Remontas » gal kas zinot kuom skiriasi sitos zvakes?
Narys
500cc |
gal kas zinot kuom skiriasi sitos zvakes?orginaliai man reikia ngk c8eh-9, o dabar as idejas cr8e, ar tai gali ytakoti variklio darba? ieskojau tokios zvakes bet nelabai randu.c8eh-9 tai sifruojasi taip c - thread diameter 10mm 8 kaitrumas e - thread reach - 19mm h - firing end construction - half thread 9 - wide gap .036" cr8e c - thread diameter 10mm r - construction - resistor 8 kaitrumas e - thread reach - 19mm
2007 Gruodžio 2 13:02
|
Krapštukas
600cc |
isuk, pravaziuosi keliasdesimt km ir suzinosi tinka ar ne, bet siaip gamintojai ne bereikalo nurodo zvakes tipa ir numeri.
2007 Gruodžio 2 13:37
|
Lenktyninkas
600cc |
Tarkim kaip aš įsukau pirmą po ranka garaže rasta žvakę, tai net neužsikųrė Man atrodo, kad kaitrumas svarbu atitiktu gamintojo nustatytus
2007 Gruodžio 2 14:35
|
Krapštukas
600cc |
tai gal tai zvakei jau buvo hana, kur po ranka pasitaike. jei zvake veikianti tai i bet koki varikli isukus eitu. gali but variantas, kad standartines zvakes neatlaiko kompresijos(forsuotiems varikliams) ir isspjauna keramika, gali but didesnis arba mazesnis tarpelis, tada variklis gali trukciot ir dingt trauka, arba nekyla apsukos virs 5000. bet uzsikurt tai turi bet kokiu atveju.
2007 Gruodžio 2 15:18
|
Praktikas
1100cc |
pagal mane tai antrosios žvakės savyje turi varžas, todėl pypkėse ir laiduose joms varžų nereikia. Jei sudėsi šitas ir pas tave pypkėse/laiduose varžos yra, tada gali susilpnėti kibirkštis. Be to, kaip supratau, pirmųjų žvakių yra didesnis tarpas tarp korpuso ir keramikos, dengiančios šerdį.
2007 Gruodžio 2 15:52
ZX10R '06
|
Narys
500cc |
o kaip del cr8eh-9 ? nes c8eh-9 juta neturi. gal ir is tirko turi buti su ta varza? kaip suzinti? va cia radau kas ta varza zvakeje, tai taip iseina kad del zvakes be varzos jei mocui reikia gali nedirbt normaliai variklis http://www.ngk.com/glossary.asp?kw=Resistor&manID=1&pt=1 dabar dar paieskojas ngk puslapyje radau kad turi detis cr8eh-9, bet kas keisciausia kad angliskama psl nera tokio hyosungo, o kazkokia kita kalba jau yra. ar gali turetu itakos h - firing end construction - half thread 9 - wide gap .036" nes ta zvake kainuos apie 30lt o as turiu kokias 6 cr8e zvakes
2007 Gruodžio 3 09:15
|
Lenktyninkas
600cc |
Na čia taip meistras man pasakė, kai nesikūrė, išsuko žvakę ir pagal katalogą atrinko kitą, iš pirmo karto
2007 Gruodžio 3 12:58
|
Narys
500cc |
250 hyosung eina zvakes su rezistorium, tai ir sitam dek su rezistorium.
2007 Gruodžio 3 14:23
|
Pėsčiasis narys
50cc |
man pries tai su lievom zvakem taip buvo po to pagal manuala viskas ok
2007 Gruodžio 3 15:49
|
Narys
500cc |
nu tai as suprantu kad geriausiai tokia zvake kokia rekomenduoja, bet esme tas kur as turiu tai beveik naujos, ir taipogi su rezistorium. pagal manuala ziurint tai c8eh-9 aplamai niekur neradau kaune. tik visokiuose cekiskuose sajtuose. o cr8eh-9 yra kaune, bet tai ar butu kas nors geriau nei naudojant cr8e? nes jau esu suinvestaves i zvakes 100lt kai is tikro visai ne jos buvo kaltos tai be reikalo nesinori pirkt
2007 Gruodžio 3 16:04
|
Narys
250cc |
Ir jei dedi ne tokio kaitrumo zvake, susidaro daugiau misinio sprogimo liekanu, o tai kenkia cilindrui, ziedams, stumokliui.
2007 Gruodžio 3 16:09
Aprilia RS125 '99
|
Praktikas
1100cc |
pakeisk laidus ir pypkes, kad būtų be varžų ir tiks tau tos žvakės. gal ir taip tiktų, kodėl nenori pabandyt?
