Motomanų muzika! » Laida jau buvo eteryje Motonaujienos: Moto Morini Granpasso, Tokyo paroda, Honda CBR600F, elektrinis Enertia, LPG varom... Tema užrakinta
Optimistas
900cc |
Laida jau buvo eteryje Motonaujienos: Moto Morini Granpasso, Tokyo paroda, Honda CBR600F, elektrinis Enertia, LPG varomas motociklas 2009-10-26Motomanų Radijas Motonaujienos - Motomanų Radijas 2009-10-26Motociklų gamintojų naujienos: Italų gamintojas Moto Morini, pristato naują Granpasso 1200 kelioninio enduro tipo motociklą. Maximalus pilnai pakrauto šio motociklo svoris 430kg, sausas sveria apie 210kg. Motociklas homologuotas ir gumbuotoms padangos, kas leidžia šiam motociklui nerti į bekelę. Motociklas apginkluotas V tipo keturtakčiu varikliu, išvystančiu 86,5kW galią prie 8500 rpm ir turintį 103,6Nm sukimo momentą. Motociklas atitinka Euro 3 aplinkosaugos reikalavimus ir gaus 3 metų gamintojo garantiją. Pasaulinės moto žinios Tokyo vyksta pasulinė motciklų paroda, kur visos šių dienų motociklus gaminančios kompanijos pristato savo naujoves. Honda pristatė tik du naujus modelius: VFR1200F ir CB1100. VFR pristatoma su nauja revoliucine dviguba sankaba ir automatine transmisija. Paprastumu žavintis CB modelis deja nei europos nei amerikos motociklistų nepasieks, oru aušinamas motociklas yra skirtas tik Brazilijos ir Autralijos rinkoms. Suzuki pristato tik tris naujoves: 400cc Gladius strytą ir Boulevard kruizerį skirtus vietinei Japonijos rinkai, ir Amerikos rinkai skirta atnaujinta Bandit 1250cc su ABS. Tuo tarpu Yamaha atrodo drastiškai keičianti savo įvaizdį ir su programa „Smart Power“ pristato keletą koncepcinių elektros energija varomų netolimos ateities motociklų. Žiemą motociklų nelaikantiems po spyna: Artėjant žiemai ir orams darantis vis drėgnesniems, bei šaltesniems, nemaža dalis rūbus motociklininkams siūvančių gamintojų siūlo naujas šiltų motoapatinių kolekcijas. Dauguma šių produktų turi tiek antibakterines tiek prakaitą išgarinančias savybes, palaiko kuną sausą ir siltą, bei nepraleidžią vėjo. Važinėkitės ne tik saugiai, bet ir šiltai. Honda CBR600F apžvalga 2000-2007 Pasak savininkų iš viso pasaulio, šis modelis, turintis 600cc ir 108Ag, yra pavyzdys nuostabaus motociklo, su nepriekaištingu valdymu, kuris jų turėtojams suteikia nemažai jaudulio ir atleidžia mažas klaideles..Įdiegus kuro įpurškimą, šis modelis atsistojo į vieną eilę su konkurentais. Lyginant su kitais motociklais, ir vertinimo kriterijaus svarba imant žvaigždutes njuo vienos iki penkių, šio motociklo turėtojai taip sudėliojo: Variklis gauna 4 žvaigždes, nors skaitant ji gan. vidutinio lygio, tačiau gerai panaudojantį savo galią. Dėl įpurškimo šaltą rytą gali kiek paktrukčioti, tačiau kaista greitai ir tuo bėdos baigiasi. Patikimumas gauna 4 žvaigždes, nes apdailos kokybė ir Hondos patikimumas leidžia žymiai daugiau laiko praleisti mėgaujantis kelyje, nei sėdint garaže, o trūkumai pašalinami ganėtinai greit. Vairavimas taip pat 4 žv., nes pakaba pilnai reguliuojama pagal savininko poreikius, nemaža galia, ir didelis sukimo momentas atleidžia už mažas klaidas kaipo imesta ne ta pavara... Stabdžiai geri, tačiau senesniems modeliams pasitaikydavo gedimu. Išliekamoji vertė – 4žv., nes yra pigesnė nei konkurentai 600cc, tačiau nors ir nėra visiškai pranašesnė už konkurentus, ji yra patikimas kasdieniam naudojimui skirtas motociklas. Įranga – 3,5 žv., aiškiai ir švariai matomas kuro matuoklis, elektriniai laikrodis ir spidometras, veidrodžiai informatyvūs, po galine sėdyne yra pakankamai vietos waterproof‘ui. Kaip papildoma įranga galima šildomos rankenos ir bagažo laikikliai. Apibendrinant, tai neblogas pasirinkimas superbike kategorijos mėgėjams, norintiems važiuoti kasdien be problemų. Išsaugokime planetą Kaip tu gali išgelbėti pasaulį? Dave Akhurst turi savo idėją. Štai kodėl 57-metis britų tikslumo inžinierius pastatė vieną iš pirmųjų pasaulyje suskystintomis dujomis varomų motociklų ir pakrikštijo ją Žaliuoke. Jis taip pat nudažė jį žaliai. LPG yra šalutinis produktas žalios naftos, arba gali būti išgaunamas iš naftos ir dujų srautų,šių išgavimo iš žemės metu. Kuras turintis 20 proc. mažiau anglies nei benzinas ir 2 procentais mažiau nei dyzelinas, jis yra vienas iš žaliųjų kuro rinkoje. Akhurst paėmė Yamaha XT500 viencilindrį ir sukūrė minimalistinį LPG motociklą jo pagrindu. Panaudodamas dar ir naudotas detales iš šių dienų super automobilių pramonės, britas sukūrė motociklą sveriantį maždaug 131kg. Pasak autoriaus, didelio skirtumo tarp varomų benzinu ar LPG neįžvelsite, jei norite patikrinti techninius parametrus: abu jie važiuoja puikiai. Vadinas eksperimentas pavyko. Kas toliau? Autorius norėtų matyti šį savo kūrinį rinkoje, pradžioje kad ir kaip 3-iojo pasaulio šalių pagrindinę transporto priemonę, Motociklas vartoja žymiai mažiau degalų, ir šie yra švarūs, taip pat turi 25% mažiau dalių, ir visas jis yra lengvai perdibamas. Idomu, kada pasirodys vandeniliu ar rapsu aliejumi varomi motociklai? Brammo Enertia Motociklu važiavimas dažnai apibūdinamas kaip skraidymas nepakylant nuo žemės, ir tai taip tiksliai apibūdina Brammo visiškai elektrinį Enertia TTR motociklą. Sklandymas palei 80 km/h, ramybės atžvilgiu yra puikus. Šalme dūzgia tik variklio ir grandinės garsai, todėl apart vėjo pašaliniai garsai yra visi girdimi. Nėra nė menkiausios vibracijos ar atsiliepimų iš motorinių mazgų. Už pagrindą imtas Triumph Daytona, ir galutiniame variante yra beveik pasiruošęs stoti prie TT lenktyniu starto... Visos elektrinės pavarų dėžės atėjo tiesiai iš Enertia naudojant sustiprintos versijos elektros varikliu, skaitmeniniais valdikliais ir baterijos valdymo sistema. Baterija, susidedantį iš aštuonerių ličio-kobalto baterijų, buvo pastatyta Brammo specialiai lenktynėms. Brammo dizaino strategija gerokai nutolo nuo savo pradinio tikslo. Wismann paaiškina: "Mūsų tikslas turi būti kuo veiksmingesnis. Daugiau galios, reikia daugiau baterijų, akumuliatoriai yra brangūs. Jeigu mums pavyks rasti geresnių, ir mažesnių baterijų, jos kainą nuleistų žemyn rūpinantis mūsų gamybos dviračiu". Nėra sankabos arba perdavimo, tik tiesioginė pavara kaip motorolerio. Nėra jokios vibracijos, grandinės triukšmo šiek tiek. Pagreitis yra žvitrus, tačiau vargu ar nuožmus. Teoriškai, visais 53 Nm, sukimo momentas gali būti nuo nulio rpm, bet skaitmeninis valdiklis yra užprogramuotas tiekti gerokai mažiau, tiek energijos taupymo tiek kad butu lengviau pradėti. Pagreitis yra labai nuspėjamas. Tačiau nėra stabdymo varikliu. Yra labia reali galimybė išvysti šiuos motociklus artimiausioje ateityje lenktynių trasose, tačiau teks palaukti keletą metų, kol energijos atidavimas ir taupumas įgalins elektrinius motociklus varžytis su turinčiais vidaus degimo variklius [Redaguota 2009-10-27 skautasx]
2009 Spalio 27 08:49
Scout and proud!
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |