Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Sunkieji turistiniai Enduro - už ir prieš

| 2008-05-28 Tomukas | 169/146219 žinut.
 
Puslapiai: 123..6


 
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#1    

Sunkieji turistiniai Enduro - už ir prieš

Šioje temoje aptarinėsime sunkiuosius enduro skirtus ilgoms kelionėms, juos dar vadina Enduro Tourer, Dual Purpose Tourer, Adventure Tourer.

Nežinantiems trumpai - kuo jie skiriasi nuo įprastų Enduro:
- Sunkusis Enduro Tourer'is didesnių gabaritų ir gerokai daugiau sveria;
- Sunkusis Enduro dėl didesnio svorio neturi tokio pravažumo, kaip kietieji ar lengvesni soft Enduro, bet pritaikytas keliauti ypač ilgais atstumais, o jo minkšta važiuoklė, beveik bet kokio sudėtingumo keliams (išskyrus arimus, labai klampų smėlį, pelkynus - kas dar stipriai priklauso nuo sumontuotų padangų tipo);
- Sunkieji Enduro pritaikyti komfortabiliai važiuoti, vežti keleivį ir didelį kiekį bagažo;
- Sunkiųjų Enduro variklio galios rezervas didesnis didesniems greičiams greitkeliuose;
- Sunkiųjų Enduro varikliai skleidžia mažesnes vibracijas;
- Ant sunkiųjų Enduro dažniausiai būna sumontuoti aptakūs elementai apsaugantys vairuotoją ir keleivį nuo priešpriešinio vėjo.

Man žinomi sunkiųjų Enduro modeliai:

BMW 1100, 1150 ir 1200 GS
Honda Varadero XL1000
Suzuki V-Strom DL600 ir DL1000
Aprilia Caponord ETV1000
Triumph Tiger 955i, 1050
Buell Ulysses XB12X
Ducati Multistrada 1100S
KTM Adventure 950, 990 LC8

Kiek sportiškesni, lengvesni ir turintys didesnį pravažumą:

Honda Africa Twin XRV650, XRV750
BMW F650GS, F800GS
Yamaha XT660 Tenere, XTZ750 SuperTenere
Suzuki DR 750, 800
KTM Adventure 640 LC4
Honda Transalp xl650, xl700
Suzuki Freewind XF650

Jei kažką pamiršau, papildykite :)
2008 Gegužės 28 02:12
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#2    

Perkelta iš temos apie Triumph Tiger

Citata:
Cituoju: ramgav
Tomuk, greitai dabar pasiaiskini, kodel pas tavi toks rajus Varaderas :) :S


Paminėjai didžiausias sąnaudas, bet ne ribas :)
10 l sąnaudos yra maskimalios, t.y. šokinėjant miesto sankryžose iš vietos, važiuojant su prikrautais bagažais ir keleiviu, netaupant greitkeliuose.
Paskutinėje mano kelionėje iš Klaipėdos nuvažiuota 220 myliu (355 km) su 25 litrais, tad sąnaudos 7 l / 100 km (važiuota su bagažais be keleivio 80-130 greičiu).
Naujasnis Varaderas (gaminamas nuo 2004 m) gali sutilpti ir į 5,5 l / 100 km (taupo pusantro litro), pas jį stovi įpurškimas ir yra šešta pavara.
2008 Gegužės 28 02:50
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#3    

Jei jau klausimas: uz ar pries, tai as uz.

Kaip zinia, teko nesenai pasimatuot Honda Afrika Twin, ir supratau, kad dvieju cilindru dramblys ilguose kilometruose atima daug maziau jegu nei pvz. mano vieno cilindro isterikas XT 660 :)

Tiesa, idomu butu suzinoti, koki max greiti galima laikyti trasoje dar vaziuojant komfortabiliai? 150? 180? kiek?
2008 Gegužės 28 09:43 ________________________
nieko neieškau
Juodoji
600cc ****
Avataras
#4    

bmw gs650f ilgesnio plento greiciui nera jau toks ir patogus. vid komforto greitis +- 130. Gal kaip ir vanagas sake - dvieju cilindru dramblys ilguose kilometruose atima daug maziau jegu.
2008 Gegužės 28 09:47 #288 Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: Ponas_Vanagas
Tiesa, idomu butu suzinoti, koki max greiti galima laikyti trasoje dar vaziuojant komfortabiliai? 150? 180? kiek?


