Motomanų Diskusijos » Remontas » Pavarų dėžės remontas FZR1000

| 2007-12-25 Makvolkas | 24/14933 žinut.
 
 


 
Narys
125cc **
#1    

Pavarų dėžės remontas FZR1000

Sveiki, turiu tokia beda, uzsimaniau susitvarkyt fzr 1000 antra begi, bet kuo toliau i miska tuo tamsiau darosi. Gal kas ardete deze, ir galit papasakot kokios bedos laukia? Pasiziurejau manuala, tai reikia praktiskai viska isardyti nuo cilindru iki generatoriu starteriu ir viso kito bieso nuimimo.
2007 Gruodžio 25 17:10
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#2    

taip reikia isiardyt labai daug., praktiskai viska. taigi susidursi su tokiom bedom, kaip spec raktu poreikis, ziniu poreikis (turetu padet manualas bet....) ir netiketas susidevejusiu detaliu atradimas, arba ju sugadinimas beardant.Matai arbnt sena mota, gali subyret daug guminiu detaliu, kurios turetu but gumines, bet su laiku ant tierk paseno kad sukaulejo, taipogi suplys visos tarpines, kuriu ne visas galesi pasigamint pats, taigi teks patustint stipriai pininige, netgi jai ir visus darbus atliksi pats.
Daugiaubedu kaip ir nelaukia, nebet sugalvosi detales ne pirkt bet pasivogt, tada turesi bedu dar ir su teisesauga. :-)
Su sventem.
2007 Gruodžio 25 17:16 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#3    

Mjoooo Munė iš esmės teisus... O tu turi jau tuos antro bėgio dantračius kad ardyt ruošiesi? Nes jei neturi, tai manau sunkiausia bus juos gaut...
2007 Gruodžio 25 17:49 ZX10R '06
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#4    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Mjoooo Munė iš esmės teisus... O tu turi jau tuos antro bėgio dantračius kad ardyt ruošiesi? Nes jei neturi, tai manau sunkiausia bus juos gaut...


Dantracius gaut lengviausia, tai uztruks mazdaug 3-6 dienas ir detales bus.
Siame remonte tik viena beda-pinigines paplonejimas. Grubiai tariant reiktu minimum 1000lt,tvarkingam darbui, keiciant dalis, o ne snargliuojant.Bet galimetu susisukt ir pigiau, jai nekeist galvos tarpines, kitas megint burt pacoam, dantraciu nepirkt, o jos gamintis(tai imanoma, bet tik pardavimui) taigi toks remontas gal ir tilptu i kokius 200lt, bet toks motas jau butu sudo gabalas aplipdytas musemis.
2007 Gruodžio 25 18:04 Mune
Narys
125cc **
#5    

nu as taip ir supratau, kad nieko gero nesigaus, jaučiu reikės sudėt viska ką išardžiau atgal ir tuom viskas pasibaigs :( , bet be antros šaibos, tai nevažiavimas, net net nežinau ką ir padaryt
as dar nieko nepirkau, nes nezinau ko dar prireiks, seip tu dantraciu restauravimas taip pat galimas, bet aisku nebus taip kaip orginalas, bet didziausia problema, tai isardymas :/
2007 Gruodžio 25 18:38
Narys
125cc **
#6    

as paziurejau kad ten puse tu guminiu tarpiniu jau plasmasines tai reikia pirkti jas visas naujas, o kuo toliau tuo daugiau visokiu problemu :/
2007 Gruodžio 25 18:39
Narys
125cc **
#7    

galvojau, bent cilindru nereiks nuimt, o cia viska nuo a iki z reikia isardyt ir dar klausimas ar is pirmo karto viska normaliai sudesiu, tai ...
2007 Gruodžio 25 18:42
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#8    

tokiam mocui dar gamina dantračius? :V Tada jo, telieka nusipirkt. Tik kažin ar ne pigiau būtų nusipirkt visą variklį veikiantį.... Mes Munė ir vėl teisus - rimtai darant motorą tūkstantėlio tikrai prireiks... Čia dar jei pakeliui koks nors gedimas rimtesnis neišlys... Juk dėl savęs darant norėtųsi ko gero ir vožtuvų grandinę pasikeist ir dar reikalų....
2007 Gruodžio 25 18:42 ZX10R '06
Narys
125cc **
#9    

Nu zinai, tas veikiantis variklis gali buti taip pat prie pabaigos, o kai nauja detale idedi, tai ir nauja turi, o nusipirkus kita varikli, tai gali tapati beda buti :/
2007 Gruodžio 25 19:42
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#10    

Kai išrinkinėjau Hondos (VF) motorą, tai stūmoklinės grupės liest nereikėjo. Nei cilindrų bloko, nei galvos nenuiminėjau, tiesiog praskyrus blogus reikėjo atlaisvint alkūninį.
2007 Gruodžio 25 21:12
Narys
125cc **
#11    

O pas fzra paziurejau manuala, tai po cilindrais dar trys varztai yra kuruos reikia atsukti norint iskyrti :/, jei nereiktu imti cilindru ir tt. tai dar labai gerai butu
2007 Gruodžio 26 17:54
Narys
50cc *
#12    

Sweiki visi, as susiduriau su tokia pacia beda, tik pas mane 97 YZF'as, isisardziau ta varikly pasikonsultawes su ta dariusiu, dantracius is esmes galima restauruoti, nuapvalinta kampa reikia padaryti staciu, visa tai vieni juokai, tik radau tokia tai beda, pasirodo reikia keisti pagrindinius indeklus, viduriniai visiskai sudile :V

gal kas susiduret ir galit patart kur ysigyt ? kaip ir radau kaune parduotuve kuri pagal uzsakyma parveza, sako kad orginalas, gal kas susidure kaip laiko ?
2008 Gegužės 27 01:02
Narys
50cc *
#13    

O toks klausimas iskilo, ar reik isskirti deze yamaha fzr 600 1992 metu modeliui norint pakeist varanciosios zvaigzdutes aseles salnika ? Monuale nera parodita kaip jis issima. Jei deze skirt reikia tai gal tada atidesiu siuos darbus ziemai.
2008 Birželio 6 19:32 AV
Narys
500cc ***
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Fruktas_
Sweiki visi, as susiduriau su tokia pacia beda, tik pas mane 97 YZF'as, isisardziau ta varikly pasikonsultawes su ta dariusiu, dantracius is esmes galima restauruoti, nuapvalinta kampa reikia padaryti staciu, visa tai vieni juokai, tik radau tokia tai beda, pasirodo reikia keisti pagrindinius indeklus, viduriniai visiskai sudile :V

gal kas susiduret ir galit patart kur ysigyt ? kaip ir radau kaune parduotuve kuri pagal uzsakyma parveza, sako kad orginalas, gal kas susidure kaip laiko ?

Sudile visai, tai gal net prasukti?
2008 Birželio 7 14:42
Narys
500cc ***
Avataras
#15    

www.h-n.lt veža originalias dalis. Kaip tik vakar atsiuntė keletą detalių iš greičių dėžės. Su Honda lipdukais, originalios. tik laukt teko beveik mėnesį :)
2008 Birželio 7 16:27
Narys
50cc *
#16    

Sveiki, esu naujokas ir negaliu kurti nauju temu, tad bandau laime rasydamas cia. Mano suzukiui sv 1000 03m. bedos su pirmu begiu. Bandysiu kazkaip paaiskinti: vaziuojant letai (mazdaug iki 2.5 tukst apsuku), zodziu neapkraunant viskas lyg ir gerai, bet spustelejus daugiau - pradeda "loti", mocas tamposi, lyg kas i uzpakali mocui spardytu. Perjungus i kitas pavaras viskas ok, nieko panasaus, cia tik su pirmu begiu taip. Vadinasi yra sudroztas pirmos pavaros dantratis, kaip suprantu. Tad klausiu Jusu:
1. Ar sudetingas tokios bedos remontas (butent sitam suzukiui)?
2. Kiek ir kokie etapai bus daromi prisikasant iki greiciu dezes?
3. Jei nesu anksciau atlikes panasaus kalibro remonto, ar galiu kisti pats pirstus?
2008 Gruodžio 30 19:13
Narys
400cc ***
Avataras
#17    