2007 Gruodžio 3 16:22
ZX10R '06
|
Narys
500cc |
nu tai as db idejas su varza zvake, ir tikrai geriau veikia nei su pries tai buvusia nauja zvake bet greiciausiai be varzos, nu ir firma neaisku kokia, nst. bet jis man vistiek kazkaip nlb vaziuoja ir tarkim davus pilna gaza ant tam tikru apsuku pasokineja gazas ir tik tada kyla apsukos. o vaziuojant dideliu apsuku be sanso pasiekt. karba bandziau reguliuoti bet nlb ir padeda. neperseniausiai mirkaiu zibale visa karba ir pravaliau
2007 Gruodžio 3 19:48
|
Narys
500cc |
nu as prie jo nagu nekisau, bet tai kokiu budu ji galima nureguliuoti tai neysivaizduoju, nebent ta smagrati ar kaip ji pavadint kur generatorius yra ne taip nusukt. bet tai as kai nelindau tai nzn. seip rodziau dedei tai jam buvo ytarimas kad gali buti velyvas degimas
2007 Gruodžio 3 21:58
|
Narys
250cc |
Nu buna taip, kad su neteisingom zvakem ilgiau pavazinejus galima suzalot babina.
2007 Gruodžio 3 23:51
|
Narys
500cc |
nu tai babina ne beda, turiu jei ka atsargine, visa esme kad butent tokiu kokias rekomenduoja nera lietuvoj, o panasias neaisku ar yra prasme pirkti, beto turiu kazka panasaus garaze. tai net nzn, nu bet nuvaziuosiu pas dede kad padetu pareguliuoti nes nepagaunu as jo biski del ko kartais gerai gaza priema o kartasi biski lievai ir nevalit, nors gal valit taip ir turi
2007 Gruodžio 4 00:05
|
Auksaburnis
1100cc |
Nepradekim apei babinas, dedes ir degimus, nes tema pie zvakes.
2007 Gruodžio 4 13:04
Mune
|
Praktikas
50cc |
pvz kaip kad nedaeina iki 5k rpm variklis tai savaime suprantama del tarpelio, nes kuo daugiau apsuku tuo labiau nespeja pereit kompresija per ziedus ir tuo didesne ji yra degimo kameruose todel zvake veikiama auksto slegio nebeduoda kibirksties nes jai yra lengviau pereit per viduje esancia varza. Žvakiu trapeliai irgi turi dideles reikšmės, jei tarpelis per didelis, tai žvakei mažiau tikimybės, kad užpils bet vat kai isuki i cilindro galva ir bandai kurt varikli tai ja veikia slegis ir todel kibirkstis lengviau pereina per viduje esancia varza ir del to nera kibirksties reikiamoje vietoje, todel geriau išsisuk zvake ir mazink tarpeli taip kad butu kuo mažesnis ir kad kibirkstis išliktų gera. Vieni sako kad tarpelis turi buti koks 3mm kiti 2,5mm tai priklauso nuo kompresijos ir geriausiai daryt kuo mazesni, ir nereikia pamirst kad kuo daugiau apsuku tuo didesne kompresija, ir zvakei vis sunkiau skelt kibirksti reikiamoj vietoj tad geriausia daryt kuo mazesni tarpeli o jei nei mazas nei didelis tarpeliai nepadeda tai jau problema kuro padavimo misinyje reik tada liesinti kura jei zvake pila. O kuro liesumo norma galima nustatyti pagal zvakes elektrodo spalva, pasivazineji su moto išsuki žvake ir žiūri kad jos spalva būtų rudai-pilka jei jos spalva juoda tai vadinas per daug benzo jei spalva šviesiai-pilka tai benzo per mažai, taip ir atreguliuoji kuro padavimo mišinį. O del varzu isemimo is pypkiu tai jokiu budu negalima daryt ant 4 cilindru nes tada visos zvakes duos skirtingu laiku ir skirtingai kibirkstis todel variklis dirbs labai netolygiai, leciau rinks apsukas, vibracija didesne bus, trauka sumazes, tokius bajrius galima daryt tik ant 1 cilindro o ant 4 cilindru jokiu budu netraukit varzu is pypkiu. Dar tinka aviacines zvakes, su dviem kibirkstim, padarytos taip kad niekad neuzpils, jei vienam elektrodui sunku duot kibirksti tai duoda antras elektrodas, padarytos taip kad duoda po viena kibirksti o ne kaip ant kitu po 3 ar 5 vienu metu. ir joms neturi reikšmės auksta kompresija nes niekad nepereis kibirkstis per varza, tad jei bus galimybe tokias gaut tai nestabdyk ;D
2007 Gruodžio 15 10:54
|
Auksaburnis
1100cc |
Blemba, zvakiu nors ir su keturiais elektrodais gali gaut vos ne bet kurioj parduotuvej, bet esme, kad tokie dalykai kaip elektrodo tarpo reguliavimas ir sukiojimas lektuvo daliu i motus tikintis, kad jai lektuvas skrenda, tai motas bent jau gerai vaziuos, numire kartu su sovietu sajungos subyrejimu. dabar viskam ira mokslininkai, laboratorijos ir jie tose laboratrorijose jau nustato kiek kontaktu reikia, ir kos tarpas turi but, ir tai paraso motociklo manuale. Taigi reikia pirkt kas priklauso o ne mokslininkais dirbt.
2007 Gruodžio 15 11:21
Mune
|
Praktikas
50cc |
mune: pats sakei nepradekim apie babinas, degimus... o jei pradedi apie lektuvus, ar rusiska technika tai ir as pakomentuosiu... žinok lėktuvuose nepriimta kad gestu varikliai, piltu žvakes, ar kibikšties neduotu, ar dėl kompresijos aukštos praeitu per varžą todėl lėktuvuose viskas tiksliai apskaičiuota, draugelio tėvas jau 20 metų dirba aviacijose, konstruoja variklius, tai sakė kad neapsimoka pasitikėt manualais, tuo labiau kai pvz slifuoji cilindro galva keiciasi suspaudimo laipsnis tad manuale parasytas zvakiu tipas nebetinka nes jau ja veikia kitoks slegis tad reikia jau paciam apsiskaičiuot kaip ka ir kur dėti, nes šiais laikais nepriimta kad visi moto butu veikiantys, negestu varikliais, ar nebūtų forsuojami varikliai o apie rusiskus laikus kaip kad isoktaninto benzo uzpilimas i zaza tai gali pamiršt ;D o del to kad galima gaut su 3,4,5 tarpais zvakes tai savaime suprantama, beat tai aviacinem zvakem ar kitom detalem LT neprekiauja : D ir negausi tokiu su dviem tarpeliais kad skeltu po viena kibirksti....
2007 Gruodžio 15 11:35
|
Auksaburnis
1100cc |
Nu matai mes cia apie zvakes, tad dzin ar lektuvo ar moto, tad tinka. Vat kai spaudziamos galvos ir pan tada ir reik burt kazko iekot reguliuot, o ka pagamina japonai, tai pukiai tinka manualai ir nereikia nieko ieskot ar burt, svarbu kad viskas butu taip kaip pagamino ir paskaiciavo ir viskas veiks geriau nei priburtas lektuvas.O vat kailiaudis pradeda deliot kazka nuo kazko, tada isderinama visa harmonija ir prasideda beribiai speliojimai.
2007 Gruodžio 15 11:43
Mune
|
Praktikas
50cc |
iki pamelinavimo nebesigincysiu tad del variklio priburimo tai jo viskas japonu yra suderinta, bet nekiekvienas gali nusipirkt sau ledini moto nuo konvejerio kur nebuvo kisti kazko kito nagai prie variklio, kiekvienas senas moto, buves kazkieno rankose yra padroztas, variklis remontuotas, tad i manuala nebeverta ziuret reik paciam matuot turi cilindro galvos bei cilindro, skaiciuot suspaudimo laipsni, matuot kompresija ir derint zvakes, man pvz svarbu ne forsavimas o variklio tolygumas tad ir rasau kaip daryt geriau kad variklis tolygiai dirbtu, nes jei i uzdrozta moto suksi zvakes pagal manuala tai moto gali zymiai blogiau dirbti negu su apskaiciuotom pagal esamas aplinkybes
2007 Gruodžio 15 12:00
|
Narys
25cc |
Sveiki, noreciau suzinoti kokia zvake turetu buti, Yamaha Dt 125 1996m. motocikle? Aciu uz atsakyma.
2010 Rugpjūčio 5 13:58
|
Narys
25cc |
reikia sukti kas priklauso,nes jei ysuki zvake kurios skiriasi kaitrumai ir varzos,automatiskai babina gauna apkrova ir gali nukenteti,o laikui begant gali nukalti kompa-komutatoriu
2010 Rugpjūčio 7 09:32
|
Narys
125cc |
o jeigu pradejus vykti detonacijai pvz kaip pas mane moto vietoi cr7eb isukau cr8eix bet detonuoja toliauseip manuale raso kad i moca reikia 98 benza piltibet esme kad kolonele uz 40km kur tokio yra o mocas neregistruotas ar bandyt sukti dar didesnio laipsnio zvake ar iekot to 98 benzo geriau ka patartumet
2010 Rugpjūčio 8 21:10
|
Narys
900cc |
Kuom skiriasi NGK CR9E nuo NGK CR9EK ? Zinau tik tiek jog CR9EK 10 lt prangesnes uz CR9E.
2011 Kovo 11 11:45
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |