Motomanų Diskusijos » Tuning/Custom » Kawasaki ER 6 Turbo

| 2010-01-20 Smitas | 27/15305 žinut.
 
 


 
Narys
125cc **
#1    

Kawasaki ER 6 Turbo

Sveiki va pradejau savo projektuka sioky toky :) turiu keleta kalusmi nusimanantys apie kuro sistema turbininuose matorose nezadu pusti didelio slegio i matora kokias 4-7 psi.
tad pirmas klausiams butu ar susitvarkis originali kura pompa ir purkstukai (ar sugebes paduoti reikiama kuro kieki)?
antrasis klausimas butu ar reikalinkas power commanderis sitam reikaliu ar galima ir be jo kaip tai susitvarkyti ?
aciu :)
http://www.youtube.com/watch?v=R5TcDd3U7to


[Redaguota 2010-1-20 Smitas]
 
2010 Sausio 20 20:05
Donoras
1100cc *****
Avataras
#2    

nelabai ten kas tam tavo video matosi, geriau padarytum foto ;)
nuo ko tepimą jungei?
kokia turbina ir nuo ko stovi?
su koliku kaip ten darei?
jei apie 4 psi pučiant tai užtekt turėtų ir standartinės sistemos, bet kad su tiek tai nelabai kas ten ir jausis..
beje, psi tai amerikoniškas matas, europoj bar'ais matuojama , šiuo atveju ~0.27-0.4 bar = 4-7 psi

[Redaguota 2010-1-20 devil^racer]
2010 Sausio 20 21:34 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
125cc **
#3    

idesiu veliau ir foto ir video normalu :)
tepimas tai nuo tepalo spaudimo daciko ten trainyka pastaciau ir vienas galas atgal i tepalo spaudima kitas turbinai maitinti, turbina k03 cia kaip audi 1.8 turbo buna tai tapati, tai cia 4-7 pradzei veliau gal kompresija mazinsiu tai reguluosi didesny slegi cia pradzia kad viskas stabilei veiktu :)
koliku tai kolekturiu spejiu turejai omeny tai viskas naujai suvirnta is narzeveikos
2010 Sausio 21 11:16
Donoras
1100cc *****
Avataras
#4    

pirmiausiai tai motoras neužpūs tos turbinos greičiausiai :)
2010 Sausio 21 12:36 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
125cc **
#5    

uzpus tikrai as cia neislempos sugalvojau deti tokia turbina :) yra jau toks motociklas pagamintas su tokia turbina tai jie ten isgavo 110kw bet tiek as nezadu pradzioje daryti :)

http://www.youtube.com/watch?v=-xcR6Lf46f4

[Redaguota 2010-1-21 Smitas]
 
2010 Sausio 21 13:04
Narys
600cc ****
#6    

a ko nuo tirbinos oro padavimas i varikli dar neina? ar FMIC galvoji dar statyt nedideli? iki 0.5 bar'o turetu uztekt standartiniu purkstuku, bet misinio riebuma betkuriuo atveju reikes powercomanderiu reguliuot ar kokiu kitokiu "pigyback'u" ir tai reikes daryt ant stendo, nes be reguliavimo is tokio projekto naudos jokios, tik minusas. ar cia turbina uzsidejai tik del wastegate'o garso? :) dar ir blowoff'o reikes ar desi standartiny bypass'a? a seip, susirask nauri motofrakcijos forumuose, gal dar lankos jis ten. dejas jis hayabusai turbina tai papasakos placiau.
2010 Sausio 21 16:46
Narys
125cc **
#7    

nu dar nespejau nuvesti dar tik tepalas isvedziotas ir snd ausinima pajungiau ryt uzsijimsiu deze uzsandarinti ir tada jau atvesiu slanga i matora :) "pigyback'u" tai cia panasu kaip powercomanderis ? nesu dar apie ji girdejas :) nu wasgateas tai kiek zinau garso jokio neskeleidzia turejai omeny turbut Vent Valve :) blowoff'o tai cia Vent Valve? jai taip tai nupirkatas bus pajungtas kai vesiu ora i kolektoriu :)
2010 Sausio 21 17:13
Narys
800cc *****
Avataras
#8    

idomiai idomiai laukiam kuom viskas baigsis :-]
2010 Sausio 21 17:52
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: Smitas
nu dar nespejau nuvesti dar tik tepalas isvedziotas ir snd ausinima pajungiau ryt uzsijimsiu deze uzsandarinti ir tada jau atvesiu slanga i matora :) "pigyback'u" tai cia panasu kaip powercomanderis ? nesu dar apie ji girdejas :) nu wasgateas tai kiek zinau garso jokio neskeleidzia turejai omeny turbut Vent Valve :) blowoff'o tai cia Vent Valve? jai taip tai nupirkatas bus pajungtas kai vesiu ora i kolektoriu :)


wasgateas jis tik numeta turbinos apsukas taip mažindamas slėgi
2010 Sausio 21 19:46
Narys
600cc ****
#10    

wastegate'as irgi turi specifini garsa
http://www.youtube.com/watch?v=5WXRg8hiK64
blow off'as tai liaudyje vadinamas bov'as (blow off valve)
piggyback'as tai betkoks misinio reguliavimo kompas ir t.t. apeinantis gamykliny ECU

intercooler'io nedesi? :D oro filtra tiesiai ant turbinos montuosi?

[Redaguota 2010-1-21 wizby]
 
2010 Sausio 21 19:54
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#11    

Idomus tas garsas ten, bet siaip pagal ideja weastgeitas turi suveikt kaip gresia perputimas, o ne numetus gaza
2010 Sausio 21 20:15
Narys
600cc ****
#12    

nu tai numetus gaza ir gresia jis, tam ir bov'as dedamas, kad griztantis perteklinis slegis nepradedu sparnuotes sukt i kita puse ir iesleidziamas snypstimu i atmosfera. o seip pas visus gamiklinius turbininius automobilius del zaliuju dedamas bypass valve'as. ans grazina slegi atgal pries turbina. ko pasekoje snypstima isleidzia tik wastegate'as
2010 Sausio 21 20:51
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#13    

is kalbu sprendziant tai idejos kurejas dar puses nezino ko reik kad viskas dirbtu ;)
bet sekmes darbuose, paziuresim kai dugna desim :D metala sudet ir sujungt tai net puses darbo nera....
tikrai idomu kuom baigsis ir kiek laiko vaziuos ;)
:D :D
2010 Sausio 21 21:22 Motociklu Remontas
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: wizby
nu tai numetus gaza ir gresia jis, tam ir bov'as dedamas, kad griztantis perteklinis slegis nepradedu sparnuotes sukt i kita puse ir iesleidziamas snypstimu i atmosfera. o seip pas visus gamiklinius turbininius automobilius del zaliuju dedamas bypass valve'as. ans grazina slegi atgal pries turbina. ko pasekoje snypstima isleidzia tik wastegate'as


Kazka maisai... BOV'as numeta slegi, o weasgeitas mazina slegi neleidzia perpust mazindamas turbinos apsisukimus, originaliame bovai nestovi, bovai bombinant eina ir pagrinde del gražaus garso :H
2010 Sausio 21 21:31
Narys
1000cc ******
#15    

Citata:
Cituoju: Mindaugs
Citata:
Cituoju: wizby
nu tai numetus gaza ir gresia jis, tam ir bov'as dedamas, kad griztantis perteklinis slegis nepradedu sparnuotes sukt i kita puse ir iesleidziamas snypstimu i atmosfera. o seip pas visus gamiklinius turbininius automobilius del zaliuju dedamas bypass valve'as. ans grazina slegi atgal pries turbina. ko pasekoje snypstima isleidzia tik wastegate'as

Kazka maisai... BOV'as numeta slegi, o weasgeitas mazina slegi neleidzia perpust mazindamas turbinos apsisukimus, originaliame bovai nestovi, bovai bombinant eina ir pagrinde del gražaus garso :H


