Motomanų Diskusijos » Calmar anketa

 Motomanai.lt nario Calmar anketa

Calmar avataras Alius
Narys
125cc **

 Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai: ciaalius Skype: ciaalius
aliuss@msn.com MSN: aliuss@msn.com




Narys Calmar parašė 10 komentarus puslapyje ir 44 žinutes forume (ieškoti visų nario Calmar žinučių)
 
Nario Calmar paskutinės žinutės forume (3 paskutinės):
 
  • Suzuki Bandit gerbėjų "klubas"
      Forumas Suzuki motociklai (4104 atsakymai ir 1332363 peržiūros) - Paskutinė žinutė VladasBanditas
    Cituoju: mune23 Kas kaip nori taip daro, vieni remontuoja detale jos neisieme, nors tereiktu atsukt du papildomus varztus,kad atlikt darba patogiai ir teisingai, kiti myza nenusimove kelniu,.... karoc kiekvieno teise rinktis Būtent, kas kaip nori tas taip daro, aišku galima ir išimti amortikus nuėmus visą priekinį psoilerį, bet galima ir remontuoti "įtvirtintą" detalę. Mes čia kalbam apie remontus, o ne apie myžimą nenusimovus kelnes. Šiaip tai kai myžu kelnių nenusimaunu, man užtenka užtrauktuką atsisegt o mune23 , kad pamyžt tai ir maike tikriausia nusiima ... [Redaguota 2009-5-13 Calmar]
  • Suzuki Bandit gerbėjų "klubas"
      Forumas Suzuki motociklai (4104 atsakymai ir 1332363 peržiūros) - Paskutinė žinutė VladasBanditas
    To: pIscIs mano aprašytu būdu keičiant riebokšlius šakės neišimamos iš tiltelių. Viršutinė šakių dalis lieka įtvirtinta tilteliuose, man asmeniškai toks keitimo būdas (kaip aprašiau) yra patogesnis, ir nereikia švirkšto, tiesiog pro viršutinį varžtą supili tepalą (kaip parodyta paskutiniam pav.) ir užsuki. O dėl riebošlių movimo per viršų tai tiesiog neimanoma jų maut per viršų mano aprašytu būdu. Čia aš aprašiau vieną būdą o tu pIscIs kitą. Manau galima naudoti abu būdus, kaip kam geriau. Tiesiog mano aprašytu būdu esu jau pakeitęs trim skirtingiems suzuki motociklams riebokšlius ir viskas būdavo ok .
  • Suzuki Bandit gerbėjų "klubas"
      Forumas Suzuki motociklai (4104 atsakymai ir 1332363 peržiūros) - Paskutinė žinutė VladasBanditas
    Gal gali trumpai nupasakoti procesą? Man šią savaitę šis darbelis nusimato... Pabandysiu papaskot: pirmiausia reikia pastatyti mocą, kad stabiliai stovėtų ant kokios nors atramos, priekinis ratas turi būti pakilęs nuo žemės. Tada reikia nuimti pr. sparną, po to galima nuimti stabdžių suportus, vėliau atsuki šakių apačioje esančius varžtus, kurie laiko pagrindinį rato vatžtą, tada atsukamas pagr. rato varžtas ir nuimamas ratas, iš šakių apačios yra šešekampiai varžtai, kuriuos atsukus išleidžiamas tepalas. Atsuktuvo pagalba nuimami dulkių riebokšliai, po jeis rasi "spiralę" kuri laiko tepalinį riebokšlį, ją taip pat butina nuimti. Amortizatoriaus apatinė dalis traukiama žemyn (smūgiuojant) tol, kol visai nusiima, tada viskas išplaunama, nuo plunksnos nuimamas senas riebokšlis ir uždedamas naujas. Viskas surenkama taip, kaip buvo! vienas iš sudėtingensiu veiksmų t.y. riebokšlio įpresavimas , kurį reikia labai atsargiai, nesugadinat "įkalti" į jo vietą iki pat galo. O dabar, jau galima nuimti vairą, atsukti amortikų viršuje asančius aliuminius varžtus ir pripilti reikiamą kiekį tepalo, pripylus tepalo viskas surenkama kaip ir buvo. Patikrinami ar gerai priveržti varžtai ir gero kelio

Narys Calmar aktyviausias šiose forumo temose:
  Narys Calmar pradėjo šias forumo temas:
 

Nario Calmar įkeltos nuotraukos:







P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17