Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Kawasaki motociklai » Kawasaki ZX-10R (visos kartos)

| 2011-12-11 devil^racer | 23/12509 žinut.
 
 


 
Donoras
1100cc *****
Avataras
#1    

Kawasaki ZX-10R (visos kartos)

na kaip matau nėr tokios temos, o modeliukas jau pakankamai ilgai gaminamas, taigi kas susidūrę, atsiliepiam :) kokie įspūdžiai? kaip jis lyginant su kitais tos pačios klasės motociklais, tarp kartų ir t.t. ? ( man aktualiausia 2 kartos :-) )
2011 Gruodžio 11 13:21 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#2   +1  

na kaip perkanciam nenauja mota pasakysiy kad pas juos gerai(ta prasme remonto atzvilgiu)luzta remai. Jie linksta o paskui plysta per isilgine siule remo apacioje. kas ira dauggggggg lerngviau ir patikimiau remonto atzvilgiu, lyginant su trukimu per vairo konsules siule. Zodziu remo defektai tvarkomi kone geriausiai.
2011 Gruodžio 11 20:35 Mune
Narys
1200cc ******
Avataras
#3    

Tikriausiai su pirma karta maisai
2011 Gruodžio 12 00:17 It comes after years going both ways
Donoras
1100cc *****
Avataras
#4    

na kawų rėmai, sena bėda, kuri vis dar kankina kawų savininkus.. kita žinoma iš užsienio forumų bėda - guminiai priekiniai stabdžiai 1 ir 2 kartos.

o kaip motorai? pakabos?

kaip su konkurentais lyginant modeliukas?
2011 Gruodžio 12 13:18 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
1200cc ******
Avataras
#5    

Problemos su remu buvo tik pirmos kartos ZX-10R, sekancios neturejo bedu(butent del trukinejimo).
Stabdziu problema Kawasaki istaise 2008 metais.
Pakabos elementai neblogi ir dvasiniam vazinejimui uzteks. Kaip ir pas visus japonus priekines spyruokles yra minkstesnes uz galine.
Kiekvienas konkurentas turejo savu minusu ir pliusu. Tais metais ZX-10R neturetu buti tavo pirmas pasirinkimas is 1000 cc klases, bet cia jau mano subjektivi nuomone.
2011 Gruodžio 12 13:39 redagavo Mugen 2011 gruodžio 12 13:40 It comes after years going both ways
900
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#6    

motorai zveriai.paciam vaziuot gaila neteko,bet stebejau kaip vienas kawasakininkas 06 metu varle nelabai mokedamas,2 saiba is gazo uzkel ant vienkes be didesniu pastangu.o apie remu tvirtuma galetu tart zodeli narys JustMe :D
2011 Gruodžio 12 13:39 „Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#7    

tai kas visi tokių metu be problemu is gazo kyla antra ir trecia ir visom kitom saibom :D
2011 Gruodžio 12 13:43 Honda VFR 800Fi
Donoras
1100cc *****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Mugen
Kiekvienas konkurentas turejo savu minusu ir pliusu. Tais metais ZX-10R neturetu buti tavo pirmas pasirinkimas is 1000 cc klases, bet cia jau mano subjektivi nuomone.


na R1 tų metų nepatiko (subjektyvu aišku pagal vieną konkretų motociklą spręst bet.. ) , gixerių ir taip ant kiekvieno kampo, rr'as 08m būtų fun, bet kitos sumos ten jau, apie 04-07 kažkaip prieštaringos nuomonės :)

o tavo subjektyvi nuomonė kokia dėl tų metų motų?
2011 Gruodžio 12 18:24 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
1200cc ******
Avataras
#9   -1  

Pasakysiu geriau kokias bedas turejo tu metu motociklai, o toliau jau spresi pats, nes galu gale paskutinis zodys bus tavo.

2005-2006 Suzuki GSX-R 1000:
Trukinejantys remai(tai liecia ir 2006-2009 600/750 GSX-R).
Prasti stabdziai(kaltas pagrindinis cilindriukas)
Uzdelstas degimas 1, 2, 3 ir 6 pavaroj(buvo keli budai, tai isspresti)

2006-2007 Kawasaki Ninja ZX-10R:
Sunkesnis uz savo konkurentus
Leisdavo sakiu "salnikai" tepala
Galejo buti geresni stabdziai

2008+ Honda CBR 1000 RR:
Degina tepalus (Honda iki siol nepripazysta to fakto remontas tikrai brangus)

2004-2005/2006-2007 Honda CBR 1000 RR:
Neturiu zyniu apie tu metu motu CBR 1000 RR
2011 Gruodžio 12 19:28 It comes after years going both ways
Donoras
1100cc *****
Avataras
#10    

na tai anokie ten tos kawos minusai :) stabdžiam reik kitų suportų, svorio keli kg tokiem rossiam kaip mes, skirtumo nesudaro, o dėl šakių kas? specifinio kažkas, ar tiesiog gamykliniai pradeda leist?
2011 Gruodžio 12 19:39 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
500cc ***
#11    

Turiu zx10r 2004-2005 metu modeliuka, seip smagus daiktas, kaip auksciau minejo tai stabdziai galetu but ir geresni, didesniu minusu kol kas nelabai ir pastebejau nes su juo dar tik pirma sezona atvazinejau.
2011 Gruodžio 12 20:32
Narys
1200cc ******
Avataras
#12    

Del remu ... labai priklauso kaip nuleidi. Draugas vazineja su 98 zx6r (skaitomas labai nestiprus remas) ismoko nuleist svelniai jokiu problemu delto remo jau 4 sezonas nekilo. kiek teko girdet zx10r remai stipresni uz 6 ..... tai tokios tai isvados.
2011 Gruodžio 12 20:59
Narys
50cc *
#13    

jo remas man ir nekarta truko aparatas galios tiek ka nemoku paaiskint stabziai lyginsiu su cbr nes su tais dviem teteko vazinet iki 10 balu kavasakiui 4 cbr 10 apie priekinius kalba . cbr nemoku paaiskint tokio jautrumo ir efektyvumo o manajam kavasakiui reguliuok kiek nori tokiu neturesiu niekad . mano 2005 zx10r . minusu apart remo ir tie stabdziai galetu but geresni neberandu . bet remas nakarto truko jau :P
2011 Gruodžio 12 21:13
Narys
1200cc ******
Avataras
#14   -1  

Citata:
Cituoju: devil^racer
na tai anokie ten tos kawos minusai :) stabdžiam reik kitų suportų, svorio keli kg tokiem rossiam kaip mes, skirtumo nesudaro, o dėl šakių kas? specifinio kažkas, ar tiesiog gamykliniai pradeda leist?


Suportai tai jau labai radikaliai mastai. Uztektu pagrindinio cilindriuko(dar neblogai butu armuotas stabdziu slangeles ir stabdziu trinkeles).
Sakes buvo kaip silpna vieta ir tiek. Paprasciausiai pradeda lesiti tepala bet tai lengvai pataisoma sudejus naujus. Kazkur rase, kad kaltas Diamond Like Coating, bet labai abejoju, kad tai tiesa
2011 Gruodžio 13 07:24 redagavo Mugen 2011 gruodžio 13 07:29 It comes after years going both ways
900
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: kawa10r
jo remas man ir nekarta truko aparatas galios tiek ka nemoku paaiskint stabziai lyginsiu su cbr nes su tais dviem teteko vazinet iki 10 balu kavasakiui 4 cbr 10 apie priekinius kalba . cbr nemoku paaiskint tokio jautrumo ir efektyvumo o manajam kavasakiui reguliuok kiek nori tokiu neturesiu niekad . mano 2005 zx10r . minusu apart remo ir tie stabdziai galetu but geresni neberandu . bet remas nakarto truko jau :P

remas truksta per suvirinimo siule,ar kur?
2011 Gruodžio 13 09:40 „Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
Narys
400cc ***
#16    

Paradzioi sezono pardaviau 929rr,pirkau 954rr,o po savaites papuole uz gera kainas zx10-2006.Viena diena patestavau honda9(stovi garaze),,,likusius 5kis menesius vazinejau su kawa,o ant priekiniu stabziu daugiau vieno pirsto nera buve,pakyla galinis ratas ir vienu spaudziant.
2011 Gruodžio 13 09:56
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#17    

Remai netrukineja pas 1 -2kartos 10 nindzes, jie tik avarijos atveju paplysta kaip ir visiems motams, bet vieniems plysta per konsules siule, o nindzems apacioje remo per isilgine, kas daug lengviau remontuot. Taigi kas turi tvarkingus, nedauztus tiem ir netrukineja jai motai nedauzomi.
Apie rema usiminiau todel, kad devil kiek pamenu ieskosi nebrangaus, ir tt motao, o kad motas butu nebrangus jis turetu buti padauztas. Taigi parasiau kad geriau virint rema nindzes o ne gixerio.
Bendrai paemus nindze(pradedant 9) ira amzinas savo klases nevykelis, tai atspindi ju rinkos kainos. Beja nauji jie kainuoja tiek pat kaip konkurentai. Taigi deveto nuvertejimas neatsiranda del spalvines gamos ar kitokiu neesminiu dalyku.Bet eilinima vartotojui, megstanciam kartais tiesiojoje atsukti dugna jokiu minusu tikrai nepasijaus.
2011 Gruodžio 13 10:30 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#18   +4  

Devil, atsakau i tema kaip zmogus, turintis 10tuke tris sezonus ir imynes su ja 35000 km. Mocas geras, negenda jei tinkamai priziuri, tikrai galingas.
Minusai:
1. Sunku gaut detaliu kai numeti. Ypac variklio dangteliu;
2. Po 30000 km jis ima srebt tepalus kaip kekse sampana. Ta prasme, sudyla ziedai. Kiek supratau is rimtu meistru - dyla tik ziedai, o ne gilzes, vansi juos pakeitus toliau vaziuoji nieko nedares (tik investaves 200-300 litu i ziedus, dar panasiai i galvos trapine ir 1000 lt meistrui uz darba, todel as uz 2000 lt isidejau visa ciela apynauji varikli);
3. Per ilgos saibos;
4. Draugelis saviskiui pertempe grandine, tai subiro vedancios zvaigzdes guolis, primale pilna varikli slamsto, net tepalo pompa suvare, nes tas pries ja esantis sietukas nieko normaliai nesulaiko. Kitiem japonam nesu girdejes tokio reikalo.

O siaip jis turi ta zinoma beda su stabdziais, kuri pasireiskia tik kacerginej ir labai daug kilnojant. Griūnant labai daznai luzta demferio laikiklis ties rankena. Dar man buvo, kad uzstrigo ant isiurbimo ir purkstuku bloko tokia svirtele ir nenusimete gazas, laikesi ties 7000 abarotu, nebuvo jauku iki namu davaziuot.

Jei planuoji su juo keliaut, tai dezes tvirtinimui galas yra aiskiai per silpnas, bet jau cia manau visu japoncu islengvinimo bedos. Be to, per dusles nera kur uzkabinti salmo tinkliuko. Norint deti slaiderius, gana neparankus tvirtinimas, reikia pirkt brangius slaiderius su kronsteinais. Kas 18000 nueina sakiu salnykai, nesvarbu ar desi pacius brangiausius, ar pacius pigiausius. Keiciant salnykus be specialiu irankiu labai bjauriai ardosi priekines sakes stokai jei nori pilnai paleist ir uzpilt tepala matuojant lygi nuo virsaus (as pilu su menzurke visada).

Lekiant nelygiu keliu, o jei ,neduok Dieve, su keleiviu, katalizatoriaus bakelis pastoviai dauzosi i asfalta. Meginau kietint galine spyruokle - padejo kaip nabasnykui zvake.

Uzknisa, kad galine padanga yra ne 50, o 55 aukscio, tai jei dedi deveta - tenka det kaip visu 50 aukscio ir pastoviai grybauja spidikas.

Krentant ant sono beveik visada nusibrozdina galines sakes sonas arba apacia, todel ir ten reikia slaideriu.

Po kurio laiko nusimala apatinio dusles high mount vamzdzio tvirtinimo guma, ima visas vibruot ir jei laiku nepakeiti gumos - nueda visa tvirtinimo ausi ant remo.

Labai per zemas priekinis stiklas, normaliai matalint be double bouble, tai reik visa ziema kociot kakla uzsidejus 15 kg stangos blyna ant kaktos. (Speju, kad pas R1 lygiai tas pats, o suzo stiklo atakos kampas geresnis, hondos irgi).

Keleivis su batais butinai nutrins dusliu dangteliu dazus.

Nu ir dar gal prisiminciau visokiu sudkiu.

Reziume: valyt, vazinet galima, bet kita kart as sitos ninzes nebepirkciau.
2011 Gruodžio 13 10:46 ZX10R '06
900
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#19    

a kaip suprast per ilgos saibos.tipo tampos ant mazu apsuku?isivaizdavau kuo ilgesnes tuo geriau :D
2011 Gruodžio 13 10:59 redagavo 900 2011 gruodžio 13 11:13 „Motociklas visada nuramina protą. Tai motociklo esmė."
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#20    

pirma - 165 km/h
antra - 201 km/h
trecia - ...

Paprastai tariant, mieste gali vaziuot pirmu begiu, nu max antru
jei keli ant vienkes, tai nuleidi ant 200
penkta ir sesta reikalingos nebent autostradoj
vaziuojant kolonoj istisai maigai sankaba

As buvau sudejes -1/+2 tai va pats smagumas, pasidare grynas suzukis 750 cc :)
2011 Gruodžio 13 11:14 ZX10R '06
Donoras
1100cc *****
Avataras
#21    

Dėkui Dariau už išsamią info, pasinaudosiu ją :)


Citata:
Cituoju: Mugen
Citata:
Cituoju: devil^racer
na tai anokie ten tos kawos minusai :) stabdžiam reik kitų suportų, svorio keli kg tokiem rossiam kaip mes, skirtumo nesudaro, o dėl šakių kas? specifinio kažkas, ar tiesiog gamykliniai pradeda leist?


Suportai tai jau labai radikaliai mastai. Uztektu pagrindinio cilindriuko(dar neblogai butu armuotas stabdziu slangeles ir stabdziu trinkeles).


na kiek info apie juos internete, tai būtent suportuose yra bėda, likusios sistemos galima nejudint :)
2011 Gruodžio 13 18:22 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
50cc *
#22    

Citata:
Cituoju: 900
Citata:
Cituoju: kawa10r
jo remas man ir nekarta truko aparatas galios tiek ka nemoku paaiskint stabziai lyginsiu su cbr nes su tais dviem teteko vazinet iki 10 balu kavasakiui 4 cbr 10 apie priekinius kalba . cbr nemoku paaiskint tokio jautrumo ir efektyvumo o manajam kavasakiui reguliuok kiek nori tokiu neturesiu niekad . mano 2005 zx10r . minusu apart remo ir tie stabdziai galetu but geresni neberandu . bet remas nakarto truko jau :P

remas truksta per suvirinimo siule,ar kur?


nuo oro padavimo ten kur gumos dedas ir vercias i geraja puse perzengia gamykline siuke net ,ir da jau virinau ir truko daba per pacios siules viduri :D virintos siules tai daba pasiziurejau kur kiek galima desiu papildomus tvirtinimus :P o antra kart plyso pasakysiu nuo to ka prieki diena pakelnojau tiesa as zalias ant to bet vistiek viena diena gal valanda padraskiau ir siule plaudamas pamaciau itrukusi :p SILPNAS REMAS labai
2011 Gruodžio 13 20:54
Narys
400cc ***
#23    

Sveiki.turiu toki klausima apie zx10r 08m.kas per bakelis ir kokia jo paskirtis-jis randasi prieki po oro isurbimo angos-tvirtinasi is apacios oro paemimo kanalo.bandziau vaziuoti su atjungtu bakeliu ir prijungtu-jokio skirtumo.visa infa kuria radau apie si bakeli,tai kad tai yra oro paemimo rezervuaras,o kam jis skirtas neaisku.gal kas daugiau ka zino?
2012 Gegužės 16 08:33
Narys
500cc ***
Avataras
#24    

Sveiki, nenorėjau kurti naujos temos dėl vieno klausymo, tad paklausiu čia.
Ar (1988- 1990)zx10 tomcat variklis toks pat kaip gpz1000? kad jie skiriasi viduriais tai ir taip aišku, bet pats blokas kaip? tvirtinimo taškai tie patys? :)
2016 Kovo 2 17:04
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17