Su Varadero komfortabiliai iki 160 km/h be bagažų ir iki 140 su bagažais.
2008 Gegužės 28 14:06
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

Sveiki. Kurie 10-13 metų senumo enduro motociklai, tinkantys ir tolimesnėms kelionėms, yra patikimiausi ir patogiausi. Patyrimo su šiais motociklais neturiu, tačiau iš jūsų diskusijų susidariau gerą nuomonę apie Honda ir BMW. Gal turite patirties su konkrečiais modeliais?
2008 Gegužės 28 21:13
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#7    

Citata:
Cituoju: Skaliaras
Sveiki. Kurie 10-13 metų senumo enduro motociklai, tinkantys ir tolimesnėms kelionėms, yra patikimiausi ir patogiausi. Patyrimo su šiais motociklais neturiu, tačiau iš jūsų diskusijų susidariau gerą nuomonę apie Honda ir BMW. Gal turite patirties su konkrečiais modeliais?

Vienareikšmiškai Honda, sprendžiant iš pasaulinių forumų ir gausybės keliauninkų. Tai nereiškia, kad kiti motociklai blogesni, bet vieni brangesni vien dėl "brand'o", kitų per mažai gamino, kad susilauktų populiarumo.
2008 Gegužės 28 21:39
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#8    

Na, o kaip del BMW 1150 GS ? Man rodos, tai tikrai legendinis modelis keliautoju tarpe, tik nepaplites taip, kaip Honda Africa Twin.. nepaplites del kainos ir... (gal zinot?)
2008 Gegužės 28 23:09 ________________________
nieko neieškau
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#9    

Taip, dauguma vokiečių būtent su jais tik ir važinėja, mėgstantys tolimas keliones su nuotykiais. Ir iš patriotiškų paskatų, ir iš storesnių piniginių. Įpirkti ir pas mus atsirastų kam, ir atsiranda, bet ar verta vien iš pižoniškumo dvigubai mokėti. Na čia jau skonio reikalas. Nenuslėpsiu, kad ir pačiam būtų smalsu tą "Strasse gelande" paturėti, bet kol kas savąja Afrikute esu labai patenkintas, ypač tolimesnėse kelionėse (grubesnėje bekelėje, pasirinkčiau lengvesnį individą) ir nelabai noriu skirtis su šiuo modeliu. Nei per didelis, nei per mažas, nei per sunkus, nei per lengvas, nei per galingas (telpa į sveikatos draudimo ribas), nei per silpnas, v.ž. aukso viduriukas.
Kad nepasirodyčiau labai subjektyvus, paminėsiu ir jaunesnį AT brolį, Transalpą. Pigesnis, truputi mažesnis, silpnesnis, bet ir labai patikimas ir patogus ilgose kelionėse. Pats po kalnų serpantinus su juo važinėjausi, net ne vienas ekipaže, ir likau labai patenkintas šiuo modeliu, atitinka savo pavadinimą.
2008 Gegužės 29 00:06
Auksarankis
600cc ****
Avataras
#10    

už,turėjau super tenere,komfotas be dėžių maždaug iki 140kmh,esu ilgas,tai mažesnio ūgio gal dar kokia 10-20kmh dasidėtų,tik kas nepatiko,kad didesniam greičiui man trūko ne nestabilumo ar dar ko,bet variklis jau žviegia,reiktų arba šeštos pavaros dalnabojui arba mažinti galinę žvaigždę,jau buvau sumastęs tai daryt bet pakeičiau tranportą į lėtaeigį,dar daugiau smagumo duodantį.
2008 Gegužės 29 00:20 Kawasaki Brute Force 750 4x4i
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#11    

Jo, tas tiesa, Afrikai ir šeštas bėgis nepamaišytų lekiant greitkeliu.
2008 Gegužės 29 01:18
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#12    

Siaip bmv gs niekiek nesunkesni uz afrikas, o nauji net gerokai lengvesni. Tuo tarpu galios turi kur kas daugiau, be to nereikia zaist su grandine.
Afrika twin - 237 kg
1150 gs - 242 kg
1150 gs adventure - 232 kg
1200 gs - 199 kg
Visur parasytas sausas svoris.
Afrika sakyciau jau kiek moraliskai pasenes modelis. Tuo labiau kad jau nebegaminamas. Is dabartiniu modeliu pasirinkimas jei nori list ir bekele apsiriboja ktm adventure ir bmw 1200 gs. Visokie varaderai, nauji tigeriai, vstormai jau plentinukai, i bekele su jais geriau nelist.
2008 Gegužės 29 08:07
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: ezhiukas
Visokie varaderai, nauji tigeriai, vstormai jau plentinukai, i bekele su jais geriau nelist.


Visks normale yr. Proga pabegioti traktoriaus :) Video
 
2008 Gegužės 29 19:31
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Tomukas
Kiek sportiškesni, lengvesni ir turintys didesnį pravažumą:

Honda Africa Twin XRV650, XRV750
BMW F650GS, F800GS
Yamaha XT660 Tenere, XTZ750 SuperTenere
Suzuki DR 750, 800
KTM Adventure 640 LC4
Honda Transalp xl650, xl700

Jei kažką pamiršau, papildykite :)


Tomuk, papildau.. Juk yra ir "plentiniai enduro" Suzuki XF650 Freewind aka nachaliavas vejas :)

PS su saviskiu komfortiskai vaziuoju iki 120. Toliau jau prasideda vibracijos, kurios su laiku (ilgoje distancijoje) jau sux. Nulipus net rankose drebulys buna kuri laika...

Siaip juo kol kas esu patenkintas, bet fondas sunkiajam enduro jau atidarytas ir kaupiamas :) :) (j)
2008 Gegužės 29 20:24 I just want to live while I'm alive.. [b]R1200GSA LC[/b]
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#15    

tai tos vibracijos prasideda gal, kad ratai nesubalansuoti ? :V
mano ''plentinis enduro'' Aprilia Pegaso 650 ir prie 160 nėra vibracijos ;)
2008 Gegužės 29 20:46
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: darvas
tai tos vibracijos prasideda gal, kad ratai nesubalansuoti ? :V
mano ''plentinis enduro'' Aprilia Pegaso 650 ir prie 160 nėra vibracijos ;)


Vibracijos nuo variklio.. Kai perlipa 5krpm (kas yra virs 120), tai prasideda rankose variklio vibracijos pojuciai.
Ratai permontuoti ir perbalansuoti pries ~1000km :)
2008 Gegužės 29 20:54 I just want to live while I'm alive.. [b]R1200GSA LC[/b]
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#17    

Citata:
Cituoju: ramgav
Citata:
Cituoju: darvas
tai tos vibracijos prasideda gal, kad ratai nesubalansuoti ? :V
mano ''plentinis enduro'' Aprilia Pegaso 650 ir prie 160 nėra vibracijos ;)


Vibracijos nuo variklio.. Kai perlipa 5krpm (kas yra virs 120), tai prasideda rankose variklio vibracijos pojuciai.
Ratai permontuoti ir perbalansuoti pries ~1000km :)

Kažkas ne taip ten pas tavo Free windą jei nuo variklio darbo vairas kratosi. Tai žvyrkeliu visai baisu turėtų būti važiuoti, nei kojyčių nei rankyčių nebejausi ir dantis dar išsibarškinti gali.
2008 Gegužės 30 01:43
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: ramgav
Tomuk, papildau.. Juk yra ir "plentiniai enduro" Suzuki XF650 Freewind aka nachaliavas vejas :)


Papildyta :)

Citata:
Cituoju: darvas
tai tos vibracijos prasideda gal, kad ratai nesubalansuoti ? :V
mano ''plentinis enduro'' Aprilia Pegaso 650 ir prie 160 nėra vibracijos ;)


Pas vienkaušį pegasą prie 160 nėr vibracijų nuo variklio?... nereaulu. Reiks paprašyti peravažiuoti.
2008 Gegužės 31 13:36
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#19    

Yra pas visus vienkausius tos vibracijos, ir viskas cia normalu. O gal pas mane kas blogai? (z)
2008 Gegužės 31 14:37 ________________________
nieko neieškau
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#20    

gal truputi ir yra, bet ne ant tiek, kad rankos drebėtu :D
o dėl pravažiavimo galėsi pabandyt ir pats Tomuk pamatysi.
vibracijos pas pegasa buna ,kai važiuoji aukštesne pavara, sumažini greiti ir nepermetus i žemese pavara staigiai užsuki gaza. Tada ir vibruos motoriukas :-] O prie dideliu apsuku, tai tik gražiai duzgia :D :D :D
2008 Gegužės 31 22:05
Narys
400cc ***
Avataras
#21    

