda) .Taigi furistai turi vaziuoti greitai nepazeisdami taisykliu. O greitai vaziuoti reik ne vien del to kad krovini laiku pristatyt, bet ir todel kad pagal ta pati tachografa ir furu reglamenta, furos vairuot negali ilgiau nei 4,5 valandos be sustojimo 45 minutems(pauze)ir ne daugiau kaip 9 val per diena(po kuriu reikia stot 11val poilsio), tad atejus tam laikui reikia butinai sustot, o to nepadarius,ar pavelavus padaryti tachografe liks uzfiksuotas pazeidimas kuris baudziamas tukstantinemis baudomis. Taigi su sunkvezimiu sustot pauzei po 4,5 val gal ir uztektu platesnes salikeles, bet stoti miegui reikia jau normalios vietos(juk reikia miegoti sunkvezimio kabinoje, o ne betonines sienas turinciame sandariame name), nes reikia pailseti kitai sunkiai darbo dienai.Tu normaliu parkingu, tinkanciu naktiniam sustojimui ira laaaaabai mazai, ir juos visus vairuotojai zino, ir taip pat zino kiek jam laiko reikia datraukti iki to parkingo.Taigi dienotvarke buna suplanuojama ir vaziuojama zinant (tikintis)kur stosi vakare. Bet kelyje pasitaiko nenumatytu atveju(kamsciai ir tt) ir tu prarades brangaus laiko nebegali sau leisti sekti paskui letesnius vairuotojus ju nelenkdamas, nes matai kad iki parkingo liko 10minuciu, o ir vaziavimo teturi tik tiek. Vat tai vienas is atveju kodel reikia lenkti priekyje vaziuonanti nors ir 1 km/h leciau. Zinoma lenkimai turi but saugus, ir kaip jau kazkas minejo kamikadzem nieks nenori but, bet pasitaiko visokiu kuriozu. Vienas is ju- tu seki paskui letesni ilga laika derindamas saugu lenkima, ir vostik isejus i tiesiaja ir jau pradejus lenkima,paaiskeja kad priekyje kaip tyc masinike :-( ir vel viskas is naujo, o laikas tirpsta, nu ir pagaliau isausta tas isvajotas metas kai ir matomumo uztenka ir laiko isibegeti, bet pradejus lenkti ir ipusejus lenkimui lenkiamas pradeda demonstruoti ka sugeba jo sunkvezinis ir dadeda tuos 2-3 km skirusius abu vairuotojus. vat tokiu atveju ir galima sutikt 2 furas salia viena kitos ,nes visu tvarkingu sunkvezimiu greitis ira ribotas iki 90km/h ir tu spausk nespaudes pedala , ji greiciau nevaziuos, o ne todel kad uz vairu kamikadzes deje ant kitu vairuotoju.Beje pagal sunkvezimius galima net spidometrus graduoti nes jie visi vaziuoja tikrais 90km/h greiviu, o is paskos sekantiems moto/auto vairuotojams atrodo kad 100, ar 110. Tai ira ne furos greitis, bet jusu spidometro netikslumas.
Gal kam kiltu klausimas, o nafik traukti iki to parkingo kuris taip sunkiai, skaiciojant minutes pasiekiams , kai galimetu pasirinkti kokiu 150 km arciau esanti parkinga(nes mazdaug tokiu atstumu kaikuriose salyse nutole furu parkingai) ir galimetu sustori nesukant galvos ir vaziuojant kartu su sodininkais? Atsakymas- didzioji dalis sunkvezimiu vairuotoju gauna atlyginima uz nuvaziuotus kilometrus ir jai kasdien ismetineti po 150 km, tai tas pats kas savanoriskai atsisakyti ketvirtadalio atlyginimo.Taigi visa ta menesi ar du praleidziama uz vairo stengiasi nuvaziuoti kuo daugiau km, kad laikas praleistas toli nuo namu ir nuo seimos butu isnaudotas maximum.O tie kurie gauna fiksuotus atlyginimus, ju kilometrus skaiciuoja vadyba ir uz tokius ismetinejimus kilometru tikrai netektum darbo.
Kitas variantas kai pakliunama i skubejimo rezima netgi neskubant- tai tu vaziuoji,nieko nelenki, turi sociai laiko davaziuoti iki sustojimo vietos, o ja privaziavus pamatai, kad parkingas jau uzimtas pilnai ir tau nebera vietos. :O Vat tada ciumpi uzrasus, susirandi artimiausia bet koki parkinga(jau net uzmirsti apie tvarkingus)pasiskaiciuoji, kad jai varysi be trukdziu(pencininku priekyje)pasieksi kita parkinga.Tada irgi tenka lenkti tuos kurie priekyje tik 2km/h leciau, nes niekad nezinai ar pasiekes ta lemtinga parkinga neleksi is jo(irgi pilnai uzkimsto) jau ieskoti tik platesnes salikeles be zenklo draudziancio sustot, ir nakvosi tiesiog ant kelio.Taigi kad nepakliut i tokia situacija ira skubama visalaik.
Cia tik keletas is furinio gyvenimo niuansu, kurio niekad nesupras joks civiliokas kol nepagyvens tokio gyvenimo ir nepavairuos tikros furos.
Beje taipogi paprasti vairuotojai niekad nesupras, kad jiems tarp veidrodziu 3 cm tarpas ir panasus atstumai nuo kelkrasciu ira nesamoningas atstumas , o furistams kiekviena diena ir nakti gyvenantiems toje masinoje jau ira norma, nes tas suinkvezimis jau tarsi kuno dalis kur jauti kiekviena mm.
Taigi gal jums atrodo, kad jus vaziuodami legva masina ar motu , su kuriais vaziuojate kur norite, kiek norite, stojate ir ilsites kada norite, kur norite ir tt, o sunkvezimio vairuotojas , kuris vaziuoja su stipriais ne tik techniniais ribojimais, bet ir suplanuotais istatymu sustojimais,miegojimais,ribotais vietu pasirinkimais ir tt, bet grieztai sudarytu grafiku, turetu vaziuoti taip pat atsiputes kaip jus?
Tada siulau pasiprasyti pas kazkoki pazysta ar gimine i fura , ir pakeliaukite bent svaite su juo, tada suprasite kazkiek daugiau, kaip kas ir kodel ira.

[Redaguota 2009-7-6 mune23]
2009 Liepos 6 12:27 Mune
Rimtas
500cc ***
#93    

dar tokia kaip ir nerasyta taisykle - kai matau is galo ar priekio atvaziuojancius saugos tarnybos automobili su svytureliaias(nesvarbu kad jie ne melini ar raudoni) stengiuos juos praleist- kas zino gal koki karta jis skubes ir i mano namus-o gal kokio motomano matocikla is garazo lupa ? ir tas patas su mokomaisiais matai kad mokomasis tai turek kantrybes juk mes kaip sedom uz vairo ne ka geresni "asai" buvom, dar prie to pacio ir paziuret ar tai ne egzaminas vyksta- o tada tuo labiau juk praleist ar pristabdyt ner sunku, nes taip galima zmogeliui egzamina sugadint (+)

[Redaguota 2009-7-14 komke]
2009 Liepos 14 23:43
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17