Motomanų Diskusijos » matt anketa

 Motomanai.lt nario matt anketa


Super'inis
250cc **

 Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai:



Narys matt parašė 324 komentarus puslapyje ir 49 žinutes forume (ieškoti visų nario matt žinučių)
 
Nario matt paskutinės žinutės forume (3 paskutinės):
 
  • Straipsnis iš patirties naujokams apie motociklus
      Forumas Bendrosios diskusijos (32 atsakymai ir 25293 peržiūros) - Paskutinė žinutė Crazybingo
    nesigincysiu ne vienu aspektu, kiekvienas turime savo nuomone ir neprivalome su ja sutikti. del kinieciu - ne vieno nemaciau nei ilgoke kelioneje, nei sporte, o tuos kurie ateina i bikeparts ar kokia kita parduotuve daliu - neturime jiems nieko pasiulyti, jokiu tunigniniu, net orginaliu daliu del galingu motociklu: 600cc ar 1000cc britvos abudu begejasi panasiai iki 100, taciau uzmiestyje norint pralenkti automobili su 600cc turesi susizeminti begius kas uzims laiko, o su 1000cc uzteks prasukti rankena. Su tavim Cerber nedrystu gincytis nes zinau kad esi senas motociklistas, tai siuo atveju musu nuomones nesutaps As manau kad galingesnis = saugesnis.
  • Straipsnis iš patirties naujokams apie motociklus
      Forumas Bendrosios diskusijos (32 atsakymai ir 25293 peržiūros) - Paskutinė žinutė Crazybingo
    Straipsnis iš patirties naujokams apie motociklus
     
    Sveiki, esu Matas Rinkevičius, internete labiau žinomas kaip Matt, su motociklais vienaip ar kitaip buvau susijęs visą gyvenimą ir noriu pasidalinti savo sukaupta patirtimi su Lietuvos motociklų bendruomene. Galbūt informacija seniesiems motociklistams bus seniai žinoma ir neaktuali, tačiau naujokai ar net labiau pažengusieji gali rasti sau naudingos informacijos sėkmingam motociklizmui. Šis straipsnis yra orientuotas į naujai motociklais besidominčius žmones, jo tikslas pasidalinti sukaupta patirtimi. Renkantis motociklą iš praktinės pusės galiu patarti rinktis populiariausius japoniškus motociklus (Honda Yamaha Suzuki Kawasaki) dėl praktinių sumetimų: jų kaina dažniausiai atitinka kokybę , nėra problemų su naujų orginalių detalių tiekimu, taip pat nesunku rasti dėvėtų dalių ebay ar forumuose, visad rasi user manual ir service manual, yra pirkti aksesuarų motociklui ir laisvalaikiui ir kt. Europietiški motociklai - tik pažengusiesiems, kurie žino ko nori ir negauna to iš japoniško motociklo - Ktm, Ducati, Husqvarna, Bmw, Gas Gas, Husaberg ir kt. - dažniausiai šių markių motociklai turi ženklių privalumų prieš japoniškus konkurentus - inovacijos, išskirtinumas, dizainas - bet dažniausiai tai atsiliepia per motociklo pirkimo ir priežiūros kainą. Tad jeigu nesivaikai išskirtinumo ir dar tiksliai nežinai ką renkiesi - rinkis Japonišką motociklą. Apie kinietiškus motociklus net nešneku - taupus moka du kartus, tad į juos dėl nepatikimumo, atsarginių dalių tiekimo neegzistavimo net neskirsiu dėmesio jiems. Harley Davidson motociklai - kita tema, hate it or love it - siūlau paskaityti knyga Sonny Barger - Hells Angels, tuomet galbūt pasikeis nuomonė apie šitus motociklus, bent aš pakeičiau. 2. Motociklų stiliai - Čioperiai, Britvos, Krosiniai ,Enduro, Supermoto, Trial, Street, Motoroleriai, Keturračiai sportiniai, Keturračiai 4x4, Kelioniniai, Cafe Raceriai ir t.t. visų stilių neišvardinsi - kokį pirmą motociklą įsigyti nepatars niekas - nusiperki tą kuris arčiausiai širdies ir piniginės - turi atsipirties tašką, nuo kurio pasirinksi kas labiau patinka kai pavažinėsi. Išskirčiau keturias moto šakas: Čioperiai, Britvos, Kelioniniai ir Off-road. Off road motociklai - Krosiniai, enduro, Atv. Atv Motociklai: sportinukai (galu varomi) ir 4x4 varomi. Išsirinkus tinkamiausią stilių laikas rinktis motociklą ir aprangą 3. Motociklo ir aprangos pirkimas. Lietuvoje šiuo metu yra Yamaha, Honda, KTM, Harley-Davidson, Ducati, Polaris motociklų atstovybės(atsiprašau jei kažką užmiršau), kur galite įsigyti naujus motociklus (atkreipkite dėmesį į atstovybes prieš perkant motociklą, nes per jas lengviausiai gausite moto dalis). Perkant ne naują motociklą galite pirkti iš skelbimų autoplius, autogidas, skelbiu.lt bei forumų, ir kitas būdas yra pirkti iš užsienio aukcionų ar skelbimų jei nerandate norimo modelio Lietuvoje - mobile.de, scout24, ebay.com, ebay.co.uk, hbc.co.uk, copart.co.uk copart.com ir t.t. tačiau perkate katę maiše. Perkant motociklą iš Didžiosios Britanijos turėkite omenyje kad dažniausiai motociklai parkeliauja labai paveikti drėgmės - oksidacija, rūdys ir kt. Perkant motociklą iš Amerikos bus reikalingas atitikties sertifikatas, t.y. bus atliekama motociklo ekspertizė kuri iškels jo kainą. Dažniausiai motociklą iš JAV apsimoka pirkti kai jo kaina yra nuo 15 tūkst.lt, tuomet ženkliai sutaupoma. Motociklo pirminė apžiūra perkant. Naujokams mano patarimas yra nebijoti didesnių kubaturų motociklų, kadangi nusipirkus motociklą iki 600ccm po keleto dienų ar savaičių jausis galios trūkumas, taip pat galingesnis motociklas mano nuomone yra saugesnis motociklas - eisme siūlyčiau visuomet pajudėti pirmam nuo sankryžos ir laikyti automobilius sau iš galo saugiu atstumu - jie apsaugoti skardomis - o jūs tik odiniu kombinezonu ir šalmu. Perkant motociklą reikia įvertinti jo nusidėvėjimą: padangų būklė (naujos padangos ~5-6mm protektoriaus - naujų padangų kaina 400-1000lt), grandinės ir žvaigždžių nusidėvėjimą (patempus už grandinės ties galinės žvaigždės viduriu neturi būti laisvumo, žvaigždės dantys nenusmailėję -komplekto kaina 300-600lt), stabdžių kaladėlių ir diskų išsidėvėjimą. Patikrinkite guolius: rato guoliai, vairo kolonėlės guoliai, trišakio guoliai, amortizatoriaus guoliai ir kt. Lietuvoje didelė dalis motociklų yra praeityje daužti ir sutvarkyti, tad svarbu patikrinti motociklo geometriją - bevažiuojant stebėti ar motociklas netraukia į vieną ar kitą pusę. Brangiausias ir svarbiausias motociklo komponentas - variklis. Jeigu variklio varžtai yra 'nužįsti', sukinėti, variklis apsitepalavęs, skleidžia pašalinius garsus, sunkiai kuriasi, meta juodą dūmą akseleruojant, nepriima apsukų - tai ženklai dėl kurių vertėtų sunerimti Taip pat praktinis patarimas įgautas dirbant moto dalių parduotuvėje - nusipirkus motociklą BŪTINAI pakeiskite tepalus, nes didelė dalis mano klientų pirkdavo pigiausius tepalus "ant pardavimo" - turėkite tai omenyje. Padangos senumą galite pažiūrėti ant motociklo padangos šono - keturi skaičiai pvz: 1138 reiškia 2011 metus ir 38 savaitę. Padanga mano nuomonė ant motociklo turėtų būti ne senesnė negu 3 metai, kadangi nuo senumo pradeda kietėti ir praranda savo savybes - kaip sako posakis: niekad negailėk pinigų ant gumos - prezervatyvų ir padangų. Tačiau motocikle manau galioja šita taisyklė visiems komponentams. Apranga: Perkant motociklą turite finansiškai atsižvelgti jog reikės investuoti į kokybišką aprangą, nesvarbu naują ar dėvėtą. Labai svarbu išsirinkti sau tinkamo dydžio ekipiruotę, nes netinkamai parinktas apsaugos dydis neužtikrins tinkamos apsaugos. Šalmas: rinkitės šalmus kurie turi europinius sertifikatus ECU, DOT British Gold ir kt. Tuomet būsite užtikrintas kad šalmas nukritęs nuo motociklo rankenos nesuluš per pusę. Renkantis jo dydį stebėkite ar šalmas nėra per laisvas (papurčius galvą neslankioja laisvai) ir ne per ankštas (nespaudžia kietai galvos užsidėjus). Rinkitės šalmus su DD ring užsegimu - tai saugiausias užsegimas su dviejų žiedelių sistema. Šalmus rekomenduočiau žiūrėti nuo 500lt parduotuvės kaina. Batai - renkantis batus svarbiausia atkreipti dėmesį į čiurnos apsaugą, brangūs batai nuo pigių skiriasi jog vieni tik atrodo kaip motocikliniai batai, kiti tokie yra. Batas turi apsaugoti čiurną nuo jos išsukimo, jų kainos prasideda nuo 500lt iki 1500lt ar daugiau. Renkantis Off-road batus rekomenduočiau renkantis tarp dydžių atlikti eksperimentą. Užsidėjus batą smarkiai spirti į žemę ir pažiūrėti ar padų pirštai liečia bato priekį ar ne, nes motokrose lengva nusidaužti batų pirštų galus. Šarvai: nepriklausomai nuo motociklo stiliaus rekomenduoju visuomet dėvėti stuburo, pečių bei alkūnių apsaugas. Šiuo metu rinkoje yra šarvų ir su šonkaulių apsauga. Oda ar tekstilė? Odos pranašumas yra didesnė apsauga slydimo atveju. Tekstilės pranašumas yra kaina, lengvumas, ventiliacija, tačiau mano nuomone tekstilė saugo daug praščiau nuo kontakto su asfaltu. Šį pasirinkimą padarykite patys atsižvelgdami į savo važiavimo stilių. Motociklo priežiūra. Įsigijus motociklą pirmiausia pasikeiskite jo tepalus ir tepalo filtrą į naujus sintetinius. Automobiliniai tepalai netinka nes pradės buksuoti sankaba, o motociklinius tepalus rekomenduočiau pilti sintetinius Motul, Bel Ray, Maxima, Castrol, Maxima, Liqy Moly, Repsol, Ipone ir kt. Pasikeiskite oro filtrą, sureguliuokite motociklo grandinės laisvą eigą -kaip tai padaryti rasite motociklo Owners manual (google), patikrinkite padangų slėgį, išplaukite ir sutepkite motociklo grandinę po kiekvieno pasivažinėjimo - taip sutaupyste nemažai ilguoju laikotarpiu kai nereikės keisti grandinės ir žvaigždžių į naujas. Žiemai motociklą išplaukite, užsukite benzino kraniuką, sutepkite grandinę, išpurškite silikonu (tik ne padangas), pakelkite ant stovo, supilkite kuro stabilizatorių į baką, išimkite ir nuneškite akumuliatorių į šiltą patalpą ir uždenkite uždangalu. Atėjus pavasariui pasikeiskite tepalus ir žvakes (tepalus reikia keisti gatviniams motociklams kas 3000-6000km arba kas sezona - kas ateina pirmiau). Čia bazinė motociklo priežiūra, kas skiria ypatingą dėmesį motociklams žino tai. Patirtis įgauta dirbant pardavėju BIKEPARTS įmonėje. Keletas taisyklių išmoktų dirbant motociklų dalių parduotuvėje: 1. Niekad nepasitikėk motociklo pardavėju kurio garažas netvarkingas - toks bus ir jo motociklas 2. Nusipirkus motociklą pilk lauk tepalus nesvarbu ką tvirtina pardavėjas - tepalus pardavėjai perka pigiausią pusiau sintetiką 3. Niekados nepirk kinietiško, taivanietiško ar kitokio rytietiško motociklo ar aprangos išskyrus japonišką. 4. Motociklą duok tvarkyti tik geriausiems meistrams Keletas naudingų puslapių motociklistams: http://www.motul.com/lt/lt/products/recommendation - tepalų rekomendacija ir kiekiai tavo motociklui http://www.ronniesmailorder.com/ - Orginalių dalių schemos daugumai motociklų - susirandate savo motociklą ir schemose matysite orginalių dalių kodus - taip galite užtikrinti jog motociklų parduotuvėje bus užsakytos Jums reikalingos dalys www.Armoto.lt - mano nuomone kiečiausias servisas Kaune - po vienu stogu dirba keturi moto Meistrai(iš didžiosios raidės) www.bikeparts.lt - mano papirkta nuomone - geriausia motociklų dalių parduotuvė Lietuvoje www.motomanai.lt - moto forumas www.enduroclub.lt/forum - enduro ir motocross forumas www.ebay.com - dėvėtos moto dalys Fizinis pasiruošimas: Automobilis sporte turi didesnę įtaką rezultatui negu žmogus, dviračių sporte žmogus turi didesnę įtaką rezultatui nei dviratis, o motociklų sporte įtaką rezultatui turi abu vienodai. Tad fizinis pasiruošimas norint važiuoti kiek greičiau ar savo jėgas išmėginti sporte yra labai svarbus. Pamirškite štangas ir svarmenis, pasigooglinkit kaip sportuoja pačiu sunkiausiu sportu pasaulyje tituluojami motokroso sportininkai - bėgiojimas, darbas su savo kūno svoriu, ištvermės, jėgos ir greičio didinimas ir kt. Dažniausia bėda pasitaikanti moto sporte yra dilbių užpumpavimas, kai dilbio raumenys išsipučia tiek jog nebeleidžia pratekėti kraujui atgal. Tai nutinka dėl per smarkiai laikomo motociklo rankomis, o ne kojomis, kurios turi didesniu raumenis už rankų. Taip pat šitą problemą paaštrina svorių kilnojimas (bicepso ir tricepso didinimas), nes kuo daugiau turi raumenų rankose, tuo smarkiau spaudi vairą, tuo greičiau pavargsta ranka. Jeigu norite apeiti sportą - jums gali padėti maisto papildas Anti Cramp, ilgiau neleidžiantis raumeniui užspazmuoti. Artėjant varžybų savaitgaliui sporto intensyvumas turėtų mažėti, derėtų užhidrinti kūną vandeniu (2-3 litrai per dieną), taip pat užkaupti angliavandenių atsargų. Varžybų dieną stengtis gerti daug vandens, valgyti mažomis porcijomis angliavandenius - batonėlius, ryžius, taip pat virtą vištieną ir kt. Motociklo paruošimas varžyboms: Mano nuomone važiuoti varžybose ypatingą dėmesį reikia skirti į motociklo pakabos paruošimą: Spyruoklių parinkimą pagal savo svorį, Race Sag (spyruoklės įtempimo) sureguliavimą, taip pat pakabos sureguliavimas pagal trasą (compression and damping). Ne ką mažiau svarbios yra padangos, nes tik jos gali perduoti visą variklio galią į kontaktą su žeme. Motociklo variklio forsavimas turėtų būti paskutinėje vietoje, kadangi išspausti net ir standartinio žiedinio ar krosinio motociklo variklį trasoje yra ką veikti (ne be reikalo 600cc ir 1000cc žiede ar 250cc ir 450cc motokrose motociklų laikai yra salyginai panašūs nors ir dėl didžiulio galios skirtumo - viską duoda svoris, pakaba ir įgūdžiai. Motokrosas - šią moto sporto šaką norėčiau išskirti kadangi apie ją sukaupiau šiek tiek daugiau žinių negu apie kitas moto šakas. Šiuo sportu nepatarčiau užsiimti tiems kas neturi pakankamai lėšų, laiko ar fizinio pasiruošimo, nes mano nuomone tai yra vienas labiausiai žmogų "ėdančių" sportų. - Jeigu visgi nusprendėte sportuoti motokrose atkreipkite dėmesį į aprangą kurią dėvite - nepagailėkite gerų batų kurie apsaugos čiurną - Alpinestars Tech 8/10, Gaerne SG10/12, Sidi Crossfire, TCX 2.1 ir kt. Taip pat svarbi kelenų apsauga, daugelis pasimoko tai po keleno traumos - rekomenduoju įsigyti šarnyrines apsaugas kaip Pod K300 ar Asterisk Ultra Cell- kaina gali pasirodyti didelė, tačiau taip nebeatrodys kai nusitrauksite keleno raiščius. Kaklo apsauga - asmeniškai važinėju su ja, nes jaučiu kad mano kaklas būtų apsaugotas labiau kritimo atveju, tačiau yra tendencija dažnesniems raktikaulio kaulo lūžiams su šia apsauga - spręsti palieku Jums kas svarbiau. Krosiniai motociklai: esu išmėginęs įvairių gamintojų krosinių motociklų (honda suzuki kawasaki husqvarna ktm husaberg gasgas) bet šiuo metu rinkoje matau vienintelį optimaliausią gamintoją - KTM. Pamirškite mitą jog šitas motociklas per brangus, kad dalys per brangios, kad nepatikimas - visa tai netiesa. Dirbdamas su motociklais stebėjau rinką ir galiu pasakyti kad Lietuvoje šiuo metu verta važinėti KTM motociklais - puikus detalių tiekimas, puiki motociklo kokybė, o lyginant su japoniškais konkurentais - nėra net jokio lyginimo - WP pakaba, starteris, hidraulinė sankaba, aksesuarų pasirinkimas ir kt - viskas KTM naudai. 2t vs 4t? Išvardinsiu dvitakčio ir keturtakčio variklio pliusus ir minusus, o spręsti paliksiu Jums patiems: Keturtaktis: Tolygi galios kreivė, mažos kuro sąnaudos, nereikia maišyti tepalo su kuru, tačiau brangi eksploatacija remonto metu - brangūs stūmokliai, brangūs vožtuvai, variklio grandinės ir kt) Dvitaktis - lengvas, labai galingas, nebrangus variklio remontas nes mažiau judančių dalių, tačiau pastoviai reikia maišyti kurą su tepalu, kuris yra gana brangus, kuro sąnaudos bene dvigubai didesnės negu keturtakčio. Saugus vairavimas Nesvarbu ar pirmą kartą išvažiuojate į gatvę, į motokroso trasą, į Kačerginės nemuno žiedą - įvertinkite savo ir savo motociklo galimybes. Prieš išvažiuojant įsitikinkite jog motociklas yra 100% paruoštas saugiam vairavimui, nes nuo to priklauso Jūsų pačių saugumas. Apie save - man motociklai ir motociklų bendruomenė yra man davusi neapsakomai daug, tad laikas grąžinti skolą ir pasidalinti savo sukaupta patirtimi su kuo daugiau žmonių, kad ir jų patirtis su motociklais būtų kiek įmanoma turtingesnė. Praeityje esu dirbęs Motopress žurnalistu, Bikeparts įmonėje dirbau pardavimų vadovu, esu vienas iš Lietuvos Supermoto Asociacijos steigėjų bei čempionato organizatorių, užsiimdavau motociklų bei aprangų pardavimais, konsultacijomis perkant motociklus, aktyvus moto bendruomenės narys, dirbau Moto Marine servise mechaniku, JAV ruošiau motociklus pardavimui ir t.t. Noriu padėkoti Žilvinui Kazakevičiui ir UAB Bikeparts Mindaugui Šimėnui Vygintui Šivickui Arūnui Gelažninkui Danui Andriuškevičiui Arūnui Jarmalavičiui Andriui Mockui WD Looren RT ir visiems kitiems ko nepaminėjau sąraše.
  • BIKE SHOW MILLENNIUM 2011
      Forumas Renginiai ir susitikimai (150 atsakymai ir 58750 peržiūros) - Paskutinė žinutė kesa
    manai protingai pasielgei palikdamas salma renginyje kur 10-20 tukstanciu zmoniu vaiksto pro tavo motocikla? sorry, bet pasakysiu kad pats kaltas prie kiekvieno motociklo (praeitais metais kolonoj 8 tukst buvo) nepastatysi po apsaugini, saugok savo motocikla ir apranga pats! ankstesniais metais ir motociklus pavokdavo, dabar griezta kontrole bent sitoj vietoj.

Narys matt aktyviausias šiose forumo temose (3 paskutinės):
  Narys matt pradėjo šias forumo temas (10 paskutinių):
 

Narys matt pažymėtas nuotraukose:



Nario matt įkeltos nuotraukos:


Nario matt įkeltos nuotraukos fotoalbumuose:
 





P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
14
15
17
20
21
22
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17