Projektai » Jawa is born
Narys
800cc |
uz stumuoklius ziedus mokejau iki simto kazkaip tiksliai neatsimenu vilniuj cia
2008 Gegužės 26 20:22
|
Praktikas
500cc |
Pavasario pradžioj padariau remontą: remontiniai stūmokliai - 40Lt., remontiniai žiedai - 25Lt., cilindrų šlifavimas - po 30Lt...
2008 Gegužės 27 08:44
|
Praktikas
500cc |
Dėl nesivedimo blogai surinkai šias dalis: cilindrai - kolektorius - karbas. Šitoj vietoj labai dažnai pasiraunama...
2008 Gegužės 27 08:49
|
Gatvinis
500cc |
Surinkau neblogai, manau, nepadavinėjo benzino, nes nepaimdavo iš plūdės kameros. Pagal manualą 11mm nuo viršaus turi būti, tiek dariau tačiau vistiek neidmavo, teko iki pat viršaus daryti, tačiau bėga tada, vis negaliu rasti to momento normalaus. Šiaip jawa jau užsiveda, teko prariedėti truputį.
2008 Gegužės 28 22:16
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Pliurpomanas
25cc |
reguliuok, reguliuok ta plude ir atrasi tinkam varianta as ant savo minskelio gal 10kartu karba ardziau kol gerai padariau
2008 Gegužės 29 12:16
Judame i prieki deka proto, o ne koju ;)
|
Praktikas
500cc |
Manualas absoliučiai teisus, 11mm yra labai gerai... Labai tiksliai tų milimetrų gaudyt tikrai nereikia.
2008 Gegužės 29 14:18
|
Gatvinis
500cc |
Sveiki, su jawa dabar susidūriau dar su problema. Jawa jau buvo užsivedusi, ja jau buvo važiuota. Dabar buvo iš naujo padaryta pravodkė, viskas veikia tvarkoje. Išvedžiau į lauką, įpyliau benziną. Užsikūrė iš pirmo karto, dirbo gražiai, vėliau iš duslintuvo pradėjo šaudyti, užgeso. Daugiau nebeužsikūrė. Buvo dingusi kibirkštis. Padariau iš naujo degimą - 3mm iki VMT kontaktėlio tarpas tuo momentu 0,3mm, o kai VMT tada kontaktėlių tarpas 0,05mm. Iš pradžių su dešiniu cilindru, tada su kairiu. Tačiau bandant užvesti mušdavo arba į koją arba pukšteldavo iš duslintuvo. Benziną paduoda. Pakeičiau vieną žvakę, nes praeita mušė į šoną, jokio efekto nebuvo. Ankštinau ir vėlynau degimą po 1mm į šonus, jokio efekto taip pat nebuvo. Dabar tiksliai nepamenu ar truputį apvėlinau ar truputį paankštinau, bandant užvesti iš po kairio cilindro, ne po galvute, pilkas ar baltas dumelis truputį išeidavo kas tai galėjo būti? Ir beje, kas šiaip gali būti? Gali kas tiksliau paaiškinti, labai išsamiai kaip nustatinėjat degimą su lemputės pagalba? Beje, babinos mašininės, kibirkštis galinga. Kontaktėliai liečiasi pilnai, neprikepę. Greit mirsiu iš pavydo, kai kiti važinėjasi, o aš ne..
2008 Birželio 10 14:44
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Gatvinis
500cc |
Tą patį kolkas siūlė ir motociklai.com ten taip ir atrašiau dalykas kvailokas, bet apie tai ir buvau iškarto pagalvojęs, deja ne. Nes Tik subirkščiavus dešinio cilindro babinos žvakei, stūmoklis šiek tiek nusileidęs po VMT ir viršutinysis plaktukėlis vos vos atitrūkęs, kuris ir yra pajungtas prie tos babinos.
2008 Birželio 10 17:15
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Juodulys
1500cc |
Žodžiu blogai kažką tu surinkai... Babinos automobilines, reles taip pat, pravotke perdaryta bala žina kaip... po galvute dumai neturi eiti... stumoklius bratka busi netaip sudejes, ant stumoklio buna raides L arba R tipo kaire desine, ir rodykle kuri turi zieti į išmetimą... Turi eiti ir nečiaudyti nors ir velyvas ar anstyvas degimas...tu pakilnok velena paėmes su pirštais už to varščiuko kur degima reguliuodamas velena su raktuku pasuki, jei velenas vaikšto aukštyn žemyn juntant ranka, tipo guoliai išdilę, tada nesureguliuosi degimo tiksliai niekada, nes šokinejimas stumoklio gausis apie viena milimetra, bet vistiek del to turi eiti mocas.
2008 Birželio 10 17:58
Honda VFR 800Fi
|
Auksarankis
900cc |
BLOGAI padarei.esant 2.9-3.2mm IKI VMT kontaktai turi pradeti skleistis max tarpelis apsprendzia degimo stabiluma prie aukstu apsuku. kontaktu skleidimosi momentas priklausomai nuo atstumo iki VMT-atitinkamai degimo ankstinima arba velinima.
2008 Birželio 10 18:09
|
Gatvinis
500cc |
Vakar su nauja pravodke užkūręs buvau dirbo gal 1 minutę, viskas tvarkoje buvo. Pačią pirma pravodkę buvau padaręs iš balos, dabar tikrai viskas tvarkinga, daug lėšų išleista. Automobilinė tik krovimo rėlė, ji taip ar taip nereikalinga kolkas, nes ant inkaro nutrūkę laidukai nuo angliukų. Beje, su jawa prieš kelias diena važinėjau. Stūmokliai gerai sudėti, guoliai taip pat tvarkoje.
2008 Birželio 10 21:57
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Gatvinis
500cc |
Kodėl gi? Arba aš ne taip supratau iš manualo. Nustačius taip, kaip aš sakiau, tuomet ir gaunasi maždaug VMT ir 0,05 arba 0,1 mm. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2008 Birželio 10 22:07
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Narys
800cc |
neziurek tu i tuos manualus, paprastai paimi sukeli iki virsaus, padarai tarpeli kontakto ir viskas, o tada uzvedes ziurki kas blogai ir koreguoji, cia pagal ta manuala tai nauja moca tik sureguliuosi gerai
2008 Birželio 10 22:27
|
Gatvinis
500cc |
Manualas ir kaip orientyras tinka. Tiesiog veplys kažkaip mano manymu nelogiškai parašė, kad 3mm iki viršaus kontaktais plečiasi, taip, priešingi plečiasi bet to cilindro kontaktai siaurėja kol akimirka po VMT susiliečia. Stačiau VMT ir kontaktai 0.05mm arba 0,1 važinėjau. Tačiau dabar net nežinau ką daryti, dėl to ir klausiu jūsų, nesikuria. Nors dar vakar buvau užkūręs, poto užgeso, nieko nekeičiau ir nebeužkuriu.
2008 Birželio 10 22:34
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Auksarankis
900cc |
nezinau,gal ir neaiskiai parasiau. tai va kalbam apie cilindra,kuriam reguliuoji degima- stumokliui kylant i virsu kontaktai yra susiglaude ir pradeda nebesiliesti(tipo nebera elektrinio kontakto tarp ju) kai stumoklis yra ~3mm iki VMT (kiek tiksliai-ziurek manuale).tuo laiku zvake duoda kibirksti.po kazkokio laiko laiko jie susiglaudzia.
2008 Birželio 10 23:37
|
Praktikas
500cc |
1: tarpas tarp kontaktų matuojamas viršutiniam mirties taške! 2: tarpas tarp kontaktų nėra toks svarbus kad neitų motoras. 3: kaip nustatei momentą kada muša kibirkštį? Turiu omeny, kad kai suki alkūnę reikia kažkaip suprast kada muš kibirkštį, kad pamatuot tuo 3mm iki VMT.