Na prie plentiniu enduro prideciau Yamaha TDM 850 - 900. Jaunesnis Super Tenere broliukas :P
2008 Rugpjūčio 25 16:44 Yamaha TDM 850
Narys
400cc ***
#22    

mato pirmasis moto afrika twin, tiesa sena,bet dar traukia ir i greiti ir is purvo.esu pakolkas patenkintas dar neisbandziau tolimoje kelioneje ir ralyje kokiame nors.rali bandysiu dar siemet isbandyti :D
2008 Rugpjūčio 30 22:07
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#23    

Africos važiavo ir važiuos. Savo pirmą AT RD-04, kurios laikrodukas rodė virš 100k mylių, perleidau tūlam endurininkui, kuris šį pavasari su ja nukūrė iki Juodosios jūros. Kaip tikri Enduro klubo nariai lengvų kelių neieškojo, maudėsi ir Rumunijos purvuose ir kilo žvyruotais serpantinais į kalnus. O Afrika kaip važiuoja taip važiuoja.
2008 Rugpjūčio 31 13:41
Enduro man'as
1100cc *****
Avataras
#24    

Negaliu nepagirti savojo Triumph Tiger 955i. Tai motociklas sutvertas ilgoms kelionems. Iki 160 km/h vaziuoja bejokiu pastangu ir jauciasi, kad laisvai galima butu ir greiciau (tiesiog nebandziau, nes nebuvo reikalo). Trys cilindrai yra geris, nes jokios vibracijos nesijaucia nei vaziuojant letai, nei lekiant didesniu greiciu. Tiesa purvynams ir bekelei gal kiek per sunkus, bet manau uzdejus ''piktesnes'' padangas taip pat kliuciu zymiai sumazetu.
2008 Rugpjūčio 31 14:15 Triumph Tiger 955i
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#25   +1  

Tiesa sakant, kur čia važiuosi greičiau nei 160Km/h, autostradom? Nuobodybės viršūnė, po to ir kuriamos tokios temos "kaip neužmigti kelyje". O žvyrkeliu 160km/h kitas reikalas, labai jau norėjosi išbandyti tą greitį ir išbandžiau, azartas, adrenalinas prisotina kraują, kažkas tokio nepakartojamo, vertėjo. Tik sau pasižadėjau daugiau rekordų nebestatyti, daug netikėtumų laukia žvyrkeliuose, pradedant žvėriukais baigiant vidury kelio važiuojančiais dviratininkais.
2008 Rugpjūčio 31 15:42
Enduro man'as
1100cc *****
Avataras
#26    

na ir zinoma reiktu pridurti plastmasiu remontu arba keitimu naujom :) as irgi pries rekordus, manau, saugiausia vaziuoti tokiu greiciu, kuri tikrai jauti ir motociklas yra valdomas ;) cia tiek apie asfalta, tiek apie bekele...
kiti ir zvyru 160 vaziuodami gerai jauciasi, o man dar mokytis ir mokytis.. (+)
2008 Rugpjūčio 31 15:54 Triumph Tiger 955i
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#27    

Svarbu praktikuotis, taip malonuma virsta patirtimi :) O Maruko Tigras tikrai spartus (+)
2008 Rugsėjo 1 09:16 ________________________
nieko neieškau
Pėsčiasis enduro man'as
500cc ***
#28    

160 Km/h zvyrkeliu...nu vyrai cia kazkas is fantastikos sferos. As nepriskiriu saves ekstremalam, bet savo Alpuka ant zvyro saugiai nulaikau tik iki 80km/h, toliau jau nebemalonumas, o darbas.. gal senstu? :)
2008 Rugsėjo 1 23:51
Enduro man'as
1100cc *****
Avataras
#29    

yra yra cia pas mus tokiu, kuriems 120-130 tik kruizinis greitis zvyrais :)
2008 Rugsėjo 2 06:58 Triumph Tiger 955i
Paparacis
900cc *****
Avataras
#30    

yra cia tokiu kurie zvyrkeliu britvute iki 200 vaziuoja........zinoma ne as bet zinau kas.....gudru.....
2008 Rugsėjo 2 08:34
Puslapiai: 123..6




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17