Del garso sakai...? Nu nu...Teisingai zmogus ten viska mano, nesigincyk.
O autoriui turbut daug kas pasakys nx reikia, pirk R1, ten iskart 110 kW ir t.t. bet turbut tokie projektai lietuvoj daromi labiau del idomumo, tikrai ne del rezultato, nes ta rezultata nera kur isnaudot. Sekmes darbuose belieka palinket. Tik noriu vienam kolegai paantrint, kad susidaro vaizdas, jog autorius prastai i teorija isigilines darbus pradejo. Geriau ieskok info,skaityk knygas, ieskokis zmoniu, kurie tai jau dare ir gali svariu patarimu duoti. Nes tikrai prieisi toki taska,kai nevaziuos tau tas daigtas, ir paaiskes,kad vos ne viska reikia perdarinet. Ypac del purkstuku - issiaiskink ju pajeguma, su kokiu oro slegio padidejimu jie dar gali susitvarkyti. Siurblys turetu atlaikyt. Interkuleriu cia tau tikrai jokiu nereikia,ne tie galingumai ir jie nieko neduos...Bovas taip pat nebutinas,nera cia slegio atgalinio tokio,kuris grasintu turbinai. Geriau susitelk i esme - kuro/oro misini.
2010 Sausio 21 21:58
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#16    

Citata:

Del garso sakai...? Nu nu...Teisingai zmogus ten viska mano, nesigincyk.

Bovas numeta slėgi, kuris atsiranda staiga užsidarius droselinei sklendei. Kad nebutu laužoma sparnuote atsispindejus oro bangai nuo droselinės sklendės, o weastgeitas reagulioja max leistina slėgi pvz slėgis turi buti 0,6bar tai jei jau pučiama daugiau dalis išmetamujų duju nukreipiama turbinos apėjimo kanalu. Perputimai skaitos kaip turbinos VGT ar weastgeitas neveikia ir užpučia daugiau nei galima to pasekoje yra daromas fuel cutas. Dėl garso bovas yra dedamas dyzeliuose, nors jis nera reikalingas juose

[Redaguota 2010-1-21 Mindaugs]
2010 Sausio 21 22:40
Narys
1000cc ******
#17    

Pradek savo rastleva pildyti skyrybos zenklais, tada gal ka nors suprasiu...
2010 Sausio 21 22:48
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: deuce
Pradek savo rastleva pildyti skyrybos zenklais, tada gal ka nors suprasiu...


Oj kokie priekabus, pataisiau kažkiek, nors man su lietuviu kalba niekada nebuvo per daug lengva :A
2010 Sausio 21 23:04
Narys
600cc ****
#19    

Citata:
Cituoju: Mindaugs
Citata:
Cituoju: wizby
nu tai numetus gaza ir gresia jis, tam ir bov'as dedamas, kad griztantis perteklinis slegis nepradedu sparnuotes sukt i kita puse ir iesleidziamas snypstimu i atmosfera. o seip pas visus gamiklinius turbininius automobilius del zaliuju dedamas bypass valve'as. ans grazina slegi atgal pries turbina. ko pasekoje snypstima isleidzia tik wastegate'as

Kazka maisai... BOV'as numeta slegi, o weasgeitas mazina slegi neleidzia perpust mazindamas turbinos apsisukimus, originaliame bovai nestovi, bovai bombinant eina ir pagrinde del gražaus garso :H


persiprasau. viena galvoju kita rasau :) bet vistiek bovas dedamas bypass'o vietoj ir tiesa, pagrinde del grazesnio garso :) o sita projekta bus idomu vaziuojanti pamatyt :)
2010 Sausio 22 01:19
Narys
600cc ****
#20    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Mindaugs
Citata:
Cituoju: wizby
nu tai numetus gaza ir gresia jis, tam ir bov'as dedamas, kad griztantis perteklinis slegis nepradedu sparnuotes sukt i kita puse ir iesleidziamas snypstimu i atmosfera. o seip pas visus gamiklinius turbininius automobilius del zaliuju dedamas bypass valve'as. ans grazina slegi atgal pries turbina. ko pasekoje snypstima isleidzia tik wastegate'as

Kazka maisai... BOV'as numeta slegi, o weasgeitas mazina slegi neleidzia perpust mazindamas turbinos apsisukimus, originaliame bovai nestovi, bovai bombinant eina ir pagrinde del gražaus garso :H