2008 Birželio 11 08:29
|
Auksarankis
900cc |
taigi tavo manuale parasyta "punktas b": reguliuojamo cilindro stumokliui esant VMT i kontaktu tarpa turi listi 0.3mm plokstele, 0.4mm -ne (vertimas ,aisku ,ne pazodinis ) klausyk,o reguliuodamas nebusi sumaises cilindru? ir kaip cia raso kaip tu matuoji tuos 3mm iki VMT?ar tik isstatei tarpeli VMT ir viskas
2008 Birželio 11 09:38
|
Gatvinis
500cc |
Va, šiandien dariau taip... įjungiau 4 bėgį. Išsukau žvakes. Įkišau į dešinį cilindrą atsuktuvą, radęs rato pagalba VMT įbrėžiau tą vietą atsuktuve. Tuoemt nuo tos atsuktuvo vietos į viršų 3mm įbrėžiau dar kartą. Tuomet sukdamas ratą atgal radau 3mm į apačią prieš VMT. Kontaktėlių tarpas 0,05mm. Taip pat ir su kairiu cilindru. Pypkės ir laidai nesumaišyti. Iš kojelės buvo šiek tiek gyvybės ženklų, tačiau nieko. Stumiant buvo jaučiama šiek tiek traukos, tačiau to nepakako užvesti. Dabar galvoju, gal su padavimu mišinio problema, rytoj bandysiu kelti benzino lygį.
2008 Birželio 11 14:08
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Auksarankis
900cc |
kontakteliu tarpas KADA 0.05mm? po stumdymo zvakes sausos/slapios.?jei sausos mostelek po kokius 2-3 mililitrus benzo i cilindrus-jei bandys kurtis-klausimu nera
2008 Birželio 11 16:34
|
Narys
800cc |
gerai dare, jis sukele stumuokli iki VMT, atmatavo 0.3mm ant atsuktuvo, ir iki tos zymos nuleido stumuokli.nu bent jau as taip supratau. o tiesa kam tau rata sukt gi su 10 rakteliu gali sukinet...siaip tarpelis kont 0.03mm kiek zinau.. gali paankstyvint degima turi lengviau kurtis tada
2008 Birželio 11 18:21
|
Gatvinis
500cc |
Su ratu daug paprasčiau, su rakteliu kartais daugiau ar mažiau persuki, bijau galvute nusukti ar išvis raktą nulaužti, o kai žvakės išsuktos ratą ant 4 bėgio sukti už padangos yra taip paprasta, kad su vienu pirštu sukasi ir labai lygiai išsimatuoji, sukant ratą nejuda motociklas, o rakteliu, gali motociklas sujudėti ir nebetaip tiksliai atsimatuoja VMT ir -3mm nuo jo. robertai teisingai supratai... veplį, po stumdymo žvakės šlapios, nes stumiant šiek tiek burpteli ir patraukia..0,05 mm kai stūmoklis 3mm nedaeina iki VMT.
2008 Birželio 11 22:12
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Narys
50cc |
sveiki kolegos zekit issitraukiau staruske sawo is po ilgos pertraukos, nera antro begio o kiti yra, kai imusi antra saiba vazioja bet kazkas kalt pradeda, ar teisingai manau kad dantratis suejes? dar neteko su tokiais gedimais susidurt tai nzn zalias
2008 Birželio 11 23:25
|
Praktikas
500cc |
Tai jei gerai būtų daręs, tai gal variklis jau eitų? Ar kaip?
2008 Birželio 12 08:16
|
Praktikas
500cc |
Problema ne tame kaip kilnoji stūmoklį, o tame ką palikau neištrynęs... Pilnas internetas informacijos, netingėk, paskaityk ir daryk taip kaip parašyta, o ne išradinėk naujos degimo nustatymo technikos...
2008 Birželio 12 08:36
|
Auksarankis
900cc |
minde as aisku nezinau kaip (ir KAM?)jis state tuos 0.05mm 3mm iki VMT,bet tai tikrai ne kritinis dalykas,KAD motociklas neuzsivestu.tiesiog prie 3.5 mm iki VMT kontaktai susiglaude ir kuriant kikstarteris turetu neblogai liuobti i koja. su tokia metiodika gal iz sport 'ui ir butu chna,bet javai-tikrai ne.
2008 Birželio 12 08:57
|
Auksarankis
900cc |
stebuklu juk nebuna. zvakes slapios -vadinasi su kuru viskas gerai-gal oro filtras durniuoja? tavo manuale raso,kad desiniajam cilindrui skirti virsutiniai kontaktai-cia tos moto modifikacijos manualas?kontaktai nuvalyti?lieciasi visu plotu?matavimus darai uzverzes varstus?ar kibirkstis stipri? jei turi itarimu,kad nelabai, gal kondensatorius,nors abu kad nusibaigtu vienu metu,cia is fantastikos srities
2008 Birželio 12 09:06
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |