Motomanų Diskusijos » Motoroleriai (iki 125cc) » Remontas (iki 125cc) » beda su greiciu

| 2008-01-21 ZABEL | 32/15800 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
250cc **
#1    

beda su greiciu

turiu aprilia pegaso 125 tai tokia beda yra vaziuoji 3 begiu tai aina kaip minskelis nuo 7 tukst apsuku pradeda ait kaip zverys ir taip visais begiais tik ijungus 6 ir gazas duganas pradeda trukset jungi vel 5 uzpjauni tai 145km/h kame ce beda?
2008 Sausio 21 19:51
Narys
600cc ****
Avataras
#2    

dabar viska ta pati tik ne savais zodziais galetumei pasakyt nes nors as tai tikrai nieko nesupratau. tuo labiau tuoj is tawes prades pizdavotis kad nesamones rasai ir niekas nesupranta... tad galetum paskubet (+)
2008 Sausio 21 19:55
Narys
250cc **
#3    

tai tada bandau paaiskint zodziu iki 7 tukst apsuku moto netraukia o jau nuo 7tukst apsuku pradeda gerai traukt, o 6 begiu vaziuojant dugnu moto pradeda trukciot ijungi 5 pavara vel gerai traukia.
2008 Sausio 21 20:11
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#4    

Citata:
Cituoju: ZABEL
turiu aprilia pegaso 125 tai tokia beda yra vaziuoji 3 begiu tai aina kaip minskelis nuo 7 tukst apsuku pradeda ait kaip zverys ir taip visais begiais tik ijungus 6 ir gazas duganas pradeda trukset jungi vel 5 uzpjauni tai 145km/h kame ce beda?



kad visi suprastu rasyk trumpai, konkreciai ir aiskiai (!) (jow)
2008 Sausio 21 20:11 Tikiu į Yamahą
XJ600S
Vakarėlių liūtas
900cc *****
Avataras
#5    

na bet cia bus gal labiau mano pamastymai: nuo septyniu tukstanciu pradeda traukt nes tavo moto nera didelio galingumo. o tuo sestu taip ir nesupratau ar pradeda netraukt ar gesta, nes manau jai praranda gale tai vel kaltas variklio turis
2008 Sausio 21 20:31 Gyventi - tai kovoti, kovoti - tai gyventi. (P. O. Bomaršė)
Narys
250cc **
#6    

6 pavara pradeda netraukt bet draugas turi yamaha dt ten tai gazo duodi ir traukia iskart o mano pradeda tik nuo 7 tukst apsuku.
2008 Sausio 21 20:36
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#7    

manau kad karbas duoda netinkama kuro misini
2008 Sausio 21 20:41 Tikiu į Yamahą
XJ600S
Narys
600cc ****
Avataras
#8    

manau kad varliu yra prilinde i "main jet" (nezinau kaip lietuviskai) jei nera kuro filtro. arba kaip sake gali buti per liesas misinys.
2008 Sausio 21 20:51
Narys
250cc **
#9    

kuro filtras yra, tai reiks zaist tada su karbu
2008 Sausio 21 21:05
Narys
600cc ****
Avataras
#10    

nezaist o vest i serviza ir sutvarkys.. pats prie tokiu dalyku jei nenusimanai nekisk geriau nagu :)
2008 Sausio 21 21:23
Narys
250cc **
#11    

nusimanau jei neiseis tai zinau kas sutvarkys tikrai cia del keliu varzteliu pasukinejimo ar adatos reguliavimo vez i serviza tai butu juokinga.
2008 Sausio 21 21:48
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#12    

vat kai pasukinėsi tuos kelis varžtelius, tada jau galėsi nebevežt į servisą, nes jei rimti meistrai, tai išvys tave lauk su visu tavo karbu :D Paskaityk praeitam Moto+ žurnale apie karbų plovimą temą.
2008 Sausio 21 22:03 ZX10R '06
eys
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#13    

Jeigu trūkčioja tiesioginiu bėgiu, tada tikrai karbiuratoriuje problema, nepaduoda reikiamo kiekio benzino, kadangi tiesiogine pavara imant "dugną" daugiausia naudoja degiojo mišinio. Arba per liesas mišinys, arba kuro lygis karbiuratoriuje yra žemiau reikiamos atžymos :)
2008 Sausio 21 23:44 Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
Narys
250cc **
#14    

dekui bandysiu tvarkyt
2008 Sausio 22 16:46
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#15    

o jei dar ir lygį imsi pats reguliuot tai iš viso nebevažiuos tas tavo mocas. Jei ima trūkčiot dėl kuro padavimo bėdų, reiškia kuras į plūdės ertmę nespėja pribėgti arba kad kemšasi pagrindinis žikleris. Jei nespėja pribėgti, reikia keist kuro filtrą arba valyt bako kranelio sietuką bei karbo kuro padavimo vamzdelio sietuką. Jei kemšasi pagrindinis žikleris - reikia valyt karbą. Pas normalius motociklus (ne rusiškus ir į juos panašius) kuro lygis nesireguliuoja, jis nustatytas gamykloje ir viskas. Bet tavo atveju čia gali būt kaltas ir degimas, ir žvakės, ir babina. Galų gale labai įdomu kaip atrodo oro filtras ir karbo membrana jei ji pas tave yra.
2008 Sausio 22 18:47 ZX10R '06
Narys
250cc **
#16    

membranos tai nzn o air filter plaunu ir tepu spec tepalu kas menesi. dar buvo viena kart kad usivesdavo padirbdavo ir uzgesdavo viska dariau karba valiau, degima reguliavau ziurejo dar elektrikas babina ir kamutatoriu bet tik zvake pagal moco modeli tinkama nusipirkau ir viskas ok tada buvo a dar galvojau kad alkunes salnikai buvo tai ir juos naujus sudejau
2008 Sausio 22 21:10
Narys
50cc *
#17    

Citata:
Cituoju: Zilvitiz
na bet cia bus gal labiau mano pamastymai: nuo septyniu tukstanciu pradeda traukt nes tavo moto nera didelio galingumo. o tuo sestu taip ir nesupratau ar pradeda netraukt ar gesta, nes manau jai praranda gale tai vel kaltas variklio turis


Nuo 7 tūkstančių pradeda traukt nes jis dvitaktis ir jame turėtų būt išmetimą ribojantis solenoidas kuris atsidaro prie 7tūkst. apsisukimų :S o dėl 6 bėgio tai gali būt korbas (kas labiau tikėtina) arba supjauta greičių dėžė :V
2008 Sausio 24 14:11
Narys
250cc **
#18    

jo toks solenoidas yra kazin ji nuemus kas butu?
2008 Sausio 24 17:19
Narys
50cc *
#19    

Šiaip tai turėtų pradėt traukt iškarto (t)
2008 Sausio 25 08:50
Narys
400cc ***
Avataras
#20    

Ziurek ismetimo (fazes jei jos pas tave yra), siaip gali but elektrinis solenoidas kuris jas valdo arba mechaniskai valdomos nuo variklio apsisukimu. Siaip jei traukia prie aukstu apsisukimu tada ta ismetimo sklende turetu but uzdaryta (laisvas ismetimas). Normaliai ismetimo sklende turetu but atidaryta, t.y. prie zemu variklio apsuku dali ismetamo nesudegusio kuro misinio turetu grazint i cilindra, tik padidinus variklio apsisukimus dujos ismetamos tiesiogiai. Del to gali buti "pravalas" nuo zemu apsisukimu.
2008 Sausio 25 21:25
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#21    

Ble nebesvaikit. Kokie dar atidarymai prie mazu apsuku ir isvis nuemimai ismetimo angos voztuvo.Pas 2 t tiek isiurbimo tiek ismetimo angos prie mazu apsuku turi but sumazintos, ka ir daro tas voztuvas ir lepestokai ant siurbimo angos. priesingu atveju(kaip liaudis patare isimt) angos butu labai dideles ir butu beda( nemastanciu zmoniu galvomis tai jega nes kuo didesne skyle tuo geriau vaziuoja :-] ) nes jos butu per dideles kad motoras dirbtu ant mazu sukiu ir butu per daug pripilama bei rezonuojama misinio, taigi variklis paprasciausiai persipiltu ir isvis blogai ,arba netgi nevaziuotu ant mazu sukiu.Taigi nesipleciant i 2 t veikima paaiskinu kad inzinieriai tam ir sukale tuos voztuvus, kad motoras dirbtu gerai ant mazu, ir reikalui esant prie dideliu sukiu tos angos tarytum galetu isiplesti(atsidarovo "voztuvai") ir leisti varikliui dirbt daug galingiau. O dirbant galingai jau reikia dideliu angu.
2008 Sausio 26 10:51 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#22    

Mune, tu čia neaiškink. Chebra geriau žino nei kokie tai ten susiseilėję japonų konstruktoriai (jow) (jow) (jow) Motociklai yra pilni nereikalingų detalių, pvz. lepestokų, vožtuvų, lempų, stabdžių suportų, filtrų ir kitų tik bereikalingą svorį sudarančių detalių :-] :-] :-]
2008 Sausio 26 14:58 ZX10R '06
Narys
50cc *
#23    

Citata:
Cituoju: mune23
Ble nebesvaikit. Kokie dar atidarymai prie mazu apsuku ir isvis nuemimai ismetimo angos voztuvo.Pas 2 t tiek isiurbimo tiek ismetimo angos prie mazu apsuku turi but sumazintos, ka ir daro tas voztuvas ir lepestokai ant siurbimo angos. priesingu atveju(kaip liaudis patare isimt) angos butu labai dideles ir butu beda( nemastanciu zmoniu galvomis tai jega nes kuo didesne skyle tuo geriau vaziuoja :-] ) nes jos butu per dideles kad motoras dirbtu ant mazu sukiu ir butu per daug pripilama bei rezonuojama misinio, taigi variklis paprasciausiai persipiltu ir isvis blogai ,arba netgi nevaziuotu ant mazu sukiu.Taigi nesipleciant i 2 t veikima paaiskinu kad inzinieriai tam ir sukale tuos voztuvus, kad motoras dirbtu gerai ant mazu, ir reikalui esant prie dideliu sukiu tos angos tarytum galetu isiplesti(atsidarovo "voztuvai") ir leisti varikliui dirbt daug galingiau. O dirbant galingai jau reikia dideliu angu.


Nu aišku kitakart žinosim (z)
2008 Sausio 28 13:35
Narys
25cc *
#24    

Sweiki, turiu nemenka galvos skausma...zodziu turiu endurika 125 2t ir kazko pradejo ,,oziuotis''. taigi vazinejau ziema kelis kartus viskas buvo ok. bet po savaites vel uzsivedziau ir prasidejo... tad vaziuoju pirmu, antru, trciu ketvirtu begiu lyg ir viskas ok bet tik vos tik duodu gazo staigiau pradeda dust ir gest motoras bet kai atleidi vel viskas lyg ir gerai zodziu negaliu vaziuot greitai ir staigiai gazo duot bet ant laisvu apsuku viskas kuo puikiausiai. tai kame problema? gal kam taip buvo? gal karba kaltas?
2013 Kovo 29 20:30
Narys
400cc ***
#25    

Mano 2t pirdai buvo uzeje panasus sposai. taip ir nesupratau kas buvo nutike,nes susitvarke savaime. Issivalyk karba,oro filtra paziurek,kranelio kuro filtra jei toks yra. Tik tada klausk pagalbos
2013 Kovo 29 23:02
Plentamušys
800cc *****
Avataras
#26    

gal paprasciausiai zvakes reiktu zvilgtelt!!! o gal ju ten ner :-]
2013 Kovo 29 23:28 suzuki GSX 1300R
Narys
25cc *
#27    

yra bet prie ko cia apsukos ir zvakė tai visai nesiderina......;D
2013 Balandžio 1 00:07
Narys
50cc *
#28    

Derinas, nes jei kibirsktis silpna ir apsukos mazos, o kibirksti duoda zvake :D
2013 Balandžio 14 18:50
Narys
25cc *
#29    

Sw as turiu taip pat qingqi stai lygiai toki pat kaip sitas https://www.google.lt/search?safe=off&q=qingqi+qm50qw-b&b.... ir nezinau kas jam uzejo... brolis vazavo (ispradziu buvo dar puslitris gryno benzino o poto jis isipyle su tepalu skiesto) ir pradejo staigiai dusti ir nebetraukti vaziavo gal max ant kokiu 30 ir pastoviai norejo dusti. Kai padedi ant kojeles ir duodi dugna gazo isigazuoja tiap pat iki 30 bet kai iki to limito isigazuoja pradeda dusti ir reikia per naujo paduoti kaza. (korbikas buvo valytas 2 kartus bet nepaddejo) tai gal zinot kas galetu jam buti? Pries tai niekados tokiu dalyku nebudavo.
2013 Liepos 8 11:52
Plentamušys
500cc ***
Avataras
#30    

Citata:
Cituoju: qingqi Darius
Sw as turiu taip pat qingqi stai lygiai toki pat kaip sitas https://www.google.lt/search?safe=off&q=qingqi+qm50qw-b&b.... ir nezinau kas jam uzejo... brolis vazavo (ispradziu buvo dar puslitris gryno benzino o poto jis isipyle su tepalu skiesto) ir pradejo staigiai dusti ir nebetraukti vaziavo gal max ant kokiu 30 ir pastoviai norejo dusti. Kai padedi ant kojeles ir duodi dugna gazo isigazuoja tiap pat iki 30 bet kai iki to limito isigazuoja pradeda dusti ir reikia per naujo paduoti kaza. (korbikas buvo valytas 2 kartus bet nepaddejo) tai gal zinot kas galetu jam buti? Pries tai niekados tokiu dalyku nebudavo.

O pas tave tepalas ir benzas turi piltis atskirai? Pagal tavo parašymą supratau, kad tu supylei iš karto sumaišytą kurą su tepalu. Ar teisingai supratau?
2013 Liepos 8 13:09 600 km ne lankas...
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17