Del garso sakai...? Nu nu...Teisingai zmogus ten viska mano, nesigincyk.
O autoriui turbut daug kas pasakys nx reikia, pirk R1, ten iskart 110 kW ir t.t. bet turbut tokie projektai lietuvoj daromi labiau del idomumo, tikrai ne del rezultato, nes ta rezultata nera kur isnaudot. Sekmes darbuose belieka palinket. Tik noriu vienam kolegai paantrint, kad susidaro vaizdas, jog autorius prastai i teorija isigilines darbus pradejo. Geriau ieskok info,skaityk knygas, ieskokis zmoniu, kurie tai jau dare ir gali svariu patarimu duoti. Nes tikrai prieisi toki taska,kai nevaziuos tau tas daigtas, ir paaiskes,kad vos ne viska reikia perdarinet. Ypac del purkstuku - issiaiskink ju pajeguma, su kokiu oro slegio padidejimu jie dar gali susitvarkyti. Siurblys turetu atlaikyt. Interkuleriu cia tau tikrai jokiu nereikia,ne tie galingumai ir jie nieko neduos...Bovas taip pat nebutinas,nera cia slegio atgalinio tokio,kuris grasintu turbinai. Geriau susitelk i esme - kuro/oro misini.


interkuleri ir bova siuliau kaip papildomus (bet del turbinos sveikatos vistiek koki nors blowoff'a deciau) "navarotus" :D o seip tai jo, ne tie slegiai ir galios kad jie naudos duotu. ir del tepimo ten su tais trisakiais irgi idomu ar bus pakankama. seip projekto autorius galetu paraodyt nuoroda i kita toki igyvendinta projekta. tada butu galima step by step vadovautis. o tai paskui tai tarpines nelaiko, tai dar kas :)
2010 Sausio 22 01:27
Narys
125cc **
#21    

Nu del teorijos tai jau gan zinau viska kaip kas. neviena forma uzseny perskaites knyga taip pat turiu gera tik beda kad masinosi ir motocikluose biski kuro sistema turi skirtumu matociklose nera grystamos linijos atgal i baka jai ji butu galmetu pastatyti fuel pressure regulator ir jis automatiskai nuo spaudimo sukeltu slegy siurblyje ir pasiduotu daugiau kuro i purstukus bet kadangi jo nelabai iseina pastatyti tad ir reikia power commandero ir pan kad kitaip reguluoti kuro padavima. Ir del intercolerio motociklose tai tikrai neapsimoka nes mazai efektivumo duoda, o tik padidina turbinos laga. va jai kam idomu keliios nuorodos i projektus ir taip pat gan gera knyga ir nuotraukos jau padaryti er6 turbo.
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=187973
http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=82437.0
http://ugod.ath.cx/kawasaki/
[Redaguota 2010-1-22 Smitas]

[Redaguota 2010-1-22 Smitas]
2010 Sausio 22 10:34
Griausmavaldis
400cc ***
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: Mindaugs
Citata:
Cituoju: wizby
nu tai numetus gaza ir gresia jis, tam ir bov'as dedamas, kad griztantis perteklinis slegis nepradedu sparnuotes sukt i kita puse ir iesleidziamas snypstimu i atmosfera. o seip pas visus gamiklinius turbininius automobilius del zaliuju dedamas bypass valve'as. ans grazina slegi atgal pries turbina. ko pasekoje snypstima isleidzia tik wastegate'as

Kazka maisai... BOV'as numeta slegi, o weasgeitas mazina slegi neleidzia perpust mazindamas turbinos apsisukimus, originaliame bovai nestovi, bovai bombinant eina ir pagrinde del gražaus garso :H

Del garso sakai...? Nu nu...Teisingai zmogus ten viska mano, nesigincyk.
O autoriui turbut daug kas pasakys nx reikia, pirk R1, ten iskart 110 kW ir t.t. bet turbut tokie projektai lietuvoj daromi labiau del idomumo, tikrai ne del rezultato, nes ta rezultata nera kur isnaudot. Sekmes darbuose belieka palinket. Tik noriu vienam kolegai paantrint, kad susidaro vaizdas, jog autorius prastai i teorija isigilines darbus pradejo. Geriau ieskok info,skaityk knygas, ieskokis zmoniu, kurie tai jau dare ir gali svariu patarimu duoti. Nes tikrai prieisi toki taska,kai nevaziuos tau tas daigtas, ir paaiskes,kad vos ne viska reikia perdarinet. Ypac del purkstuku - issiaiskink ju pajeguma, su kokiu oro slegio padidejimu jie dar gali susitvarkyti. Siurblys turetu atlaikyt. Interkuleriu cia tau tikrai jokiu nereikia,ne tie galingumai ir jie nieko neduos...Bovas taip pat nebutinas,nera cia slegio atgalinio tokio,kuris grasintu turbinai. Geriau susitelk i esme - kuro/oro misini.
2010 Sausio 22 18:12
Narys
50cc *
Avataras
#23    

