Motomanų Diskusijos » FIzza anketa

 Motomanai.lt nario FIzza anketa


Narys
50cc *

 Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai:



Narys FIzza parašė 0 komentarus puslapyje ir 2 žinutes forume (ieškoti visų nario FIzza žinučių)
 
Nario FIzza paskutinės žinutės forume:
 
  • Karbiuratoriaus reguliavimas.
      Forumas Remontas (iki 125cc) (407 atsakymai ir 385219 peržiūros) - Paskutinė žinutė denisTenis
    Cituoju: Ziurke daba isikalk i galva, nes daugiau nebeaiskinsiu: pirma atsidarai pludes kamera kur paduodamas bendzinas ir isitikini kad ten svaru, isitikini kad visi zikleriai neuzkimsti(pries sviesa ziuret reik,jokiu budu nekisti ten vieluciu ar mehaniskai krapstyt !!!!, valyt acetonu ar spec hemija, carb cleaner) tada isitikini kad plude normalei uzdaro bendzino padavima(puti ten kur bega bendzas ir verti is leto karba, mazdaug vertikalioj ar kazkiek daugiau padety turi uzdaryt. gerai turet manuala,ten parodo koks turi but lygis bendzino,daznai jis sutampa su kokianors kreiva plokstuma dangtelyje. reikia issukti pagrindini zikleri ir isitikinti kad nieks nieko nepridirbo ir stovi orginalas pagal manuala. uz jo yra toks "sulinelis" su skylutemis, jis yra karbo esme. isiminet atsargiai,patikrini atsargiai isemes ar neuskymsta,isvalai ir is karbo puses kur eina i oro filtra surandi ir praputi kanala jungianti/einanti i ta "sulineli",ce kai be oro filtro dirba visad uzkemsa, praputi visus kanalus ka randi.buna aklu kanalu cia jau specifika. jei karbiuratorius tradicinis, tai dazniausiai buna 2 varztai. jei daugiau-reiks specialisto. arba reguliuot atskirai oro ir kuro padavima su CO2 matuokle i dusle ikista. susiranti ta kuris pakelia gazo sklende, su juo reguliuojamos apsukos laisvos!. kitas varztelis bus kuro riebumas, jis yra esme!. prasildai motora iki darbines temperaturos, kazkaip padarai kad dirbtu pastoviai ant laisvu sukiu ir sukioji riebumo varzteli pirmyn-atgal kol surandi padeti kai apsukos didziausios. jei karbas tvarkingas turi but kai susuki ar issuki-gesta, o toj tarpinej padeti dirba. vadinas viskas ok. nes jei karbas nereguoja i sukiojima, reik bandyt nuleist ar pakelt adata, ieskot kas uzkimsta, ar kas ka "pritiungavo",na begale gali but bedu ten.butinai su oro filtru ir viskas aplink tvarkinga,tam ir yra specifika. kai sureguliouji misinio riebuma, tada su laisvu apsuku varztu gazo sklendes padarai norimas laisvas apsukas. su riebumo varztu surandi auksciausias apsukas, o su sklendes varzteliu nuleidi apsukas, tik ne atvirksciai! wualia. sekmes. pas mane yra si toks karbas 1misinio 2 apsuku,viska dariau kaip cia susiradau auksciausias apsukas su misionio varztu bet man su apsuku varztu kad kur sukiotum vistiek nie nukremta nei paauksteja apsukos.Dabar salta uzkurus nesveikai aukstos apsukos tiesiog turi laikyt motoroleri kad nevaziuotu. Dabar kitas klausimas ta gazo sklende yra ten kur adata isitato?Ir kurioj vietoj tas sulinelis?
  • Plungės motomanai
      Forumas Miestų bendruomenės (149 atsakymai ir 44347 peržiūros) - Paskutinė žinutė ZemaitisT
    Gal kas mokat reguliuot karbiuratorius motoroleriui?

Narys FIzza aktyviausias šiose forumo temose:
 

Nario FIzza įkeltos nuotraukos:







P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17