Zumzum, nu negarantuociau taip kad ten del greiciu dezes...Gali but ir su oro padavimu...Gal kai letai vaziuoji truksta oro, ir variklis "dusta" todel pradeda uzpilinet zvakes atsukus akseleratoriu. Nu toks as ir mechanikas, bet pasakiau savo nuomone ;)
2008 Gruodžio 31 13:57 Burn Rubber Not Your Soul
Narys
50cc *
#18    

(-) nea, beda ne oro padavime, beda tikrai su greiciu deze (z)
tik va sakau, labai noreciau suzinoti ar sudetingas tas suzukio V2 agregatas (?)
2009 Sausio 7 15:16
Narys
25cc *
Avataras
#19    

Sveiki. Noreciau paklausti o kas gali buti bėgių kojelė vaikšto,bet bėgio nemeta. Pavizdziui vaziuoji 3pavara numeti i antra is antros badau mesti pirma arba laisva kojele vaiksto bet nesijungia pavara toks jausmas kad kojele neuzsikabina uz to dantraciuko .
2009 Kovo 22 01:30
Narys
1000cc ******
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: Sarasas
Sveiki. Noreciau paklausti o kas gali buti bėgių kojelė vaikšto,bet bėgio nemeta. Pavizdziui vaziuoji 3pavara numeti i antra is antros badau mesti pirma arba laisva kojele vaiksto bet nesijungia pavara toks jausmas kad kojele neuzsikabina uz to dantraciuko .


Tai tu ir įjunk iki galo, o ne vien kojelę "numesk" ;)
Numetus reikia ir sankaba atleisti nors kažkiek, kad "dantratukas" rastų kitą "dantratuką".
Sankaba-bėgis-sankaba-bėgis. Nemaišyk kaip po bulvienę ant laisvo.
2009 Kovo 22 07:14
Narys
25cc *
Avataras
#21    

Dabar pastebejau kad nusimeta pavara tik kai du, tris kartus staigiai paminkai kojele tai kur cia beda butu ar dantraciose ,ar sankaboje ,ar sakuteje? :-/
2009 Kovo 22 19:34
Narys
1000cc ******
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: Sarasas
Dabar pastebejau kad nusimeta pavara tik kai du, tris kartus staigiai paminkai kojele tai kur cia beda butu ar dantraciose ,ar sankaboje ,ar sakuteje? :-/


Dar kartą pabandyk ramiai viską junginėti. Ne draskyti, o sankabą "išmynei" - įjungei bėgį - atleidai sankabą - "išmynei" - įjungei kitą - atleidai. Pavažinėk ir matysi ar čia tik tavo klaidos ar rimtai kažkas mechaninio.
Sakau, nes ir man taip buvo kai pradėjau važinėt.
2009 Kovo 22 19:46
Narys
25cc *
Avataras
#23    

Nu esu vazeves su daug moto ir pas kitus buvo normaliai o maniskiame kazkas negerai tad dabar mastau kas galetu buti ir prasau pagalgos :)
2009 Kovo 22 19:50
Narys
1000cc ******
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: Sarasas
Nu esu vazeves su daug moto ir pas kitus buvo normaliai o maniskiame kazkas negerai tad dabar mastau kas galetu buti ir prasau pagalgos :)


Nu kas kas, jeigu važiavęs, tai užskaitom, kad pavaras jungi teisingai. Belieka sankabos troselio įtempimą pažiūrėt, pačios kojelės padėtį, nu ir tada jau operaciją daryt... a kam dabar lengva :| ;)
2009 Kovo 22 19:59
Narys
25cc *
Avataras
#25    

Nu net nzn siaip ka reiktu reguliuoti su sankaba siaip motociklas pradeda vaziuoti visai pries pabaiga jau kai rankenele beveik iki galo atleista.Jai ka moto 2t
2009 Kovo 22 22:06
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17