Yra darbo

Dėl turbinos ir kuro pavimo gali pasakyti taip. kuro pompai komandas duoda centrinis kompas, ir jeigu mocas ne 1814 metu, tai toki tikrai turi. Kompas ima parametrus is oro srauto matuoklio ir CO2 daviklio tada duoda komandas pompai didinant veikima ir darant papildoma slegi, taip kaip pasukus gazo rankena. Turbina per jega kiša ora i sistema atsiranda disbalansas, misinys gali buti per liesas ir uzmetus angliu turetu dusti. Kiek zinau su automobiliais tai keiciama visa kuro sistema ir netgi tekinami kitokie stomokliai,.. priesingu atveju jie gali islysti per karteri lauk. Buciau labiau linkes Chipuoti,.
2010 Sausio 27 12:28
Narys
50cc *
Avataras
#24    

Tarp kitko tautieciai, kurie yra susipazine su variklio tuningu daugiau negu žiuredami YUOTUBE, gal kas galit pasakyti kaip Lietuvoje... ,o gal konkreciau Vilniuje, yra su dynamometriniu stendu... labai reikia AG pasimatuoti
2010 Sausio 27 12:34
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: TL0000R
Tarp kitko tautieciai, kurie yra susipazine su variklio tuningu daugiau negu žiuredami YUOTUBE, gal kas galit pasakyti kaip Lietuvoje... ,o gal konkreciau Vilniuje, yra su dynamometriniu stendu... labai reikia AG pasimatuoti


Jei turi pazystamu VGTU gali pasidomet nes jie turi ta stenda gal ir siaip is gatves atvarius matuoja net nzn :V
2010 Sausio 28 07:16
Narys
500cc ***
Avataras
#26    

Citata:
Cituoju: TL0000R
Dėl turbinos ir kuro pavimo gali pasakyti taip. kuro pompai komandas duoda centrinis kompas, ir jeigu mocas ne 1814 metu, tai toki tikrai turi. Kompas ima parametrus is oro srauto matuoklio ir CO2 daviklio tada duoda komandas pompai didinant veikima ir darant papildoma slegi, taip kaip pasukus gazo rankena. Turbina per jega kiša ora i sistema atsiranda disbalansas, misinys gali buti per liesas ir uzmetus angliu turetu dusti. Kiek zinau su automobiliais tai keiciama visa kuro sistema ir netgi tekinami kitokie stomokliai,.. priesingu atveju jie gali islysti per karteri lauk. Buciau labiau linkes Chipuoti,.

Matuoja ne CO2, o kuro/oro santyki ismetime, ir kuro slegis dazniausiai buna pastovus, ECU keicia purkstuku atidarymo laika, taip pakeisdamas kuro kieky.

[Redaguota 2010-1-28 Beebras]
2010 Sausio 28 11:13
Narys
600cc ****
#27    

Citata:
Cituoju: TL0000R
Tarp kitko tautieciai, kurie yra susipazine su variklio tuningu daugiau negu žiuredami YUOTUBE, gal kas galit pasakyti kaip Lietuvoje... ,o gal konkreciau Vilniuje, yra su dynamometriniu stendu... labai reikia AG pasimatuoti


jei gerai pamenu tai hondistai gariunuos stenda turejo. kaip dabar nezinau.

[Redaguota 2010-1-28 wizby]
2010 Sausio 28 14:08
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#28    

Citata:
Cituoju: wizby
Citata:
Cituoju: TL0000R
Tarp kitko tautieciai, kurie yra susipazine su variklio tuningu daugiau negu žiuredami YUOTUBE, gal kas galit pasakyti kaip Lietuvoje... ,o gal konkreciau Vilniuje, yra su dynamometriniu stendu... labai reikia AG pasimatuoti

jei gerai pamenu tai hondistai gariunuos stenda turejo. kaip dabar nezinau.
[Redaguota 2010-1-28 wizby]


Jei cia tas pats tai man atrodo vienintelia kuris 4 ratais varomu matuoja :V
2010 Sausio 28 22:10
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17