Motomanų Diskusijos » Dread anketa

 Motomanai.lt nario Dread anketa


Pėsčiasis narys
400cc ***

Veiklumas: +4

 Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai:



Narys Dread parašė 383 komentarus puslapyje ir 6 žinutes forume (ieškoti visų nario Dread žinučių)
 
Nario Dread paskutinės žinutės forume (3 paskutinės):
 
  • Krovimo rėlė (lygintuvas)
      Forumas Remontas (488 atsakymai ir 362688 peržiūros) - Paskutinė žinutė olegas5
    Cituoju: turistux Cituoju: Quicker Paprastai tariant yra du reguliatorių tipai. Vienas, kai statorius apkraunamas dafiga ir perteklinė energija paverčiama šiluma šuntuojant, t.y. bereikalingai apkraunamas tiek statorius, tiek ir reguliatorius. Ir antras tipas (impulsinis), kai mosfet (tai tiesiog efektyvaus tranzistoriaus tipas) ar bele kokiom kitom priemonėm energija verčiama į aukštą dažnį ir reguliuojama fazės trukmė (PWM - Pulse Width Modulation), t.y. tiesiog paimama tik tiek energijos kiek reikia ir papildomai niekas neapkraunama, beigi jokia perteklinė šiluma neišsiskiria (tik tiek, kiek susidaro iš natūralių nuostolių). O tai kur tuomet dedama perteklinė energija, kai generatorius dirba aukštais sūkiais? cia kalba bendrai apie generatorius eina? Jei taip, tai priklauso nuo to ar generatorius yra suzadinamas su permanentiniais magnetais ar su suzadinimo srove (tuomet tiek statorius tiek rotorius turi apvijas), jei su magnetas, tai kaip sake pertekline energija dazniausia verciama i siluma, jei suzadinama srove, tai suzadinimo srove yra taktuojama (auto generatoriuose suzadinimo srove beje eina per angliukus) ir padidejus generatoriaus apsukoms suzadinimo srove vis reciau ijungiama (be suzadinimo sroves generatoriuje nera magnetinio lauko ir jis negamina energijos) ir taip atsizvelgiant i padidejusias apsukas krovimo srove islieka vienoda.
  • Akumuliatoriaus įkrovimas?
      Forumas Remontas (162 atsakymai ir 99024 peržiūros) - Paskutinė žinutė AndriusZXR
    Cituoju: vytoksas Cituoju: Dread Cituoju: Crazybingo Cituoju: DainiusM Cituoju: kaatinas Sveiki.Ar turetu dirbt variklis atjungus akuma?Pas mane honda hornet. Neturi. Ir negalima. cia konkreciai apie sita modeli ar apskritai apie visus? ne apskritai apie visus, krosiniai motociklai isvis neturi akumo. Be akumo gali dirbti senesnes ir paprastesnes degimo sistemos, jei degimas (kibirkstis) valdomas elektronikos ir dar jei yra ipurskimas, be akumo veikti negali nes ta elektronika maitinama nuo akumo, saugumo sumetimais + kitaip variklis net neuzsikurtu. Ir jokiu butu dirbanciam varikliui negalima atjungti akumo. Viena is problemu kuri gali atsirasti, kad purkstukas/-ai gali uzstrigti ne pradinej pozicijoj ir po to ju i pradine pozicija nebeina grazint, jis ta pozicija kurioj uzstgrigo laiko kaip pradine. Dar didesnių pasakų apie purkštukus negalima, galbūt purkštukuose ir kompas stovi? ar cia rimtai nesamones chebra? tai reikes eit atpist tuo inzinierius kur knygas rase ir mane moke tokiu nesamoniu. Smagu, kad gali cia pasisemt isminties...
  • Sugedo motociklas - paspėliokim
      Forumas Remontas (3946 atsakymai ir 1132880 peržiūros) - Paskutinė žinutė Bambi
    Cituoju: FaNaX Gal galite duoti tinklapių Lietuvos kur internete galėčiau užsisakyti guolį, nes savame mieste nerandu. :/ http://www.autogidas.lt/automobiliai/?f_1=Volkswagen&f_model_14=G....

Narys Dread aktyviausias šiose forumo temose (3 paskutinės):
  Narys Dread pradėjo šias forumo temas:
 

Nario Dread įkeltos nuotraukos:







P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17